Öne Çıkanlar
Son Dakika
DÜNYA

ABD'deki Irma Kasırgası mağduru 30 bin Türk'ü de mağdur etti!

12.09.2017 - 03:11 | Güncelleme:

  • 1 ABD'deki Irma Kasırgası mağduru 30 bin Türk'ü de mağdur etti!
    1 | 17

    Irma Kasırgasının vurduğu Florida'da yaklaşık 30 bin Türk’ün gayrimenkulü var. Miami’de ev sahibi olan ünlüler arasında sanat dünyasından çok sayıda ünlü isim de bulunuyor.

  • HABERİN DEVAMI
  • 2 ABD'deki Irma Kasırgası mağduru 30 bin Türk'ü de mağdur etti!
    2 | 17

    Ünlüler felaketten nasıl etkilendiklerini Gazete Habertürk’e anlattı: 

  • 3 ABD'deki Irma Kasırgası mağduru 30 bin Türk'ü de mağdur etti!
    3 | 17

    - Sibel Can (Aventura): Engincan ile küçük oğlum Emir Miami’deydi. Kasırga nedeniyle ben dönmelerini istedim. Kasırgadan 3 gün önce ikisi de çok şükür döndüler, yanımdalar.

  • 4 ABD'deki Irma Kasırgası mağduru 30 bin Türk'ü de mağdur etti!
    4 | 17

    - Perran Kutman (Aventura): Daha uzmanlar ve yetkililer felaket uyarısını yapmadan önce biletimi aldım ve döndüm. Verilmiş sadakamız varmış.

  • HABERİN DEVAMI
  • 5 ABD'deki Irma Kasırgası mağduru 30 bin Türk'ü de mağdur etti!
    5 | 17

    - Tolgahan Sayışman (Lincoln Road): Evde bir sıkıntı yok. Bir arkadaşımı gönderip baktırdım.

     

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 13 Eylül 2017 Çarşamba 09:59
    öle kişilere para kazandırıyoruz hepsine ya oyunca yada sanatçı kişilik çok önemli
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 14:32
    burda deprem orda kasırğa.nereye kadar kaçacaksınız.
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 13:23
    şuna bak ya sadece bir eyalet te 30000 türk var.30000 türk abd ye yatırım yapmış.abd genelinde kaç kişi vardır acaba??
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 11:29
    ülkesini satana ders olsun
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 10:23
    türkiye de sıkıntı olunca oraya kaçarlar, oralarda sıkıntı olunca buraya kaçarlar. biz ne gideriz ne kaçarız. ne terör ne doğal felaket her hal ve şartta ülkemizde kalmayı yeğleriz
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 15:29
    Para olmayınca öyle oluyor.
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 09:40
    hemen yardim fonu acmaliyiz, biz hep magdurların yanındayız.
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 09:38
    Amerikanın zenginlerinin bu bölgede evi olmuyor. Bizim kalburüsüt paralıları 40 yıldır güzellikleriyle eylendikleri evlerine birazcık masraf yapacaklar o kadar. Devletten yardım istemezler umarım magduruz diye
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 09:29
    Hükümetin biran önce konuya eğilip yardım yapmaları konu yu BM ye taşımaları lazım.
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 09:26
    "Miami'de ev aldım" diye hava yapıyordunuz ya.
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 09:24
    tüh tüh bak sen allahn işine
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 09:23
    sefasını sürerken iyiydi di mi.yarın öbür gün deprem de olsun tıpış tıpış dönersiniz
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 09:22
    kiskananlar yorum yazmis yine
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 09:16
    bunlar küresel ısınmanın ilk evreleri, ileriki safhalarında taş üstünde taş kalmayacak gibi görünüyor...
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 09:14
    Onlar evlerini satsinlar.turkiyeye yatirim yapsinlar.
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 09:13
    yazıkya evsiz barksız kalacaklardı napacaklardı sokaklarda
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 09:07
    cennet gibi vatanımız varken ne işimiz var oralarda ölürsekte ülkemizde ölelim
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 09:04
    zenginin mali zugürtün agzini yorarmis
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 09:02
    Kasırgayı Kınıyoruz...
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 09:02
    İRMA BİZİ DE ETKİLEMEDİ HATTA HİÇ İPLEMEDİM DİYE BİLİRİM,BENİM İÇİN FLORİDA DEĞİL FLORYADAKİLER ÖNEMLİ.
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 08:49
    KARTON EVLER
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 08:37
    parayı Türkiyede kazanıp harcamayı amerikada yapıyorlar.dünya onlara güzel,sonrada milliyetcilik ahkemi kesiyorlar,hadinin ordan
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 08:26
    banane zenginlerin mülkünden...
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 08:22
    yardim kampanyasi yapilsin
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 08:19
    hemen yardım kampanyasına başlayalım aç kalmışlardır.
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 08:15
    araplar gelip bizden gayrimenkul alsa sattınız memleketi deriz. Abd nin yalnızca bir kısmını vuran felakette 30bin Türk'ün evi varmış. Genelinde nasıldır acaba? Herkese geçmiş olsun bu arada onu da es geçmeyelim.
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 08:13
    dustuk onlarin malinin derdine simdi baska dersimiz kalmadi
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 08:12
    kaderin üstünde de bir kader vardır. RTE
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 07:53
    memlekette villami yok
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 07:52
    tilkinin donup gelecegi yer kurkcu dukkani.
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 07:51
    Türkiye de kazanıp orlara Yatırım Yapmayın Kardeşim sizde Güzel ülkemin Suyumu çıktı
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 07:39
    kurunun yanında yaşta yanar
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 07:16
    Cok aci allah yardim etsin
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 06:53
    çok acıdım, her türlü yardımı yapmaya hazırım
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 07:39
    Çok yazık cidden. Vah vah vah
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 06:47
    aynı Suriyeliler gibi olmuşlar...
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 06:25
    çok üzüldüm
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 06:03
    vah vah çok üzüldüm miami de hısım akrabalık iliskisiside yok bunlar nerde yatacak garipler
  • Misafir 12 Eylül 2017 Salı 07:44
    NE TERBİYESİZSİN. UTANMIYORMUSUN İNSANLARIN ZOR DURUMLARIYLA DALGA GEÇMEYE. BU ZİHNİYETLE SEN ZATEN BİR YERE GELEMEZSİN.
Kalan karakter : 2000