28 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Rusya Savunma Bakanlığından yapılan yazılı açıklamada, Rusya'nın Suriye'de terör örgütü YPG ile yeni ortak üs kuracağı iddiaları yalanlandı.

Bakanlığın TASS ajansında yer alan açıklamasında, "Rusya, Suriye'de yeni askeri üs kurmayı planlamıyor." ifadeleri kullanıldı.

Açıklamada, Rusya'nın Suriye'deki ateşkesi gözlem merkezine ait bir biriminin "ihlalleri önlemek amacıyla" Afrin yakınlarında PYD/PKK ile Özgür Suriye Ordusu'nun temas hattına konuşlandırıldığı belirtildi.

Reuters haber ajansının gündüz saatlerinde yaptığı haberde, terör örgütü YPG'nin Rusya ile ortak üs kuracağını açıkladığı ifade edilmişti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ile gerçekleştirdiği son görüşmede de Moskova'daki PYD ofisinden dolayı duyulan rahatsızlığı dile getirmişti.

 

 

 


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 21 Mart 2017 Salı 00:23
    Rusya'yı tanımak istiyorsanız tarih okuyun... sonra yorum yapın
  • Misafir 20 Mart 2017 Pazartesi 22:56
    Suriye'de ABD ile Rusya elele vermiş, tüm güçleriyle Türkiye'nin önünü tıkamaya çalışıyor, biz YPG ile değil asıl o 2 büyük şeytanla uğraşıyoruz, görün bunu artık.
  • Misafir 20 Mart 2017 Pazartesi 22:56
    uzaktan herşey kolay. bizim. vatanımız Türkiye değil artık, ama burası. çoluk çocuğumuz buralı artık. gerisi boş
  • Misafir 20 Mart 2017 Pazartesi 22:17
    Rusya Amerika kadar ahmak olamaz
  • Misafir 20 Mart 2017 Pazartesi 21:54
    ypg'siz politika imkansiz orada.
  • Misafir 20 Mart 2017 Pazartesi 21:27
    Bir Türk olarak ruslara hiçbir zaman güvenmem.
  • Misafir 20 Mart 2017 Pazartesi 20:31
    + avrupalilarin ülkesini terk edin.Onlari ülkelerinde protesto edeceğinize ülkeyi terk ederek protesto edin.Yoksa Euro Aşkı Vatan Aşkından daha mı baskın geldi?
  • Misafir 20 Mart 2017 Pazartesi 20:30
    Önerini kendine sakla !! Biz burada huzurlu ve mutluyuz. Sizler adam olunda ilk önce Türkiye'deki insanlara sahip çıkın.
  • Misafir 20 Mart 2017 Pazartesi 20:16
    Avrupa'da yaşayan Türklere önerim vataninizi seviyorsaniz gelin.Kuru ekmek soğan yerim diyenler artık vatanınıza dönün. Suriye'de değilsiniz uçağa binip geleceksiniz sadece.Asgari ücretle calisin ülkemizde düşman gözüyle baktiğiniz avrupalilarin ülkesini terk edin.Onlari ülkelerinde protesto edeceği
  • Misafir 20 Mart 2017 Pazartesi 19:56
    ne ypg'ymiş herkes etrafında pervane. başınıza dolanır inşallah
  • Misafir 20 Mart 2017 Pazartesi 19:50
    Yaparsınız sizden herşey beklenir
  • Misafir 20 Mart 2017 Pazartesi 21:37
    hani ypg abd yileyidi simdi yöndeyistirdi Rusyayile!!!
Kalan karakter : 2000