ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Rus Kommersant gazetesi Kremlin muhabiri Andrey Kolesnikov, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin’in, terör örgütü YPG'ye silah yardımı yapılmadığına yönelik açıklamasının herkes tarafından duyulmak istediğini öne sürerek, “Sayın Erdoğan’ın bu konuda derin kuşkuları var” yorumunda bulundu.

Sputnik'in haberine göre Kolesnikov, Pekin'de düzenlenen 'Kuşak ve Yol Forumu'nun ardından basın toplantısında konuşan Putin'in, ülkesinin PKK'nın Suriye yapılanması YPG'ye silah göndermediğini, bu nedenle Türkiye'nin endişelenmesi gereken bir durum olmadığını söylediğini hatırlatmıştı. Kolesnikov, "Rus özel kuvvetlerinin Suriyeli Kürtlerin mevzilerini ziyaret etmesiyle ilgili soru çok hassas idi: Geçenlerde Soçi görüşmesinde (Cumhurbaşkanı Recep Tayyip) Erdoğan bu sıcak buluşma ile çeşitli fotoğrafları Putin'e gösterdi. Putin fotonun orjinal olduğunu inkar etmedi, ki inkar etmesi de tuhaf olurdu" dedi.

'ERDOĞAN, EN AZINDAN EĞİTTİKLERİNİ DÜŞÜNÜYOR'

Rus gazeteci yorumuna şöyle devam etti: "Putin tabii ki soru ve yanıtın herkes tarafından duyulmasını istiyordu. Bu arada Sayın Erdoğan'ın kuşkusuz bu konuda derin kuşkuları var. Galiba Erdoğan şundan emin: Rus uzmanlar en azından Kürt teröristleri eğitiyor, muhtemelen onları hücuma geçiriyor ya da müfrezelerin arkasında duruyor."


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 20:46
    suriye girin obama 5 yıl oyaladı bizi Trump kanmayalım katil eset işid ypg bitirelim özgür suriye ordusu suriye gerçek sahıbleri
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 17:04
    esadla barışalım, amerikanın suriyeyi parçalayıp üzerinde kurdistan kurulmasının önünde tek MEŞRU varlık odur!
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 14:26
    dünyanın Suriyeye ve Ortadoğuya odaklanmasının sebebi gayet basit:BELA BİZDEN UZAK OLSUN DA NERDE OLURSA OLSUN...Ancak herkesin bir hesabı varsa Allahın da hesabı var..O,HESAP GÖRÜCÜLERİN EN YÜCESİDİR..
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 14:26
    Suriyede ruslarla ve iranla birlikte iş yapmak zorundayız beyler! Tek başına davranmak için maalesef ŞİMDİLİK gücümüz yok objektif olarak. Kurdistanı asıl kurmak isteyen Amerikayı dengelemek ve engellemek için İran ve Rusya ile müttefiklik şart!
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 14:08
    vaktinde filistinde insanlar topraklarini satiyordu disardan gelenler cok para veriyor diye ... bir millete bin bela birden gelmez ...
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 14:02
    Gavura güvenilmez
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 14:23
    Müslüman araba güvendin de iyi mi oldun?
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 12:54
    ne demek kürdistan kurulacak biraz utan be
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 12:28
    kardeşim sen sınır dışına bakacağına ulkendeki kaçak yabanci sayısına bak. istanbul sokaklarında turķçe konusan yok. kurdistan kurulacaksa kurulsun bize ne sen sinirlarina sahip çık
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 13:31
    kürdistan ı nerede kuracaklarını sanıyorsun sen acaba?
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 14:25
    bu kafayla ülke savunulur mu? sen tehlikeyi topraklarında karşılarsan anca izlersin. öte tarafına müdahil olacaksın. unutma sınırlarımızın ötesininde gerçek sahibi biziz.
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 11:37
    Türkiye bu coğrafyada eli kuvvetli tek ülke nato amerika rusya ile ikili iliskileri iyi olan tek ülke suriye amerika rusya bunu el altindan bozmak istiyor ama kucuk terörist yapilanmasi ile bunu yapamayacaklar.türkiye bir günde irak suriye kuzeyini eline alabilir.türkmenlere açik yuksek sesle seslenmesi yeterli
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 14:07
    he he seslense yeter
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 14:22
    kardeşim suriyedeki Türkmenlerin yarısı alevi, onlar esed ordusu dahilindedir. yoksa sana göre onlar hakiki türkmen değil mi? Biraz bilgi Allahım insanımıza ver
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 11:36
    he ya geleneğimizde yokmuş.. doksanlar boyunca paso gönderyorduk çeçenistana çuvallarla para bolbol silah. çeçenleri de ülkemizde barındırıyorduk, hala da barındırmaya devam ediyoruz. Ancak burada asıl bu değil, asıl olan hep kısa görüşlü ve duygularla davranıyoruz. rusların ana amacı suriyede esadın kalması, kürtler ise orta vadede esada tehdit teşkil etmiş olurlar, dolayısıyla rusların kürtleri silahlandırmak gibi bir gerçek bir niyet olamaz. keza iranın da öyle. kurdistanı ırakta kuran, suriyede de kurmaya çalışan, bunu akabinde türkiye ve irana taşımak isteyen ab ile abd, yani bizlerin nato müttefiklerimiz... ya Rabbim sen bu memlekete çok cengaver ve kahraman veriyorsun biraz da akıllı ve vizyonu olan insanları ver!!111
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 11:34
    bu vaka bir ülkeye bağlanacak kadar basit degil.orta doğuda oynanan bir satranç oyunudur.her ülke hamlesini günlük değiştirmek zorunda kaliyor sebebi ise cok oyuncu olmasi.Türkiye bu masada eli en kuvvetli ülke hem nato üyesi .vede avrupa ortadoğu sinirinda haliyle türkiye oyuna ben yön veririm diyor amerika rusya ile arasi iyi olan orta doguda tek devlet türkiye
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 11:30
    oyun içinde oyun sabredin Türk milleti dünyanin uzerinde dönen bütün oyunları bozacaktır
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 11:17
    Milli ve yüksek eğitim seviyesine ulaşmayan üretmeyen hiç bir ulus anadolu coğrafyasında kaamamıştır.Dini değil ilmi eğitim..kurtuluş burada.
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 10:48
    Ülkeler arası politika/işbirlikleri ve planlar bugünden yarına iki günde oluşturulamaz.Ülkeler bazen asırlar boyunca oluşturdukları bu planları takip eder, hükümet ve devlet adamlarına bağlı olarak değil sadece konjonktüre bağlı düzeltmeler yaparlar. Bknz UK/USA/IT/FR vb ülkelerin EMEA ve AFRICA planları.Düşmanımın düşmanı dostumdur ilkesi sadece kısa vadede işe yarar ve terör örgütler akrep gibidir (Bknz Kurbağa ve Akrep Öyküsü). Yapılması gereken güçlü dostluklar ve işbirliktelikleri inşa etmek ve istikrarlı olup, EMEA vb bölgelerde yaşayan Türk kökenli grupları her koşulda,durumda ve şekilde destekleklemektir.
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 10:48
    Bu herzaman inkar edilemez bir gercek, jeopolitik bir konumdayız ve herzaman istesekde istemesekde muhatabımız dünya devletleri
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 10:46
    RTE bu millet istediği için baştadır bizi onun yönetmesini istedik Elhamdülillah oyun büyük düşmanda silah var ama yürek maalesef yok!!!
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 13:25
    birazda zeka ister be birader cart curtla sadece seni ve senin gibileri etkiler
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 10:43
    Etrafımızda komşu diyecek kimse kalmadı,hepsinden darbe üstüne darbe yiyiyoruz,acep neden.
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 10:43
    abd pyd deaş rusya ypg almanlar pkk ee neden hep türkiye de ve civar bölgelerde bu güçlü ülkeler terör yetiştirip barış yanlısı olan ab nedir bu rezillik zaten türkiyeyi ab ye almamalarının sebebi bölmek tir AB de olursak kimse bölmek için çaba gösteremez suç oldugu için
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 10:37
    Yankiyi de moskofu da cik iyi tanidik...artik g uclu ve bagimsiz osmanlı torunlarını onların tanıma zamanı geldi..
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 10:36
    herkes konusuyor bosuna rus ya abd anlastı surıyed ust kuruldu tek rahatsızlık turkıye onuda resmı yoldan vurmuyacaklar pyd ye vurdurup kendılerı ızleyecek tabıkı akp bır gece ansızın gelırız dıyorda bosuna bır gece turkıye gele bılırler dıkkat
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 11:48
    Biz burdayız bekleriz.yürekleri yetiyorsa.
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 10:31
    bizde çeçenleri destekleyelim ki anlasınlar
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 14:35
    Hangi çeçenleri destekliyorun kardeşim? Kadirov un kronolojık acıklamalarını takip et istersen. Kardirov ve çeçenistan hükümeti rus Uydusudur
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 17:01
    25 sene boyunca destekliyoruz zaten be kardeşim, noldu, gelip bizim havalimanımıza, lokantamıza saldırı yapıyorlar.
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 10:30
    daha çok çalışacağız daha güçlü olacağız.Harekete geçtiğimizde yine dünyayı titreteceğiz.
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 10:17
    VAROLSUN IRKIMIN TURAN ÜLKÜSÜ
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 10:04
    arkadaşın biri bizde Rus ve abd düşmanlarına silah verelim diye yazmış. bizim devlet geleneğimizde yok öyle bir şey ikincisi içimizdeki Rusları ve abd lileri nasıl susturacağız
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 09:53
    Türkiye de abd düşmanları ve rus düşmanlarını silahlandırsın
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 09:38
    Türkiye ye düşman her devletin, milletin cezasını önce Allah sonra da Allah ın yardımıyla biz cereceğiz.O kudret damarlarımızdaki asil kanda mevcut.
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 09:35
    ypg yi eğitsen ne olacak , onlarda akıl mı var ki gördüklerini duyduklarını anlasınlar :)
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 10:20
    SÜPER YA
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 10:33
    öyle deme köpek gibi koku falan alabilirler belki. :)
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 09:34
    Bunların anladığı tek bir dil var, aynen karşılık vermek!! Siz de ayrılıkçı radikal Çeçenlerle aynı ilişkiye girin, Ukraynalı militanları destekleyin, elinizden tutan mı var, yoksa korku mu var????
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 09:17
    ypg eğitilemiyormu hem Abd hem Rusya eğitmek için çabalıyor. Yada Abd ve Rusya ya sırtını dayayıp Türkiye nin müdahale korkusundan korunmaya çalışıyor.
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 09:12
    Şüphesiz ki Erdoğan şunu da çok iyibiliyor."ayı dan post kafirden dost olmaz."
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 09:07
    astanada türkiye ile bir olan rus un yanlış yapmaması lazım
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 08:59
    Bizim gizli istihbaratimiz yok mu?????
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 08:54
    Bu dünyada kimseye güven yok,dost .bildiğimiz abd ve rusya nın yaptıkları ortada,aslında bu çok iyi bir durum kendimize güvenip kendimizi geliştirip güçlü olacağız güçlü olursak kimseden medet ummayız,onun için teknolji teknolaji,ve atom bombası lazım bize.
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 10:53
    Nerden biliyorsun AB.Olmadigini?
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 08:53
    moskoftan dostluk beklenmez
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 08:47
    75 sene Kürt gruplara para ve silah veren Rusya'dan başka yok ABD 2003 teskereden sonra yardıma başladı.. tepki olarak
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 08:35
    Türkün türkten başka dostu yoktur.
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 08:34
    Bu zor günlerde İyiki varsın erdoğan....
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 08:23
    Birgün abd ve rusya gittiğinde bakalım ypg hangi deliğe kaçacak.
Kalan karakter : 2000