ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA
DÜNYA

Liderlerle tokalaşması bile olay olan Trump, Erdoğan'ın elini nasıl sıktı?

16 Mayıs 2017 Salı, 21:12:15 HABERTURK.COM

  • 1 Liderlerle tokalaşması bile olay olan Trump, Erdoğan'ın elini nasıl sıktı?
    1 | 11

    ABD'nin sıradışı Başkanı Donald Trump'ın açıklamaları kadar, liderlerle yaptığı görüşmelerde sergilediği beden dili de dikkat çekiyor. 

  • 2 Liderlerle tokalaşması bile olay olan Trump, Erdoğan'ın elini nasıl sıktı?
    2 | 11

    Trump'ın bir araya geldiği isimlerle tokalaşma anı da basında yer bulan konulardan biri... 

  • 3 Liderlerle tokalaşması bile olay olan Trump, Erdoğan'ın elini nasıl sıktı?
    3 | 11

    Erdoğan ile tokalaşmasında aşırılığa kaçmayan ama samimi bir tutum sergileyen Trump'ın, basına konu olan diğer tokalaşmaları nasıldı? İşte yanıtı....

  • 4 Liderlerle tokalaşması bile olay olan Trump, Erdoğan'ın elini nasıl sıktı?
    4 | 11

    Trump'ın, Almanya Başbakanı Angela Merkel ile görüşmesinde, Merkel'in elini havada bırakması gündeme bomba gibi düşmüştü.

  • HABERİN DEVAMI
  • 5 Liderlerle tokalaşması bile olay olan Trump, Erdoğan'ın elini nasıl sıktı?
    5 | 11

    Financial Times'a verdiği röportajda Merkel'in neden elini sıkmadığı sorusuna Trump şu yanıtı vermişti:

  • HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 17 Mayıs 2017 Çarşamba 15:51
    BİZ CHP OLARAK NİYE BURALARA GİDEMİYORUZ PKK YA HDP YE DESTEK VERDİK DİYEMİ ACABA
  • Misafir 17 Mayıs 2017 Çarşamba 14:55
    Yıllardır hep böyle ..fotograf pozlarında "hep sırtımızı sıvazlar şeklinde fotolar.." sonra milletçe omuzumuzdaki elin aşağılara belimize popomuza kaydığını hissediyoruz milletçe...!!???
  • Misafir 17 Mayıs 2017 Çarşamba 12:22
    elemanın reisla görüşmesinde baya heycanlı gördüm, tabi reiste biraz heycan vardı
  • Misafir 17 Mayıs 2017 Çarşamba 10:58
    EZİK, ÖZ GÜVENİ OLMAYAN, PISIRIK, ELPENÇE DURAN, TESLİMİYETÇİ BİR TÜRKİYE'DEN ; DİK DURAN, ÖZ GÜVENLİ,BAŞI DİK,ONURLU VE GURURLU BİR TÜRKİYE...SANA TÜRK MİLLETİ MİNNETTARDIR. ALLAH SENİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN REİS
  • Misafir 17 Mayıs 2017 Çarşamba 10:41
    devletler arasında menfaatler vardır aşk yoktur kazan kazan vardır.
  • Misafir 17 Mayıs 2017 Çarşamba 09:01
    tayıbın omzuna dokanması vucut dılınde sen daha kucuksun demekmı
  • Misafir 17 Mayıs 2017 Çarşamba 10:24
    yok reis e ulaşmaya çalışıyor reis çok yüksekte o ise biraz aşşağılarda kaldı
  • Misafir 17 Mayıs 2017 Çarşamba 10:28
    Evet kardeşim.
  • Misafir 17 Mayıs 2017 Çarşamba 11:22
    hayır kardeşim, sana güveniyorum, sağlam adamsın demektir o hareket.
  • Misafir 17 Mayıs 2017 Çarşamba 11:33
    Hayır, senin gerçek düşüncelerinin bu gibi durumları değerlendirerek, aslında söylemekten çekindiğin düşüncelerini dile getirmen için bir fırsat demek... Daha cumhurbaşkanının ismini bile düzgün yazmaktan acizsin... İlkokulda yazmayı yeni öğrenmiş birinden yazmasını istesem o bile senden düzgün yazar...
Kalan karakter : 2000