ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Suriye'nin el Tafn bölgesinde ABD öncülüğündeki DEAŞ karşıtı koalisyona ait uçakların Esed rejimine bağlı askeri birlikleri vurmasına Rusya'dan tepki geldi.

Konuyla ilgili konuşan Rusya Dışişleri Bakan Yardımcısı Gennady Gatilov, ABD'nin sivilleri vurduğunu ve bunun kabul edilemez olduğunu söyledi. Cenevre'de katıldığı bir toplantıda konuşan Gatilov, ABD'nin saldırısının Suriye'nin egemenliğine yönelik olduğunu ve siyasi çözüm bulma çabalarına yardım etmeyeceğini söyledi.

Reuters'a konuşan ABD'li yetkililer ise ülkenin güneyinde ABD'nin desteklediği muhaliflere tehdit oluşturduğu için Esed birliklerinin vurulduğunu belirtti.

Suriye devlet televizyonu ise ABD uçaklarının hava saldırısında, 'askeri noktalardan biri'nin vurulduğu duyurdu.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 13:41
    Rusyanin ABD ile danisikli dogus yaptigini ilk okuldaki cocuklar ogrendi buyukler ise dedikodudan oteye gitmeyen beyanlar yapiyor.
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 00:01
    emperyaller,pyd ve ypg nin gazına gelirse,yakında bir ABD ve rusya çatışması suriyede görülebilir diyoruz.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 20:34
    asil putinide vurdular
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:43
    kavga asya pasifikte oluyor burada göz dağı
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:43
    madem Amerikanın Suriyede esed resjimine bağlı birlikleri vurmasına kabül edilemez diyorsunuz ...O halde Suriyede S-400 hava savunma sistemlerinizden Amerikan uçaklarını tespit edip neden düşürmediniz... Rusya'nın söylediği ile yaptığı örtüşmüyor...
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:52
    Danışıklı
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:10
    it dalasi köpek dalasi ölenler hep ayni kisiler
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:01
    o kabul edilemez bu kabul edilemez yıllardır insanları birbirlerine kırdırıyorsunuz. aslında sizin o topraklarda varlığınız kabul edilemez. İnsanların aklı ile oynamaya devam edin. Büyük gün yakın.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:59
    Geçen sene İsrail uyardı "8 saniye içinde uçak geminizi batırırız" çektiniz gitti.. Rusya kaşındı "Kırımdan Mısıra kadar topraklar ROMA nın 3 Roma biziz" çok beklersin 50 senelik çökmüş ordun bizi korkutur ama bu kadar başkası yemez...
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:53
    adam haklı
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:47
    Ee,herkez kankisini ve cikari neredeyse onu koruyor.Insallah olumede beraber gider butun kotuler
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:47
    Isiracak it dis gostermez derler.rusyada anca havliyor.baska bi halt yok
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:43
    Konuşacağına iş yap eyy Rusya, çok şikayetçiysen bir kez ihtar edersin ikincide sivilleri bombalayan uçağı indirirsin.. Tabii yerse!!!
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:42
    Vah Suriye vah! Kimi Hindu, kimi Yamyam, kimi bilmem ne bela... Hani tauna da zuldür bu rezil istila (M.Akif E.)
Kalan karakter : 2000