ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

FETÖ elebaşı Fetullah Gülen’e yakınlığı ile bilinen, NBA basketbolcusu Enes Kanter Romanya’da polis tarafından ülkeye sokulmadı.

Türk pasaportu iptal edilen Kanter’in, Romanya polisi tarafından pasaport kontrolünden geçirilmediği bildirildi.

Almanya’nın Frankfurt şehri üzerinden gelerek Romanya’ya Bükreş'te bulunan Henri Coanda Havaalanı'ndan giriş yapmaya çalışan Kanter’in, FETÖ’ye bağlı eğitim kurumlarının etkinliklerine katılmak üzere ülkeye giriş yapmak istediği ifade edildi.

Kanter’in Türk pasaportu iptal olduğu için ülkeye sokulmadığı kaydedildi.

Rumen basınında paylaşılan Romanya İçişleri Bakanlığı Gümrük Polisi tutanağında, Kanter'in geçerli pasaportu olmadığı için ülkeye sokulmadığı bilgisine yer verildi.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 13 saat önce
    miletine vatanina ihanet edenlere yaziklar olsun
  • Misafir 21 Mayıs 2017 Pazar 09:54
    Türk pasaportu iptal olduğu için diyor bakın geçersiz olduğu için degil KHK ile fetöcü teröristlerin pasaportları iptal ediliyor bu da o örneklerden biri
  • Misafir 21 Mayıs 2017 Pazar 09:45
    Bu FETO haini serbestce Dunyayi dolasiyorsa bunun suclusu Interpol tutuklama karari cikartmayan hukumettir.
  • Misafir 21 Mayıs 2017 Pazar 06:31
    Turkiye ye alalim kanter icinde kalsin
  • Misafir 21 Mayıs 2017 Pazar 02:57
    e nolcak yani simdi sonuc
  • Misafir 21 Mayıs 2017 Pazar 00:03
    Okulları neden kapatmamis
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 22:56
    oyi olmus beter olsunlar
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 22:51
    millet tam linc kulturu ile calisiyor, umarim bu hukuku yapanlar, alkislayanlarda tadina bakar.
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 23:53
    Ne yapalım ahhh yazıkmı olmuş diyelim???
  • Misafir 21 Mayıs 2017 Pazar 04:22
    Adam sana darbe yapıyor,sen linç kültüründen bahsediyorsun.Darbe başarılı olsaydı linç kültürünü görürdün sen
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 22:51
    Hepimizin pasaportunu didik didik eden Almanya bu arkadaş Frankfurt'tan gelirken pasaportun geçersizliğini fark etmemiş ha? İlginç.
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 21:15
    Şu arap kralı görünce şeytan görmüş gibi oluyorum.
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 21:09
    Bu adamin hakkinda Interpol yakalama emri neden yok.
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 20:19
    sınırdışı edin bu tarafa doğru vatansızı
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 19:25
    bize iade olsun körebe oynayalım onunla o kör olsun
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 18:34
    Fetö yandaşları için idam istiyoruz çünkü halkımızı tankların altında ezdiler.
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 18:32
    hem bu milletin ekmeğini ye büyü geliş hemde bu millete düşman ol....