İŞ-YAŞAM

28 NİSAN 2017
İŞ-YAŞAM

Türkiye'nin yaşamak ve çalışmak için en iyi şehirleri

11 Ekim 2016 Salı, 13:57:23

Forbes, "İş Yapmak ve Yaşamak İçin En İyi Kentler" araştırmasının sonuçlarını yayınladı

  • 1 Türkiye'nin yaşamak ve çalışmak için en iyi şehirleri
    1 | 82

    Araştırma, 94 başlıktaki veri setine göre hazırlandı. Oluşan veri seti 4 ana kategoriden oluşuyor: Beşeri Sermaye ve Yaşanabilirlik, Marka Becerisi ve Yenilikçilik, Ticaret Becerisi ve Üretim Potansiyeli, Erişilebilirlik. İşte araştırmanın 2016 yılı için çarpıcı sonuçları...

  • 2 Türkiye'nin yaşamak ve çalışmak için en iyi şehirleri
    2 | 82

    81- MUŞ 29,71

    Genel endeks puanı 30'un altında kalan tek kent. Geçen sene 76'ncı sıradaydı ancak tüm göstergelerde gerileme var. Altyapı ve suya erişim ciddi sıkıntılar olarak öne çıkıyor.

  • 3 Türkiye'nin yaşamak ve çalışmak için en iyi şehirleri
    3 | 82

    80- ŞIRNAK 30,45

  • 4 Türkiye'nin yaşamak ve çalışmak için en iyi şehirleri
    4 | 82

    79- HAKKARİ 30,94

  • 5 Türkiye'nin yaşamak ve çalışmak için en iyi şehirleri
    5 | 82

    78- SİİRT 31,57


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 19 Nisan 2017 Çarşamba 12:07
    forbes resmen çuvallamış!
  • Misafir 19 Nisan 2017 Çarşamba 12:01
    Yaşanılacak şehir kiraların en az oldugu şehirdir
  • Misafir 19 Nisan 2017 Çarşamba 11:07
    En güzel yer yaşadığın memleket MUĞLA
  • Misafir 19 Nisan 2017 Çarşamba 09:57
    Yaşamak ve çalışmak için bence en ideal şehir Antalya. Ev kiraları bir çok ile göre uygun, gıda çok ucuz, kışın çok soğuk geçmiyor ısınmaya büyük bir meblağ ödenmiyor ve turistik bir şehir olması yanı sıra çok büyük ve düzenli bir şehir. Nüfusuna oranla havası çok temiz, zaten doğası dünyaca ünlü.
  • Misafir 19 Nisan 2017 Çarşamba 08:07
    en yaşanabilir kent, huzurun olduğu, sessiz sakin kendi kendine yetebilen anadolu şehirleri...Eskişehir,Çankırı,Amasya...
  • Misafir 19 Nisan 2017 Çarşamba 07:33
    diğer illeri bilemem ama sakarya ayda yılda olay olan bir şehir. sakin ve yaşanılabilir. ve yatırım için aç bir memleket kimse aç kalmaz.
  • Misafir 18 Nisan 2017 Salı 16:38
    Çanakkale, Burdur ve Sakarya sanki daha sakin, huzurlu ve doğal bir hayat vadediyor... Gidip yerinde görmek lazım tabi...
  • Misafir 18 Nisan 2017 Salı 15:36
    Haberde kullanılan manşet resmi Bartın'ın Amasra ilçesine ait.
  • Misafir 18 Nisan 2017 Salı 23:39
    BENCE AMSRA BARTINDAN GÜZEL
  • Misafir 18 Nisan 2017 Salı 15:34
    TRABZON MEDİCALPARK ARENA İLE DAHA DA GÜZEL
  • Misafir 18 Nisan 2017 Salı 12:38
    Trabzon Türkiye nin en güzel yaşanabilir yerlerinden birisi
  • Misafir 18 Nisan 2017 Salı 11:34
    adana da istanbuldan daha yaşanabilir şehir bence ...ben antalyada yaşıyorum ama hişçbirşeyini göremedim buranın
  • Misafir 18 Nisan 2017 Salı 11:07
    İSTANBUL İSTANBUL İSTANBUL arada bir eşini daha bul...
  • Misafir 24 Mart 2017 Cuma 13:24
    hakkari en güzel
  • Misafir 24 Mart 2017 Cuma 11:56
    Bence Adana'nın yaşanabilirlikte sınıfta kalması lazım. Şehirde her gün bir olay var :) Güvenliğin olmadığı yerde kim yaşamak ister ki? Adana için P,23 fazla verilmiş.
  • Misafir 24 Mart 2017 Cuma 22:03
    cokta guzel yasiyoruz .Turkiyenin en sosyal kenti bence .
  • Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 10:10
    o halde neden herkes bodruma gelip yerleşiyor
  • Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 08:38
    4 senedir metrodaki aktarma sorununu çözememiş,21 yüzyılda kaldırım taşlarından hala üzerinize su sıçrayan trafiği kitleyen yol bağlantılarıyla(Anadolu Bulvarı-İstanbul yolu en sıkıntılısı) ankara nasıl ikinci olur.
  • Misafir 18 Nisan 2017 Salı 11:11
    Onca ulaşım imkanına rağmen Ankarayı beğenmeyen Sivasa gelsinn. hepsi hepsi bir tane halk otobüsümüz var.oda dertlere deva
  • Misafir 01 Mart 2017 Çarşamba 22:52
    ankara en yaşanabilir şehir. melih gökçeğe ankarayı yaşanabilir yaptığı için teşekkürler. bir tanemsin ankara.
  • Misafir 18 Nisan 2017 Salı 11:12
    Türkiyenin en çok çalışan belediyelerinden biri Ankaradır
Kalan karakter : 2000