İŞ-YAŞAM HABERLERİ

28 KASIM 2016

Katar Havayolları, artan pilot açığını karşılamak için Türk havayolu şirketlerinden astronomik maaş teklifleriyle transferler yapıyor.

Şirketin, THY’de 16 bin lira alan ikinci pilota 11 bin 400 Euro (40 bin lira), 25 bin lira alan kaptan pilota 15 bin Euro (53 bin lira) maaş teklif ettiği, birçok pilotun Katar Havayolları’na geçtiği öğrenildi.

Kur farkı nedeniyle gelir kaybı yaşayan yaklaşık 150 yabancı pilotun başka havayollarına geçtiği, bunların çoğunun Katar Havayolları’na transfer olduğu belirtildi. THY’de görevli 50 pilot, geçen yıl da çoğunluğu Katar olmak üzere Körfez’deki ülkelerin havayolarına transfer olmuştu.

 Gökhan ARTAN / İSTANBUL


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 22:21
    ben thy 777 kaptanı olarak zaten 45.000tl maaş alıyorum. ev kirası yok. herkesin kendi evi var. 53.000tl için gitmeye değmez. saudia 80.000 tl veriyor. gidersem oraya giderim. hem cidde çok ucuz bir şehir.
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 17:56
    fetöcü pilotları alsalar ya.
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 10:30
    katarda ev kırası 7bın dolar .yumurta 6 lıra.okullar 30 bın dolardan baslıyor.orası için abartılı rakam degıl
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 10:18
    çok temiz para, aldıkları her kuruş helal. nerede isterse orada çalışsınlar. yolları izleri açık olsun.
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 10:09
    aylık 50 bin tl kazansa yılda yapar 600bin 50binini yese kalır 550 bin sende 2+1 bitane daire parası vay beee :d
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 10:05
    iyi işte ya pilot yetiştirip ihraç edelim bunda ne kötülük var döviz girer ülkemize
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 10:04
    vay be dedim sabah sabah :/
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 10:03
    kişinin kendi kararı hakaret etmeye yada yargılamaya hakkınız yok
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 10:01
    herşey para değil diyen kişi onlardan biri olsa eminim giderdi. bunu vatan millet meselesi yapmayın her zaman. ben de giderdim ama orada aldığım parayı ülkemde harcardım. o kadar cep telefonu ithal edildi ülkeye, 3 5 pilot da ihraç olsun ne olur.
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 09:55
    Normal ,garpisenecek bir duruma yok
Kalan karakter : 300
Sermaye Piyasası Araçları Vergilendirme