İŞ-YAŞAM

3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nin güzergahı için çalışmalar başlıyor

13 Şubat 2017 Pazartesi, 11:41:54 AA

İstanbul'un trafiğini rahatlatmak amacıyla hazırlanan 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nin etüt, proje ve mühendislik hizmetleri ihalesini kazanan Yüksel Proje Uluslararası AŞ çalışmalarına başlıyor

  • 1 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nin güzergahı için çalışmalar başlıyor
    1 | 31

    İstanbul'un trafiğini rahatlatmak amacıyla hazırlanan 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nin etüt, proje ve mühendislik hizmetleri ihalesini kazanan Yüksel Proje Uluslararası AŞ çalışmalarına başlıyor.

  • 2 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nin güzergahı için çalışmalar başlıyor
    2 | 31

    Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğünce yapılan ihalede en yüksek puanı alan Yüksel Proje Uluslararası AŞ ile sözleşme imzalandı.

  • 3 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nin güzergahı için çalışmalar başlıyor
    3 | 31

    Çalışmalara hızla başlayacak Yüksel Proje Uluslararası AŞ, etüt, proje ve mühendislik hizmetleri kapsamında, karada ve denizde derin sondaj çalışmaları yaparak zemin verilerini tespit edecek.

  • 4 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nin güzergahı için çalışmalar başlıyor
    4 | 31

    Mühendislik projelerinin 1 yıl içinde tamamlanması planlanıyor. İstanbul Boğazı'nda suyun altından geçecek tünelde, tek tüpte hem karayolu hem de demiryolu bulunacak. Tünelde, ortadan geliş ve gidiş olmak üzere demiryolu, üst ve altta da lastik tekerli araç geçişine uygun iki şeritli yol yer alacak.

  • 5 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nin güzergahı için çalışmalar başlıyor
    5 | 31

    GÜNDE 6,5 MİLYON YOLCUNUN YARARLANMASI BEKLENİYOR

    Tünelin büyüklüğü ve kapsamıyla dünyada ilk olacak projenin bir ayağı Avrupa yakasında E-5 aksında İncirli'den başlayan ve İstanbul Boğazı'ndan geçerek Anadolu yakasında Söğütlüçeşme'ye kadar uzanan yüksek kapasiteli ve hızlı metro sisteminden, ikinci ayağı ise Avrupa yakasında TEM Otoyolu aksında Hasdal kavşağından başlayan ve İstanbul Boğazı'ndan geçerek Anadolu yakasında Çamlık kavşağına bağlanan 2x2 şeritli karayolu sisteminden oluşacak.

     

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir
    Zincirlikuyu Büyükçekmece arasında acil yeraltı metro yapılması gerektiğini düşünüyorum. İstasyonları Zincirlikuyu,Mecidiyeköy, Okmeydanı,Edirnekapı, Cevizlibağ,Şirinevler,Kücükçekmece,Avcılar,Haramidere,Beylikdüzü,Tüyap,Büyükçekmece Uzun mesafe gidecekler metroyu, kısa mesafe gidecekler Metrobüsü tercih edecekler
  • Misafir
    iki şerit nesi?? 10 sene sonrasını düşünen yok. 4 gidiş 4 geliş olacak. Artı tren çok ağırdır ve aşırı vibrasyon ve sarsıntı yapacaktır en alttan gitmesi uygundur. para??? istanbula yatıyor yine
  • Misafir
    kaç tane tünel yaptın da burada konuşuyorsun
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 14:50
    TOPRAĞI BU KADAR DEŞMEYİN .. TABİAT ANA ALIR İNTİKAMINI
  • Misafir
    Zihniyete bak
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 14:34
    Kafanıza göre böyle devleti ve milleti tonla borç altına sokacak proje yapamazsınız, Istanbul halkına sordunuz mu?
  • Misafir
    Dört yılda bir soruluyor, farkında değil misiniz.
  • Misafir
    sordular tabi ki haberin yok mu?
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 14:30
    Istanbulda trafiği rahatlatmak için yapılan hiçbir yatırım sonuç vermedi, hatta daha da beter oldu.. Boşu boşuna bu kadar para harcamadan Istanbulda yaşamayı zorlaştırmak gerek, nüfus artışına yol açacak projeleri durdurmak gerek.. Tüm ülkeyi Istanbula toplamayı bir iş yaptım zanneden ve şehircilikten zerre anlamayan çapsızlara duyurulur!!!
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 15:37
    sonuna kadar katılıyorum. istanbulda yeni yapılaşmaya izin verilmesin. yeni yatırımlar buradan kaydırılsın ve insanların doğdukları şehirlere dönmeleri teşvik edilsin.
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 14:14
    et fiyatları düşecek mi ?
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 14:04
    incirliden iyi de. hep kadıköye ulaşım düşünülüyor.. oraya ulaşım rahat zaten..istanbulun kuzey aksına doğru yapılsın artık metrolar, tünellee. çekmeköy Taşdelen bekliyoruz hala...Üsküdar çekmeköy trafiği çok fena yoğun hergün mn.1 saat- saati alıyor bazen..
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 13:29
    Yatırımlar İstanbul'a yapılıyor, ama Anadolu halkı mutlu oluyor, İstanbul'lu ise halinden şikayetçi.. Bu ne menem iştir..
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 13:28
    Milletimizin PARASIYLA YAPIYONNNN SONUÇTA
  • Misafir
    Kimin parasıyla yapılacaktı ki
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 13:25
    İSTANBUL İSTANBUL YETER ARTIK YA KALDIRMIYOR İSTANBUL ARTIK BU KADAR İNSANI TAMAM PROJE GÜZEL AMA ÖNCELİK ANADOLUYA PROJE YAPIN DOĞUYA PROJE YAPIN YETER
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 13:20
    artık İstanbul'da nüfus artışına müsaade edilmeyecek önlemler lütfen..
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 13:17
    chp iktidarında bu projelerin hepsi kaldırılarak vatandaşın parası cebinde tutulacak. Köprü otoyol tünel havalimanı hepsi kaldıralacak. beton bitecek heryere bisiklet ve yürüyerek gidilecek. Geliyoruz.
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 13:26
    MÜTHİŞ AK PARTİYE OY VERMİŞ BİR OLARAK OYUM SİZE
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 14:32
    nereye
  • Misafir
    Çok komik:)))
  • Misafir
    "-23 oyla mı geliyorsunuz gümbür gümbür
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 12:53
    Yap,İşlet,Devret.... Vatandaş ödesin.
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 12:49
    anadolu yatırım bekliyor bütün parayı boğaza döktüler yeter da
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 12:43
    düşün yakamızdan yol yapmak için referandum istiyoruz karşıya geçme süresi değil önemli olan geçtiğin karşıda biryere ulaşamamak ayrıca devlet yolu hizmet olarak yapar para toplamak için değil, gidi anadoluya yatırım yapınki şehir daha fazla kalabalıklaşmasın YETEEEERRRRR
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 12:40
    reis gözünü seveyim üçüncü köprüden iki dk geçiyoruz ama mahmutbeye ulaşana kadar onca benzin onca yol parası ve mahmutbey hala iki saatte aşılamıyor artık sevilecek bi tarafınız kalmadı maalesef
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 12:08
    Şimdi genel problem artan nüfusa yetmeyen ulaşım yolları değil mi? peki sürekli yol ve ulaşım yatırımları yerine Anadolu'ya fabrikalar yapsak ters göç ile hem az gelişmiş şehirlerimizi kalkındırıp,hem sermayeyi dengelei dağıtmaya çalışsak, hem de istanbul vb gibi şehirlerimiz her anlamda rahatlasa fena mı olur?
  • Misafir 04 Nisan 2017 Salı 18:35
    GEÇİŞ KAÇ DOLAR ?????
  • Misafir 04 Nisan 2017 Salı 16:15
    olay istanbul değil REİS tüm TÜRKİYE'de proje yapmaya devam ediyor
  • Misafir 04 Nisan 2017 Salı 12:23
    BÜYÜK DÜŞÜNMEK BÜYÜK ADAMLARLA OLUR.RTE
  • Misafir 04 Nisan 2017 Salı 12:15
    HİZMET YAPILDIĞINDA ÖVÜNME VESİLESİ EDİLMEYECEK BR GÖREVDİR.
  • Misafir 25 Mayıs 2017 Perşembe 13:20
    niye dere köprüsünün açılışına chpli belediye başkanı, genel başkanı gidiyor o zaman. neden dsp iktidarında 100 km yol yapınca başbakan kutlamalara gitti o vakit.
Kalan karakter : 2000