İŞ-YAŞAM

30 MART 2017

Rekabet Kurumunun internet sitesindeki duyuruya göre, Türk Telekomünikasyon AŞ ve TTNET AŞ'den oluşan ekonomik bütünlüğün, sabit genişbant internet ve ödemeli TV hizmetlerini içeren paketler vasıtasıyla hakim durumunu kötüye kullandığı iddiasıyla yapılan başvuru üzerine yürütülen ön araştırma, karara bağlandı.

Elde edilen bilgi ve belgeleri müzakere eden Kurul, bulguları ciddi ve yeterli bularak rekabetin ihlal edilip edilmediğinin tespitine yönelik TTNET AŞ hakkında soruşturma açılmasına karar verdi.

 


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 00:53
    Ttnet internet hattınızı kapatmak istediğinizde bizzat giderek kapatma talebiyle ilgili başvuru formunu imzalayıp vermenizi yeterli görmüyor ve bunu sadece ön başvuru kabul edip hattı kaptmıyor. Merkezden arayıp bir sürü katakulle çevirip hattınızı bir türlü kapatmıyorlar. Siz hat kapandı zannederken ha bire fatura gelmeye devam ediyor. Ben hattımı kapatmak için 2 gün önüme gelenle kavga ede ede zor kapttırdım hattı. Bildiğiniz soygun düzeni kurmuşlar.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 00:52
    Diğer operatörler ttnet altyapısını kullandığı halde daha düşük fiyata aynı hizmetinasıl verebiliyor anlamış değiilim
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 00:34
    sadece ttnetmi :)) ya elektrik faturalarındaki ödemeler. ya köprü geçişleri ya ulaşım akbil fiyatları. bunlar hakmı
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 00:07
    adil kullanım kotası rezaletinden bizi kurtarın
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 23:48
    Lütfen Türk Telekom Müdürlüklerine gidin kapattırdığı halde para ödemek zorunda bırakılan kişilerle karşılaşacaksınız.İşin tuhaf yanı haksız talep edilen paraları ödemeniz halinde şikayet başvurusunda bulunabilmektesiniz !......
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 22:57
    Sadece int bağlatıyosunuz bonus olarak telefon parasıda alıyolar :)
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 22:56
    Senelerdir telefon kullanmadığım halde sırf internet kullanmak için telefona 15tl para veriyorum dünyanın neresinde böyle bir düzen var?
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 22:54
    Biraz gec olmus ama guc olmaz insallah... Rekabet kurulu cok gec kaldi bunun icin...