İŞ-YAŞAM

28 NİSAN 2017
İŞ-YAŞAM

Çanakkale 1915 Köprüsü bölgede fiyatları artırdı

18 Mart 2017 Cumartesi, 06:15:59 AA

Çanakkale’nin Lapseki ve Gelibolu ilçelerini birbirine bağlayacak olan Çanakkale 1915 Köprüsü, her iki bölgede de konut fiyatlarını artırdı.

  • 1 Çanakkale 1915 Köprüsü bölgede fiyatları artırdı
    1 | 33

    Çanakkale’nin Lapseki ve Gelibolu ilçelerini birbirine bağlayacak olan Çanakkale 1915 Köprüsü, her iki bölgede de konut fiyatlarını artırdığı açıklandı.

  • 2 Çanakkale 1915 Köprüsü bölgede fiyatları artırdı
    2 | 33

    Sahibinden.com'dan yapılan açıklamaya göre, Çanakkale Boğazı'nın ilk, Marmara Bölgesi'nin 5. asma köprüsü olacak Çanakkale 1915 Köprüsü, bölgeyi cazibe merkezi haline getiriyor.

  • 3 Çanakkale 1915 Köprüsü bölgede fiyatları artırdı
    3 | 33

    YÜZDE 54'LÜK ARTIŞ

    Sahibinden.com Emlak Endeksi 2017 Mart ayı verilerine göre, son 3 yılda Gelibolu ve Lapseki’deki satılık ve kiralık konut fiyatlarında artış kaydedildi. Bölgedeki arsaların sayfa görüntülenme rakamları incelendiğinde, son bir yılda Gelibolu’da yüzde 47, Lapseki’de ise yüzde 54’lük artış söz konusu oldu.

  • 4 Çanakkale 1915 Köprüsü bölgede fiyatları artırdı
    4 | 33

    KİRA FİYATLARI ARTTI

    Sahibinden.com Emlak Endeksi 2017 Mart ayı verilerine göre, son 3 yılda Gelibolu’da kiralık konut fiyatları yüzde 71 arttı ve ortalama 721 lira oldu. Konutların satış fiyatı ise yüzde 55 artarak ortalama 183 bin 792 lira oldu.

     

  • 5 Çanakkale 1915 Köprüsü bölgede fiyatları artırdı
    5 | 33

    Lapseki’de ise 3 yılda kira fiyatlarında yüzde 54 artış oldu ve konutlar ortalama 577 liradan kiralığa çıkarıldı. Satışa sunulan konutlardaki fiyat artışı ise yüzde 121 gerçekleşti. Konutlar ortalama 229 bin 514 liradan satışa sunuldu.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:42
    MOODY'S VE CHP NE DİYOR BU İŞE ACABA ÜLKE BATIYOR KRİZ VAR DİYORLARDI DA
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:39
    PAHALI DİYEN ARKADAŞLAR YÜZEREK GEÇMEK ÜCRETSİZ
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:23
    Ulan Yataırımların ardı arkası kesilmiyor ama bu chp zihniyetine sorsan ülke çöktü ey Allah'ım ya bunlar bu millete dertleri yok ki hizmet etsin hizmet edenler belli çalışanlar belli laf üretenler de belli ...
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:21
    Yaklaşık 60 TL imiş geçiş ücreti tabi 2023 te açılırsa bence daha erken açılır 2022 de açılabilir yetişir.galiba araç garantisi değilde bir miktar ödeyecekmiş devlet öyle daha iyi olmuş diyorlar.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:19
    MUHTEŞEM GERÇEKTEN DÜNYA HARİKASI ! BÜYÜK VE GÜÇLÜ TÜRKİYE YOLUNDA BİR ADIM DAHA HEDEF 2023 HAYDİ DURMAK YOK YOLA DEVAM !!!
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 17:07
    NEDEN EURO ?? NEDEN TÜRK LİRASI DEĞİL ??
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 21:04
    çünkü borç aldıkları para euro ondan hesabını da euro üzerinden yapıyorlar...
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 14:15
    DUR YOLCU SİLÜETİ köprünün denizdeki ayaklarına yapılmalı geçen gemiler her iki taraftada bunu görmeli harika olur yetkililerin dikkatine
  • haberturk_takipcisi 18 Mart 2017 Cumartesi 13:35
    Güçlenen Türkiye İçin Büyüyen Güzel Yatırımlar ve Hizmetler Bunlar. Helal Olsun!
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 13:13
    demiryolu geçişi için ayrı köprümü yapılacak ?
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 11:58
    NEDEN AKP NEDEN RACEP TAYYİP ERDOĞAN BAZILARI ANLAMIŞTIR ARTIK HERHALDA
  • haberturk_takipcisi 18 Mart 2017 Cumartesi 13:36
    Hizmet Aşkı AKP'de RTE'de var aynen!
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 11:56
    Kiskananlarin omru az olsun.
  • haberturk_takipcisi 18 Mart 2017 Cumartesi 13:35
    amin kardeş :)
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 11:36
    bu yatırımlar insanlar için türkiyemizin büyümesi hepimiz için hayırlı olur eleşrirebilirsin ama nankörlük etmeyin o köprülerden herkes geçiyor sonucta
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 11:11
    Türkiye yükseliyor Vatan için EVET Millet için EVET
  • haberturk_takipcisi 18 Mart 2017 Cumartesi 13:36
    ilelebet evet kardeş!
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 10:49
    Hangi ülkede 15 yılda bu kadar yatırım yapıldı? Takdir etmiyorsunuz, hiç olmazsa hakaret etmeyelim.
  • haberturk_takipcisi 18 Mart 2017 Cumartesi 13:36
    aynen kardeş!
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 10:38
    Japonlar ne kadar geçiş ücreti alıyorlar acaba. 15 Euro + kdv ucuz olmuş bence. Yapan şirkete günlük araç garantisi ne kadar bellimi.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 14:32
    50 lira ucuz değil bence
Kalan karakter : 2000