TEKNOLOJİ

Analemma gökyüzünden 30 km boyunca yere uzanacak

01 Nisan 2017 Cumartesi, 13:51:25 HABERTURK.COM

  • 1 Analemma gökyüzünden 30 km boyunca yere uzanacak
    1 | 26

    Tarihin modern anlamdaki ilk çelik konstrüksiyon gökdeleni 1855 yılında Şikago'da yapılmıştı.

  • 2 Analemma gökyüzünden 30 km boyunca yere uzanacak
    2 | 26

    Aradan geçen 150 yılı aşkın sürede gökdelenler artık şehirlerin olağan mimari unsurlarından oldu.

  • 3 Analemma gökyüzünden 30 km boyunca yere uzanacak
    3 | 26

    New York merkezli bir mimarlık ofisi ise gökdelenleri gökteninen formatına dönüştürmek için proje hazırladı.

  • 4 Analemma gökyüzünden 30 km boyunca yere uzanacak
    4 | 26

    Uzay teknolojisinin gelişmesiyle birlikte hazırlanan projedeki binanın temeli için Dünya yörüngesine yerleştirilecek büyük bir asteroid kullanılması planlanıyor.

  • HABERİN DEVAMI
  • 5 Analemma gökyüzünden 30 km boyunca yere uzanacak
    5 | 26

    Yüksek dayanıklılığa sahip onbinlerce mil uzunluğunda kablolarla asteoride bağlanacak olan yapı, yörüngesel destek sistemi (UOSS) adı verilen bir yaklaşımdan feyz alıyor.

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 02 Nisan 2017 Pazar 01:14
    Elektirik Su kanalizasyon problemini nasıl halledecler???
  • Misafir 01 Nisan 2017 Cumartesi 21:22
    "Apartmanı astroide bağladıkkkk kardeşşşş" :))))
  • Misafir 01 Nisan 2017 Cumartesi 21:20
    "Artık tıkandık " demiyorlar da ,işi deliliğe vuruyorlar :))" apartmanı astroide bağladık kardeş" :))
  • Misafir 01 Nisan 2017 Cumartesi 21:12
    yercekimini yendik deselerdi daha inandirici olurdu.o kadar sacma yani.
  • Misafir 01 Nisan 2017 Cumartesi 20:59
    aşağı inmek isteyen paraşütle atlar herhalde artık ama geri nasıl döner bilemem :D
  • Misafir 01 Nisan 2017 Cumartesi 18:30
    Yecüc ve mecüc yerdekiler tamam sıra gökyüzündekiler der silahlatı kana bulanmuş olarak geri döner.!
  • Misafir 01 Nisan 2017 Cumartesi 18:24
    Sözde kolay tabiiki.Sıkıysa yapın görelim.
  • Misafir 01 Nisan 2017 Cumartesi 18:19
    uçmuş bunlar :)
  • Misafir 01 Nisan 2017 Cumartesi 18:05
    geçen de uçan penguen di bu sene bu heral
  • Misafir 01 Nisan 2017 Cumartesi 17:13
    yeryüzünün suyumu çıktı ?
  • haberturk_takipcisi 01 Nisan 2017 Cumartesi 17:04
    vay be :)
  • Misafir 01 Nisan 2017 Cumartesi 16:55
    1 NİSAN şakasından beter, peki o astroid dünyaya düşerse ne olacak? onu hesap etmişler mi?
  • Misafir 01 Nisan 2017 Cumartesi 23:23
    yörüngeye yerleşecek... uydular gibi..
  • Misafir 01 Nisan 2017 Cumartesi 23:38
    Bak iyi akıl ettin bunu..
  • Misafir 04 Mayıs 2017 Perşembe 12:31
    o safhaya kadar gelebilirler diyorsun yani!!! sana da helal olsun. onu da sen hesap etmişsinya yeter.
  • Misafir 01 Nisan 2017 Cumartesi 15:43
    yok artıkk :D :d