TEKNOLOJİ

En iyi taşınabilir tablet ve laptop bilgisayarlar

29 Nisan 2017 Cumartesi, 16:31:26 HABERTURK.COM

Apple 5 yıldır oturduğu zirveden indi

  • 1 En iyi taşınabilir tablet ve laptop bilgisayarlar
    1 | 53

    Laptop yani dizüstü bilgisayarlar artık hayatımızın vazgeçilmez birer parçası. Özellikle iş yaşamında büyük kolaylık sağlamasıyla tercih ediliyor.

  • 2 En iyi taşınabilir tablet ve laptop bilgisayarlar
    2 | 53

    Laptop alırken bilgisayarın özellikleri ve konfigürasyonun yanı sıra markalar da tercihlerde önemli bir yere sahip.

  • 3 En iyi taşınabilir tablet ve laptop bilgisayarlar
    3 | 53

    Teknolojinin dev markaları benzer donanımlar kullansalar dahi tasarım, inovasyon, montaj, teknik destek ve malzeme açısından birbirilerinden ayrılabiliyorlar. 

  • 4 En iyi taşınabilir tablet ve laptop bilgisayarlar
    4 | 53

    Laptop Mag, kullanıcıların işini kolaylaştırmak için yılın en iyi dizüstü bilgisayarlarını seçti.

  • HABERİN DEVAMI
  • 5 En iyi taşınabilir tablet ve laptop bilgisayarlar
    5 | 53

    Performans, tasarım, destek, yenilik, fiyat ve çeşitlilik ile garanti açısından puanlanan sıralamada, Apple tam 5 yıldır bulunduğu zirveden indi. İşte son 1 yılın en iyi laptop markaları ve en iyi dizüstü modelleri.

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 21 Mayıs 2017 Pazar 10:41
    monstar başka tanımam
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 13:49
    TOSHİBA hiç süphesiz en iyisi ama sıralamada yok ilgiç
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 10:31
    BU ZİRVE IBM İN ZİRVESİ HEP ÖYLEDE KALDI ASLINDA UCUZ FİYATA YÜKSEK KALİTELİ SATTIĞI İÇİN BU SIRALAMAYI FİYATA GÖRE YAPIYORLAR LENOVO ZATEN EN İYİ SEVİYELERDE BAŞLAMIŞTIR.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 17:08
    toshıba bitti diyenler p50 serisi bugune kadar loptop serisinde en süper seridir veya cosmo serisi bakın varmı ötesi toshiba1 numaradır
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 16:52
    arkadaşlar 2008 yılında asus aldım hala kullanıyorum. Asus fabrikasının bile test etmediğini düşündüğüm testleri ben yaptım sürekli arazide kullandım eksi artı hava şartlarında hala taş gibi sadece bataryası öldü hala kullanıyorum. asustan şaşmayın o kadar derim.
  • Misafir 03 Mayıs 2017 Çarşamba 09:26
    sanki diger firmalarda kendi üretiyor parcalarınıda caspera laf atıyon. en iyi firma bile anca kendi capından bir kac parca üretiyor onun dısında tek fark markaları oluyor bilgisarayların.
  • Misafir 02 Mayıs 2017 Salı 11:03
    toshiba'nın olmayışı bu makalenin güvenirliğini tartışılır duruma getiriyor.
  • Misafir 03 Mayıs 2017 Çarşamba 12:23
    Hocam, toshiba çökeli çok oldu. yenilik sıfır. taa kaç sene sonra touch pad leri büyültmeyi akıl edebildiler. Malzeme kalitesine söylenecek laf yok tabi.
  • Misafir 30 Nisan 2017 Pazar 11:04
    kesinlikle ASUS!
  • Misafir 30 Nisan 2017 Pazar 04:05
    casper nerede? yeni modelleri listenin çoğundan iyi , g5k filan
  • Misafir 30 Nisan 2017 Pazar 10:56
    casper üretici değil ki devlet gümrük vergisinden muaf tutuyor firmayı???? casper sadece parçaları monte edip satıyor.
  • Misafir 29 Nisan 2017 Cumartesi 20:18
    aha toshiba yok. ben şok
  • Misafir 30 Nisan 2017 Pazar 03:50
    toshiba bitti artık.. toshibacılar lenovocu oldu mecbur en yakın o oldugu icin.
Kalan karakter : 2000