11 ARALIK 2016
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA
GÜNDEM

Kahraman astsubay Halisdemir'in tatbikat fotoğrafları

04 Ekim 2016 Salı, 14:39:06

FETÖ'nün gerçekleştirdiği darbe girişiminin seyrini değiştiren kahraman Astsubay Halisdemir’in Pakistan’da katıldığı tatbikatın görüntüleri ortaya çıktı

  • 1
    1 | 14

    Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) 15 Temmuz darbe girişimi sırasında Özel Kuvvetler Komutanlığını (ÖKK) ele geçirmek isteyen cuntacı general Semih Terzi'yi vurarak darbenin önlenmesinde önemli rol oynayan şehit Astsubay Ömer Halisdemir'in Pakistan'da katıldığı tatbikatın fotoğrafları ortaya çıktı. 

  • 2
    2 | 14

    AA muhabiri, astsubay Halisdemir'in, Türkiye ve Pakistan'ın 2013 yılında ortaklaşa düzenledikleri, "Türkiye-Pakistan Ortak Komando ve Özel Kuvvetler Atatürk-2013" tatbikatında çekilen fotoğraflarına ulaştı.

  • 3
    3 | 14

    ÖKK mensubu bir uzman çavuş tarafından kaydedilen görüntülerde, kahraman astsubayın birbirinden farklı silah ve teçhizat kullandığı görülüyor.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 06 Kasım 2016 Pazar 15:05
    allah senden binkere razı olsun.nur içinde yat şehidim
  • Misafir 02 Kasım 2016 Çarşamba 14:44
    aslanların aslanıymış meğer... mangal yürekli şehidim...
  • Misafir 02 Kasım 2016 Çarşamba 13:22
    allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.
  • Misafir 02 Kasım 2016 Çarşamba 13:09
    Seninle ilgili her okuduğum haberde gözlerim doluyor boğazım düğümleniyor. Allah mekanını cennetin en güzel yeri eylesin. Allahın rahmeti hep izerinde olsun Kahraman Şehidimiz. Ben İstanbul'da yaşıyorum. Yıllık iznimi alınca kabrini ziyarete geleceğiz. Bu vatan bu millet hepimiz sana minnettarız. Her gün milyonlarca kişinin duasındasın.
  • Misafir 01 Kasım 2016 Salı 14:00
    millet sana minnettar dır.
  • Misafir 01 Kasım 2016 Salı 12:20
    allah mekanını cennet eylesin, altın yürekli adam.
  • Misafir 13 Ekim 2016 Perşembe 17:37
    gerçek kahraman..allah rahmet eylesin..nur içinde yat şehidim.bu vatan sana minnettar..
  • Misafir 13 Ekim 2016 Perşembe 17:04
    Bir niğdeli olarak şehidimizle gurur duyuyorum .Nur içinde yat şehidim
  • serseri35 09 Ekim 2016 Pazar 17:53
    bu kadar insanın duası seninle komutanım. allah mekanını cennet eylesin. yattığın yer nur dolsun. seninle ilgili her haberde gözlerim doluyor. inşallah en kısa zamanda mezarını ziyarete geleceğim.
  • Misafir 09 Ekim 2016 Pazar 17:52
    Allah rahmet eylesin
Kalan karakter : 300