18 OCAK 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA
GÜNDEM

Tokat'ta Milli Piyade Tüfeği MPT-76'nın tanıtımı yapıldı

04 Kasım 2016 Cuma, 05:32:45 AA

Makine ve Kimya Endüstrisi Kurumu Kırıkkale Silah Fabrikası Müdürü Derviş Mehmet Ocakçıoğlu, Milli Piyade Tüfeği MPT-76 hakkında bilgiler verdi

  • 1
    1 | 41

    Tokat'ta, Türk mühendis ve işçileri tarafından tasarlanıp üretilen ve "G-3 gibi etkili, kalaşnikof gibi güvenilir, M-16 gibi pratik" olarak tanımlanan Milli Piyade Tüfeği MPT-76 tanıtıldı.

     

     

  • 2
    2 | 41

    Makine ve Kimya Endüstrisi Kurumu Kırıkkale Silah Fabrikası Müdürü Derviş Mehmet Ocakçıoğlu, bir oteldeki programda, Milli Piyade Tüfeği MPT-76 hakkında bilgiler verdi.

     

     

  • 3
    3 | 41

    Milli Piyade Tüfeği MPT-76'yı Türk mühendis ve işçilerinin yaptığını anlatan Ocakçıoğlu, "Türk mühendisi ve işçisinin yaptığı ilk silah. O yüzden milli piyade tüfeği diyoruz." "

     

     


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 18 Kasım 2016 Cuma 03:19
    Hayırlı olsun , fakat 20 mermi çok az ! atış sıklığı önemli olan . 5.56x45mm olanında üretmeliyiz kanımca :) saygılar..
  • Misafir 17 Kasım 2016 Perşembe 10:04
    yaşasın bu silahları yapan ekip.allah ne muradınız varsa versin .koçların benim türkünde bir kendi ürünü var.artık.
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 20:12
    kaç ülke sipariş vermiş?
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 18:20
    dakikada 650 mermi atabiliyor olması şarjorünün bin mermi veya kurulu dev mühimmat kutusu olmasından değil geçtiği test nedeniyle. şarjörü dünyadaki diğer silahlar gibi ortalama bir piyade tüfeği kapasitesinde. öyle 20 dakikada bir namlu değiştir veya dakikada 650 mermi atan silah için ömrü düşük falan sözleri tamamen uygunsuz. min 12 bin diyor adamlar.
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 17:59
    ikiyüzbin az üretim tsk ya en bir milyon yapılmalı bütün birliklere dağıtılıp depolardada hazır beklemeli.
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 17:19
    gelecekte kendi ülkende birilerinin garsonu olmak istemiyorsan silah ve nüfusa özen göstereceksin cumhurbaskanimizin neden 3 cocuk istediginin manasi budur!hala bunu carpitmaya calisanlarada uykunuzdan uyanin derim!
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 16:59
    20 dakikada bir namlu değiştir...