28 KASIM 2016
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Başbakan Binali Yıldırım'a seslenere, "Türkiye yönetilmiyor savruluyor!" dedi.

CHP lideri Kılıçdaroğlu Twitter'dan açıklama yaptı.

Kılıçdaroğlu, "PKK Binali Yıldırım Bey'e saldırmadı, bana saldırdı. Teröre ve teröristlere kucak açanlar, çadır mahkemeleri kuranlar sizsiniz! Hakimleri savcıları PKK'nın ayağına siz götürdünüz. FETÖ'yü besleyen, istedikleri her şeyi veren sizsiniz? Türkiye yönetilmiyor savruluyor!" dedi.

BAŞBAKAN'DAN KILIÇDAROĞLU'NA 

Başbakan Binali Yıldırım, "Sayın Kılıçdaroğlu diyor ki 'Demokrasiye sahip çıkın'. Ey Kılıçdaroğlu; demokrasiye elbette sahip çıkacağız. Demokrasiye birlikte sahip çıkacağız ama demokrasiye sahip çıkmak için teröre sahip çıkmayalım. Demokrasiye sahip çıkmak, teröre sahip çıkmamakla olur" demişti.

HABERTURK.COM


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 06 Kasım 2016 Pazar 19:10
    ''teröre ve teröristlere kucak açanlar, çadır mahkemeleri kuranlar sizsiniz! hakimleri savcıları pkk'nın ayağına siz götürdünüz. fetö'yü besleyen, istedikleri her şeyi veren sizsiniz?'' hangi kelimesi yanlış? boşuna pişkinlik yapmayın...
  • Misafir 06 Kasım 2016 Pazar 19:08
    Bu adam oturdugu yerden konuşuyor ve üstelik fazlasıyla maaşını alıyor. Faydası da yok ortalığı kışkırtmak ile bire bir.
  • Misafir 06 Kasım 2016 Pazar 19:02
    bu millet toprak kaybettiği zaman aklı başına gelir ama çok geç olur, tarihten ders almak yok çünkü
  • Misafir 06 Kasım 2016 Pazar 18:50
    chp ne zaman ,secim kazanacak.
  • Misafir 06 Kasım 2016 Pazar 18:22
    bütün yollar yenilendi...bütün hasteneler yenilendi ...bütün otogarlar yenilendi... her yerde yeni hava alanları yapıldı ....köprüler yapıldı....stadlar baştan sona yenilendi.herkesin altında 50 bin tl yi geçen araçlar 1.300 tl maaş alan insan bile az herkes 2 bin yada üstü maaş alıyor..her çalışan boş gezmyen insan ev almak için uğraşıyor.. tek eskik var sayın kemal bey vatan haınlerini temizlemek siz kimin tarafındasınız...onu belirleyın atam yaşıyor olsa yüzünüze tükürür..
  • Misafir 06 Kasım 2016 Pazar 18:22
    sen seçimlerde göreceksin sana verdimiz oylar haram olsun senin hdp farkın yok onlar bile senden dürüst ne yaptığın kime hizmet ettiğin belli değil dansöz gibisin
  • Misafir 06 Kasım 2016 Pazar 18:20
    milletin gözünde chp yalpalıyor. 1923 fabrika ayarlarına dönmeli, ama imkansızdan bile daha zor :) şemsiye misali... ayy çok sesli güldüm :)))
  • Misafir 06 Kasım 2016 Pazar 17:04
    eğer kılıçdaroğlu ülke yönetilmiyor diyorsa bilinki doğru yoldayız iyi yönetiliyoruz.
  • Misafir 06 Kasım 2016 Pazar 15:35
    sen olsan batardık be