06 ARALIK 2016
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Ümraniye'de bir ilkokulda öğrencilerinin tahtaya yazı yazamamasına sinirlenen öğretmen, öğrencilerine dayak attı. O anlar bir öğrencinin cep telefonu kameralarına saniye saniye kaydedildi.

Ümraniye'de bir ilkokulda meydana gelen olayda iddiaya göre, T.K. isimli öğretmen öğrencilerinden tahtaya yazı yazmalarını istedi. Tahtaya çıkan öğrenciler yazmakta zorlanınca öğretmen T.K. sinirlenerek öğrencilerine hakaret etmeye başladı. Ardından öğretmen T.K.'nin öğrencisine vurmaya başladı. Öğrenciye tokat atan öğretmen, kimi zaman da öğrencisini itekledi. O anları ise sınıfta bulunan bir öğrenci kaydetti.

İHA


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 14 Kasım 2016 Pazartesi 19:46
    Abartılacak bir durum yok bence, eğitimci olmayan bilmez.
  • Misafir 14 Kasım 2016 Pazartesi 19:10
    Acill meslekten atılsın
  • Misafir 14 Kasım 2016 Pazartesi 05:28
    o adamı arıyorum şuan karşıma çıkarsa kendisi için hiç iyi olmaz
  • Misafir 13 Kasım 2016 Pazar 16:22
    İlk okulda ogretmenim erkekdi hep bize samar atiyodu hergun olmusse allah rahmet etmesin
  • Misafir 12 Kasım 2016 Cumartesi 02:01
    Yavrum korkudan altına yapmış
  • Misafir 12 Kasım 2016 Cumartesi 00:12
    Bu adamı alcan ibreti alem için Dove Dove türkiyede gezdircen. O çocuklar sen vurasin diye mi orda?
  • Misafir 12 Kasım 2016 Cumartesi 00:04
    Bahsettiğin ilkokul çocuğu yapamıyor diye beynine kan sicriyorsa öğretmenlik yapmayacaksin. Mesleğin adı üstünde öğretmen yani öğreten...saçma sapan yorum yapma
  • Misafir 11 Kasım 2016 Cuma 23:51
    Bu görüntüden sonra bir vatandaş olarak savcıları göreve çagırıyoruz terlik dava oluyorsa bu işkencedir herhalde lütfen cezasını verin
  • Misafir 11 Kasım 2016 Cuma 21:18
    Öğretmenin yaptığı şeyi onaylamıyorum ama insanın kanının beynine sıçradığı zamanlar oluyor. Onlarca defa söylediğin şeyi hiç söylememişsin gibi tekrar ettiriyor çocuklar. Neden? Öğretmeni adam yerine koyup dinlemediğinden, öğretmenin kızmasının üzülmesinin çocuklar için bi değeri olmadığından.
  • Misafir 11 Kasım 2016 Cuma 20:34