28 KASIM 2016
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Ümraniye'de öğrencisine derste şiddet uyguladığı öne sürülen öğretmen gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, Ümraniye'de bir ilkokul öğretmeninin, tahtaya yazı yazan öğrencisini azarlayıp tokat atmasının, başka bir öğrenci tarafından cep telefonuyla kaydedilen görüntülerinin ortaya çıkmasının ardından öğretmen T.K. hakkında idari ve adli soruşturma başlatıldı.

TESLİM OLDU

Öğretmenin kendisine ve yakınlarına ait çeşitli adreslerde arama yapan Ümraniye Emniyet Müdürlüğü ekipleri, öğretmenin izine rastlamadı.

Öğretmen T.K, Ümraniye Çocuk Büro Amirliği'ne gelerek teslim oldu. Gözaltına alınan T.K, İstanbul Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şube Müdürlüğü'ne sevk edildi.

Öğretmenin emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edileceği öğrenildi.

AA


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 14 Kasım 2016 Pazartesi 21:16
    Boşversene neyini savunuyorsun bu öğretmenin be . Bunlar daha çocuk be ergen bile olmamışlar bu subyanlara nasıl vurursunuz. Hoca bana da çizmeyi öğretsin bakalım bana el kaldırabiliyormu? Gücü yeten yetene allah kahretsin senin gibi öğretmeni. Gerçek öğretmenleri sevgi aşılayan öğretmenler baştacı
  • Misafir 14 Kasım 2016 Pazartesi 21:12
    o kamera sistemi sınıflara getirildi.kendi çocuklarının okullarda nasıl bu kadar yaramazlık yaptığına inanamayan veliler kamerayı kaldırttı.akp yi tebrik edrim harika bi nesil sayesinde yetişiyor
  • Misafir 14 Kasım 2016 Pazartesi 21:05
    hafiften bir iki tane vurmuş o kadar olur da adam kendi çocuğuna da böle hakaret ediyor mu acaba bazıları da yazmış 30 40 öğrenciyle başetmek kolay değil diye o zaman yapma o mesleği
  • Misafir 14 Kasım 2016 Pazartesi 20:44
    öğretmen çocuğa okuma yazma öğretmek için çabalarken kimse demez bu öğretmen kimin için bu kadar çabalıyor diye.evde bir çocuğa söz geçiremez.zaten yeni nesil hiperaktif.yerinde duramıyor.bizim gariban öğretmen 30-40 öğrenci ile saç baş yolar okuma yazma öğreteceğim diye.milli eğitim ise zaten öğretmenin açığını bekler gibi pusuda yatar.aslında buradaki öğretmen niye uğraşıyor ki. bu yorumlardan sonra şahsen birçok sınıf öğretmeni bu çocuğa okuma yazmayı niye 3 ayda öğreteyim der, hazirana kadar öğrenen öğrenir öğrenemeyende sınıfta kalır demeye başlamıştır.bu vurun abalıya muamelesinden sonr
  • Misafir 14 Kasım 2016 Pazartesi 20:36
    aslında bizim öğretmenlerimizde suç.üç ayda okuma yazma öğreteceğim diye hırs yapmanın ne alemi var.vatandaş zaten onun derdinde değil.okullar kreş gibi olmuş anne benim oğlumu sabahçı yapmışlar der gelir okula ,öğlenci olsun diye diretir .sebep erken kalkamayan anne sabah sabah çocuğu okula hazırlamak istemez. başka sebep ise öğlenci olsun ki öğlen komşu gezmeleri,evlilik programları,gezmelerden geri kalmasın.çocuk olsa bunları yapamaz.evin reisi zaten sorumluluğu anneye satmıştır.evde iki dakika çocuğumun başında ders yaptırayım demez öğretmen bunun için maaş alıyor der.
  • Misafir 14 Kasım 2016 Pazartesi 20:29
    neden çince la hepinize japonca dahamı kolay gelıyor bırı cevaplasın?
  • Misafir 14 Kasım 2016 Pazartesi 20:28
    bir klavye kahramaligida benden o zaman: isten atilsin ve hukuki sürec baslatilsin. benim cocuguma yapmis olsaydi...bende ona birseyler ögretirdim! burada su herifi koruyacak kadar bozuk zihniyet sahibi insanlar dolasiyor, ve korkarim ki onlardan "ögretmen". yapamiyosan birak kardesim o isi; zorlami!?
  • Misafir 14 Kasım 2016 Pazartesi 20:26
    bu yaslarda ingilizce dersinden sifir aldim diye hocani beni alumiyum cetvelle dovdugunu hatirlarim. sirf kenar mahallede devlet okulunda okudugumuz icin boyle bir cesareti kendilerinde buluyorlardi... dayakla egitim verenlerin koku kuruyacak yakinda...