28 KASIM 2016
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Erzurum'da araç sürerken telefonla konuştuğunu gördüğü sürücü M.E'yi durduran polis memuruna, aracının durdurulmasına öfkelenen sürücü M.E., "Pislik cezamı kes gönder" diye bağırarak hakaret etmesi üzerine polis memuru sürücüden şikayetçi oldu.

Erzurum Cumhuriyet Bassavcılığı tarafından hazırlanan iddianameye göre, tartışma geçtiğimiz Mayıs ayında Aşağı Sanayi Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre direksiyon başında telefonla konuşan sürücü M.E.yi durdurarak uyaran polis memuruna 'Pislik, cezamı kes gönder' diyerek hakaret etti.

"NE KONUŞTUĞUMU BİLMİYORDUM"

Polis memurunun şikayetçi olması üzerine Asliye Ceza Mahkemesi'nde 2 yıla kadar hapis cezası istemi ile dava açıldı. Tutuksuz yargılandığı mahkemede telefonla konuşmadığını öne süren M.E, 'Sinirlendim, tartışma anında ne konuştuğumu bilmiyorum' dedi.

Mahkeme görevi başındaki polis memuruna hakaret eden M.E.'yi hakaret ettiği gerekçesiyle 2,5 ay hapis cezası vererek günlüğü 20 TL'den 3 bin 500 TL adli para cezasına çevirdi.

 


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 21:08
    polisi sevmeyen kanunsuz iş yapan adamlardır ya da vatan hainidir.
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 20:58
    Ceza az aynı şekilde poliste vatandaşa hakaret ederse onunda cezası kesilmesi gerekir bu ülke büyük bir ülke
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 19:11
    ağzına sağlık
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 18:18
    polisler de tahrik ediyor kimi zaman.. gecen gun ataturk havaalanında yolcumu beklerken aracımın ıcınde. polis yaklasıp devam etmemi beklemememi soyledi. evet gayet normal bu. ama onumde duran avusturya plakalı aracın neden beklemesine izin veriyorsunuz diyince, emniyet aracı dedi. ben de telefonumu cıkardım. videoyu actım. simdi tekrar soyleyin memur bey dedim. aksam anahaber bulteninde ikimizi birlikte izlersiniz dedim. arkaya dogru yurudu ve beklememe izin verdi. al sana polis..
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 17:25
    polis çok zor sartlarda çalışıyor alesini çocugunun yüzünü göremeyen polisler çok sayıda onlara saygı duymAyanın kanından şüphe ederim
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 12:17
    ne konustugumu bilmiyorum he ;)
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 12:14
    polise saygı duyalım arkadaslar. onlar bizim güvenliğimiz, herşeyimiz
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 12:06
    polis veya değil, görevini yapan kimseye hakeret edilemez. hatta kimseye edilemez.
  • Misafir 16 Kasım 2016 Çarşamba 12:02
    Ne zaman bu ülkenin vatandaşları kurallara uymanın görev ve meziyet olduğunu, uymamanın ise ayıp ve adilik olduğunu idrak ederse o zaman adam oluruz