06 ARALIK 2016
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Binali Yıldırım, partisinin "cinsel istismar" suçlarına ilişkin önergesiyle ilgili AK Parti grubuna, muhalefet partileriyle görüşme talimatı verdi.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Yıldırım, TBMM Genel Kurulunda görüşülen cinsel istismar suçlarına ilişkin önergeyle ilgili AK Parti Grubuna, muhalefet partileriyle görüşülmesi talimatı verdi.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 19 Kasım 2016 Cumartesi 09:45
    böyle kanunun mu olur sen önce tecavüz et sonra ben seni alırım aile de namusum kurtulsun der sonrası muamma suç oranı yüzde yüz artar cinayet çoğalır herkes kaldırmaz allah kolaylık versin bu millete
  • Misafir 19 Kasım 2016 Cumartesi 03:47
    Tecavüze uğramış evlatlarımıza ikinci darbe o iğrenç kişiler ile evlemek zorunda bırakmaktır.Bu yasaya hayır.
  • Misafir 19 Kasım 2016 Cumartesi 03:14
    ;(((
  • Misafir 19 Kasım 2016 Cumartesi 03:14
    problem yok rahat olun turkiyede escinsel evlilik yasak.
  • Misafir 19 Kasım 2016 Cumartesi 02:29
    bedelli askerlik istiyoruz. Artık yeter!
  • Misafir 19 Kasım 2016 Cumartesi 02:22
    Bu madde tecavüzcüyü savunöa anlamına gelmemektedir. Son derece iyi niyetli ama köyü kodifiye edilmiş bir yasa
  • Misafir 19 Kasım 2016 Cumartesi 01:33
    ülkede herkes hukukçu olmuş. yasanın tecavüzü meşrulaştıran bi tarafı yok. hangi akla sığar böyle bi önerge vermek. hanginiz araştırdı. olumsuz konuşanların dayanağı sosyal medyadan başka bir şey değil. algılarla yönlendirilmeye ve kullanılmaya açık bi milletiz.
  • Misafir 19 Kasım 2016 Cumartesi 01:30
    böyle bir önergeyi sunarken bile insanın yüzü kızarır. yazıklar olsun bu önergeyi sunana da onaylayanada......