27 MART 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA
GÜNDEM

Hangi parti referandumda ne oy kullanacak

26 Ocak 2017 Perşembe, 10:23:56

YSK'nın açıkladığı seçime girebilecek 9 partinin anayasa değişikliği için yapılacak referandumda ne oy vereceği belli olmaya başladı

  • 1
    1 | 13

    Yüksek Seçim Kurulu'nun (YSK) açıkladığı seçime girme yeterliliği olan 10 partinin, referandumda ne yönde oy kullanacakları netleşmeye başladı. 

  • 2
    2 | 13

    YSK'nın açıkladığı listeye göre; AK Parti, BTP, BBP, CHP, HDP, HÜDA-PAR, MHP, SP ve VP seçimlere girebilecek yeterliliğe sahip. Bunun yanında seçime katılma yeterliliği taşıyan Anavatan Partisi (ANAP) da seçmen kütüğü alacak. 

  • 3
    3 | 13

    Referandumda oylarının rengini açıklayan partiler ve son seçimde aldıkları oy oranları (alfabetik sıralamayla) şöyle: 


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 25 dakika önce
    Biri bana avrupanın neden HAYIR dediğini mantıklı bir şekilde açıklarsa EVETTTTT demek den vazgeçicem.
  • Misafir 20 Mart 2017 Pazartesi 09:53
    Güçlü Türkiye için EVET.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 22:09
    GELECEĞİMİZ İÇİN, BÖLÜNMEMEK İÇİN TABİ Kİ HAYIR.
  • Misafir 12 Mart 2017 Pazar 20:01
    pkk ,hdp hayır diyorsa ELBETTE EVEEEEEETTTTTTTTTTT
  • Misafir 10 Mart 2017 Cuma 12:53
    Ülkemiz için en hayırlısı neyse o olsun inşallah.
  • Misafir 10 Mart 2017 Cuma 12:40
    bız hep ne dedık konu vatansa gerısı tefarruatdır kurban olsun kanımızda canımızda vatanımıza ılk basda hayır dıyecektım baktım hayırcılara sımdı evet dıycem evet evet evet