01 MAYIS 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Trabzon'da kızların twitter üzerinden başlayan tartışması mahkemede bitti. Karadeniz Teknik Üniversitesi'nde Mimarlık Fakültesi öğrencisi Hasibe H. (24), Hukuk Fakültesi öğrencisi Nurcan Ç. (19) ve Mühendislik Fakültesi öğrencisi Mihriban Y. (19), evlerine gelen tartıştıkları kızları dövüp görüntüleri sosyal medyada paylaştığı iddiasıyla çıkarıldıkları mahkemede tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

SOSYAL MEDYA HESABINDAN PAYLAŞMIŞTI

Karadeniz Teknik Üniversitesi'nin çeşitli bölümlerinde öğrenci olduğu öğrenilen S.H, M.Y, K.T. ve E.K sosyal medya üzerinden tartışmaya başladılar. Kavga etmek için randevulaşan ve karşı tarafı evlerine çağıran S.H. ve M.Y. kendi evlerinde K.T. ile E.K.'ı darp etti. Bu görüntüleri sosyal medya hesaplarından paylaşan S.H. ve M.Y. bir süre sonra polis ekipleri tarafından gözaltına alındı.

Kısa sürede binlerce kişi tarafından paylaşılan görüntüler büyük tepki alırken, gözaltına alınan öğrencilerden S.H. sosyal medya hesabından, "Yani evimize dövmeye gelmişler, çay mı demleseydik napsaydık" ifadelerini kullandı.

Trabzon İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekipleri tarafından S.H., M.Y., K.T., E.K. ve N.Ç. isimli üniversite öğrencileri gözaltına alınırken, N.Ç. sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Twitter'da patlayan olayımızdan ötürü polis amcalar bizi almış olabilir" ifadelerini kullandı.

Enis YILDIRIM/TRABZON


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 00:22
    Bunlar mı şimdi geleceğin hukukçusu mühendisi yazık yazık ... ve adalete yazık ki bunları serbest bırakabildi...
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 23:00
    bunlar.savcılık. tarafından. serbest.birakilmalidir.en.ağır. ceza.almaları. gerekir
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 10:47
    günahtır ayıptır. Kız mısınız barzo musunuz umarım cezalarını alırlar ibretlik bir şekilde
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 10:07
    oturun da ders çalışın kardeşim
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 10:05
    bunlarla aynı nesil olduğum için utanıyorum
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 09:54
    Trabzon'dan sag cikamayacaklar. Her yerde araniyorlar.
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 10:20
    aynn öğle
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 09:52
    devir degismis yeni anladim :)
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 09:21
    erkeği de döver bunlar
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 09:14
    ondan sonra kadına şiddete hayır. kadınlar birbirlerine şiddeti reva görüyor.
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 09:10
    yazıklar olsun
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 09:02
    Böyle öğrencilik mi olur? Madem kavga ettin görüntüleri niye paylaşıyorsun? Yapılan yanlış tutum ve hareketler paylaşılarak özendiriliyor. Lütfen bunları okuldan atın, ailelerine de yazıklar olsun.Zaten görüntüden nasıl bir ahlaka sahip oldkları belli
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 08:46
    fazla rahat sonucu çok yazık gerçekten
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 08:28
    İnsan darp etmeyi meziyet sana bi nesil yetiştiriyoruz ne yazk ki !!!!!
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 08:11
    seviye yerlerde
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 07:13
    Anne babaları da diyo biz kızımızı okutuyoz.
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 00:59
    Sakın tırabzondan gelin almayın vallah sizide döver evde kalsınlar?
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 00:57
    ben şok ben iptal
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 00:22
    üniversite okuyorlar bide hemi
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 00:16
    feministleri piste davet ediyoruz. kadina siddete son.
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 00:16
    tarık akanın gençliği bunlar işte.
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 00:15
    iste bunlar hep kocasizliktan
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 00:04
    bunları serbest bırakanlara sormak lazım yanı bu soytarılarda hıc bı suc yok böyle bırakırsan cezasını vermeden bunlarda pıskınlıge devam eder yazık
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:49
    Hayasız bir topluluğun imanlı nesiller yetiştirmesi ihtimali yoktur
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:48
    Vay vay memleketim ne hale geldin.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:35
    bi de utanmadan paylasiyorlar...
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:28
    Bayansiniz edebe davet ediyorum.yazik .anne baba evlatlarim icin ugrasirken .siz boylecrezilikler yapin yakismadi .yazik
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:13
    Yeni Türkiyemiz ve gençliğimizle gurur duyalım. Aferin gençler! yeni icraatlarınızı bekliyoruz :(
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:12
    ACİLLL KAMUOYU OLUŞTURULSUNN BU HAYSIYETSIZLER TUTUKLANSIN YETERR ARTIKK TOPLUMUN AHLAKİ BOZULDUĞU BU INSAN BILE DIYEMEYECEM BUNLARIN CEZASINI BIZ MI VERELIMM!!!
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:09
    yuh bebunlar türk anası olacaklar bunların anası babası bu görüntülere ne diyecekler
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:08
    Bir de üniversite öğrencisi bunlar, mimarlık mühendislik. Yazıklar olsun!!
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:04
    Bu hakim nasıl bir insan ya nasıl tutuklamaz bunları bu şuursuzlar o lar sokakta mı şimdi
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:00
    Eğitimin geldiği son nokta. Utanç vesilesi olur bunlar anca
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:59
    Kanuna göre ceza veriyorlar Hakimler. Kanunda tutukluluk yoksa nasıl tutuklayacaklar ? Cahil misiniz ?
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:56
    bu dayak yiyen kızların ailesi de gelip bu kızlara bir şey yaparsa ne olur bunun cezasını devlet ana vermeli ağır şekildeki insanlar ne ettiğini bilmeli
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:52
    Bu olayların bu şekilde medya önünde paylaşılması da ayrımcılığın Türkiye'de insanların birbirinden nefret etmesi için yapılmış tuzaklar.Amerikan halkının $ ü yemek kuponları ile yaşıyor.Nerede duydunuz?
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:09
    insanlarımızın hiç suçu yok değil mi? hep dış güçlerin oyunları? Böyle kandırın kendinizi. Bravo!
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:41
    asıl bunları serbest bırakan hakimin meslekten atılması lazım.Hiç mi vicdan yok bizim hakimlerimizde ? kendi kızına yapılsaydı bak nasıl içeri atıyordu alayını.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:39
    tutuklu yargılanmaları lazım
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:38
    en az 3 sene yerler hadi geçmiş olsun :)
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:57
    serbest kaldılar tabi ki
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:36
    vay be bazen şükrediyorum halime
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:19
    bunlardan ne muhendis ne mimar nede avukat olur. atsinlar okuldan...
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:19
    hatunlar taş... yazık valla...
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:18
    ülke tımarhaneye döndü.emeği geçen herkesin eline sağlık
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:15
    Erkek yüzünden olmalı, utanmazlar.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:00
    Allah aşkına kızın burnunu kırdı. kızcagız çığlık atıyor. birde serbset bırakılmışlar. şunları atsanıza içeri derslerini alsınlar...
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:06
    yalnız o dayak yiyen kızlar o eve kendi istekleriyle gittiler kimse zorla tutup eve sokup dövmedi haberiniz olsun
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:56
    atın bunları okuldan.. ilerde bunlar mı yönetecek bizi?
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:52
    Geleceğin...
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:52
    Ana babaları bunları okuyor zannediyor ama okuma dışında her haltı yedikleri kesin
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 00:05
    Sen ana ya da baba olsan yetiştirdiğin çocuğun ne olduğunu bilmez misin? Merak etme anası da baası da ne halt ettiğini biliyordur.Hata yetiştirenlerde.Bu gerizekalıların suçu yok.Beyin kalmamış zavallılarda.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:50
    Cezasız kalmasınlar
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:50
    Yazıklar olsun sokak kızları
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:49
    Erkek terörü derler bide.. Bunlar çocuk doğurup yetiştirecek ve bunların elinde büyüyen çocuklarda kadın dövdüğünde "eğitim" diye ayaklanacaklar! Toplumdaki düzelme de bozulma da annelerden başlar.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:43
    Ne üniversitesi ya ? Boğaziçi, ODTÜ ve İTÜ dışında üniversite mi var bu memlekette ?
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:53
    git bi bak bakalım var mı yok mu ankadaradan doğuya gitmeyenler ahkam keser olmuş.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:42
    Yav genclige baslarim bu nasil adalet hersey ortada kizi darp ediyor bu suc ama devlet doven kizlari serbest birakiyor boyle adaletmi olur.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:41
    Trabzon ve Adana şehirleri incelenmeli. Sorun var bu şehirlerde.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:39
    Cınsıyetımden utandım.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:39
    allah hidayet versinnn atatürk gençliğineee
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:38
    biri de hukuk ogrencisiymis cik yazik bu mu savunacak adaleti? onemli mesleklere psikanaliz test uygulansin!
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:34
    Bunlardan birisi hukukçu,biri mimar diğeri de mühendis olacak öyle mi?çok yazık.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:32
    emsal olacak keşke tutuklansaydılar başkasıda evede adam dovecek nasılsa serbest bırakılacak
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:31
    Bunlar serbest kaldıkça adalete güvenim kalmıyor.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:31
    ULAN YAZIK BE
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:30
    geleceğimiz parlak üstün eğitim sistemimizin ürünleri ile karşı karşıyasınız
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 18:58
    bu gençlik nereye gidiyor dünyaya kök salmış bir milletin bir ulusun evlatlarının geldiği noktaya bakar mısınız? Siz utanmayın biz utanırız sizin yerinize ama unutmayın biz ne kadar utansakta atalarımızın kemikleri hep sızlayacaktır
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 13:13
    bi tanesiyle ayni bolumdeyim gercekten cok yazik
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 12:47
    bunlar mı geleceğin anneleri ?
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 12:38
    gençleri bu hale getirenlerev terbiye verenlere yazıklar olsun
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 12:30
    iyi yapmışlar. erkekler ypar normal kadınlarda atarlanır :D hahhahaaa:D
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:36
    sanırım akıldan zorun var bunu cinsiyetçilige vurmak olur mu arkadaş ..
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 12:16
    Üniversiteli gençlerde bunu yapıyorlarsa vay halimize..çok yazıkk
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 11:54
    Nasıl kızlar bunlar ya birde paylaşmışlar cok güzel bir sey gibi gozaltina alinmislar hala yuzsuzler bunlar mı geleceğin anneleri yazık gerçekten
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 11:45
    gençlerimizin hali .. yazıklar olsun..
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 11:33
    Ana babanıza yazık
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 11:32
    YAZIK ŞU GENÇLİĞE
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 11:23
    kadına şiddet den ceza yesinler :))
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 11:16
    Adalet olsa bunlar olmazdi yok adalet