29 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Trabzon’da sosyal medya üzerinden tartıştıktan sonra evlerine gelen 3 kızdan 2’sini döven üniversiteli Hasibe H., Mihriban Y. ve Nurçin Ç., HABERTÜRK’e konuştu. KTÜ Mimarlık Bölümü öğrencisi Hasibe H. (25), okuldan tanıdığı Kübra T.’nin Twitter’dan attığı kıskançlık mesajı üzerine tartışmanın başladığını söyledi.

‘HAKARET VE KÜFÜR ETTİLER’

Paylaşımı gösterdiği ev arkadaşı Mihriban Y. ile Kübra T. arasında Twitter üzerinden atışma yaşandığını belirten Hasibe H., “Kübra, bana ve Mihriban’a yönelik ağır küfür ve hakaretlerde bulunup ev adresimizi istedi. Evin adresini aldılar, 3 kız eve geldiler. 2’si bize saldırdı. Onları etkisiz hale getirince, olmaması gerekenleri yaptık. Eve girip bizi tehdit ettiler, dövdüler. Bize saldırdıkları için özür dilemelerini istedik. Daha önce de tweet’lerde aramızda video muhabbeti olduğundan bu anı da videoya çekeceğimizi söyledik ve çektik.”

"BANA 'YETİM VE 'BASİT' DEMELERİ ÇOK AĞIRIMA GİTTİ"

KTÜ Metalurji Mühendisliği 1. sınıf öğrencisi Mihriban Y. (19) ise “Bana karşı sosyal medya üzerinden onurumu kırıcı hakaret etmeleri, küfürlerde bulunmaları, eve gelerek bizi dövmeye başlamaları ve bana ‘Yetim’ ve ‘Basit’ demeleri çok ağırıma gitti. Özürlerini videoya çekip Twitter’dan yayınlayacaktık. Böyle bir olay olmasını istemezdim ancak karşı tarafın ağır tahrikleri neticesinde olay buralara kadar geldi. Olayın videosunu kızgınlıkla sosyal medyadan paylaştım, 2 dakika sonra da pişman olup kaldırdım” ifadesini kullandı. 3 kız da evlerine gelip kendilerine saldırmaya çalıştıkları iddiasıyla Kübra T. ve Esra K.’dan şikâyetçi olduklarını söyledi.

Evlerine gelen 2 genç kızı dövüp videosunu paylaşan 3 üniversiteli, tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

 Enis YILDIRIM / GAZETE HABERTÜRK


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 13:10
    Okumuş cahiller
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 12:40
    geleceğimize bir bakın .. yazıklar olsun.
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 12:39
    bunlar da meslek sahibi olacakta, ülkeye bir faydası olacak...
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 12:26
    yazık. çok yazık.
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 12:11
    dayak atanlar şikayetçi olmuş :)
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 12:07
    bunların okuldan atılması, işledikleri suçlardan ötürü de hüküm giymeleri gerekir.
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 12:06
    bu sistemin yetiştirdiği öğrenciler atayın 50.000 öğretmen sonra bir 50.000 daha herkes öğretmen olsun
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 12:03
    idaAM
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 10:19
    bunlarmı gelecek nesil işte aile yapısı gençlerin sonu malesef ...
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 10:13
    kovulsunlar, bunlardan eşkiya olur öğrenci filan olamaz
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 10:10
    YARGILAYN MUEBETT
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 09:52
    Aman bizede bulasmasinlar
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 09:49
    rektör üniversiteden kovsun bunları
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 09:32
    Kesinlikle okuldan atılmalı ve gerekli cezasını çekmeli. Artık ailelerinde çocuklarına sahip çıkması gerekiyor.
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 10:33
    bencede asıl ceza bu olmalı. o da dicekki zamanında okulda birini dövdüm ondan atıldım
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 09:21
    ATIN OKULDAN BNLARI. YAZIK GENÇLİK YAZIK
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 09:11
    Dayak atanlar şikayetçi olmuş:))
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 09:08
    Ne kadar masumlarmış, Biz de yedik..!
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 09:04
    REZİLLİK BİDE OKULLU BUNLAR EĞİTİMLİLER