28 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Erol Parlak Çanakkale Ağıtları Konseri'ne katılan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, bir müzik üniversitesi kurulacağını, Cumhurbaşkanlığında bunun çalışmalarına başlandığını söyledi. 

Konsere, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın yanı sıra, Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar, Kültür ve Turizm Bakanı Nabi Avcı, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya, Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, İstanbul Valisi Vasip Şahin ile sanat, iş, spor camiasından çok sayıda davetli hazır bulundu.

Müzik üniversitesi kurulacağını söyleyen Erdoğan şu ifadeleri kullandı;

"Bu akşam bizlere bu konseri hazırlayıp yetiştiren Erol hocama teşekkür ederken sözümün takipçisiyim. Konservatuarlarımız var ama hocama Cumhurbaşkanlığı Kültür ve Sanat Ödül Töreni'nde söz vermiştim. İnşallah bizden bir müzik üniversitesi istemişti. Ben de sözü verdim. Şimdi de inşallah bu müzik üniversitesini kuracağız. Çalışmalarına da başlamış durumdayız"

"2053'TE TORUNLARIMIZ DA BUNU GÖRSÜN"

Erdoğan yarın farklı bir adım atacaklarını belirtirken, "O adım da Avrupa'yı Asya'ya, Asya'yı Avrupa'ya bağlıyoruz. Bu köprü dünyanın bir numarası oluyor. Ve dünyanın bir numarası olacak olan bu köprüyle beraber Türk'ün Çanakkale'de 18 Mart 1915'te yazdığı o zaferi şimdi de Türk ve Kore işbirliği ile yapılacak inşa edilecek bu köprü ile nakşedeceğiz. Cumhuriyetimizin 100. yıldönümüne bu köprüyü yetiştirmek hedefimizdir. Erken olabilir, geç olmayacak. Buradan hedefimiz 100. yılı -Allah bizlere nasip ederse ömür olarak- bunu beraber yaşayacağız. Ama hedefimiz 2053'te torunlarımız da bunu görsün 2071'de torunlarımız da inşallah bunu yaşasınlar istiyoruz" ifadelerini kullandı.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 09:17
    Eveeeeeettttttt
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 01:37
    daha ne için hayır dediğini bilmeyenler sanattan anlamaz ama yinede helal olsun reis
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 01:06
    mutlaka acilmali bu sayede herkese is bulunur okumak sart
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 00:34
    reisim şu taşeron işinide hallet bitsin bu çile.sen bu işeel atamadan çözülmeyecek.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 00:14
    bylock kullanan hiç siyasetçi yok evet illede evet
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 00:11
    valla reis artık ekonomik icraatlar görmek istiyoruz. vatandaşın hali perişan..
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 00:09
    harbiden ya. nerden nereye. adamsın reis
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 00:04
    hollanda olayi galiba kapandi, olan gurbetcilere oldu, bunun üzerine soguk bir su icerler artik.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 00:02
    bende 5000 kişilik bir fabrika kuracak sanmıştım
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 00:00
    AKM geldiginizden beri kapali ilk olarak onu acin!
  • Misafir 17 Mart 2017 Cuma 23:58
    Evet evet evet bin kere dünyaya gelsem bininde sana regis bu inadına diyenlere bu millet inadına cvp verecek.
  • Misafir 17 Mart 2017 Cuma 23:38
    musrafa ceceli koyarsın adını
  • Misafir 17 Mart 2017 Cuma 23:37
    ya usta bukadar milletin kafasıne ban anlamıyor
  • Misafir 17 Mart 2017 Cuma 23:24
    müzik üniversitesi fikri çok güzel, yenilikçi ama sn Cumhurbaşkanım keşke parlamenter sistem içinde kalmayı tercih etseydiniz
  • Misafir 17 Mart 2017 Cuma 23:10
    secimde hayır verecegim
  • Misafir 17 Mart 2017 Cuma 23:08
    Kursa kursa mehteran üniversitesidir.
  • Misafir 17 Mart 2017 Cuma 23:07
    milli eğitim bakanı mı değişti biz bilmiyoruz
  • Misafir 17 Mart 2017 Cuma 23:04
    Bence çok yanlış o dökülen betonlara yazık bırakın ünüversite yapmayı, atatürkün heykelini yapalım:)
  • Misafir 17 Mart 2017 Cuma 23:02
    ne mujde ama... yillardir halk bunu bekliyordu.
  • Misafir 17 Mart 2017 Cuma 22:55
    ESKİŞEHİRE DE SÖZ VERMİŞTİ 3. ÜNİVERSİTE İÇİN AMA.....