26 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Yüksek Seçim Kurulu Başkanı Sadi Güven, referandumla ilgili gerekçeli açıklamayı 1-2 gün içerisinde yapacaklarını söyledi.

Güven'e, YSK binasına gelişinde, CHP, HDP ve Vatan Partisi'nin halk oylamasının iptaline ilişkin başvurularının reddine yönelik kararın gerekçesinin ne zaman açıklanacağı soruldu.

Sadi Güven, gazetecilerin sorularına "Bir iki gün içinde." yanıtını verdi.

 


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 12:09
    İslam dini şüphe kaldırmaz! insanlar namaz abdesti acaba kaçtımı diye tekrar alıyor. Yüreğiniz yetiyorsa, mevcut pusulalar tekrar sayılsın ve mühürsüzler ayrıca sayılsın, mühürsüzlerin seçim sonucunu değiştirip değiştirmediği net bir şekilde belli olsun..
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:55
    neyani sizin yaptıgınız herşey dogrumu
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:50
    Her ne hikmetse ak parti tek basina ikdidar olamadigi secimde kimsenin giki cikmadi hile varya kaybedince veryansin gecin bu ayaklari
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:48
    O kadar Adalet sisteminin bu ülkede çalışmadığından bahsedenler Eminim YSK nın gerekçeli kararını okumamışsınızdır. Sonuna kadar hukukun genel ilkelerine ve uluslararası kabul edilenlere uygun bir karar vermiştir YSK. Tebrik ederim YSKyı
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:48
    hakem hatasından veya staddan dolayı meydana gelen sıkıntı oyunculara ceza olarak yansıtılmamalıydı. YSK verdiği kararla doğru olanı yaptı. Ben gittim oyumu kullandım. oy pusulasının arka yüzü mühürlenmemişse benim kabahatim ne??
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:27
    2 sene once ayni konuda verilmis yargi karari var, chp nin aleyhine.... bu kadar uzamamaliydi.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:24
    ben matbaada çalışıyorum, 1 milyon adet baskı işi yaptığımız oluyor, 2-3 günde teslim ediyoruz hem de sorunsuz bir şekilde. Yahu anlam veremiyorum, basit bir zarf ve mühür olayı çok kolay ve aylar önceden referandum tarihi belirlenmiş, tüm matbaalar bu işi başarabilir. Gülerler adama mühürsüz işte..
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:21
    babacim yorma kendini.bunlar her turlu itiraz eder.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:14
    İçinizde biraz vicdan, biraz kanuna riayet, biraz haysiyet, biraz karakter, biraz vatanseverlik, biraz adalet var ise kanuna göre hareket edersiniz. Yoksa bu adalet sistemi ve diğer sistemlere vatandaşların Q i inanmıyor.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:29
    anlamadığınız şey bir de teamüllerin olduğu. her seçimde ysk vatandaşın oy kullanma hakkı bir başka kişi tarafından engellenmiş olmasın diye bu teamülü uygular.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:10
    açıklansada şu iş bitse artık, çok uzadı
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:09
    2019 da Hangi ilden Millet vekili olacak Merak ediyorum.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:01
    chp her zaman kuyuya bir taş atar kırk akıllıda çıkaracam diye uğraşır
Kalan karakter : 2000