ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA
GÜNDEM

Puanda ve ücrette rekoru Robert Kolej kırdı

15 Haziran 2017 Perşembe, 04:41:03

Yabancı özel liseler, taban puanları ile birlikte 2017-2018 öğrenim yılı ücretlerini açıklamaya başladı. Amerikan Robert Lisesi puanda da ücrette de rekor kırdı. Okulun gündüzlü ücreti peşin 71 bin, 10 taksitte 73 bin 300 TL. 7 gün yatılı 10 taksit öğrenim ücreti ise 112 bin 800 TL


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
Ziyaretçi
2000
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 10:37
    Ülkenin acı hali daha iyi özetlenemezdi
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 10:23
    küresel sömürü para yabancılara gidiyor
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 10:14
    kolejler de imam hatipler de kapatılmalı
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 10:13
    Bu okulların önünden geçerken insan kendini tuhaf hissediyor
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 10:12
    Sonuç ve gerçek bu okulların diploması sahiplerinden işsiz yok.
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 10:11
    Eğitim kaliteleri ile öndeler.
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 10:10
    Batı emperyalizmi ile Arap emperyalizmi arasında sıkışan bir millet Türk Milleti. Ne batılı olabildik ne doğulu.
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 10:04
    Yabancı dille ibadet edende de eğitim yapandand a fayda yok bu ülkeye?
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 10:27
    sanki ülkemizde düzgün eğitim veriliyorda..onun içinmi bütün yabancı liseler eğitimde üst sıralarda düzgün eğitim ver seni tercih etsinler.
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 10:03
    Kendi ülkesine yabancı yetiştiren okullar.
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 09:55
    Yok Amerikan,yok Fransız, yok alman lisesi bunların hepsi para hissi. en güzeli Ümraniye ticaret lisesi..
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 09:44
    devlet ne işe yarıyor acaba bu eğitim sektöründe sektör diyorum hale baksana para para para
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 09:44
    Eğitim haneler bile ticaret haneye dönüştüyse söyleyecek söz bulamıyorum..
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 09:44
    Dünyanın her yerinde bu liselerden var. Türk eğitim sistemi yerlerde süründüğü için başka ülkelere okul açamılamıyor. Ya da Afrika ülkelerine feto okulları açıldı zamanında. Bu arada Türkiye'de gençler okuduğunu anlamada zorlanıyor. Çok da düşünmeyin bunları. Bizim çocuklarımız bu liselerde okuyup sizinkilere yol gösterecektir. Dert etmeyin siz.
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 09:42
    Özel okullara Bir daire parası ödemek akıl işi değil. Devlet okullarından mezun olan çok doktor, mühendis vs. var. kafa çalışıyorsa okul önemli değil...
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 09:39
    Param olsa çocuğumu düşünmeden göndereceğim liseler buralar. Buradan adam olunuyor. Diğer liseler hikaye.
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 09:56
    he canım sen öyle sanmaya devam et.vatan hainleride bu liselerden mezun oldu.
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 10:14
    Sen ne saçmalıyorsun bak bakalım o okullardan kimler mezun olmuş sonra birde dön kendine cahillikle sınır çizmiş adamlar oyüzden bukadar pahalı senin gibiler gelemesin die
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 09:28
    Var şanlı İzmir Atatürk Lisesi bu eğitimininden cok daha iyi eğitim verirdi bir zamanlar.
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 09:13
    bi an avrupadayım zannettim bizimde varmı bu topraklarda MUSTAFA KEMAL ATATÜRK DİYE OKULUMUZ
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 09:38
    Ne alaka ya :)
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 09:11
    bu okullar ciddi denetime alınmalı ya da kapatılmalı benim görüşüm
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 09:10
    çocuk boşuna almanca,fransızca öğrencek mezun olduktan sonra kullanamayacak bile.Adamlar Misyonerlik yapıyor ve bunun için bir çuval para alıyor
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 09:10
    bu ülkeye imam hatip liseleri lazım. din tüccarlığı oldukça revaçta bu aralar..
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 09:09
    neden hepsi fransız,alman,amerikan okulları bir ton para alıyorlar bir de dünyanın başka yerinde var mı böyle birşey
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 09:08
    Adalet?
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 09:08
    Burda okuyup benliklerinden türklükten uzaklaştıktan sonra ne anlamı var okumalarının.Özel ders aldır daha makul bir okula gönder.Karakter daha önemli..
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 08:46
    Paran varsa Range rover , paran yoksa Game over
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 08:41
    Bağcılar imam hatip lisesi en iyisi, iş garanti, çıkınca hastaneye, postaneye imam olursun, ne yapacak zaten bu ülke çok düşünen ilim insanlarını, lazım değil. Bu ülkenin başına ne geldiyse okuyandan geldi demişti bir rektör...
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 08:31
    Bugün gönderd
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 08:22
    eğitim şart para şart. eğitim=para
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 08:19
    zaten hayat para paran yoksa işin bitik
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 08:17
    abartmaya gerek yok...ver devlet lisesine paran varsa sonra gonder lisan icin yurtdisina
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 08:44
    yalnız lisan için gönderiyorsanız siz okula da göndermeyin direkt lisan kursuna gönderin.
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 08:05
    işin garip tarafı hepsi de fransız amerikan alman gibi yabancı okullar. kendi kültürlerine göre adam yetiştirip birde üstüne bi ton para alıyorlar. tam bir misyonerlik faaliyeti ve birde para veriyoruz varmı acaba dünyanın başka bir yerinde böyle?
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 08:45
    bizim ne kültürümüz var bir bakarsanız.
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 08:03
    guzel para superr olmus sanki Burdan menzun olnkar super bir is bulckalar yazik reis durma et al cok acıl
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 08:03
    bence fiyatlar makul,yurtdisina gondermekten daha hesapli
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 09:53
    bencede o kadar kotu degil,ozel egitim sonucta
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 07:50
    BİZİM ÇOCUKLARDA BAYRAMPAŞA FAKİR KOLEJDELER KARDEŞİİİİİM
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 07:48
    bu fiyatları 5 yıl verecceksen git bi ev al cocugun uzerine yap hic degilse bitirip işsiz kalacagina bir geliri olur.
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 08:08
    Mis gibi fakirlik kokuyoruz :) oraya gidenlerin gelir kaygısı var mı ki ??
  • Misafir
    Misafir 15 Haziran 2017 Perşembe 07:46
    Tuhaf....
  • Misafir