ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA
GÜNDEM

İçişleri'nden çarpıcı PKK raporu!

16 Haziran 2017 Cuma, 04:28:41

  • 1 İçişleri'nden çarpıcı PKK raporu!
    1 | 11

    İçişleri Bakanlığı, son dönemde peş peşe gerçekleştirilen operasyonlarla beli kırılan terör örgütü PKK’ya katılımlara yönelik bir çalışma yaptı.

  • 2 İçişleri'nden çarpıcı PKK raporu!
    2 | 11

    Gazete Habertürk'ten Helin Şahin'in haberine göre Terör örgütü PKK ile mücadele hız kesmeden devam ederken, son dönemde PKK’ya Türkiye’den katılımın ciddi biçimde düştüğü, buna karşın Suriye’den katılımın arttığı belirlendi. 

  • 3 İçişleri'nden çarpıcı PKK raporu!
    3 | 11

    İçişleri Bakanlığı’nın PKK’ya yönelik yaptığı çalışmaya göre, son 5 yılda örgüte 12 bin 321 kişi katıldı. 

  • HABERİN DEVAMI
  • 4 İçişleri'nden çarpıcı PKK raporu!
    4 | 11

    Bunlardan 8 bin 706’sının erkek, 2 bin 948’inin kadın olduğu, 667’sinin ise cinsiyetinin belirlenemediği kaydedildi. 

     

     

  • 5 İçişleri'nden çarpıcı PKK raporu!
    5 | 11

    Son 5 yıllık dönemde örgüte katılanların 5 bin 99’unun,18 yaşından küçük olduğu ifade edildi. 

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 10:08
    Diyarbakır'da yaşıyorum buradaki hiçbir aile çocuklarının pkk ya katılmasını istemiyor engellemeye çalışıyor çocukları giden aileler onları geri döndürmenin yolunu yapıyor . Buradaki çocukların beyinlerini yıkıyorlar buradaki kanallarda yaptığı işlerin ne kadar doğru olduğu ile ilgili haber yapıyorlar bu ailelere destek çıkmak şart hükümetimiz buradaki aileleri eli kolu bağlı bırakmamalı yardım elini herkes uzatmalı
  • Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 10:07
    Niye katılıyorlarmış?
  • Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 09:31
    Kahrol düşman al sana bomba... Ezin hepsini
  • Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 09:28
    Vatan haininin büyüğü küçüğü olmaz kafasına sıkılır sevabı beklenir
  • Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 09:20
    Pkk terör örgütüne katılanlar da bizim gibi pkk terör örgütünün terör örgütü olduğunu biliyor.Bilerek isteyerek pkk terör örgütüne katılan terörist olmayı tercih eden herkesin Allah hem bu dünya da hem de ahiret cezasını versin.
  • Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 08:55
    KURT DEVLETINI AVRUPA VE AMERIKA SAYESINDE KURACAKLAR BU KESIN.
  • Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 10:00
    kurarlar, kurarlar....
  • Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 08:53
    Mübarek cuma gününün hakkına yarabbi hepsini kahır eyle amin
  • Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 08:52
    eğer ki ABD nin kirli tezgahı feto yapılanması olmasa idi.şuan ne pkk kalır nede başka bir suç örgütü kalır idi.şuan Türkiye sanayileşmiş bir ülke idi.fakat Kemal Kılıçtaroğlu vs....zihniyetler olur ise bu ülke daha çok acı çeker.bunlar kendilerine müslüman diyorlar fakat ALLAH ı KURAN'ı kerimde ey müslümanlar parçalanmayın yoksa çok acılar çekersiniz ayetine uymadıkları için bütün şehitlerinlerin ve acıların sorumluları bunlar derim.
  • Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 09:58
    Bi bitmediniz gitti arkadaş
  • Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 08:43
    türkiyeden de katılan var yazık
  • Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 08:39
    atom bombası lazım
  • Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 08:37
    Evet dedik terör bitti bu 5000 aktif herif ortalama kontrolü 50000 asker polis meşgul eder yok edilmesi için daha o kadar 10 sene bir şey yapamazsınız..
  • Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 10:01
    yok edilmezse kına yakarsın sende
  • Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 08:34
    örgüte katılanların yüzde 50 si 2 yıl içinde ölmektedir. bu ibretlik cümle, terörün gençlerin kanıyla beslendiğine kanıttır.
  • Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 07:24
    hepinizin canı cehenneme