Öne Çıkanlar
Son Dakika
GÜNDEM

FETÖ'nün malikanesi havadan görüntülendi

16.07.2017 - 10:39 | Güncelleme:

15 Temmuz darbe girişiminin 1. yıl dönümünde AA'nın havadan görüntülediği Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) elebaşı Fetullah Gülen’in Pensilvanya’daki malikanesinde korku ve sessizliğin hakim olduğu görüldü

  • 1 FETÖ'nün malikanesi havadan görüntülendi
    1 | 23

    AA, FETÖ elebaşı Gülen’in 1999’dan beri yaşadığı ABD’nin Pensilvanya eyaletindeki malikanesini havadan görüntüledi.

  • HABERİN DEVAMI
  • 2 FETÖ'nün malikanesi havadan görüntülendi
    2 | 23

    Yaklaşık 400 dönümlük oldukça büyük bir arazi içindeki malikane, etrafındaki binalarla birlikte büyük kompleks yapısıyla dikkati çekiyor.

  • 3 FETÖ'nün malikanesi havadan görüntülendi
    3 | 23

    AA’nın helikopterle çektiği görüntülerde elebaşı Gülen’in yaşadığı arazinin tüm detayları görülürken, malikanede görev yapan FETÖ mensubu bir kişinin elindeki kamera ile helikopteri çektiği dikkatlerden kaçmadı.

  • 4 FETÖ'nün malikanesi havadan görüntülendi
    4 | 23

    POLİS İZİN VERMEDİ

    Öte yandan sabah saatlerinde malikanenin bulunduğu sokağa gelen göstericilere ve basın mensuplarına sınırlı bir alan ayıran ABD polisi, kısa bir süre sonra alanda bulunan herkesi sokağın dışına çıkardı.

  • HABERİN DEVAMI
  • 5 FETÖ'nün malikanesi havadan görüntülendi
    5 | 23

    Polis FETÖ malikanesinin yöneticisinin kendilerini aradığını ve sokaktaki kişilerin rahatsızlık verdikleri gerekçesiyle uzaklaştırılmasını istediğini belirtti.

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 13:12
    Cemaat ablaları nerede yaşıyor???
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 13:11
    Kızlarda varmıymış orada?
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 12:29
    güçlü devlet onu ordan alır!!! Eyy demekle olmuyor bu işler...
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 12:10
    CIA ajanı olmak kolay değil... Ülkeyi kana bulayıp, ic savas cıkaracaklardı... cok sükür ki olmadı... umarım CIA bir an önce miladını doldurur..sonra cöpe atarlar...
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 11:28
    boş evin fotoğrafını çekmişler durur mu artık o evde kim bilir nerelerdedir.
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 11:16
    En az 1150 odası vardır...
  • heidi 17 Temmuz 2017 Pazartesi 11:15
    ölümün hiç basit olmamalı bizlerin eline elbette düşmelisin .. nasıl ki VATAN ımız için sokaklara düştük seni parçalamak da bize düşmeli..
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 10:26
    Türk milletinin zekatlarıyla oturuyor bu hain...
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 10:14
    adama neden kızıyorsunuzki ona bu gücü bu makamı bu serveti verenler şu an memleketi yönetenler ..gidin devleti yönetenlere kızın
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 10:06
    korku ve sessizliğin hakim olduğu görüldü :-)
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 09:42
    kesinlikle ülkemiz tarafından özel bir birlik kurulmalı ve bu teröristi bizzat gidip almalı...sorunu kaynağında çözmesi gerek Türkiye Cumhuriyetinin...biz abd ye bakarsak asla fetö teröristini teslim etmeyecek nedeni ise zaten fetö abd ve vatikanın kontrolun de neden teslim etsinlerki !!! hiç kendi adamlarını teslim edebilirlermi...!!!
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 09:36
    bütün cemaatler kapatılmalı
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 09:17
    Ulkemizin cumhurbaskani sarayina laf edenler feto terorist basinin malikanesine sesiniz cikmiyor
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 14:00
    onlar değilmiydi oraya gidip el öpenler onlara söyle
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 15:29
    o malikane benim vergimle yapılsa onada karşı çıkardım
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 08:36
    sana ınanan ve uc kusurunu sana veren adamlar ıyı baksın resımlere kendılerı o resımlerde varmı
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 08:20
    Fetö ve Hizmetkarları Şöyle Der: Ah bir zamanlar ne hayat yaşıyorduk. Şimdi ne oldu bize
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 08:10
    alısmıslar herseyı kaydetmeye
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 08:04
    Ateşler düşsün inşallah
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 08:03
    Abd o adamı sağ teslim etmez, kimse bunu beklemesin, bugün yarın kalp yetmezliğinden öldü haberi gelir! Peki yerine kim geçer? Onu sorgulamak gerekli!!!!!
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 01:05
    Amerika'da bir baba yiğit Türk yokmu
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 08:18
    türkiyedekileri hallettik abd kaldı..
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 01:05
    amerika
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 18:44
    fu fotoğrafı çeken yurtdışına yaptığı çıkışı ne maksatla vermiş konsolosluğa.
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 08:39
    fetoyu afişe edeyim demiş itirazın mı var
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 09:47
    gazetecilik faaliyeti !
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 10:20
    hainlerin içine korku salmış o yeter
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 10:41
    bunu mu merak ettin
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 10:57
    sana ne
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 12:16
    niye rahatsızmı oldun görüntülerin çekilmesinden.
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 12:17
    neden merak ettin?
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 12:18
    gezmek için
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 17:27
    Dünyada böyle mekanlarda yaşadığına bakmayın çok yakında ölüm bu iti olacak ve cehenneme odun olacak.
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 17:11
    Arkadas yokmu gizlice girip bu vatan hainini olu yada diri oradan alacak ozel timimiz. Sahsen sonu olum olsa eger bu isleri bilsem gonullu olurdum. Dusunsenize onu bi sekilde turkiyeye getirebilsek abd nin karizmasini ne cizmis olurduk !!!!!
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 09:18
    Çok şükür kanunlara saygılı gerçek bir Devlet'iz biz.
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 10:21
    bin ladin meselesi gibi
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 15:20
    ASYA BANK ta millete boş senet imzalatıp para larak iflas edenlerin ahı tutar seni inşaallah
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 12:20
    Boş senet imzalanmaz, insanların cahilliğinden faydalanmışlar.
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 12:22
    Yediği önünde, yemediği ardında, hemşiresi doktoru her an yanında.
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 15:16
    Allah'ın lanetlik Vatan haini sen bu milletin parasını dolaylı yoldan al.Sonra beraber beslediğin köpeklerle beraber güzelim vatanı yok etmeye kalk sonunu merak ediyorum!!!
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 15:07
    sülük gibi milleti emip saraylarda yaşıyorlar şerefsizler
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 14:49
    Ne güzel malikaneymiş
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 13:56
    Gönderin bi füze
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 13:47
    Hepinizin sonu gelecek çok yakında inşAllah . Vatan Haini Soysuz Şerefsizler !..
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 13:29
    Hani bu adam hacıydı hocaydı? Hani müslümandan terörist olmazdı?
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 15:02
    müslümandan terörist olamaz değil!"Terörist müslüman olamaz!"
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 15:02
    Adamı müslüman yaptın kardeşim. Kafirin teki bu soysuz
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 08:28
    olmaz.. Müslüman mı sence bu mahluk
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 13:21
    allah belanı verecek
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 13:20
    Güzel bir malikane.
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 13:15
    ABD başkanı gibi korunuyor e nede olsa satılmış bir ajan
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 14:15
    bizde onu malikanesinde idam etmesini de biliriz orda kendini güvnende sanmasin
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 13:03
    Başına yıkılsın o malikane şeref olmadıktan sonra malikane de yaşasan ne olur bence o terörist beyinsiz hainlerle şöyle ilk sana sonrada kendilerine sıksın bu kadar şerefsiz başka bir malikanede yok
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 12:43
    Amerika Fethullah'a çok iyi bakıyor, pamuklara saracak yakında.
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 12:32
    Allahin laneti senin ve hala sana tabi olanlarin üzerine olsun Allahin gazabini dünyada da ahirette de tadin insallah sizi piskin arsiz yüzsüz vatansiz imansizlar sizi
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 12:22
    karaktersiz mahluklar nereye gidersen git geberecegiın yerdesin
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 11:56
    Hainler
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 11:49
    Bu nasıl zenginlik? Malikanenin güzelliğine bak
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 11:49
    Adam dünyadan el etek çekmiş!
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 11:47
    sorsan 1 ceketi var. milletin kanı ile beslenen kene gibiler
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 11:39
    fare gibi yaşıyor şerefsiz.burada yerin üzerindeki görüntülerden çok yerin altındaki tüneller daha önemli.
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 11:33
    adi kopekler