ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA
GÜNDEM

Plajlara giriş ücreti ödemeyin

13 Ağustos 2017 Pazar, 05:31:40

  • 1 Plajlara giriş ücreti ödemeyin
    1 | 19

    Muğla, Fethiye’de, dünyanın en iyi plajları arasında gösterilen Kumburnu Plajı’nda denize sıfır konumlandırılan ahşap localara günlük 210 lira alınması üzerine başlayan tepkiler gözleri plaj ücretlerine çevirdi.

  • 2 Plajlara giriş ücreti ödemeyin
    2 | 19

    Gazete Habertürk'ten Soner Özcan'ın haberine göre tatilciler sadece Fethiye değil, neredeyse Türkiye’deki pek çok tatil bölgesinde plajlara yüksek ücretler ödüyor. Özellikle Ege kıyılarındaki birçok plaja giriş ücretli. Bazı plajlara sadece giriş için 200 TL alınıyor. Girişin ücretsiz olduğu özel plajlarda ise şezlong fiyatı 10 TL’den başlıyor.

  • 3 Plajlara giriş ücreti ödemeyin
    3 | 19

    ‘YAPTIKLARI HUKUKSUZLUĞA KULP TAKMAK’ 

    Plajlara giriş ücreti alınamayacağını savunan tüketici dernekleri, vatandaşların tüketici hakem heyetlerine başvurarak ödedikleri paraları geri almalarını öneriyor. Kıyıların kamuya açık alanlar olduğunu belirten Tüketici Başvuru Merkezi Onursal Başkanı Aydın Ağaoğlu, “Halkın kıyılardan ve sahillerden ücretsiz istifa edebilmesi gerekir. 

  • HABERİN DEVAMI
  • 4 Plajlara giriş ücreti ödemeyin
    4 | 19

    Bazı açıkgözler kendi mülkleriymiş gibi plaja girişlere bariyerler koyup sahilden istifade etmek isteyen tüketicilerden ücret talep edebiliyorlar. Yaptıkları hukuksuzluğa kulp takmak için de şezlong bedeli şemsiye ücreti gibi bazı unsurları ileri sürüyorlar. Loca uygulaması da bu kulp takmanın bir çeşidi” dedi. 

  • 5 Plajlara giriş ücreti ödemeyin
    5 | 19

    Tüketiciyi Koruma Derneği Antalya Şube Başkanı avukat Abdullah Özçulcu da denize girmek isteyen vatandaşların yolu kapatarak, set koyarak engellenemeyeceğini belirtti. Vatandaşların kendi şemsiyesiyle istediği sahilden yararlanabileceğini kaydeden Özçulcu şunları söyledi: “İnsanların sahili ücretsiz kullanma hakkı gasp edilemez. 

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 17:41
    Burada sosyal devlet'e iş düşüyor neden vatandaşı bunlarla muhatap ediyorlar üstelik birçoğunu milli emlak müdürlükleri bu kişilere kiralıyarak işgale yasal kılıf hazırlıyor
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 16:52
    Anayasa ve kıyı kanunu gereğince kıyılar kamunun kullanımına ücretsiz sunulmasına rağmen paragöz ve onlara göz yuman ilgiliyer yüzünden plaj büfe hatta lokanta olarak işgal edilip halkın ücretsiz kullanımı engellenmiştir Bu kanunsuzluk bitmelidir
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 13:14
    namusluların namusuzlar kadar cesur olmadığı ülkeme üzülüyorum vatan bağımsızlığından bahsedenler işgal edilmiş ülkemi koruyamayan devletim,yazıklar olsun.
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 13:13
    halkımıza ait olması gereken plajlar işgal edilmiş bizlere vatanı ölerek bağımsız ülke yapan dedelerimiz bu günleri görse ne derdi acaba,yazıklar olsun işgale izin veren devlete.
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 13:06
    Bu belediyelerin zabıtaları yok mu ? Güçleri sadece işportacılara mı yetiyo
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 13:02
    Bu gibi uyanıklara ağır cezalar verilmedikçe çanak tutulmuş olur
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 12:53
    eee adil duzen rant duzeni ulkeyi soyanlara buna ses cikartamaz
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 12:49
    Istanbul adalar da aynı sahilleri gasbetmisler şezlong u denizin dibine kadar koymuşlar denize ulaşmak icin sportmen hareketler yapmakvgerekiyor hep bodrum bodrum diyorsunuz yıllardır istanbulda da vaziyet aynı bir el atın artık kanunsuz işlere
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 12:49
    DENİZ HUKUKUNA GÖRE KUMSAL BE YERLEŞİM ALANI ARASI 200 METRE OLMALIDIR.KANUNEN BU BÖYLEDİR AMA MALESEF BİZİM ÜLKEMİZDE HEMEN HEMEEN BİR KARIŞ YER KALMAMIŞ HER YER PARSELLENMİS YAZIK NEREDE BU BELEDİYELER.. ÖZELLİKLE CHP Lİ BELEDİYELER...
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 12:46
    öyle söylemekle olmuyo gidin denetim yapın ceza verin kural getirin
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 12:29
    Halk olmasa siz hiçsiniz. hani egemenlik kayıtsız şartsız milletindir?
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 11:47
    Tüketici derneği dolaşsın o zaman şilede bile alıyorlar her yerden ücret alıyorlar
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 11:45
    Ne ülke be kardes, yunan sahilinde yer icerim bunlara param gidecegne
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 13:04
    yunanlar da en ucuz sahıl 5 euro ama onu da dusun
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 11:29
    Fethiye'de giriş ücreti alınmıyor demişsiniz ama giriş ücreti alınmayan yer yok. En ucuz yere adımını atman 20 tl. Verilen hizmete değer mi, tabi ki hayır.
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 10:57
    Balik bastan kokar. Rusvet, yolsuzluk, adam kayirma her yerde.
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 10:26
    Sayın yetkililer; "Plajlara giriş ücreti ödemeyin" diyorsunuz. Vatandaşı o kişilerle muhatap edeceğinize, sizler gerekenleri yapsanız daha iyi olmaz mı? Kanun var nizam var herhalde değil mi? burdurovasi
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 10:25
    Devletin görevlileri neden denetlemiyor? Plajlar fatura ve fiş vermeyerek vergiden kaçırıyor. Denetlenmez çünkü nemalanan çok
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 10:19
    boşuna yunanistan'a tatile gitmiyoruz.
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 10:09
    polisler bu kanunlari bilmiyorsa ne olacak ariyorsun adamin yeri yasak diyor
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 10:06
    Ben Turkiye de halka ait sahil gormedim Istanbul cevresi ege ve akdenizdeki butun sahiller gasp edilmis ve kafasina gire sezlong krasi belirleyen tipler harac keser gibi para aliyorlar Kime sikayetten bahsediyorsunuz Belediye bilmiyormu bunlari Belediyeler hepsine goz yumdugu icin bunlar buralarda Eskiden otopark degnekcileri vardi Simdide plaj degnekcileri
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 09:42
    Dünyadan farklı düşeyceyle hareket etmeye devam edersek olacağı bu plajlarımızda.
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 09:39
    Suriye'lilere din kardeşi deyip memlekete soktular, onlar yüzünden plajlara bile para ile giriliyor.
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 11:49
    Suriyelilerdrn önce para almıyorlardı yani sen nerede yaşıyorsun acaba
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 09:20
    tuekiye genelinde bu soruna sessizlik hakim cunku payini alan mutlu...dagilim cok sistemli asagidan tepeye gidiyor ki herkes susmus
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 09:19
    hayır adamlar kimden kiralıyorlar buraları ?
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 09:18
    Biz niye uğraşıyoruz ki bu işlerle.Vergimizi ödüyoruz.Vergiyi toplayanlar poposunu kaldırıp bişeyler yapsa
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 09:16
    Halka açık deniyor ama maalesef araçlardan ayrı kişilerden ayrı üret alınıyor
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 09:12
    bu duruma el atacak kamu yöneticilerimiz tatile çıktılar galiba, illerinde kamu düzeni bozulmuş, derebeyleri hüküm sürüyor, tatilden dönüp bir el atsınlar plaj derebeylerine.
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 09:04
    bimere dahi şikayet etsen çözümü yok.10 da 1 fiyatına ihale edilen sahiller peşkeş çekiliyor.
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 09:01
    Ben parayi geri almak icin uğraşacağıma yetkililer gorevini yapsin.
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 10:09
    turistik kıyı şeritleri kimde??? CHP konuya el atsın ya da elini çeksin. Beceremiyorsa devletle çözüm arasın Onu da beceremiyorsa bu konuyu kamu oyunun dikkatine sunsun!!! Saçma sapan işler yapacağına halkın ve hakkın yanında olduklarını gösteren işlere el atsınlar. Hizmet götürsünler, üretsinler ve bunun reklamını seçim meydanlarında, medyada yapsınlar. Gerisi kolay. Bilmem anlatabildim mi! Halk için varım diyen devletle halk için el ele vermeli, böyle değil ise de bu durumu afişe etmeli.
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 08:57
    Halk niye hakkini arasinki?Halki,kamu alanini koruyacak kollayacak devlet yok mu?Plajlarda para alan bu tipleri belediye,polis görmüyor sanki?Yoksa anlasmali ismi?Türkiye hep böyle idi.Simdide böyle.Yazik
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 10:12
    Halkın buradaki muhatapları belediyeler değil midir öncelikle?! CHP belediyeleri bu durumdan çok memnun. Oy veren CHP liler de öyle. buralara gelen halk sömürülüyor. Çözüm ya da çözümün yolu belediyelerden geçer. Hoş buradaki belediyeler yol yapma özürlü!! Hatta yol yapan iktidarı dahi eleştiriyorlar boş ve anlamaız bir inat uğruna?!
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 08:51
    iyi guzel hos haber yapmisinizda tum isletmeler mafyavari calisiyor, gelde odeme bide ustune fis vermelerinimi bekleyeceksin
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 10:14
    Belediye denetlemeli! CHP belediyesi buralar hep. Nerde bu CHP??? ya yürüyüşte ya tatilde!!!
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 08:49
    Foça koylarını adamlar çevirmiş araba başı 40 TL alıyor. Madem sahil halkın kaymakamı belediye başkanı ne iş yapıyor. Bariyerleri kaldırsın.
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 08:49
    Polisin kanundan haberi yok şikayet ettim zabıta bakıyor o işe dediler eminmisiniz kanun ihlali var dedim eminiz dediler
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 08:48
    bu duruma izin veren belediyeler.. hepsi ortak iş içinde
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 08:33
    yahu bu memlekette devlettim milli emlak diye gespotu var otellerin ve işletmelerin kanını emer sıkıysa kıyı parası ödeme adamın canını alıyorlar.Sen evvela devlete bir şey de kıyıları o satıyor.
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 08:28
    Biz boyle bir durumda polisi aradik ilgilenmedi bile, az daha da gorevlilerden topluca dayak yiyecektik. Bu ise devletin el atmasi gerek.
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 08:22
    Belediyeler nerde,tabiki onlar göz yumuyor ve avanta alıyor ve çoğundada belediyeden birileri ortak, Bakın bu eşkiyalıklarınız yüzünde yabancı turist gelmiyor,günün biridede yerli turist yunanistana gidecek böyle devam ederseniz.
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 10:09
    Vize almak kolay olsa hep yunan adalarinda tatil yapardim Herkese tavsiye ediyorum huzurlu tatil Turkiye de zor
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 08:10
    Plajlar halkın dır ücret alınmamalı Yerinde bir karar olmus
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 10:10
    Karara uyanmi var
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 08:03
    bilincli tüketici lazim... aman bana ne ile yasayip gidiyoruz... meydan haklarimizi gasp edenlere kaliyor...
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 06:02
    Deniz ve kumsal kamuya aittir. Uyaniklar denizin dibine kadar şezlong koyup insanlara alan birakmiyor ve ucret talep ediyor. Ulkenin sahilleri bile dingonun ahirina dondu, bu duruma el atacak kimse yok mu?
Kalan karakter : 2000