ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Doruk ÖNAL / ŞARKÖY (AHT)

Tekirdağ'ın Şarköy ilçesinde Ak Parti İlçe Başkanı Osman Kurd'un yeğeni Recep Kurd (37), kendisinden bira ve para isteyen alkollü ve madde bağımlısı olduğu öne sürülen kişi tarafından bıçaklanarak öldürüldü. Zanlıyı linç etmek isteyen yaklaşık 700 kişilik kalabalık, emniyet binasını taş ve şişe yağmuruna tuttu.



İstiklal Mahallesi Sarıcapaşa Caddesi üzerinde bulunan küçük limanda dün gece saat 21.30'da meydana gelen olayda, çiftçi Recep Kurd, iddiaya göre aldığı biraları poşete koyup limandaki kayalıkta içmek için yürümeye başladı. Bu sırada burada bulunan ve alkollü olduğu, madde bağımlısı olduğu öne sürülen Uğur Özdemir, Kurd'un yanına gelerek bira istedi. İddiaya göre kendisine bira veren Kurd'dan daha sonra da para isteyen Özdemir, bunu alamayınca "Keserim seni" diye tehdit etti. Sabıkalı olduğu öne sürülen Uğur Özdemir (44), Kurd'u kalbinin altından bıçakladı. Ağır yaralanan Kurd kaldırıldığı Şarköy Devlet Hastanesi'nde yaşamını yitirdi. Olayın ardından gözaltına alınan Özdemir, emniyet müdürlüğüne götürülürken, vatandaşlar da emniyet önünde beklemeye başladı. 

İlçe Emniyet Müdürlüğünde sabaha kadar gözaltında tutulan şüpheliyi dışarıda bekleyen kalabalığın artması üzerine, Tekirdağ merkez, Çerkezköy ve Çorlu'dan ek çevik kuvvet takviyesi getirildi. Panzerli araçların gelmesiyle halk emniyet önünde birikti. Biber gazı sıkılmasının ardından halk galeyena geldi. Yaklaşık 700 kişilik kalabalık, emniyet müdürlüğü binasına girmek istedi ve polis tarafından güçlükle önlendi. Vatandaşlar ilçe emniyet müdürüne tepki gösterdi. Emniyet binasına taş su şişesi, bisikletler, belediyenin önündeki çiçeklikler fırlatıldı. Emniyet binasının camları atılan taşlardan kırıldı. Panzer geçmesin diye önü yola çekilen traktörle tıkandı. Tekirdağ İl Emniyet Müdürü Ali Yılmaz Şarköy'e gelerek vatandaşları sakin olmaya davet etti. 

Ak Parti İlçe Başkanı Osman Kurd'un yeğeni olan Recep Kurd'un cenazesi ikindi vakti toprağa verilirken, vatandaşların ise dün geceden bu yana emniyet önündeki bekleyişi sürüyor. 


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 06 Kasım 2012 Salı 07:50
    Bu iddayı kim uydurmuş. Belkide bu iki kişi birlikte içiyorlardı.
  • sportmen 06 Kasım 2012 Salı 07:47
    bi̇zleri̇ yönetenler alkolu pahallaştırmayı çözüm olarak gördüğü sürece daha çok insan ölür
  • roleon 06 Kasım 2012 Salı 04:44
    birgün birbirimizi öldüre öldüre bizi biz bitireceğiz...
  • anqara 06 Kasım 2012 Salı 01:36
    bu ülkede alkol alıp veyahut uyuşturucu kullanıp suç işleyenden ceza artımı yerine ceza indirimi olursa ne yazık ki böyle haberleri görmeye devam edeceğimiz hatta günün birinde bizde zarar göreceğimiz aşikar..
  • mog1984 05 Kasım 2012 Pazartesi 21:04
    tinerciler neden sokakta anlam veremıyorum uyuşturucu icmenin cezası var tinerin nneden yok
  • cocogola 05 Kasım 2012 Pazartesi 21:03
    bir kez daha şahit oldum ki bu ak parti , chp taifesinde akıl fikir bırakmamış , akıllarını almış ak parti bunların akıllarını !!! hepsi psikolojik vaka olmuş çıkmış ! şu yorum diye yazdıklarınıza , bu acizliğinize zavallılığınıza baktıkça gülüyorum ! şehid olmuş , ne mutlu ona !!! şimdi dinden imandan nasiplenmemişler çıkıp demesin nesi şehit diye !!! kimlere şehit denir araştırsınlar öğrensinler !
  • kafiyey 05 Kasım 2012 Pazartesi 22:50
    sen milletin zekasını ölçeceğine önce okuduğunu anlamaya çalış:) haberde diyor ki "akp ilçe başkanının oğlu kayalıklarda bira içerken" diğeri gelip ondan bira istiyor, vermeyince de öldürüyor.. hem gizli gizli kayalıklarda bira içersiniz sonra millete din iman satmaya çalışırsınız.. sizi gidi din tüccarları siziiii..
  • trakya5908 05 Kasım 2012 Pazartesi 23:53
    kafiyey öldürülen akp ilçe başkanının oğlu değil yeğeni, liman kayalıkları da gizli alkol alınan yer değildir... lütfen yorum yaparken büyük bir acının yaşandığını unutmayalım... kalabalığın toplanmasının tek sebebi var o da recep'in ilçede ailece sevilen biri olmasıdır... yorumlarda yazıldığı gibi ne din tüccarlığı, ne siyaset ne de başka birşey boşuna aramayın...
  • Misafir 05 Kasım 2012 Pazartesi 20:36
    Yahu bu ne alaka millet hemen kamplasiyor ,bir tarafi tutmak durumunda degilsiniz ey vatandas ,su testisi su yolunda kirilir demis atalar ,de gec be kardasim .....!!
  • Misafir 05 Kasım 2012 Pazartesi 20:12
    Alemin ictigi ickiden size ne ? Hesabini siz mi vericeksiniz? Cok musluman gecinipte ne isler ceviren ne insanlar gorduk kimse kimseden daha cok muslumanim demesin ona birakinda Yuce yaradan karar versin.
  • Misafir 05 Kasım 2012 Pazartesi 19:57
    Fatallerror çok doğru bir konuya deginmissin . Biz müslümanlığı kitabımızdan değil etraftan öğreniyoruz . Çünkü kitabı okumak zor geliyor . Kur'an da bir sebepsiz yere kaza dısında bir insan öldüren tüm insanlığı öldürmüş gibidir der. Cihad kelam ile yapılmalıdır der . Ama birileri çıkar dini bahane ederek birilerini keser . Yazıklar olsun
  • Misafir 05 Kasım 2012 Pazartesi 19:56
    Emrah ceylan, karakol basma devlet malini yagmalama sadece chp ve bdpnin tekelindedir
  • Emrah Ceylan 05 Kasım 2012 Pazartesi 21:42
    hadi ya? chp karakol basmış ta, devlet malını yağmalamış ta bizim mi haberimiz yok? herhangi bir kaynak göster de bizde bilelim. misafir geldin misafir gideceksin hala konuşuyorsun. ismini yazda bilelim meramını...
  • Emrah Ceylan 05 Kasım 2012 Pazartesi 19:05
    karakol basan o akrabalar arasında akp ilçe başkanı olan amca oğlu da var mıymış?
  • trakya5908 05 Kasım 2012 Pazartesi 23:57
    emrah bey emin olabilirsin ki karakol basan değil, olayları yatıştırmaya çalışandır akp ilçe başkanı... olayın bu derece büyümesinin tek sebebi recep'in ailesiyle birlikte ilçede sevilen birisi olmasıdır... art niyet aramayın... saygılar
  • Misafir 05 Kasım 2012 Pazartesi 18:57
    Kafiyey cok eziksin cok
  • kafiyey 05 Kasım 2012 Pazartesi 23:17
    bak sen.. neden, sizler gibi kayalıklarda bira içmediğim, sonra da dindar rolü yapmadığım için mi:)))
  • halilnas 05 Kasım 2012 Pazartesi 18:45
    idam edilsin insan canının tek bedeli vardır o da insan canı dır ya ölü diriltilir(imkansız)yada adaletin sağlanması için diri olan öldürülerek adalet sağlanır yada zulum yapıldıktan sonra ha kenan ha kanun yapmış farkı ne insan canının bedelinin insan canı olduğunu anlamaz bilmez isek dinden imandan da bahs etmeyelim kitabımız kuran bile ilmi bir açıdan yaklaşıp canın karşılığını can olarak göstermiş can veremeyen can alma hakkına da sahip olamaz o zaman idam adaletin tek uygulama yöntemi ve oldukça insani ya cana saygı yada bedel kendi canı
  • Misafir 05 Kasım 2012 Pazartesi 18:18
    arkadaslar, bazi kisiler kasitli olarak dini sylemleri yapistiriveriyorlar. bu sekilde mslmanlari kt gstermeye ugrasanlar var..oyuna gelmeyelim
  • canakkale 05 Kasım 2012 Pazartesi 18:11
    artık kim olduğun önemli değil anasını satayım her vatandaşa özel koruma lazım ya da bursa ve adana yı newyork polisine bağlamak da olur aslında bizim polislere büyük geliyor buralar
  • Misafir 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:56
    La kafiyey cocuklugunda sana ilacli kolami icirdiler
  • kafiyey 05 Kasım 2012 Pazartesi 18:30
    kime ne içirdikleri belli.. suç işlenen semtlere bir bakın bakalım bana mı içirmişler sizlere mi:))
  • fatalerr0r 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:55
    "insanları domuzbağı ile öldürenler de mi alkollüydü.." soruna ben cevap vereyim. aklınız sıra müslümanlara laf çakmaya çalışmışsın. sizin idrak edemediğiniz nokta burda domuz bağı ile insan öldürenler size "işte müslüman budur" diye anlatılmış, gösterilmiş, dayatılmış kişiler. bir insanın müslüman olup olmadığını kuran daki müslüman tarifiyle kıyaslayarak anlayabilirsin. her "ben müslümanım" diyene inanırsanız arabistanlı lawrence de müslümandı ona bakarsanız.
  • vatandas 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:54
    devletin polisine karakoluna saldıranlar akp dikkatinizi çekerim
  • Misafir 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:42
    Kafiyey meyhaneden katildigin belli zaten
  • kafiyey 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:54
    haberi iyi okumadın galiba.. akp ilçe başkanının oğlu kayalıklarda bira içerken diyor.. biz ne zaman ve neremizle içileceğini bilen insanlarız kardeşim. öyle kayalıkta falan da içmeyiz. evimizde sohbetle, muhabbetle içeriz.. sizlerin nerelerde ve nerenizle içtiğinizi de biliyoruz.
  • kafiyey 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:57
    hem oradan katılsam ne olacak.. yasak mı meyhaneye gitmek.. isteyen istediği yerden yazar, hala demokrasi var bu ülkede siz her ne kadar yıkmaya çalışsanız da
  • kafiyey 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:36
    insanları domuzbağı ile öldürenler de mi alkollüydü..
  • acar20 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:57
    iyice saçmaladınız ya..haberi okuyun adam gibi yorum yapın..konu ne siz ne anlatıyorsunuz....
  • Misafir 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:32
    17:17 çocuk olduğun belli zira daha haberi bile okumamışsın.
  • ekrem4040 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:28
    sünnete uyan her beladan kurtulur, sünnete uyan doğru yolu bulur..
  • fuji_imam 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:17
    alkol her kötülüğün anasıdır..
  • orizont 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:09
    cocukmu kandiriyosunuz? icki iceni niye icki iciyo diye bicaklamistir. turkiye iran olma yolunda, yobazlar is basinda.
  • escape 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:26
    ne alaka.bıçaklayanda alkolikmiş,bira istemiş.
  • insperatie 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:32
    ne kadar fesat ca bi yazi..herseyden hukumete cakmak icin bahane ariyosunuz..haberi iyi oku aydin gecinen karanlik...
  • acar20 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:56
    orizont az iç haberi düzgün okuyamıyorsun...kafan iyi galiba..alkoliği alkolik öldürmüş..alkoliğin akrabalarıda toplanıp karakol basmış utanmadan...
  • msfrrr 05 Kasım 2012 Pazartesi 16:47
    içki içmeyin diye boşa demiyoz
  • pekstone 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:06
    çikolata yerken istese vermese ve öldürse çikolatamı yemeyin dyeceksin?
  • kafiyey 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:32
    içki değil, cehalettir her kötülüğün anası.. benim etrafımda neredeyse herkes içki içer ama ne cinayet ilkeyeni gördüm ne de kavga edeni. edebiyle içilir, sohbet edlir.. ama cahil biriş içkisizken bile neler yapabilir görüyor, okuyoruz hergün.
  • makedonya 05 Kasım 2012 Pazartesi 17:54
    sarhoş birinin akıllı olabileceğini savunan cahiller hala var. ibadethanede bile içki içenlere, içki muhalefetini nasıl yapalım. hayyatta anlamaz.
  • msfrrr 05 Kasım 2012 Pazartesi 16:47
    aklından zoru vardır, bira için adam öldürülürmü, yada işin içinde başka iş vardır
Kalan karakter : 2000