ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Bugün 10 Kasım... Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün aramızdan ayrılışının 74. yıldönümü. Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusunu özlemle ve minnetle anıyoruz.

Atatürk, ölümünün 74. yıl dönümünde tüm yurtta, KKTC'de ve dış temsilciliklerde törenler ve çeşitli etkinliklerle anıldı.

BAŞKENT'TE TÖREN BAŞLADI

Başlarında Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün bulunduğu devlet erkanı Anıtkabir'deki törende hazır bulundu. Büyük Önder'in 74 yıl önce ebediyete intikal ettiği saat 09.05'te Anıtkabir'e çelenk konularak, manevi huzurunda saygı duruşunda bulunuldu. Törene 74 yıl sonra ilk kez bir Başbakan katılmadı. Yurt dışında olan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan anma törenine katılmadı.

DOLMABAHÇE’YE ZİYARETÇİ AKINI
Binlerce kişi sabahın erken saatlerinde Atatürk’ün hayatını kaybettiği Dolmabahçe Sarayı’na akın etti. Ellerinde Türk bayrakları ve Atatürk resimleri ile Dolmabahçe Sarayı’na gelen binlerce kişi sarayda Atatürk’ün son nefesini verdiği odayı görmek ve Atatürk’ü anmak için sıraya girdi.

MASKE TAKTILAR

Gazi Mustafa Kemal Atatürk, ölümünün 74. yılında, Dolmabahçe'ye gelen binlerce kişi tarafından anıldı. Sabahın erken saatlerinden itibaren İstanbul'un dört bir yanından Dolmabahçe'ye gelen vatandaşlar, Atatürk'ün hayata gözlerini yumduğu Dolmabahçe Sarayına girmeye çalıştı. Bazı gruplar ise Dolmabahçe Meydanı'nda anma törenine katıldı. Ellerinde Türk bayrakları ve Atatürk maskeleri ile meydana gelen binlerce kişi saat 9.05'te sirenlerin çalmasıyla saygı duruşunda bulundu. Bir dakikalık saygı duruşunun ardından hep birlikte İstiklal Marşı okundu. Genç Türk üyesi bir grup "Mustafa Kemal'in Askerleriyiz" sloganları attı. Bir süre slogan ;atan grup üyeleri yavaş yavaş dağılmaya başladı.

CUMHURBAŞKANI GÜL
Devletin zirvesi de Atatürk'ün ölüm yıl dönümü dolayısıyla mesaj yayımladı. 
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, ''Atatürk, ileri görüşlülüğü, barışçı kimliği, reformları, dünya gerçeklerini iyi bilmesi, diplomaside ve siyasetteki vizyonuyla dünyanın saygısını kazanmıştır, rahmetle anıyoruz" dedi.



BAŞBAKAN ERDOĞAN
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Ulu Önder Atatürk'ün 'en büyük mirasım' dediği Cumhuriyet'in, 89 yıl boyunca yaşanan tüm badirelere rağmen dimdik ayakta olduğunu ve emin eller yönetiminde aydınlık bir geleceğe doğru özgüvenle ilerlediğini kaydetti.TBMM Başkanı Cemil Çiçek, Türk milletinin, Büyük  Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün açtığı yolda yürümeye devam edeceğini ve 'Büyük Türkiye' idealine hayat vermek için azimle, inançla ve kararlılıkla çalışmasını sürdüreceğini bildirdi.

KÖPRÜDE ANMA

Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk, ölümünün 74'üncü yılında anıldı. Boğaziçi Köprüsü'nde de vatandaşlar, Atatürk'ün yaşama veda ettiği 9'u 5 geçe araçlarından inerek 1 dakikalık saygı duruşunda bulundu. Türkiye Chopper grubu ise saygı duruşunun yanı sıra Türk Bayrağı açtı.

TRAFİK DURDU

Saatler 09.05'i gösterdiği sırada E-5 Karayolu'nda seyir halindeki araçlar ve yürüyen yayalar durarak, saygı duruşunda bulundu. Saat 09:05'te sirenler çalmaya başladı. E-5 Karayolu Topkapı mevkiinde seyir halindeki araçların çoğu durdu. Yol üstünde otomobillerinden inen sürücüler saygı duruşunda bulundu. Bu sırada üzerindeki Cevizlibağ Metrobüs durağında ve üst geçidinde yürüyen vatandaşların tamamına yakını da aynı şekilde oldukları yerde durup ulu önderi andı. Saygı duruşunun ardından trafik ve yaşam normale döndü.

HAVALİMANINDA DA HAYAT DURDU

Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk ölümünün 74'üncü yılında adını verdiği Atatürk Havalimanı'nda da anıldı. Atatürk Havalimanı'nda hayat iki dakika dururken yabancı yolcular da saygı duruşuna katıldı. Saat 09.05'te Atatürk Havalimanı'nda Türkçe ve İngilizce anonsla başlayan saygı duruşunda havalimanı çalışanları, pasaport polisi ve yolcular büyük önderi andı. Dış Hatlar Terminali Gidiş Katı'na dev bir Atatürk resmi ve Türk bayrağı asıldı. ;Terminaldeki çalışanlar ile ;apronda da uçak kapısında duran ve işlerine ara veren uçuş ekipleri, yer hizmetleri çalışanları da saygı duruşuna katıldı.

(AJANSLAR)

 


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Emrah Ceylan 10 Kasım 2012 Cumartesi 23:00
    sağda solda olduğu gibi bu platformda da atatürk' ü, cumhuriyeti karalamaya çalıştığını zanneden acınası insanlar. bugün yurdun dört bir yanından cevabınızı fazlası ile aldınız. okyanusun ortasında çırpınmaya çalışmayın. boşuna...
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 22:19
    muslumanin onderi lideri Hz.Muhammed Mustafa (s.a.v.)dir gerisi onun askeridir bi onder lazimsa hic yoktan milletimize yer yurt fetheden fatihlerin yavuzlarindir oncelik hakki M?RASC?LAR?N degil.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 22:04
    onun sebebiyle islamdan uzaklasti millet 1932 de ezansiz camisiz kaldik camileri ahir depo yaptilar alimlerimizi astilar istilal mahkemelerinin ve diger belgelerin aciklamasi niye yapilmiyr sniyorsunuz halka daha ne zulumler ne zulumler onun icin sadece chp zihniyetinin elinde kaldi atalari yani yuzde yirmi
  • Emrah Ceylan 11 Kasım 2012 Pazar 00:00
    sen daha burada mısın? :) milyonlarca insan sana bugün saat 09:05 te çok güzel bir cevap vermedi mi? neyin peşindesin?
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 19:57
    Turkuz Turkcuyuz Ataturkcuyuz
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 19:09
    Sen bizim ortak değerimizsin.... Ne mutlu türküm diyene....
  • severniy 10 Kasım 2012 Cumartesi 17:56
    ‎son dakika : zekeriya beyaz'dan önemli açıklama : "saat 9:05 teki saygı duruşunu kaçıranlar,akşam saat 21:05 te kazasını durabilir."
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 16:00
    İşte hep saçmasapan, alakasız ve yersiz konuşur bu kendini dinine başkalarından daha yakın hissederler. Neden hep kavga ve arg niyet ararsınız ki?? Müslümanlığa bu yakışır mı?? Bugün 10. Kasım ve Atatürk anılıyor. Anmak istemeyenler de sussun bir zahmet ve uzandan sehir etsin! Atatürkçülük mahalle baskısı uygulamıyor... Kimse kimseyi saygı duruşuna zorlamıyor . Anlayacağınız istemeyenler yoluna devam etsin! Biz saygıda kusur eylemeyiz
  • acar20 10 Kasım 2012 Cumartesi 15:20
    allah atatürke ve onun komutanlığında savaşmış tüm şehitlerimize rahmet etsin...büyük komutan büyük siyaset adamını saygıyla anıyoruz...
  • Emrah Ceylan 10 Kasım 2012 Cumartesi 17:32
    +100. atatürk ve komutanlığında savaşmış şehitler kadar, bu vatan, bu topraklar için kim kanı canı ile savaştı ise hepsine allah rahmet eylesin. tarihi, zamanı, ismi farketmez. ilk müslümanlardan, ilk türk kavimlerine, osmanlılara kadar...
  • sailorcihan 10 Kasım 2012 Cumartesi 22:45
    amin.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 13:43
    bu lkede nefes al?yorsak atamizin ?ehitlerimizin sayesinde
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 13:12
    Resme bak.Adamin heryeri karizma.. Ataturk Allahin turk milletine bir hediyesidir, bu hediyenin sebebide osmanlinin islama yaptigi hizmetlerdir...
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 12:50
    Sayin basbakan herkes gibi birgun sen de oleceksin, o zaman bakalim simdiki yalakalarin senin yine yaninda olacak mi? Hic sanmam ama biz her zaman Atamizi sen gelmesen de aniyor olacagiz! Dimdik ayakta!
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 12:33
    Basbakanin yurtdisi seyahat tarihleri niye hep bu tarihlere denk geliyor acaba? Gercekten ilginc bir rastlanti!!
  • Emrah Ceylan 10 Kasım 2012 Cumartesi 17:32
    rastlantı mı sence? bir olur, iki olur, üç olur...
  • orogombayo 10 Kasım 2012 Cumartesi 12:16
    atam seni lekelemeye,eşdeğerlerini bulmaya,seni bize unutturmaya,izlerini silmeye,kemiklerini sızlatmaya çalışıyorlar.yapamazlar atam yapamazlar vezgeçiremezler unutturamazlar sen rahat uyu hiç düşünme biz ölene kadar and olsun ki senin izlerini kaybetmeyeceğiz.mekanın cennet olsun kurban olduğum.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 12:01
    Arkadaslar nicin cocuk gibi cekiserek tartisiyoruz?? Bakin ben bir dua yapayim hepimiz Amin diyelimde bu tartismada buracikta bitsin: Alallah Mustafa Kemalin sevenlerini ahirette onunla beraber eylesin. Amin Vesselam hadi eyvallah
  • nslgl46 10 Kasım 2012 Cumartesi 12:25
    :))
  • sailorcihan 10 Kasım 2012 Cumartesi 12:30
    sen gittin geldin heralde
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 11:54
    Atam ruhun şad, mekanın cennet olsun..
  • aptalizya 10 Kasım 2012 Cumartesi 11:48
    Atatürk, yokluk yoksulluk içinde Türkiye Cumhuriyeti'ni kurdu. Meseleleri o zamanın şartlarına göre değerlendirmek gerekiyor; Avrupa ülkelerinde faşist ve faşizm benzeri hareketlere kulak asmadan, ülkede yaşayan tüm bireylere seçme ve seçilme hakkı verildi. Avrupa ülkelerinde kadın hakları yokken, kadınlara seçme ve seçilme hakkı verildi. Saygıyla anıyorum.
  • handsomer81 10 Kasım 2012 Cumartesi 11:27
    10:53 , tarih hocan olduysa selamlarımı ilet.
  • kafiyey 10 Kasım 2012 Cumartesi 11:24
    avrupadaki birçok ülkeden bile önce türk kadınına seçme seçilme hakkı veren atatürk'üme şükranlar olsun
  • vural06 10 Kasım 2012 Cumartesi 11:05
    ne mutlu türküm diyene. türküm diyemeyenlerde alt kimlikle üst kimlikle uğraşsın
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:51
    Sayende allah diyebiliyoruz
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:51
    Sayende ezan okunuyor
  • xxxsinanizm 10 Kasım 2012 Cumartesi 11:58
    peki okunan eznın karşılığını veriyormusun ?
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:49
    Ataturk aniliyor ama Erdogan yok. Bu nasil bir istir bu nasil bir basbakanliktir. Ataturkun kurdugu ulkede onun gerirdigi yasalarla secilip onun halkina basbakan olacaksin Torene katilmayacaksin bu halka hakarettir sadece. Kiniyorum....
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:44
    Sayende muhammed diyebiliyoruz
  • xxxsinanizm 10 Kasım 2012 Cumartesi 11:59
    sen muhammed de bizde hz. muhammed mustafa (s.a.v) diyelim. sadece muhammed demek marifet değil
  • antiyobaz 10 Kasım 2012 Cumartesi 15:35
    xxsinanizm işte böyle böyle rezil oluyorsunuz... :)
  • severniy 10 Kasım 2012 Cumartesi 18:01
    allah rasulu muhammed mustafa sallallahû aleyhi ve sellem
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:37
    Tarih böyle bir dâhi daha görmedi. Ne sansli milletizki Allah onu bize lûtf etti peki biz ona layik olabildikmi? Kesinlikle hayir.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:29
    Ona olan ozlemimizi, sevgimizi ve saygimizi bitiremeyeceksiniz..
  • kafiyey 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:26
    kurtuluş savaşı yıllarında da ingiliz askerlerine hizmet eden, allah sizi başımızdan eksik etmesin diyenler vardı.. onların torunlarının da bu atatürk sevgimizi anlamaması, hazmedememesi çok normal.
  • kafiyey 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:20
    atatürk'ü itibarsizlaştirmaya, unutturmaya çalişanlar şunu unutmasinlar ki ne yaparlarsa yapsinlar başaramayacaklar. bizler çocuklarimiza anne-baba'dan önce atatürk demeyeyi öğretiyoruz..
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:19
    9.11 allah seni bildigi gibi yapsin yerin burasi degil senin ortaligi karistirma hepimizin peygamberidir cok sukur ama konuyu bulabdirmaya calisma
  • kafiyey 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:18
    tüm dünyanin saygi duyduğu, örnek aldiği yüzyilin liderini , bize nasip ettiği için yüce allah'a hamd olsun.. dünya durdukça atatürk sevgimiz devam edecektir.
  • kafiyey 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:14
    "türk esirlik kabul etmeyen bir millettir." mustafa kemal atatürk.. ruhu şad olsun
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:12
    atatrk olmasayd? bizlerde olamazd?k konu?an konu?sun biz trk milleti olarak rahmet ve sayg?yla an?yoruz bu trk kan? bu trk evlatlar?nda oldu?u srece rahat uyu atam
  • muzafferongun 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:09
    bunca karalamaya rağmen.niye seviyoruz onu bu kadar?niye unutmuyoruz?niye özlüyoruz? ülkesini işgalden kurtaran, rejimini değiştiren, devrimler yapan lider, dünyada çok... ama bu işleri yaptıktan sonra, milletini soymayan dünyadaki tek lider o... nur içinde yat atam.. sen ve arkadaşların olmasaydı yine olurduk belki ama ne dinimiz dinimiz olurdu... ne benliğimiz kalırdı... sen bize yüce allah ın bir hediyesiydin... allah senden razı olsun... nur içinde yat atam... seni unutmayacağız. unutturamayacaklar....
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:02
    Tarihi kim silebilir ki :) Atatürkümüzün büyüklüğü tartışılamaz bir gerçek. Boşuna debelenmeyin.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:01
    Atatürkün savunulmaya ihtiyacı yok beyler :) zavallı şeriatçiler Atatürkün rüzgarından sersefil oluyorlar zaten yeterince.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:00
    09:11 kim ne anlattı bakiim sana? :)
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:59
    09:11 ne içtin?
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:58
    Uzun süre yunan, italyan, fransız, ingiliz, rus işgali altında kalan topraklardan, tıpkı onlar gibi Atatürk düşmanlarının çıkması çok doğal ve genetik. Eeee, adamların eli armut toplamadı ya.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:58
    Atatürkün elinde bugünkü teknoloji olsaydı zaten dünya lideri o olurdu. O devirdeki şartlarda ne harikalar yaratmış. Dünya ona hayran olmuş. Şimdiki kalitesiz dünya liderleriyle karşılaştırmayın. Şu anda tüm dünyada bir düşüş var. Hangi ülkenin başında saygı duyulacak adam var. Yok! Onun dediklerini harfi harfine yerine getireceğiz.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:55
    Sayende namazkılabiliyoruz
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:54
    Sayende kelimei şahadet getirebişiyoruz
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:54
    Sayende allah diyebiliyoruz
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:54
    Uzun süre yunan, italyan, fransız, ingiliz, rus işgali altında kalan topraklardan, tıpkı onlar gibi Atatürk düşmanlarının çıkması çok doğal ve genetik. Eeee, adamların eli armut toplamadı ya.
  • kafiyey 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:16
    helal olsun :)
  • zorro1107 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:49
    sahte ve yapmacık bir iki sözle zoraki gelerek atamızı anacağına, bruneide kal ve hiç gelme, biz bugün çok mutluyuz.
  • Emrah Ceylan 10 Kasım 2012 Cumartesi 11:13
    nitekim de öyle oldu. bizde şaşırmadık zati :)
  • zorro1107 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:47
    atasını brunei sultanına tercih edenleri bu millet affetmeyecek.
  • zorro1107 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:46
    70 milyon atasını özlem ve saygı ile anıyor , bruneidekiler hariç.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:45
    Atam sen olmasaydın ne olurdu düşünmek istemiyorum!
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:40
    Atam
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:40
    Mustafa, Kemal, Öğrenci, Asker, Yarbay, Paşa, Reis-i Cumhur, Baş Komutan, Gazi, Bilim Adamı, Sanatçı, Sporcu; Devrimci, Kurucu, Yönetici; Laik, İnkılapçı, Halkçı, Cumhuriyetçi, Devletçi, Milliyetçi; Vatansever, Fedakar, Cesur, Zeki, Çalışkan, İleri Görüşlü, İdealist, Hakikatçi, Mantıklı, Yenilikçi, Sabırlı, Karalı, Azimli, Atak, Adil, Açık Sözlü, Hoş Görülü, Barışçı, Bilgili, Dürüst, Tevazu Sahibi, Çevreci; Sıradışı, Öncü, Önder, Lider; Sarı Zeybek ATATÜRK'ü içimizden değil aramızdan ayrılışının 74. yılında Saygı Ve Sevgiyle Anıyoruz...
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:29
    Atam ruhun sad olsun rahat uyu. ama Helikopter dustu askerimiz sehit yarali var . Bu Vatani senin biraktigin Topraklari korumak icin Allah rahmet eylesin yaralilara sifa Ailelere bassagligi Atam senin kurdugun bu Vatan yasayacak hic kimse bolemeyecek asla ve asla hiyanetler birgun cezalarini cekecek .
  • regis231 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:26
    ruhun şad mekanın cennet olsun.
  • bizimkoy 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:25
    senin buyuklugunu her gecen gun biraz daha fazla kesfediyorum, sana kimse erisemez, eristirmeyiz de!
  • author1 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:20
    Ne mutlu Türküm diyene!
  • simden65 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:18
    mekanın cennet olsun, yüreğimizdesin !!
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:18
    Ey Turk evladi uyanin uyan artik uyan
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:11
    onderimiz liderimiz hz muhammet mustafa s.
  • kafiyey 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:40
    işte bugün bunu atatürk sayesinde söyleyebiliyorsun
  • azapreis 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:40
    arkadaş senin ziyniyetin bozuk. sen peygamber efendimizle atamızı karşılaştıracak bir zihniyete sahipsin.
  • ozzb91 10 Kasım 2012 Cumartesi 12:27
    hz. muhammet mustafa'yı niye karıştırıyorsunuz anlamıyorum.o sadece sizin değil bizimde peygamberimiz ama bugün atamızın ölüm yıl dönümü bırakın bir günde onu analım gerçi biz her gün anıyoruz ama niye bu kadar batıyor size?bizi hz. muhammeti hiçe saymış ve atatürkü peygamber görüyormuş gibi göstermekte ne?bizde onun ümmetiyiz o bizimde peygamber efendimiz.biz atatürkçüleri din düşmanı gibi göstermek için hiç bir fırsatı kaçırmıyorsunuz.atatürkü seven kimse dinine ve hz. muhammete düşman olamaz çünkü onu en çok seven yine ulu önder atatürktü.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:10
    Onemli olan Atanin getirdikleri onun ongoruleri onun yaptiklari ruhun sad olsun
  • yorum3 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:04
    sen olmasaydın eminizki bu ülkede sığıntı olurduk heralde değerini bilmeyenler utansın....
  • efeince 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:01
    bir milletin kaybı değil, tüm dünyanın kaybısın 74 yıldır! atam, ruhun şad olsun! özlemle ve utançla anıyoruz....
  • hawkeni 10 Kasım 2012 Cumartesi 08:54
    birisi endonezyadayken, daha çok mutluyuz...ruhud şaad olsun atam
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 08:52
    04:26 ne olacak dua okuyunca?? Türkçe iyi dileklerde bulun vatanını yobaza bırakma en doğrusu bu.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 08:51
    07:31 her aklı başında olan yolunda ilerliyor zaten sen dert etme.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 08:33
    ruhun sad olsum ATAM
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 08:10
    Ceyhun66, ben de 1.2. Sinifta dua falan ederdim ;)
  • scalanouva 10 Kasım 2012 Cumartesi 08:43
    dua etmeye devamlim hakkını ödeyemeyiz.yoksa sen ilkokuldamı kaldın hala?
  • kafiyey 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:41
    zaten senin atatların da yunan askeri için dua ediyordu, şimdi sen de onlar için et
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 07:56
    Atam ruhun şad olsun ..
  • alikoc1111 10 Kasım 2012 Cumartesi 07:50
    saygi, sevgi ve ozlemle aniyoruz. ataturke karsi cikan kirli, pasli, karanlik, curumus beyinlere, beyin abdesti almalarini oneriyorum.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 07:49
    Eğer Atatürk olmasaydı bizi yöneten adamın ismi George ve dini de muhtemelen Hristyan olurdu. Ya da Müslüman olarak kalırdık ama yaşadığımız yer Afganistan'da bir yerler olurdu
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 07:31
    Mustafa kemalin birilerinin tekelinden kurtulması ümidiyle
  • kafiyey 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:43
    hiçkimsenin tekelinde değil.. sen de sev
  • eses65 10 Kasım 2012 Cumartesi 10:01
    misafir 07:31 senin ruhun kirlenmiş...atatürk'ün liderlik özelliklerini bilmende yarar var.atatürk sosyokrattı...(halkçıydı).türk milletini çok iyi tanırdı... türk milleti onu her zaman sevmiştir...o türk milletinden biri olabilen her bireyin atasıdır...
  • Emrah Ceylan 10 Kasım 2012 Cumartesi 11:28
    memleket artık inceden atatürk ve cumhuriyetten uzaklaştırılmaya başlandığında, milli günlerde artık kısıtlamalara, yasaklamalara girilirken, hitabeye, andımıza, atatürk resim ve heykellerine dil, el uzatılırken nerelerdeydiniz? atatürk demek asker, şehit demek, memlekette birileri şehide kelle, cenazesine yaygara, 3-5 mehmet öldü diye meclis toplanmaz derken nerelerdeydiniz? neden bu değerleri birilerinin tekeline bıraktınız? sizleri de sahalarda görmek isterdik misafir...
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 06:55
    allah rahmet e?lesin
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 06:20
    Başbakan hiç konuşmasın.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 06:19
    Dincilerin akıllı olanları zaten değerini biliyor. Reddedenler yerine göz dikenler vatan haini. Geldikleri gibi gidecekler.. Tarih bunu diyor.
  • tablettt 10 Kasım 2012 Cumartesi 06:19
    sayesinde gavur olmadı ismimiz kiliseyede gitmek zorunda değilim.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 06:18
    Sana gün geçtikçe daha çok bağlanıyoruz atam. Ruhun şad olsun.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 06:16
    Cik abartiliyor
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 05:35
    anit kabirde uyusan bile allah seni basimizdan hiç etmesin.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 04:42
    atam huzur içinde yat...!
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 04:42
    ne mutlu türküm diyene...!
  • ceyhun66 10 Kasım 2012 Cumartesi 04:26
    yorumlara bakiyorumda 1.2. sinifta bende böyleydim neyse tartismiyorum dua okuyun arkasindan en iyisidir
  • scalanouva 10 Kasım 2012 Cumartesi 08:34
    şimdi nasılsın?allaha emanet ol.neyse!....
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 04:04
    Sizi cilgin türkler
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 04:00
    Atam senin gibisini biz birdaha zor buluruz.. Bu memleketi keske birdaha senin gibi bir Ataya emanet edebilsek.. Nur icinde yat yce Atam...
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 03:50
    Sen bizim kalbimizdesin Atam... Her zaman zihnimizde ve yre?imizde ya??yor olacaks?n... lkemize katt???n tm de?erler iin te?ekkrler Atam ve senin ismini ?karlar? do?rultusunda kullanarak putla?t?rmaya al??anlar?n kar??s?nda dimdik duran ba?bakan?m?za te?ekkrler... ?yiki vars?n?z, iki byk lider... Sizlerle Trkiye ok daha byyecek ve dnyaya yn veren lkeler konumunda olacak in?allah...
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 03:49
    Atam!!!!!!!! Onunde egiliyorum Ey Atam!!!!
  • frendino 10 Kasım 2012 Cumartesi 03:42
    senin icin, basbakanimiz icin, turkiye cumhuriyetimiz icin canimiz feda olsun ama hirsiz, darbeci ,cakma laikci gecinen kesim senden uzak dursun
  • Emrah Ceylan 10 Kasım 2012 Cumartesi 17:37
    sen çakma laikten korkacağına, çakma dindardan kork. onlar çok daha tehlikelidir. adamın başına her türlü belayı açabilirler. frendino seni de çok iyi tanıyoruz...
  • neseeren 10 Kasım 2012 Cumartesi 03:38
    biz seni seviyoruz ve yaptiklarini takdir ediyoruz. seni unutturmak ve ismini cizmek istiyenler hic bir zaman bu emellerine erisemiyecekler. sen rahat uyu atam.
  • frendino 10 Kasım 2012 Cumartesi 03:37
    senin resmini paradan cikarip inonunun resmini paraya koyan bu zihniyet hangi yuzle senin karsina gelecek
  • eses65 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:35
    frendino 03:37 atatürk'ü anma gününde bile politika yapıyorsunuz. inönü'ye ve türk halkına dil uzatıyorsunuz.inönü'de büyük bir liderdi... kurtuluş savaşının her aşamasında vardı...kurtuluş savaşına katılan her kahramanın ya da türk dünyasına sosyal,siyasal,kültür ve uygarlık alanında hizmet eden saygın insanların resimleri paralarda yer alabilir.
  • muzafferongun 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:53
    atatürk ün resminin paralardan çıkarılması atatürk döneminde, 1925 yılında çıkarılan kanunla belirlenmiştir. paraların üzerinde cumhurbaşkanının resmi olur diye... ismet paşa da kanunu uygulamış. doğru mudur bence de yanlıştır. atamızın zamanında çıksa da böylesi daha iyi bence de... neyse ki yanlış düzeltilmiş. paralarımıza atatürk ve tarihimizdeki önemli unutmamamız gereken kişilerin resimleri konulmuştur.ancak şunu da söylemeden geçemeyeceğim ismet paşa nın tercihine bu kadar takılıp, atatürk hakkında söylemediğini bırakmamış insanlara sevgi duyman, pek samimi gelmedi bana...
  • Emrah Ceylan 10 Kasım 2012 Cumartesi 11:30
    frendino seni de tanıyoruz. boşuna çırpınma...
  • frendino 10 Kasım 2012 Cumartesi 03:33
    turkiye cumhuriyetinin basina gelen simdiye dek asrin en iyi liderleri birincisi tartisilmaz ataturk ikincisi menderes ucuncusu ozal dorduncusu erbakan diyemeiyecegim darbeyle indirdiler ama sonuncusu ve milletin devletin milli babasi erdogandir.digerleride sembolik olarak anilir
  • merali 10 Kasım 2012 Cumartesi 03:24
    putlaştırmaya çalışmak da ne demek? :) millet ne sanıyor acaba? Atatürk'e tanrı diye tapıp ondan cennet istediğimizi mi? bu radikal dinciler çok saçma sapan insanlar. alışmışlar yerlere kapanıp cennet dilenmeye ve herkesi öyle yerlere kapanıp cennet dilenen, yalvaran insanlar sanıyorlar. dünyada yerlere kapanıp yalvar yakar bir şey dilenen insan sayısı %25. kalan %75 eğilmemeyi seçti. Atatürk de bu halka onurlu olmayı öğretti. onursuzlara rağmen öğretti bunu.
  • scalanouva 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:55
    adamlar alışmış tapınmaya,kul olmaya,hacısına ,hocasına,seyhi,sıhna kıyak geçmeyi,saltanatta yaşatmayı onların yaşam tarzı.
  • illyrian 10 Kasım 2012 Cumartesi 12:36
    siz cennet isteyemezsiniz zaten sizin için ölüm korkunç bir sondur ancak bizim için hiç görülmemiş mükemmel bir başlangıçtır allah herkese hayırlı ölüm nasip etsin
  • koralttan 10 Kasım 2012 Cumartesi 03:23
    seni bilipte sevmeyenin aklından şüphe ederim atam.
  • eraieraierai 10 Kasım 2012 Cumartesi 03:14
    huzur içinde yat atam, merak etme, biz daha ölmedik, bu ülke yine kurtarılacak...
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 02:49
    Beynelminel isimli arkadas sana inat mustafa Kemal ataturke tapiyorum tapacagim bu seni ilgilendirmez o allahin cahilleri aydinlatmasi icin gonderdigi bir Melek ve araci ona tapiyorum cunku onun sayesinde yasiyorum ozgurum ve buraya yorum yazabiliyorum .
  • koralttan 10 Kasım 2012 Cumartesi 02:42
    babamın kim olduğunu senin sayende biliyorum atam.kesip attığın tırnak olabilirsem ne mutlu bana.
  • sailorcihan 10 Kasım 2012 Cumartesi 02:37
    Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir. Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!
  • gandhi66 10 Kasım 2012 Cumartesi 02:34
    seni "mükemmel" addederek putlaştıranlar "ben naciz bedenim bir gün elbet toprak olacaktır.." sözünü hiç hatırlamadılar.
  • belletti 10 Kasım 2012 Cumartesi 02:26
    putlaştırmaya hayır!!!!!!!!
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 02:16
    Yurta sulh cihanda sulh onderimiz sen herzaman bizlerlesin
  • _yurdum_insani 10 Kasım 2012 Cumartesi 02:06
    bütün dünya seni sevdi.. seni sevmeyenler utansın.. cumhuriyetimzin kurucusu ulu önder atamızı saygıyla anıyoruz..
  • Emrah Ceylan 10 Kasım 2012 Cumartesi 11:38
    bütün dünya' nın sevdiği bir türk' ü ne yazık ki biz sevemedik. üstelik nice kahramanlıklara, önderliklere, yeniliklere imza atmış birisini. bugün hitler gibi bir adamın bile sürü ile hayranı, seveni var iken, biz dünya' da bu konuda ilkizdir...
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 01:57
    Huzur icinde yat atan. Turkiye bizim gozun arkada kalmasin
  • isakalinsaz 10 Kasım 2012 Cumartesi 01:57
    dünya sana hayran, biz nasıl kalmayalım. ruhun şad olsun paşam.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 01:56
    Büyük Önder'in hangi tarihlerde, dunyanın icinde bulunduğu hangi ortamlarda neler yaptığını idrak edemeyenler, bugünden gecmisi değerlendirip prim toplamak peşindeler. Hoş bugün dahi onun dehasına erisebilmis durumda değiller. Onlara kalsa Jan Jack Ruso gibiler de birer isyancı. 1800 lu yılların sonunu ve 1900 lu yılların başını Stephan Hawkins in gözlüğü ile mi okuyacağız.??
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 01:52
    Sen bize Allah'ın bir lütfunun.... Nur içinde yat ATAM.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 01:47
    her?eye ra?men yolundan ayrilmayacagiz.
  • beynelminel 10 Kasım 2012 Cumartesi 01:43
    sana ve seni putlaştırmaya çalışanların karşısında daima duran başbakanımız recep tayyiperdoğan'a minnettarız... çok yaşa atam.. çok yaşa başbakanımız.. çok yaşa büyük türkiye...
  • eraieraierai 10 Kasım 2012 Cumartesi 03:06
    öncelikle kendinizin de inanabileceği şeyler bulun, sonra insanlara beyan edersiniz...
  • ileridemokrasi 10 Kasım 2012 Cumartesi 03:37
    başbakanın atatürk ü çok sevdiği için 10 kaısm da bali'de
  • eses65 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:24
    beynelminel 01:43 kimsenin atatürk'ü putlaştırdığı falan yok...burada polika yapma!politika yapacaksanda git başka yerde yap!mustafa kemal atatürk'ü sevgi,saygı ve özlemle anıyoruz...ruhun şad olsun.olmasan olmazdık...
  • armagan22 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:44
    insanların atatürkü sevip sayması ona inanması senin için putlaştırılmaysa merak ediyoryum hz muhammet için ne düşünüyosun?
  • eses65 10 Kasım 2012 Cumartesi 09:53
    beynelmilel misin beynelminel misin nesin sen?01:43 hacı bayram veli, hacı bektaş veli,mevlana celaleddin rumi,fatih sultan mehmet,vb.kabir ziyaretlerine gidildiğinde onlar putlaştırılmış mı oluyor?hacca gidildiğinde, medineye peygamber efendimizin mezarı olan ravza-i mutahharaya ziyarete gidildiğinde (tövbe haşa!) putlaştırmış mı olunuyor?sen ne garip düşünceli insansın?anıtkabire gidenlerde sevgi,saygı ve minnetlerini sunmak için gidiyorlar...
  • selimonur 10 Kasım 2012 Cumartesi 01:39
    tayyip erdoğan 29 ekim'de söz geçiremediği cumhuriyet ve atatürk sevdalılarına güya rest çekmek için, atatürk'ün huzuruna çıkıp saygı duruşunda bulunmamak için yurtdışı gezisini anlamsız bir şekilde uzattıya artık ondan hayır gelmez. bu ne kin, bu ne nefret?
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 01:31
    Sen bu ulkenin ozeli,sen bizim kiymetlimizssin.sen Allahin bize lutfusun,biz biraz tokezledik belki atam ama rahat uyu bu millet ne seni ne senin biraktiklarini kimselere yar etmiyecektir.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 01:30
    Büyük komutan, büyük lider ,büyük insan saygıyla Aniyoruz seni Atam
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 01:22
    Atam sonsuza dek kalbimizdesin!
  • polatli 10 Kasım 2012 Cumartesi 01:13
    mekanin cennet olsun nurlar icinde yat
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 01:10
    Gazi Mustafa Kemal Paşa ve tüm şehitlerimize allah'tan rahmet diliyorum....mekanları cennet olsun...
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 01:09
    simdi hazretleri diyince olmuyor yakismamis ne o oyle dinci gibi;) topragi bol olsun..
  • galatasaray1905akparti1453 10 Kasım 2012 Cumartesi 01:05
    atatürk galatasaraylıydı bunun kanıtı 9.05...1905 ;)
  • pekstone 10 Kasım 2012 Cumartesi 01:04
    hergeçen gün daha çok özlem duymamızın sebebi nedir? !!!!
  • merali 10 Kasım 2012 Cumartesi 01:01
    seni çok seviyoruz.
  • yilmazbey 10 Kasım 2012 Cumartesi 01:00
    "geldikleri gibi giderler." mustafa kemal atatürk.türkiye cumhuriyeti'nin kurucusunu özlemle ve minnetle anıyoruz.
  • antichp 10 Kasım 2012 Cumartesi 00:59
    allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
  • sailorcihan 10 Kasım 2012 Cumartesi 02:24
    amin.
  • kalender67 10 Kasım 2012 Cumartesi 00:59
    sadece anmiyoruz. çok ariyoruz çook.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 00:58
    Ahh Ahh neyse ben bişey demiyim belki Atatürk o taraftan görüyordur
  • kartal-60 10 Kasım 2012 Cumartesi 00:57
    yaşamın her alanında atatürk ü hissetmek atatürk ü analamakdır.
  • kartal-60 10 Kasım 2012 Cumartesi 00:56
    senin gibi dünyaya bir daha lider gelir mi acaba....
  • kartal-60 10 Kasım 2012 Cumartesi 00:51
    atatürk ü anlamak zeka işi.
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 00:39
    Atam karsina biraktigin gibi cikmak isterdik ama...
  • Misafir 10 Kasım 2012 Cumartesi 00:38
    Büyüksün. !!!
  • littlepony 10 Kasım 2012 Cumartesi 00:37
    sevgi ve saygı ile.
  • sailorcihan 10 Kasım 2012 Cumartesi 00:36
    asrın lideri