ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

PKK'nın hedefindeki Aktütün Karakolu'na baskın, Bordo Bereliler'in operasyon yapmasıyla son anda önlendi. Yaklaşık 90 kişilik bir grupla Aktütün 'e baskın yapmayı planlayan PKK 'nın oyununu Bordo Bereliler bozdu.

Aktütün'e kimse yaklaştırılmayacak

Özel Kuvvetler yaptıkları operasyonla Aktütün Karakolu'na yapılacak olan saldırıyı engelledi. İstihbarat birimleri PKK'nın Aktütün Karakoluna saldırı hazırlığında olduğunu öğrendi. Yaklaşık 90 kişilik terörist grup karakola yaklaşıyordu. Teröristler heronlara yakalanmamak için şemsiyelerle beklediyse de askerden kaçamadılar. Heronlar görüntü aldı, harekat planını da bizzat Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel hazırladı. Sonra da Özel Kuvvetlere talimat verdi: "Aktütün'e kimse yaklaştırılmayacak."

42 PKK'lı terörist öldürüldü!

Bordo bereliler helikopterlerle alana indi. Çıkan çatışmada 90 teröristten 42'si öldürüldü, 2'si de teslim oldu. Teslim olanlardan birinin adı Sabah Dayane. Dığgeç Botan kod adlı PKK'lı, son Aktütün saldırısının talimatını Reşit Dostum kod adlı Mehmet Can Gürhan'ın verdiğini söyledi.

Kaynak: Kanal D Haber


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • gencturk 11 Aralık 2012 Salı 22:24
    çok güzel haber. tanrı türk askerine güç versin
  • alahattiner 11 Aralık 2012 Salı 22:13
    bugün nekadar güzel haberler duyuyorum.içlerinden en güzeli bu tabiiki. diğerleride işte 1.22 den kullandığım konut kredisi 0,92 den yapılandırdım ve tastamam 12 bin tl karım var. daha birkaç ufak tefek şşeylerde var ama bu ikisi daha iyi. türk milleti bu terör belasdından inşallah en kısa sürede kurtulur..
  • yistif 11 Aralık 2012 Salı 22:09
    hepinize kurban olayım ben. aldığım en mutlu haber bu uzun zamandır... ama inanın ölenlerede üzülmüyor değilim. gene ağlayan analar...
  • enschede 11 Aralık 2012 Salı 22:00
    bu askerler bizim ózel askerlerdi, bútún dúnyadan gizledigimiz askerdi bunlar artik ihtiyactan dolayi savasiyorlar gizlilikleri ortayi cikti,
  • heartbroken 12 Aralık 2012 Çarşamba 06:09
    kendileri gizli değildi yaptıkları görevler çoğunlukla gizlidir.devlet sırrı kapsamınndadır.sınır dışı görevlerede gider gelirler istihbarat çalışmasıda yaparlar kimsenin haberi olmaz.sene 1993 daha bordo bereliler medyada hiç haber olmamışken ben onları ilk kez etimesgutta acemi birliğimde zırhlı tugayda gördüm.hepsinin seçme asker olduğu duruşlarından boy bos endamlarından belliydi.bize daha yeni rütbeleri sınıfları öğretiyorlardı onların üsütündeki rütbe işaretler bize öğretilen hiçbir sınıfa uymuyordu bende bölük astsubayına sormuştum io bana açıklamıştı ilk öyle tanıdım.kardakta dünya
  • sercan_kandemir 11 Aralık 2012 Salı 20:54
    sen hiç bordo bereli görmedin sanırım nasıl olduklarını bılmıyorsun :) biri abim olur kendısıni kırk yılın basında da olsa gorebılıyorum... polıs özel harekat bi ise yaramıyor sureklı sehıt verıp duruyor o sebeple bordo berelere agırlık verılmelı elımızde o kadar bordo bere var ön plana alınmalılar...örnek bu haber 90 kısıye karsı yaralı bile yok...5 terorıst gelıp polıs özel harekattan en 1-2 sını sehıt edıp 3-5 arasında yaralı bırakıyor ... sehit dusen polıslere yazık.. işin ehli askerler varken polıs ıcerde asayısı saglasın yeter.
  • revizyon 11 Aralık 2012 Salı 20:25
    tamam çok güzelde bu nasıl fotoğraf ya doğru düzgün birşey bulamadınız mı? amerikan askeri gibi...
  • azapoglu 11 Aralık 2012 Salı 21:07
    sen çok amerikan askeri takip ettiğin için sana öyle geliyordur takım elbise mi giyseydi
  • gacalgucu 11 Aralık 2012 Salı 19:44
    arkadas nerede bizim medyamiz tam sayfa hadi olmadi yarim sayfalik haber bir iki gazetenin ufak koselerinden baska bir yerde yok
  • umitozturk 14 Aralık 2012 Cuma 00:30
    hangi medya kardeş türkiyede doğru düzgün medyamı var yemez bu haberi tam sayfa yayınlamak
  • atamsenkakbnytam 11 Aralık 2012 Salı 19:29
    helal olsun gurban oldugum asker...!!! yuce rabbim seni ve sizleri korusun...ôzgur komutanlara selaam.! turkiyenin gururu...!! seni bruksel den takip edip selaamliyoruz ...yuregimde her seyden once ?? sanli turk silahli kuvvetlerimiz..!!!!
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 19:27
    vay aslanlarim benim bir kez daha gogsumuz kabardi! RABBIM yar ve yardimciniz olsun sizlere cok sey borcluyuz
  • sikecifener 11 Aralık 2012 Salı 18:13
    ribozom sen cok kemalist bir kafaya sahipsin... askerin isi genc kizlarin basortusu olursa, turkiyenin nasil yonetilecegi olursa o zaman pkk azar cunku asker asker olacagina politikaci olur kivirir yan cizer bolunur... 1990larda yasanan skandallar ve pkknin bu kadar buyumesi bu asker kiliginda olan politik generallerdir... yil 2012... 1920yi geceli 92 yil oldu... haberin ola...
  • ribozom 11 Aralık 2012 Salı 18:55
    benim yorumlarımdan bu çıkarımı nasıl yaptın? iftiracı olduğun nick'inden belli zaten.
  • azapoglu 11 Aralık 2012 Salı 21:05
    ribozum u bilmem ama keşke herkesde birazcık kemalist kafa olsa. sen kimsin ki kemalist kafayı beğenmiyorsun
  • yachting 11 Aralık 2012 Salı 17:46
    kimileri zaten maaş alıyolar işleribu diyecek ama bu iş para işi değil korkusuz ve çılgın adamların işi allah sizlerden razı olsun...
  • hayat54 11 Aralık 2012 Salı 17:37
    demek istihbarat alınabiliyormuş..keşke daha öncede tedbirli olunsaydı,evlatlar ölmeseydi..
  • ribozom 11 Aralık 2012 Salı 17:32
    şehit verdiğimiz zaman "askeri bitirdiler" - "asker hükümetin emrinde" - "işi bitirecek adamlar silivride" diye yorum yapanlar, asker başarı sağlayınca, şimdi askeri övüyorlar, bu başarıyı üstlenen üstlenene, yiğidi öldürüp hakkını verelim diyen yok.! + askerimiz her zaman övgüye layıktır, buna şüphe yok!
  • plutone 11 Aralık 2012 Salı 16:55
    sevincimden öğle yemeği yemeyi unuttum ne güzel olmuş
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 16:14
    Rahat uyu başbuğum, senin emanetin bizim yüreğimizde, bunu herkes böyle bilsin... Bitmez bu hareket, bitmez bu dava....
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 16:06
    Sağolun, varolun vatanevlatları... Allah yar ve yardımcınız olsun... Kahrolsun bütün hainler... Üstlendiğiniz bu zor görevde, size ne kadar teşekkür etsek azdır. Allah razı olsun sizden, ve sizi yetiştirenden....
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 15:37
    hell olsun bordo berelilere gurur duyuyorum hepsiyle ya?as?n trk ordusu
  • mmisafir243 11 Aralık 2012 Salı 15:33
    bordo bereli evlatlarımı alınlarından öpüyorum allah yar ve yardımcıları olsun.
  • sedat46 11 Aralık 2012 Salı 15:17
    buda profesyonel orduya geçılmesı gerektıgını ve zorunlu askerlgın kalkması gerektıgını bır daha ortaya koydu.öğretmnle imammla işçıyle kuaforle hammalla vve benzrlerıyle pkk bıtmez savaç olsa anamızı aglatrlar profesyonel ordu ve aynı zamnda yuksek teknolojı şart
  • fatihalbayrak 11 Aralık 2012 Salı 16:14
    sana katılıyorum. eğer o operasyona acemi erler gitmiş olsaydı şimdi şehidimizin arkasından ağlıyorduk. bizler her konuda işi uzmanına bırakmalıyız. düşman için müthiş korku bordo bereliler. 'devletler arası savaş hiçbir zaman çözüm değildir.ama teröre karşı en büyük çözüm savaştır.'
  • 465465465465465ababab 11 Aralık 2012 Salı 15:13
    bu işi akp veya chp olarak yorumlayan zavallılar var ya..sizin oğlunuz orada olsa ben sizi görürüm de..allah siziislah etsın...düşüncesizler..bravo aslanlara..düşmandan topraklarımızı ;karakolda askerimiz- evlatlarımızı korudukları için...sınırdan gelen kım olursa olsun vur emri verilmeli..kaçakçılık sonlandıırlmalıdır.yakalanınca kaçaçkçıyız gecerse pkk lı oluyorlar..ne işin var sınırda..ben yunanaıstana geçiyom mu..yol gecen hanımı bu..t
  • makedonya 11 Aralık 2012 Salı 16:04
    artı 5000, tebrikler
  • ribozom 11 Aralık 2012 Salı 17:08
    türkeş diye yorumlayanları niye yazmadın.?
  • gemi68 11 Aralık 2012 Salı 15:08
    chp li hüseyin aygün iyi cocukların ölüm haberine üzülmüştür.
  • Emrah Ceylan 11 Aralık 2012 Salı 19:04
    hüseyin aygün üzüldü ise apoya ev hapsi düşünen arınç 1 hafta yas ilan etmiştir...
  • dragontr_2023 11 Aralık 2012 Salı 15:00
    son zamanlarda duyduğum en güzel haber . helal olsun sn genel kurmay başkanımız necdet özele ve kahraman bordo berelilerimize. ellerinize sağlık.
  • tarafsizdusunce 11 Aralık 2012 Salı 14:58
    hemen bordo berelilere pay çıkarılır herşeyde..halbu ki esas işi piyade ve jandarma komandolar dağ taş demeden operasyonlarda gezerek çatışarak yapar..bordo bereliler rüştünü ispat etmek istiyorsa örgütün elebaşılarını yakalamalıdır
  • heartbroken 11 Aralık 2012 Salı 15:16
    örgütün elebaşı zaten halihazırda bordo bereliler tarafından kenya'dan alınıp getirildi....bordo bereliler pek çok kez rüştünü isbat etmiştir. yaptıkları çoğu görev devlet sırrı kapsamında gizli yürütülür.
  • tarafsizdusunce 11 Aralık 2012 Salı 18:33
    onu yabancı istihbaratlar sağladı..şimdikileri yok etsinler edebiliyorlarsa ben onu diyorum
  • gokhan-92 12 Aralık 2012 Çarşamba 02:22
    bordo bereliler ordunun en özel birimi hatta dünyanın en özel kuvveti.onların işi istihbarat değil hepsi oldukça kültürlü çok iyi eğitimli gençlerden oluşuyor ve ankarada yaşıyorlar.istihbaratı ver helikopterle operasyon bölgesine gidip birkaç saatte işi bitirsin dönsün evine olay bu..
  • networkprofession 12 Aralık 2012 Çarşamba 05:56
    yabanci istikbaratlar saglamadi mossad bizzat verdi bize arastirin interneti biraz bukadardami cahilsiniz yahu
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 14:41
    10 numara haber...
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 14:41
    10 numara haber...
  • azretuth 11 Aralık 2012 Salı 14:28
    niye bir türlü mutlu olamıyorsunuz acaba. diğer 46 terörist kaçmıştır tabii. ordudan gitmemişlerki. bordo bereliler genelde çok küçük timler halinde ilerliyor. bir zahmet kaçabilenler olacak. nede olsa 90 pkk lıda aynı noktada beklemiyolar.
  • ricardo 11 Aralık 2012 Salı 14:25
    ellerinize kollarınıza sağlık halk olarak teşekkür ederiz.en büyük asker bizim asker
  • alinez 11 Aralık 2012 Salı 14:08
    vay be... artık tsk da tek adamlığa döndü. genelkurmay başkanı plan hazırlıyor. jet hızı ile basamakları çıkan necdet bey'e yakında mareşallik payesi verilirse hiç şaşmam. ne de olsa pkk meydan muharebesini kazandı.
  • gece_57 11 Aralık 2012 Salı 18:32
    sadece muhalefet olsun diye muhalefet yapmayı bırakında bi kezde başarıyı taktir edin, yaptığın yorumun haberle ne alakası var...
  • nuhu__ 11 Aralık 2012 Salı 13:39
    tazminat, ödül, maaş, gazi maaşları yüksek bir seviyeye getirilmelidir. milletvekillerine kıyak emeklilik varda bizim için kurşun yiyen kahramanlara neden yok ? milletvekili ne yapmış ?
  • isakalinsaz 11 Aralık 2012 Salı 13:37
    guzel haber diye buna derim.
  • attila_khan 11 Aralık 2012 Salı 13:35
    diğer 50 terörist ne olmus peki buhar olup uçmuşlar mi ?
  • ahmet84 11 Aralık 2012 Salı 14:15
    bu haber sana yaramadi görünen o ki rahatsiz olmussun.
  • canefeoglu 11 Aralık 2012 Salı 14:25
    birader orayi gordun mu sen, gorevli askerler zaten gerekeni yapmis, herkes diken ustunde, terorist buhar olup ucmus mu diyorsun, git bak bakalim buhar mi olmuslar.
  • zottiradamus 11 Aralık 2012 Salı 14:59
    he ucmuslar. arazi yapisini bilmezsin, gerilla harbini bilmezsin, pkk'linin yerin altini tavsan deligi gibi kazdigini bilmezsin, kari bilmezsin kisi bilmezsin, karanligi bilmezsin ayazi bilmezsin, isi bilmezsin sisi bilmezsin tek bildigin var o da kulp takmak. bir allah razi olsun de yahu. sen sicacik bilgisayarin karsisinda otururken adamlar dag tepe bayir, kar kis soguk demeden mayinlarin arasinda hainlerin tarlasinda görev yapiyor.
  • burak79 11 Aralık 2012 Salı 15:14
    zottiradamus helal :)
  • ribozom 11 Aralık 2012 Salı 17:45
    hepar olmazsa biz ölmeyiz demişler.
  • fatsali52 11 Aralık 2012 Salı 13:33
    şahne...uluderede ölenlere verilen tazmintlar bu aslnalra verilse ya.
  • musa86 11 Aralık 2012 Salı 13:28
    helal olsun en büyük g. kurmay başkanı
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 13:27
    elleriniz dert grmesin.... Siyasilerde idam kanununu ?kar?p o zaman i? tamam olacak
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 13:24
    Ellerinize saglık
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 13:20
    İnsallah dogrudur herondan korunan terorist Helikopteri gormuyormu
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 13:19
    bordo eline salik
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 13:17
    Dahası var az daha bekleyin kandiile buyuk baskin yapilacak
  • attila_khan 11 Aralık 2012 Salı 13:44
    abd den izin alinarak mi yapilacak ?
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 13:14
    chp zihniyeti yine muhalefet olamamis ezikler
  • Emrah Ceylan 11 Aralık 2012 Salı 14:02
    yahu neden muhalefet olunsun? yapılması, olması gereken bunlar değil mi zaten? ezik, mezik ne modelsin sen? liseli ergen misin?
  • zorro1107 11 Aralık 2012 Salı 13:13
    harekat planını suudi arabistan ziyaretinde çizmişdir kesin.
  • ceyhan2010 11 Aralık 2012 Salı 13:11
    allah komutandan teröristi yok eden askerlerden razı olsun.dualarımız siizinle
  • zorro1107 11 Aralık 2012 Salı 13:10
    afyonda şehitlerin üzerine hediye kabul eden sözde g.kurmay başkanı bu harekatı planladıysa bende marsa giden curiosity nin mucidiyim.
  • sadece 11 Aralık 2012 Salı 13:35
    allah akıl versin. adamlar terörist öldürüyor, siz yine razı değilsiniz. bu chp'lilerin hepsi mi böyle, yoksa tamamı böyle.
  • Emrah Ceylan 11 Aralık 2012 Salı 14:04
    iyide adam yanlış bir şey mi demiş? olanı söylemiş. yoksa afyon valisinden hediye kabul eden istanbul müftüsü müydü?
  • erolosmanli 11 Aralık 2012 Salı 14:39
    ne ayaksın bilader
  • hasan28 11 Aralık 2012 Salı 13:10
    yav şimdi bu muhalefet demesin bu kadar adamı neden öldürdünüz diye bi sorsaydık acaba izin almışlarmı
  • attila_khan 11 Aralık 2012 Salı 13:43
    ne alaka biz tamaminin ölü ele gecirilmesini istiyoruz 42 ne ki
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 13:09
    Eskiden 500 terörist gelir badkin yapar, halay esliginde cay icer tek kayip vermeden giderdi asil bunu sorgulamak gerekir, suan asker isini yapiyor daha önce neden yapmiyordu?
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 13:08
    Ezikler nirdesiniz??? huhu
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 13:03
    Vay be orduda savasacak komutan kalmamisti!!! Hepsi silivriye girmisti !!! acep kim yapti bu isi???? sevgili ezik muhalifcikler yoksa sizmi yaptiniz????
  • Emrah Ceylan 11 Aralık 2012 Salı 13:11
    ah birazda bu terörle mücadele konusunda hükümeti eleştirebilsen...
  • sadece 11 Aralık 2012 Salı 13:35
    ah emrah ceylan, sen de kılıçdaroğlu ne diyorsa tamamdır demesen de bi kafanı çıkarabilsen kumdan.
  • Emrah Ceylan 11 Aralık 2012 Salı 14:06
    sadece arkadaş ben ne diyorum sen ne diyosun yahu. az konulara müdahil olun. apoya ev hapsi düşünürüz, terör için gerekirse herkes ile görüşür, müzakere ederiz politikasını kılıçdaroğlu mu izliyor? biraz olsun şu sütten çıkmış ak kaşık siyasetinden kurtulun da hataları kendinizde arayın...
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 13:00
    Hey gidi hey artik golf oynayan, kendi asil isini birakip darbwcilik oynayan komutanlar yok isinin hakkini veren aldigi maasi son kurusuna kadar hakeden yigit komutanlar var, allah sizden razi olsun
  • zorro1107 11 Aralık 2012 Salı 13:11
    ha golf oynamış ha validen hediye almış
  • kemalcan 11 Aralık 2012 Salı 14:51
    validen hediye almış!..lafa bak hizaya gel. yahu silivri paşaları gibi holdinğ'lerle iş tutmamış ya sen ona bak!
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 12:58
    Allah tum askerlerimizi korusun
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 12:56
    Amin
  • ugurakin 11 Aralık 2012 Salı 12:54
    bataklığı kurutmadıktan sonra sinekleri öldürmenin faydası olmaz. genç kürt çocukların dağa çıkması engellenmedikçe kaçtane öldürdüğünün anlamı yok. 40 tane öldürüyorsun 100 tanesi pkk ya katılıyor. pkk ya katılımı engellersek o zaman öldürmekle bitirebiliriz. ama nasıl engelleyeceğiz bilmiyorum.
  • kemalcan 11 Aralık 2012 Salı 14:57
    her türlü faşizan çözümleri ve etnik/milliyetci söylemleri bir kenara bırakarak!..dahası kürt halkı müslümandır. en büyük ortak paydamızda islamdır.islam kardeşliği en büyük ilaç'tır.(inanmayanlar bunu bilmez-anlamadıkları bir konuda yorumda yapmasınlar)
  • fatihalbayrak 11 Aralık 2012 Salı 12:52
    seviyoruz sizi..
  • osmanli_turku 11 Aralık 2012 Salı 12:51
    her türlü istihbarat örgütlerini etkin şekilde kullanın....aman vermeyin...dualarımız sizinle...vatan korumak farzdır...
  • korhan1976 11 Aralık 2012 Salı 12:48
    inşallah doğrudur.tsk birde şu öldürülenlerin kimlik tespitleride yapılsa mümkün mertebe.
  • gttetik 11 Aralık 2012 Salı 12:39
    hükümet taraftarı olarak tepki üstüne tepki alan nejdet özel'i, şimdi şirin gösterme çalışmaları.. bizzat kendisinin böyle bir harekat düzenlediğini söylemek, tsk'yı daha da küçük düşürmektir...yani üç beş çapulcuyu pusuya düşürme işi genel kurmay başkanına kaldıysa vay halimize... ya da ordu içinde de başkanlık sistemi mi geliyor dersiniz...
  • girisimci 11 Aralık 2012 Salı 13:08
    "gttetik" sen hiç aktütüne gittin mi arkadaşım? ben orada askerlik yaptım. 90 tane terörist diyoruz. 1894'de senin gibi 3-5 çapulcu diye düşündükleri için bu hale geldi bu olaylar. öyle oturduğun yerden sallaması kolay tabi. ayrıca bizimkiler pusuya düşürmüyorlar, direk nokta atışı operasyon diyoruz biz ona. (genel kurmay'ın işimiymiş) bu işi necdet özel'in bizzat hazırlaması bana gurur verdi. bu işi ne kadar ciddiye aldıklarını gösterir.
  • sadece 11 Aralık 2012 Salı 13:38
    senin gibi 3-5 çapulcu diyenler yüzünden 30 yıldır şehit veriyoruz.
  • kemalcan 11 Aralık 2012 Salı 14:59
    şu tepeden inmeci/burnundan kıl aldırmayan/kendini beğenmiş/ben bilirimci gurüh'a bakın ne diyorlar 30 yıldır "3-5 çapulcu!.."
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 12:36
    Bordo Bereliler sizlere minnet borluyuz...
  • recoka 11 Aralık 2012 Salı 12:35
    aktütünde şimdiye kadar birçok şehit vermiştik. halk olarak ağır tepkilerde bulunmuştuk. bu tepkilerimizde yetkililer nerde, tsk ne yapıyordu gibi serzenişlerde bulunmuştuk. şu anki duruma baktığımızda tepkilerimizin haklılığı açığa çıkıyor. demek ki birileri askerimizi kurban etmek için terörle işbirliği içine girmiş yada teröre göz yummuş ki bu kadar şehit vermişiz. özel paşaya ve askerimize sonsuz teşekkürler. allah cc. yar ve yardımcınız olsun. teröristleri, yardım ve yatakçılarını, her tür iç ve dış düşmanlarımızı rabbım en yakın zamanda helak etsin. (ami̇i̇i̇i̇n)
  • -bordomavi- 11 Aralık 2012 Salı 12:35
    ellerinize sağlık aslan parçaları
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 12:30
    Helal aslanlar....
  • errhhann 11 Aralık 2012 Salı 12:30
    ordu bitti diyenlere kapak olsun.asıl ordu şimdi görevini yapmaya başlıyor.daha da iyi olacak inş.
  • zorro1107 11 Aralık 2012 Salı 13:12
    validen aldığı hediyeleri unutma
  • sadece 11 Aralık 2012 Salı 13:38
    +1
  • murat2000 11 Aralık 2012 Salı 19:18
    holding patronlarından iş almamışya. aldığı küçük bir hediye. o da kendinin değil valinin hediyesi.
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 12:30
    Aslanlar....
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 12:30
    helal olsun size ! allah korusun sizi, basarilarin devamini diliyorumm..
  • made_in_turk 11 Aralık 2012 Salı 12:26
    pkk nın korkulu rüyası "bordo bereliler" hepinizi kazıyacak.rabbim yâr ve yardımcıları olsun.
  • hasan28 11 Aralık 2012 Salı 13:14
    amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnn
  • tecello 11 Aralık 2012 Salı 12:25
    bdp baslar simdi aglamaya
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 12:21
    Allah yar ve yardimciniz olsun.
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 12:21
    gazi necdet ozel pasa
  • attila_khan 11 Aralık 2012 Salı 13:38
    gazi ?
  • grikaptan 11 Aralık 2012 Salı 12:19
    çok şükür ki düzgün bir haber aldık. zaiyatsız ve geleceği kararan ve de umutları tükenen aileler bu haberde yok. çok şükür.
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 12:19
    Genclerimimizi kucumsemek gerek ama su bi gercek"ekmegi ekmekciye verecen bi ekmekde uste"bu gune kadar neredeydi bordo bereliler.
  • Emrah Ceylan 11 Aralık 2012 Salı 12:15
    asker bu şekilde emek verirken birilerinin apoya ev hapsi düşünürüz, terör için herkesle görüşür, müzakere ederiz sözleri, teröriste militan deyip, dağda öldüklerinde arkasından ağlanması gerektiğini söyleyenler, bunlara bu kadar taviz verenler beni gerçekten çileden çıkarıyor. yüreğimi dağlıyor...
  • isakalinsaz 11 Aralık 2012 Salı 13:41
    cok ama cok haklisin.
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 12:13
    bende bunu anlatmaya calisiyorum acemi askerin ne isi vR o daglarda aha gonder profosyonel askeri haydutun karsina bak bi kafasini delikten cikarabiliyomu
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 12:13
    General isini yapinca oluyormus demekki.
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 12:11
    Delil?
  • attila_khan 11 Aralık 2012 Salı 13:37
    foto yada görüntü diyorsan o osman paşa zamaninda vardi kesin kanit
  • sadece 11 Aralık 2012 Salı 13:38
    gel doğuya göstereyim.
  • Emrah Ceylan 11 Aralık 2012 Salı 12:07
    hah şöyle salın bordo aslanları oralara. erlerin, erbaşların işi değil bu. helal olsun...
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 12:06
    birakin bu ayaklari hokometin sanal oyunu bunlar yok oyle birsey
  • ribozom 11 Aralık 2012 Salı 12:25
    bizde merakla seni arıyorduk. bu doğrumu? diye.
  • sadece 11 Aralık 2012 Salı 13:39
    vay sen de mi burdasın misafir. en son beyin bedava isimli videoda görmiştük seni.
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 12:04
    Milletimize moral olacak haberleri duymak cok güzel.
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 12:03
    Aslanlarim benim sizlere helal olsun Allah korusun sizleri...
  • fxcoupe 11 Aralık 2012 Salı 12:02
    allah razı olsun operasyondakı herkezden dualarımız sızınle
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 12:01
    Helal olsun...
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 11:55
    zayiat yok, 90da 42 terorist, 46% eder cok buyuk basari, tum operasyonel kara kuvvetlerini kucultup bordo berelinin egitiminden gecirelim, cok askere gerek yok, en iyi savascilara ihtiyacimiz var...
  • msfrrr 11 Aralık 2012 Salı 11:55
    bu pkk lılarda aktütüne taktılar
  • coskunhocur 11 Aralık 2012 Salı 11:51
    hayatında tavuk bile kesmemiş gençlere 1 ay eğitim verip dağda pkk nın kucağına atıyoduk bu zamana kadar.. iş daima bilene verilecek gerçekten savaşmayı bilenlere.. insan soruyor bu zamana kadar neden aktif halde kullanılmadı bordo bereliler...
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 11:49
    Rabbim yar ve yard?mc?lar? olsun askerlerimizin
  • malmek 11 Aralık 2012 Salı 11:48
    umarim bazilarin suratlarina kapak olur
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 11:48
    Aslanlar, helal oldun size
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 11:47
    insanlari byle tesdliedin gerekler ortada
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 11:46
    Bu i? bordo bereli aslanlar?m?z?n i?i zaten. Adam ka yildir dagda. Bizim 3 aylik erimiz degil, bordo berelinin isi. Helal olsunnn aslanlar. Kokunu kaziyin hepsinin...
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 11:45
    Bordo Berelilerin Da?da srekli geziyor olmas? gerek nk karakollar ok tehlikeli.Karakollar tam bir hedef.
  • adep28 11 Aralık 2012 Salı 11:43
    aslında helal olsn ıstıhrabata demelıyz o sartlarda dahı ıstıhbarat saglıyolar
  • mkaraca34 11 Aralık 2012 Salı 11:42
    ellerinize saglik yigitlerimiz
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 11:40
    93 te bir gecede 450 terorist olduruldugu oluyordu yani eskidenfe gayet mucadele ediliyordu yandaslar.bu arada askerlerimize helal oldun
  • attila_khan 11 Aralık 2012 Salı 13:34
    +100 haklısın
  • pramit83 11 Aralık 2012 Salı 11:39
    helal olsun Mehmetçiğimize, ve onları doğuran analara yetiştiren babalara Allah razı olsun
  • omer333 11 Aralık 2012 Salı 11:39
    hapisteki paşalar. görevdeyken yan gelip yatmışsınız. şimdi bol bol yatarsınız inşallah
  • attila_khan 11 Aralık 2012 Salı 13:34
    kel alakasın
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 11:39
    Hergun bu haberleri okumak istiyoruz
  • hakikat01 11 Aralık 2012 Salı 11:35
    keşke öleceklerine teslim olsalardı. hem de bütün teröristler teslim olsalar çünkü ölen teröristin yerine bir akrabası-kardeşi dağa çıkıp terörist oluyor. o nedenle düşüncesizce oooo çok sevindim demeyin. keşke hepsi teslim olsa, burada ailelere çok iş düşüyor. yapmayın etmeyin kör çıkmaz bir yol terör. çocuklarınızı çağırın, teslim olsunlar cezalarını çekip kurtulsunlar, mehmetçiğe polise kurşun sıkmakla ne yaptıklarını zannediyorlar? sen askere kurşun sıkarsan mecburen o da kendini savunacak. bunu bilin.
  • isakalinsaz 11 Aralık 2012 Salı 13:45
    hep bu tavizler yuzunden teror bu hale geldi.ayrica 9 tane dogurursa bir insan, nasil kontrol eder her birini.
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 11:34
    su an sevincten gozlerim doldu. allah askerimize polisimize vatan icn canini ortaya koyan tum guvenlik kuvvetlerimize kolaylik versin. hepsini alinlarindan opuyorum. bu operasyona katilan askerlere odul terfi izin ne istiyorlarsa verin. digerlerinede moral olsun. teror elbette bitecek allahin izniyle. sadece biraz sabir diyorum
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 11:30
    simdi bu habere de inanmayanlar cikacaktir. hani goruntu nerede diyenler cikacaktir. kimse kimseyi inandirmak zorunda degil. inanmayan varsa gitsin oraya izlesin olan biteni. helal olsun subay astsubayimiza er erbasimiza. Allah zeval vermesin.
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 11:28
    Budur.
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 11:28
    olayin hukumetle alakasi olmadigini anlayin artik, asker isini duzgun yapti mi teror yok olur, ama asker(generaller vs) pkk ile isbirligi yaparsa o zaman masum erler sehit olur. hukumetin gorevi sadece maddi kaynak saglamaktir gerisi askerin isidir, ve hukumet fazlasiyla kaynak sagliyor zaten.
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 11:27
    adamsiniz beee adammmmmmm
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 11:27
    Ne mutlu TÜRK'üm diyene.
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 11:27
    Herzaman bordo bereliler yapsa bu işi hep böyle sonuçlar alırız.çok güzel
  • 44maltya44 11 Aralık 2012 Salı 11:27
    allah devleti̇mi̇ze zeval zi̇yan vermesi̇n ami̇n.
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 11:26
    Ellerinize saglık. Destan yazmış aslanlarımız. Korkusuz aslanlar
  • 84caner 11 Aralık 2012 Salı 11:24
    yanlışım varsa söyleyin arkadaşlar..önceden bordo berelimiz yokmuydu ..koskoca generallerimiz uyurmuydu yoksa ..demekki yapınca oluyormuş yaşasın şanlı şerefli türk ordusu yaşasın yeni ve gerçek genelkurmay başakanımız.....
  • isakalinsaz 11 Aralık 2012 Salı 13:46
    cok dogru bir soz. yeni genel kurmay baskanimiz cok onurlu serefli ve de kahraman birisi.
  • jojojo 11 Aralık 2012 Salı 11:22
    kimsesiz yurdundaki çocuklar özel eğitimle bordo bereli olabilir mi beyler ne dersiniz hem sayıları artmış olur hemde vatana hizmet etme fırsatını yakalarlar
  • anadolu006 11 Aralık 2012 Salı 11:22
    bastıracaksın bunun başka yolu yok , elleriniz dert görmesin
  • Misafir 11 Aralık 2012 Salı 11:20
    Alparslan Türkesin kurdu özel hareketin eline saglik..! Türkese be kadar tesekkür etsek azdir..!!
  • istanbul1 11 Aralık 2012 Salı 12:16
    :))