30 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Adnan Oktar’ın ’Kedi canını senin' sözüyle iltifat ettiği ve yayında ’maşallah ve inşallah’ diyerek bir hayli ilgi çeken eğitimli, seksi ve muhafazakar hanımlar Beyaz Tv’de çarpıcı açıklamalar yaptılar.



Uyan Türkiyem adlı programa canlı yayın konuğu olan Aylin Kocaman ve Didem Ülker kendileri hakkında merak edilen sorulara canlı yayında yanıt verdi.

PKK’YA KARŞI MÜCADELE VERİYORUZ

Didem Ülker ve Aylin Kocaman PKK ’ya karşı mücadele verdiklerini ifade ederlerken, İslam ahlakını yaymak için faaliyetlerde bulunduklarını ve gerçek İslam’ı tüm dünyaya anlatmaya çalıştıklarını belirttiler.

HAKARET OLMADAN ELEŞTİRİYİ KABUL EDERİZ

Kıyafetleri ve makyajları konusunda gelen eleştirilere de yanıt veren “Kedicikler” Kur-an ahlakına bağlı olduklarını ifade ederek “Gereksiz uygunsuz her şeye yüz çeviriyoruz. Hakaret olmadan eleştiri olabilir. Hakaret olursa, hukuk yoluna başvuruyoruz.” dediler.

BAŞIMIZI KAPATMAYACAĞIZ

Gelen mesajlar üzerine başörtüsü hakkında da açıklama yapan Didem Ülker, başlarını kapatmayı düşünmediklerini ifade ederek “ Başımı kapatmayacağım. İslamda Başörtüsü şeklinde değil, örtü diye geçer. Başörtüsü o dönemdeki giyim tarzından dolayı kaynaklanıyor. Kur-an’ın emri nedeniyle başımı kapamayı düşünmüyorum ama, başını kapatan herkese de saygı duyuyorum.” diye konuştu.

ALLAH ’I ANIYORUZ

Programlarda neden çok kez “İnşallah, maşallah” dediklerine de açıklık getiren Aylin Kocaman “İyilikleri ve güzellikleri anmak için sürekli söyleriz. Bunlar Allah ’ı anmak ve Allah ’la birlikte yaşamak ve Allah’ı hatırlatmaktır. Bu önemli bir şey.” şeklinde konuştu.

NAMAZ KILARKEN BAŞIMI ÖRTMÜYORUM

Tahir Sarıkaya’nın ’Namaz ’ sorusu üzerine konuşan Didem Ülker ’Namaz kılarken başımı kapatmıyorum. Kuran’da bu yönde bir ayet olmadığı için başımı kapatarak namaz kılmıyorum. ’ açıklamasını yaptı.




SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • cocogola 19 Aralık 2012 Çarşamba 13:43
    bidat ehli , günümüzde dini kafasına, nefsine göre yontanlardır ! ayetlere hadislere , 1400 yıldır süre gelen uygulamalara yaşayışa bakmadan bana göre böyle, bana göre şöyle diyip kendine yeni bir din icad edenlerdir ! dini değiştiren , yenilikler getirendir ! bu tür lafları eden babanızda annenizde olsa itibar etmeyin ! peygamber bir şey bilmiyordu, 14 asırdır binlerce alim evliya mübarek zat bir şey bilmiyordu da , harama baka baka bu millet din dersi vermeye kalkanlar mı bu dini biliyordu ? ayetleri kafasına göre yontup ahkam çıkaranlara itibar etmeyin ! dinden imandan olmayın !
  • molihua 19 Aralık 2012 Çarşamba 08:49
    maşallah maşallah ....
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 08:08
    sunlarin haline bak Allahim Yarabbim
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 04:47
    Vay halimize!
  • erdal8399@yahoo.fr 19 Aralık 2012 Çarşamba 04:37
    faruk abi siyah t shirt d yakışmış
  • erdal8399@yahoo.fr 19 Aralık 2012 Çarşamba 02:57
    ya nasreddin hoca nin dedigi gibi parayi veren dudugu caliyor
  • alpogan 19 Aralık 2012 Çarşamba 02:41
    şaka gibi bunlar ya..yahu türkiye ile dalga mı geçiyor bunlar ??? kamera şakası falan mı bu ?? emniyetten rica ediyorum..adnan oktar ve cemaatinle ilgili herşey açığa çıksın..bu adam ve müritleri kimdir, amaçları nedir, kimler tarafından finanse edilmektedir, özel yaşamları nasıldır? lütfen herşey açıklansın..mit'i de göreve çağırıyorum..
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 02:04
    Bu milletle dalga gecmeyip kimle gececeksin
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:55
    Böyle müslüman da var, olabilir, ifadelerinde akla aykırı bir şey de yok gibi, her görüşü belli bir kalına sokma meraklısı düşünme tembelleri de şapkalarını öne koyup düşünsünler, zorlanıyorlar ise en azından saygı duysunlar. Eleştiri ile hakaret aynı şey değildir, bu tür ortamlar da hakaret edişmesi de zavallılıktır
  • aprill 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:50
    çok kapalı gördüm yüzünde bir ton makyaj vardı
  • ozanbey 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:45
    bu igrençlikleri gordukçe ateist olmak içten bile degil.kiyamet alameti dedikleri bu olsa gerek
  • H_I_M 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:45
    aklıma nedense playboy mansion geliyor bunları görünce...
  • H_I_M 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:44
    namaz kılarken başınızı kapatmıyorsunuz... hmmm tırnaklarda ojeliymiş, abdest alıyor musunuz peki. ojeyle olmaz da. yoksa onu da mı yapmıyorsunuz?
  • frendino 18 Aralık 2012 Salı 23:47
    adnan hoca ve saz arkadaslari turkiyeye islami anlatiyorlar kimlere kaldik allah korusun bunlardan
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 23:35
    igrenc
  • omer333 18 Aralık 2012 Salı 23:24
    ugene tetikciler çıktı. daha önce kapalıydı yemedik. bu sefer başka bir yorum katıyolar. ne diyelim iyi avlar
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 22:56
    Hakikaten bunlar milletle resmen ciddi ciddi dalga geciyorlar
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 22:16
    Rabbim Hidayet versin ıslah etsin
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 22:00
    Onu bunu birakinda boyle bir guzellik yok.
  • erdal8399@yahoo.fr 19 Aralık 2012 Çarşamba 02:49
    o kadar makyajı sana sürsek sende miss univers olursun anneeem
  • erdal8399@yahoo.fr 19 Aralık 2012 Çarşamba 02:50
    o kadar makyajı sana sürsek sende miss univers olursun anneem
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 21:20
    Cem uzan gibi kendi ipini cekiyor haberi yok
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 20:53
    Kiyamet alametlerinden biri resmen kurani yavas yavas degistiriyorlar basortusu yokmus israiln oyunu yine hedef muslumanlari sapitmak
  • stranger_ 18 Aralık 2012 Salı 21:38
    aynen
  • erdal8399@yahoo.fr 19 Aralık 2012 Çarşamba 03:16
    katılıyorum, başımıza taş yağacak ama ne zaman
  • asser1 18 Aralık 2012 Salı 20:48
    adnan hoca işini bilir baksanıza meleklerine.birde bunlar dinden filan söz etmiyorlarmı adam ı dinden cıkarıyorsunuz
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 20:39
    hakaret etmeden butun elestiriye acigiz derken..... demekki surekli hakarete maruz kaliyorlar...... bide muhafazakar hanimlar yazilmis bunlarin hepsini pkk ya karsi savasa gondermeli o zmn gormek isterim iste kim kiminle savas halinde ve ne derece muhafazakarlar......
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 20:23
    Zaten bu ülkede prim yapmak istiyorsan PKK karşıtı olmak şart. Peki bu kızların PKK ya karşı savaşıyoruz derken ne tarz bi savaş yürütüyorlar anlamadım. Zihnimde bazı seyler canlandırıyorum ama sanırım öyle değil mevzu :)
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 20:06
    Allah ıslah etsin hepsini...bırakın müslümanlığı, hristiyanlık yahudilik bile bu kadar sapkınlığı kabul etmez.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 20:04
    Ne sempatik nede cekiciler ama, artik su cahil imamlarin olusturdugu sacmaliklari guzel dinimizden kaldirmak icin baslatiklari tartismayi destekliyorum.
  • halilim03 18 Aralık 2012 Salı 19:28
    yeminle diyom köşe başındaki kadınlardan bir farkları yok bunların...nur suresi 34. ayeti bi açıp oksalar gerçeği görürler. ama ayetleri eğip bükmeden...
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 19:22
    Birde bunları izliyorlar
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 19:20
    Ya bunlara kaldı din yuh
  • kenzulhavas33 18 Aralık 2012 Salı 19:18
    nur suresı 30-31-32 ayetlere bak görürsün başörtüsü var mı,yok mu.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 19:12
    Haha ne gunlere kaldik, bunlar bu kiyafetlerlemi namaz kiliyor?
  • memihan 18 Aralık 2012 Salı 19:07
    siz hangi kur'an a tabisiniz acaba, adnan hocanin melekleri sizi.???
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 19:04
    Allah akıl versin yorumlardaki destekleyenlerre
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 19:00
    Bu kadarda olmaz yazık be .İnşallah doğru yolu bulursunuz :)
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 19:00
    İslamı kendine göre çevirmiş olaya bak
  • edepyahu 18 Aralık 2012 Salı 18:57
    allah sizi kahretsin
  • pehlivan60 18 Aralık 2012 Salı 18:55
    kendi ve modern haremisi lüks içinde yasayan adnan oktar, canli yayninda izledim, burs isteyen izleyici çocuga bizim paramiz yok demisti.
  • fenerbahce_1907 18 Aralık 2012 Salı 18:54
    adnan hoca ahiret senin icin de gecerli hoca bu dünyada isin is gerci bu hatunlar cikartmistir seni bastan dinden imandan :)))
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 18:03
    Allah islah etsin
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 17:57
    dogru demisler
  • asacan 18 Aralık 2012 Salı 17:54
    kanalları gezerken bunlara denk gelince her an bir aksiyona girecekler diye 5-10 sn kanalda kalıyorum. nitekim yakında filmlerini korsandan alırız.
  • lederland 18 Aralık 2012 Salı 17:49
    bunlar sosyete dindarları işime geleni yaparım işime gelmeyeni yapmam diyor kuranda yazmıyor diyor namazda örtünme öyleyse cilbab ayeti ne veyahut efendimizin s.a.v. hadisi şefirleri yok mu ayşe annemiz başını kapatmadan mı namaz kılıyor du. cahillik tek kelime ile cahillik bu. allah doğru yolu bulanlardan eylesin. amin.
  • turkoglu79 18 Aralık 2012 Salı 17:46
    süper güzeller hepsi, kıskananlar çatlasın bence, müslümanları yıllarca kaliteden uzak, kötü giyinen, eğitimsiz kişiler gibi göstermeye çalışarak islam'a en büyük kötülüğü yapmaya çalışanlar şimdi kuduruyor. müslüman aynen böyle tertemiz bakımlı asil ve eğitimlidir. peygamberimiz (sav) de devrinin en kaliteli insanıydı.
  • kenzulhavas33 18 Aralık 2012 Salı 19:17
    senin doktorlok bir problemin yok.bir ilmihal kitabı alıp okumanı tavsiye ederim.düzelirsin.
  • aprill 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:55
    sana katılıyorum
  • ribozom 18 Aralık 2012 Salı 17:45
    artık seyretmiyorum, tarayıcıdan sildim a9 kanalını. merak ettiğim konular artık yok orada! işi safsataya ve başkalarının merakını çekecek düzeye çektiler.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 17:30
    bunlar gercekmi
  • memihan 18 Aralık 2012 Salı 19:09
    yok yok hayal bunlar, adnanin melekleri...!!!!!!!!
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 17:26
    Allahim biz muslumanlara dogru yolu goster yarabbi!!!!!
  • tyasinn 18 Aralık 2012 Salı 17:24
    bunların asıl amacı ne acaba dinde bozgunculuk yapmak bence bunların yaptığı başka bişey değil...!
  • Emrah Ceylan 18 Aralık 2012 Salı 17:18
    adnan baba ne olur tarikatına beni de al :)
  • fenerbahce_1907 18 Aralık 2012 Salı 18:51
    seninle hem fikir olacagim hic aklima gelmemisti:)))
  • deruvish 18 Aralık 2012 Salı 17:12
    ne var bunda erkeklerde başini kapatmadan namaz kilıyor. ayrıca asıl namaz kılarken başını kapatması gereken bir ırk varsa erkek ırkıdır. çünkü onların saçı daha kısa. hatta bazılarında hiç yok.
  • yavuzc 18 Aralık 2012 Salı 17:41
    kur-an da yazanlara karşımı çıkıyorsun? dini sorguluyor musun?
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 17:07
    neden bu kadar zorluyorsunuz dini kendimize uyduracağız diye anlamıyorum ki, size zorla islama inanın diyen mi var? yazın kafanıza göre bir din, aha biz bu dine inanıyoruz diyin, cümle alem kurtulsun... nedir bu dinin sizden çektiği?
  • atman- 18 Aralık 2012 Salı 17:06
    "insan, inanma istekliligiyle orantili olarak degil, süphe etme hazirliligiyla orantili olarak uygarlasti."
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 17:00
    kendini islama gore degil islami kendine gore yapmis
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 16:58
    her kes isine nasil gelirse ole yapiyor zaten...kalbinle inaniyorsan iman ediyorsan gerisi tevarruhat bence...
  • yavuzc 18 Aralık 2012 Salı 17:15
    inanç meselesinde haklısın inanıyorsan gerisi teferruat ama ibadet etmessen öbür dünyada mükafatın olmayacak. sadece bu dünya için yaşamış ve bu dünya da allah'a inanmış olacaksın. onun yolunda olmadan.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 16:53
    Dini carptiriyorlar
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 16:37
    muhafazakarmis bunlar muhafazakarsa muhafazakarlar ne?
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 16:18
    hadisler olmasayd? ?slam degistirelemezdi.
  • muradihudavendigar 18 Aralık 2012 Salı 16:42
    peygamber s.a.v. efendimiz hic konusmasaydi otursaydi yerine diyorsun yani???
  • kibaroglu 18 Aralık 2012 Salı 17:08
    ne demekse yani.
  • brhnmrdn 18 Aralık 2012 Salı 23:45
    peki namazı nasıl kılacaktın? kuranda namazın nasıl kılınacağı yazmıyor??
  • kirmani_87 19 Aralık 2012 Çarşamba 03:32
    karışmayın ne dediğini kendide bilmiyor aslında
  • kirmani_87 18 Aralık 2012 Salı 16:15
    aratolgo nediyosun sen anlamadım,hadisler yanıltıcıdır nedemek hadissiz kuranı anlamak ve uygulamak mümkün değil,hz peygamberde bunun için geldi.kuranda namaz kılın secde edin diyor ama uygulama hakkında bir billgi yok nerden öğrenecez namazı ozaman peygamber efendimizden onun sahih hadislerinden
  • realdragon 18 Aralık 2012 Salı 16:09
    maşşallah, nazar değmesin inşallah
  • hadamard 18 Aralık 2012 Salı 16:03
    basortusu ile ilgili ayette vardır hadiste . kendinize gore yorumlamayin . 1400 yildir millet yanlis yapiyor , siz dogruyu ogretin bize
  • algo81 18 Aralık 2012 Salı 16:02
    adnan baba benide al tarikatına
  • suleyman46864 18 Aralık 2012 Salı 16:21
    :))
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 15:56
    sizin sayenizde masallah...kurtulacagiz inshallah
  • msfrrr 18 Aralık 2012 Salı 15:54
    tamam bacım siz nasıl biliyorsanız öyle yapın bize dokunmayın
  • msfrrr 18 Aralık 2012 Salı 15:53
    başını kapatarak kılsan günah olur diyede yazmıyordur heralde kuranda
  • msfrrr 18 Aralık 2012 Salı 15:49
    başımı kapatarak namaz kılmıyorum diyor, yani namaz kılmıyorsa kapatır kapatmaz bize ne
  • tursoft 18 Aralık 2012 Salı 15:48
    kur'an-ı kerim'de bir çok ayette kitaba ve peygamber'e uyun emri yok mu? hz.peygambere (s.a.v.) 'e uyulması gerekiyorsa, onun kadınların kapanmasına ilişkin sahih hadis-i şerifleri yok mu? gündemi meşgul ettiğiniz yetmediği gibi artık dini açıklamalar yapmaya da başladınız. çıkın hayatımızdan yeter ya.
  • araltolga 18 Aralık 2012 Salı 16:05
    hadislere değil kutsal kitaba ve peygambere inan.hadisler yanıltıcıdır.
  • muradihudavendigar 18 Aralık 2012 Salı 16:36
    araltolga yorumun trajikomik olmus..hadislere degilde kuran a ve peygamber e inanin demissin.. hadisi serifler zaten peygamber efendimizin sozleridir...kurani kerimi en iyi onu teblig eden peygamber tefsir edebilecegi icin onu ornek aliriz onu taklit etmeye calisiriz..
  • samatya_68 18 Aralık 2012 Salı 17:04
    yaşar nurinin gazına gelmiş bu aratolga.
  • msfrrr 18 Aralık 2012 Salı 15:46
    töbe töbe bacım bi gidin ya
Kalan karakter : 2000