ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

B.M adlı kız öğrenci Esenler'deki okulunun 4 kat penceresinden atlayarak ağır yaralandı. Olaya tanık olan öğrencilerin anlattığına göre B.M okulda yapılan "yasak madde" aramasından sonra pencereden atladı. Bu aramada B.M'nin çantasından cep telefonu çıktığı, okul yönetiminin öğrenciye bu durumla ilgili ailesine bilgi verileceğini bildirdiği ileri sürülüyor.

İlköğretim okulunda gerçekleşen olay iddiaya göre şöyle gelişti; Öğretmenler sabah saatlerinde okulda arama yaptı. Öğrencileri zararlı maddelerden uzak tutmak amacıyla yapılan aramada 14 yaşındaki B. M.’nin çantasında okula sokulması yasak olan cep telefonu bulundu.

CEP TELEFONUNA EL KONULDU

Genç kızın telefonuna el koyan öğretmeni, ailesine haber vereceğini söyledi. Dersin bitmesinin ardından bahçeye çıkan öğrenciler büyük şok yaşadı. Bilize, bahçedeki öğrencilerin gözü önünde dördüncü kattaki pencereden kendisini bırakarak beton zemine düştü.

HASTANEYE KALDIRILDI

Kanlar içerisinde kalan genç kız hemen öğretmenleri tarafından hastaneye kaldırıldı. 14 yaşındaki kız öğrencinin durumunun ağır yoğun bakım servisinde müdühale edildiği öğrenildi.

Olay sırasında bahçede olduklarını söyleyen öğrenciler ‘Bahçedeyken yukarıdan bir şeyin düştüğünü gördük. Arkamızı döndüğümüzde kız kanlar içerisindeydi. Hepimiz ağladık’ şeklinde konuştu.

OKUL YÖNETİMİ KONUŞMUYOR, VELİLER ÖĞRENCİLERİNİ KONUŞTURMUYOR

Okul yönetimi habercilerin sorularına yanıtlamayı reddetti, bu konuda bir açıklama da yapmayacaklarını bildirdi. Öte yandan bazı velilerin de gazetecilerle konuşan öğrencileri azarlayarak uzaklaştırdığı gözlendi.

DHA


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • tempoa 20 Aralık 2012 Perşembe 17:32
    sultangazi kent ormanında güvenlik amirliği yapan zekeriya bahçe işlediği suçlardan dolayı görevinden alınarak başka projeye normal güvenlik olarak verildi. adalet yerini tam olarak bulmadı ama buda iyi oldu aslında levent özdoğan amir asıl suçluların baş elemanı onlara gözyuman. erhan çiçek amirlikten alındı ve suçüstü yakalanarak işten çıkarıldı, sonra tekrar işe alındı ve kendisi işlediği son vukatından dolayı yüzü tutupta gelip çalışmadı. bizlerin hiçbir suçumuz olmadığı halde suçsuz olduğumuz ıspatlandığı halde halen geri dönüş yaptırmadılar bu adaletsizlik değilmi?
  • matematikci34 20 Aralık 2012 Perşembe 16:56
    yorumları okudukça insanların nasıl bu kadar gaddar olduğuna şaşıyorum.bütün suç öğretmenlerde değil mi?çocukları 12-13 yaşına getiren sensin, yetiştiren sesnin. bir hata yaptıklrı zaman suçlu haftada 2-3 saat dersine giren öğretmenler. 55-60 kişilik sınfta öğrtmnlik nsıl yapılır haberiniz var mı sizin. bu çocukların okullarda neler yaptığından veya telefonlarla oklda neler yapabileceğindn?siz 2 çocukla uğraşamıyorken, küçümsediniğiz 6 saatte 3 yüz çocğa hem öğretim hem eğitim vermek nasıl bir fikriniz var mı? üstlik sizn veremediğiniz eğitimi vermye çalışmak. konuşmayı ve dinlemyi öğretmek...
  • perikizi 20 Aralık 2012 Perşembe 12:04
    cep telefonunu sesini kısmak ve derste onunla meşgul olmamak şartıyla kabul eden okullar olduğu gibi,tümüyle yasaklayan okullar da mevcut.fakat bu yaşta kız telfnu elinden alındı ve ailesine haber verilcek diye hayatına kıymak istiyorsa,telefonda onun ailesinden korkmasını gerektrcek birşeyler var demektir..yazık olmuşşş..
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 08:52
    Okul yapmasi gerekeni yapmis. Kizin yanlis tesebbuste bulunmasi okulun dogru yaptigi uygulamayi sakatlamaz. AMA yine de cok uzuldum
  • hakikat01 20 Aralık 2012 Perşembe 08:44
    işin içinde iş vardır. yoksa ilkokul çocuklarının bile cep telefonu var. herkes de biliyor cep telefonu olduğunu. haberi arka planı daha iyi irdelenmeli.
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 08:39
    Herkes bomboş yorum yapmış ! Arkadas kimse telefonuna el koyuldu diye kendini atmaz ! Ayrıca kural kuraldir he illede götürmek istersen götür ver danışmaya yada öğretmenine madem acil durum icin ! İhtiyacın olursa istersin ! Ayrıca okulda telefon mü yok acil durumlar icin ? He yolda bisey olursa diye diyosan gidip dediğim gibi okula teslim edersin giderkende alırsın bu kadar basit
  • leoni_61 20 Aralık 2012 Perşembe 08:28
    o zaman bizim okulda her gün 50 kişinin camdan atlaması lazım
  • alpinottti 20 Aralık 2012 Perşembe 07:42
    walla öğretmenleride 2 yılda bir sınava tabi tutacaklar diye duydum, çok güzel olacak işte durdukları yerde paslanmayacak , eğitimi yüksek öğretmenle düşük olan ayrılacak.
  • gerilla98 20 Aralık 2012 Perşembe 12:42
    ya da torpilli olanla olmayan :)
  • kubrayolgoru 20 Aralık 2012 Perşembe 07:35
    arkadaslar bende orta okulu bu okulda okudum ama ınanın okulun oldugu o yer ve cevresınde her turlu pıslık mevcut okulda arama arada yapıyorlar ama ınannın bu gercekten gereklı orda okumus bırı olarak soyluyorum buunu..
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 03:11
    Nowblack adlı kisinin yazdığı yoruma tamamen katılıyorum.
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 02:04
    ah be kizim ne yaptin telefonu ver ogretmenine ders cikisi alsaydin uzuldum valla
  • xhoaxx 20 Aralık 2012 Perşembe 00:09
    ufak yaşta tehditi gören bir nesil sadece korkak yetişir, sıyrılın bu kafadan artık!
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 00:02
    öğretmenlere laf edenler hersey bu kadar basit değil mi sınıflar 45 kisi ve bir öğretmen en az 500 ogrencinin dersine giriyor kolay mi bütün ogrencilerle birebir ilgilenmek madem siz cok iyi biliyorsunuz öğretmen olsaydınız da bir de sizi görseydik.bekara es boşamak kolay.
  • vural06 20 Aralık 2012 Perşembe 01:57
    bir öğretmen en az 500 öğrencinin dersine girermi ya en az 3bin öğrencinin dersine giriyor 500 çok az
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 23:43
    14 yasinda bu kiz. ilkokulda anlamadim?
  • ht2010 20 Aralık 2012 Perşembe 03:41
    ilkogretim 8 yıl, 14-8=6 gayet normal.
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 23:42
    ogrenci intihari dersteki ogretmenden degil evde anasi babasinin izledigi dizilerden ogreniyor
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 23:06
    cocuklara veliler hem saygiyi hem sevgiyi ogretmeli. ailesinenle herseyi paylasabilecegini bilmeli
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 23:04
    cocuklara en yeni telefon almak gerekmiyor. benim kardesim 10 yasinda telefonunla internete giremiyor. okuldan cikinca haber vermek icin kullaniyor. almanyada serbest cantada kaldiktan sonra. okuldan cikinca aciyor. o dediginiz chat mesajlasma olayi her zaman olabilir cocuk bunu okulda yapmasa evde yapar sokakta yapar. cocuga ve ailesinin egitimine bagli
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 22:56
    Sermayenin iktidarının sırrı , emekçilerin bölünmüşlüğünde yatar.
  • hakikat01 20 Aralık 2012 Perşembe 08:45
    2012 de yaşıyoruz, uyan arkadaş.
  • nowblack 19 Aralık 2012 Çarşamba 22:32
    benim yeğenlerimde okula cep tel.'i ile gidiyor.çünkü çocuk hasta olsa okulda bir görevli ilgilenip,zahmet edip bizi arayamıyor.1.sınıfta çocuk ateş içinde yanıyor ne sınıf öğretmeni ne başka öğretmenler çocukla ilgilenip aramıyorlar.annesi arada gidince görüyor durumu.o günden beri okula cep teli ile gönderiyoruz.okula bağış yapılınca,öğretmenden özel ders alınıp etüte gönderilince çocuğunuz kral oluyor.hiç kusura bakmayın öğretmenlerimizin hepsi değil ama bir çoğu ne aldığı parayı ne de öğretmenlik ünvanını hak ediyor.
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 22:22
    islami bilen cocuk intihar etmez guzel dinimizi ogretelim okulda bakin nasil duzeliyor genclik
  • mendirek1 19 Aralık 2012 Çarşamba 22:07
    olay bu kadar basit olamaz. ya cep telefonun temin edilişinde bir sıkıntı var yada cep telefonunun içinde bir sıkıntı var.
  • nakokan 19 Aralık 2012 Çarşamba 21:39
    bunların tek sebebı bızım aile olayını kavrayamamıs olmamız! eğer anne baba cocuğunu baskı yapmadan yetiştirse, herseyı ailesi ile rahatca paylasabılecegini gösterse o güveni verebilse, rahatca cocuklarının bellı bır saygı cercevesınde kendılerı ıle sorunlarını konusabıleceğını gösterse bunların hıcbırı olmaz?! ama bız hep baskı baskı?! su ortamda yasaklarla nereye gelınebılır. yasaklayıp baskı yapıp ceza vermek nereye kadar... ne kadar takıp edebılırsın soruyorum? buna değermi? buyukluk ezmekle olmaz...
  • hcan1969 19 Aralık 2012 Çarşamba 21:20
    ben çocuğun çantasına cep telefonu koyuyorum. kapalı duruyor. okul 3 km. ötede ve servisle gidip geliyor. bazen bir terslik oluyor çocuğun araması gerekiyor. okulda kullanmıyor özetle. yasakları koyanlar bence mantıklı koymalı. misal ders esnasında kullanmak yasaklanmalı. ama bulundurmak niye yasak olsun ki? hoş bana kalsa ders esnasında da serbest olmalı. yasak kelimesi bana hiç hoş gelmiyor. faşizmi çağrıştırıyor. askerde 30 yıldır tutulan bank nöbeti gibi geliyor bana.
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 20:35
    Atlamak bugunlerim modasi.
  • turkce5 19 Aralık 2012 Çarşamba 20:26
    maalesef okullarımızda güvenlik önlemleri yeterince alınmıyor. halbuki o pencerelerde penkid pencere kilidi olsa bu intiharlar önlenebilirdi.
  • taskinmusti 19 Aralık 2012 Çarşamba 20:02
    maalesef okul dönemimden hatırlarım öğretmenler bunu hep yapardı hele benim okuduğum dönem faciaydı hep korku ya aile ile yada disiplin okuldan uzaklaştırma korkusu sonrada herşeyden bukadar korkan ürkek öğrencilerden bu ülke geleceği için bişeyler bekle zaten bir sonraki adımını 5 kere düşünerek acaba doğrumu yapıyorum yada birileri tarafından eleştirilirmiyim korkusu bu bireyleri başarıya nasıl ulaştırır ve bu yüzden herkez memur zihniyetli kendimi bi işe atayım gözler benden uzak olsun bu ülke için kim ne yapıyosa yapsın bende kenardan eleştiri yapıyım hepimiz böyle olduk.allah şifa versin.
  • aycagul 19 Aralık 2012 Çarşamba 20:01
    yaa siz hiç öğretmenlik yaptınız mı da konuşuyorsunuz? dıştan bakıp aaa olur mu böyle yok okulun ayıbı yok nasıl öğretmen vs demeyin. her yerde belli kurallar okullarda da öyle ve öğrenciler buna uymak zorunda. zaten dersten başka herşeyle uğraşıyorlar birde telefon olsa ki ne iğrenç şeylerçıkıyor daha ilkokul öğrencilerinin telinden. bilip bilmeden konuşmayın . en azından bi yere kadar insanlıktan çıkmalarını önlüyor bazı yasaklar.
  • holydriver2 19 Aralık 2012 Çarşamba 22:00
    hocam sizin işiniz ne sadece fen türkce matematik öğretmekmi,zaten onu da yarım yamalak yapıyorsunuz,nasıl olsa dershaneler açığınızı kapatıyor,hic içtenlikle bir ogrenciye yakınlaşıp sorunları ile ilgilendinizmi,basını oksadinizmi,tembelse ne denini öğrenmeye çalıştınızmı?yasaklarla nereye kadar,bu turkiye gercegidir,bir günah keçisi bulunur ve sorun halledilir,buda en saf ogrenci olur.müdür bey bağırıp çağırıp bir ailesini çağırmalar tehdit etmiştir,zavallı ergende cahil ailesinden korkusundan........yazık bu egitimcilik değil
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:36
    mahkeme izni olmadan arama yapma yetkileri var mi?
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:15
    egitimsiz egitmenler ...
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:27
    Yazıklar olsun okulun ayıbı...
  • torrado 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:38
    olayın iç yüzünü bilmeden ayıplaman daha ayıp
  • maviaydolunay 19 Aralık 2012 Çarşamba 20:53
    resmen muhendislik hatasi . baska aciklamasi yok cunku insan faktorunu koydunmu olaya piskolojiden girersin kaos teorisinden cikarsin kimin ne yapcagi belli olmaz . okulun penceresini okul projelerine uygun yapacaksin
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:22
    retmen olduunu idda eden ahsn teki Trkiye'de retmen deil herhalde. ilk ve ortaretim de disiplin ynetmelii yok, ocuklara hibir disiplin cezas uygulanamyor, zorunlu eitim zoraki eitim olduu iin de byle samalklar malesef olabiliyor. bana kalsa ocuk istediini getirsin istedii ekilde gelsin ama yle olmuyor iste.
  • Emrah Ceylan 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:21
    bizimde çoluğumuz çocuğumuz, yeğenlerimiz var. valla hepsini de okula cep telefonu ile gönderiyoruz. telefonlarını alacak öğretmenin alnını karışlarım. çocukları bakkala bile gönderirken merak ediyoruz, telefonunu yanına al diyoruz. okula gönderirken tabi ki de telefon götürecek ama tabi derslerde kurcalamamak kaydı ile. devir kötü, zaten serbest kıyafet olayı ile beraber kimin ne olduğu da belli olmayacak. en azından çocuğumuzdan bir haber olmayız. tabi demiyorum ki 8-9 yaşındaki çocuğun eline de cep telefonu verin diye. 12-13 yaş normal...
  • torrado 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:37
    alnını karışlama olayı çok ağır olmuş. insan gibi gidersin idareye öğretmenlere bilgi verirsin öğrencini telefon ile göndereceğini, dayılığa gerek yok...
  • Emrah Ceylan 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:30
    tamam biraz ağır kaçmış olabilir ama dayılık olarak algılanmasın. çünkü bir kaç kez birileri inatla böyle bir şeyi bizim çocuklara yapmak istedi, papaz olduk. o yüzden biraz gerildim.
  • hasanarali 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:43
    sen yakında esrar eroinlede hatta silahlada gönderirsin.tabii başkalarıda aynısını yapar.sonuçda herkes aynı şekilde okula gelir.birgün bir haber gelir.senin yeğenin yada çocuğun bir kavgada silahla vurulmuş.eee o zaman ögretmenin alnını karışlamaya gidecekmisin:((((.sen telefonu emniyet olarak görüyorsan yanılıyorsun.otobüsde dolmuşda telefonda chatleşenleri bir görsen şaşarsın.bir gün bir mesaj gelir.senin yeğen o mesaja gitmiş.hemde okul saatinde...sen ögretmenin alnını karışmalaya git.birileri senin yeğenin yada çocukların alnını karışlamiş olur.
  • aycagul 19 Aralık 2012 Çarşamba 20:04
    emrah bey alnını karışlarım vs hoş tabirler değil. sizde söylemişsiniz dersten kurcalamamak kaydıyla diye . tamam sizin çocuğunuz yiğeniniz düzgün yetişmiştir ama böyle olmayanlarda var bunun önüne geçmek içinde bazı yasaklamalar normal. nedir mesela öğrencilerin telleri için dolap yapılır oraya kilitlerler. girişte bırakır. okul çıkışında da alırlar..
  • Emrah Ceylan 19 Aralık 2012 Çarşamba 20:39
    alnını karışlarım dememin sebebi çocukları telefonla göndereceğimi iletmeme rağmen bir kaç kez bu durumla karşılaştığım ve müdüriyet ile aramızda tatsızlık çıktığı için. insanların başına ne geldiğini bilmeden yargısız infaz yapmayın. bu arada hasanarali, hayal gücün gerçekten çok genişmiş. olayı alıp nerelerden nerelere getirmişsin. yazdıklarımdan bunu mu çıkabildin? pes doğrusu...
  • emrex41 19 Aralık 2012 Çarşamba 21:10
    kendi kuralları koymussun sen devlettın kurallınıda ögretmenini de takmam diyorsun devletin okuluna da gönderme o zmn git özel okula gönder orada kuralını koyarsın niye anlamak istemiyorsunuz yasak bu telefonu okula götürmek
  • Emrah Ceylan 19 Aralık 2012 Çarşamba 21:51
    emrex41, milli eğitim bakanlığı, bilgi edinme kanunu kapsamında verdiği bilgiye göre okullarda cep telefonu yasağının bulunmadığı, sadece ders sırasında uygunsuz kullanımdan dolayı disiplin cezası (kınama) verilebileceğini söylüyor. oda ses ve görüntü kaydı yapma özelliği olan cep telefonu ve kameralar için geçerli. zaten çoğu okulda da bu durum okul yönetiminin ve öğretmenlerin insiyatifinde olan bir şey. kimi okulda tamamen serbest, kimi okulda yasak. sadece özel okullarda serbest olan bir şey değil. öğrenelim...
  • holydriver2 19 Aralık 2012 Çarşamba 22:06
    emrex41 senin cocuğun varmı,özellikle ergen cocuk yoksa hic konuşma,bekara karı boşamak kolaydır,öğretmenlik fedakarlık gerektirir,sabah git 6 ders yap,çıktık 15 gün somestr-2.5 ay yaz tatili böyle kebap ile olmaz aile ile irtibatli ilgili öğretmenler gerekir,
  • holydriver2 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:20
    1987 pertevniyal lisesi mezunuyum;biz öğretmenlerimizden korkar ve mutlaka saygi gösterirdik,sevmeye mecbur olmadiğimizi ama saygili olmamizin gerekliliğini bilirdik.gelelim konuya şimdi ki öğretmenlerde sadece mali kaygilar ile mesleklerinde taşimalari gereken misyonun olmadiğinidüşünüyorum bundan dolayidir ki yetiştirdikleri öğrencilerdeduyarsiz sorumsuz bireyler oluyor.yasak dediğiniz o cep telefonlari tüm öğrencilerin çantasinda,yazik ki içlerinden en saf ve temiz olanlari yakalanir,öğretmen bir iki zirva ile kimbilir çocuğun psikolojisini kimbilir ne hale soktu
  • torrado 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:35
    eğitimin tek faktörü öğretmen değil mi? öğrencinin, ailenin, çevrenin, bilincin, ekonominin, sosyal yapının hiç bir etkisi yok değil mi?
  • holydriver2 19 Aralık 2012 Çarşamba 21:32
    anlatacak cok şey var torrado karakter sayısı yetmiyor,bu faktörlerin etkisi hakkında sonuna kadar size katılıyorum cok haklısınız fakat türkiye'de bu altyapı büyük oyunlar ile yok edildi aynen egitim sistemi gibi,deneme tahtası gibi sistemler ilerlediler bir sekle öğretmenlerimizde insanı duygularla !! i̇dealizmden uzak maddiyatci bir sekle girdiler.elbette bunun dısında kalan bir öğretmen zümresinde yok değil,onlarida tenzih ediyorum
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:18
    Cep telefonu neden yasak ya internetmis sms miş tabi çocuklarımızında hiç kötü alışkanlığı yok bütün kötü şeyleri internetten tv den öğreniyor dimi aşın arkadaşlar bunları bir şeyî ne kadar yasaklarsa. O kadar çok talep görür. Önce liselerdeki siyasi bloklanmayı önleyin.
  • torrado 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:14
    şu yazılan yorumları okudum da öğretmen serkan beyin yazdıklarına hem güldüm hem canım sıkıldı. serkan bey demiş ki öğretmen çocuk-öğrenci psikolojisinden anlamalı. serkan beye soruyorum sence kızı ailesine bildireceğini söyleyen öğretmen kızın üzerinde okul içerisinde ilk defa mı cep telefonu olduğunu fark etmiştir? insanlar bu kadar kolay harcanmamalı.
  • priamos 20 Aralık 2012 Perşembe 13:40
    ama buluğ çağındaki kız harcanabilir değilmi?
  • olmeca 19 Aralık 2012 Çarşamba 17:47
    sen cep telefonunu yasak tutsanda tutmasanda artık herkesin elinde , sanki uyuşturucu taşıyor öğrenciler , ayıp bişi yapıyorlar sanki , çağın bu kadar gerisinde kalınırmı bu kadar yobazlık olurmu , cep telefonları her şekilde okullara giriyor yani serbest kalmalı kesinlikle belli kurallar çerçevesinde
  • torrado 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:43
    kurallara uymak, disiplin yobazlık değildir...
  • emrex41 19 Aralık 2012 Çarşamba 17:39
    herkes öğretmen yada okula suç bulmuş kımse demıyor ki ilköğretim öğrencisinde telefon ne arıyor ilk ögretim ögrencisi telefonu ne yapacak sonra korka korka telefon götürüyor okula ögretmenden yakalanma korkusu var cocukta kırılsa aile korkusu var suclu hep ögretmen baska suclu yok herkes yasak olanı savunuyor okula telefon götürmek yasak
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 17:38
    bence bu kizcagiz ailesininde bu telefondan haberi olmadigi icin atladi
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 17:27
    bir insanin ozel esyalarinin aranabilmesi anca kolluk kuvveti tarafindan ve hakim izniyle olmazmi.
  • dolunay9 19 Aralık 2012 Çarşamba 17:44
    tabi canım.okula isteyen istediğii maddeyi soksun.zaten okullar başıboş.öğretmeni takanda yok.eğitim falan bitti.
  • lever61 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:00
    senin kadar bos birini görmedim, desene cocuk okula tabanca, bicak, esrar, eroin, getirsin ve özeli diye kimse arayamasin, bu ne akil yav.
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 17:21
    vurun ogretmene
  • enteresan41 19 Aralık 2012 Çarşamba 17:19
    bence ayda bır veya ıkı okul yonetımının araması normaldır genclerı uyusturucu,sıgara'dan uzak tutmak ve bırbırlerıne zarar verıcı maddeler tasımasınlar dıye.bece atlayan kızda ruhsal sorun var
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 17:15
    art?k birileri tv dizilerine,magazinlere dur dedirtsin.herkez zenti iinde ya??yor.
  • abuzer_emanuelson 19 Aralık 2012 Çarşamba 17:11
    yıl 1988 okula başladım. 2000 yılında liseden mezun oldum. yüksek öğrenimi dışarıda yaptığım için üniversite ortamından haberim olmadı. fakat ilk ve orta öğrenim de zihniyet o günden bugüne değişmemiş. değişmiyor. bu ülkede o şu bu meselesi değil zihniyet meselesi en büyük sorun. değişmiyor, değişmiyor, değişmiyor... makyajlanıyor ülke ama öz hep aynı!..
  • ilknur23 19 Aralık 2012 Çarşamba 17:06
    yorumlarınızı okuyorum da çocuk ve ailesi dışında herkes suçlu yani öğretmenleri, pekı madem yasak ise ve yasak olduğu biliniyorsa telefonun okulda ne işi var , hadi çocuk getirdi dıyelım ailesi yok mu bu çocuğun, hiç mı yaasaklara uyulması gerektıği konusunda uyarmıyorlar, şimdiki zamanın çocukları gökten zembille indi sanki çocuk ne yaparsa yapsın haklı ama öğretmenleri okulu idaresi hep haksız, bilmıyorum yanı ama olayların tek ynüne odaklanılarak yorum yapıldığını düşündum yazılanları okununca
  • serkan8181 19 Aralık 2012 Çarşamba 17:00
    ben de öğretmenim ve öğrenci derste telefonu ile oynamadığı zaman telefonu asla alınmamalı.. eğer telefonla oynuyorsa derste alır çıkışta vereceğim dersin çocuk ta sevinir.. ne demek ailene söylerim.. geçen veli toplantısı oldu öğrenci velilerine sürekli olumsuz davranışlar anlatılmış.. sınıfta çok konuşuyorlar diye.. eee sen öğretmen değil misin sınıfta disiplini sağlamak senin sorumluluğun.. çok sorun çıkaran varsa verirsin disipline idare uğraşır.. malesef öğretmenlik sadece konuyu çok iyi bilmek ve anlatmaktan ibaret değil..
  • lever61 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:02
    cocukta bicak cikti ögretmen dersten sonra iadeetsin ne gerek var caniiim ailsesine söyleyecek...yuh olsun diyorum size yuhlar olsun.
  • holydriver2 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:25
    öğretmenim şükürler olsun ki sizin gibi bilinçli ve çok yönlü düşünebilen öğretmenlerimizde var,samimiyetle tebrik ederim,başarilariniz daim olsun
  • torrado 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:26
    :)) gel de gülmeyelim yazdıklarına
  • holydriver2 19 Aralık 2012 Çarşamba 21:45
    level 61 ve torrado hayretle okuyorum sizi bu cocuklar askeri okulda okumuyorlar.okula cep telefonunu beli bir yasta getirmeleri normaldir,her sınıfın bir öğretmeni var ve bir kilitli dolabı olur okula gelince oraya topluca konur,çıkışlarda geri verilir.bu atla deve değil.bicak sigara ve uyuşturucu içinse yapılacak detaylı aramalar lazım,alayı bicak taşıyor.sigara zaten cok normal,sanki kizli erkekli sakız çiğniyorlar,iç çamaşırına esrar saklayan bir ogrenciyi nasıl arayacaksınız.okullarda oturupbir sürü dandik dersi dayatacagina milli egitim bu konularda ne yapabilirim diye düşünmeli
  • simeka 19 Aralık 2012 Çarşamba 16:59
    bir öğretmen olarak diyorum ki " size ne kardeşim niye burnunuzu soktunuz herşeye, bırakın ne getirirse getirsin. sanki meb sana madalya takacak. kim ne yapıyorsa yapsın.size ne. görmeyin, duymayın, blmeyin" meb'in istediği de bu zaten
  • lever61 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:03
    senden ögretmen felan olmaz, gec bu ayaklari dostum
  • torrado 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:40
    simeka böyle olmaz boşver gitsinlerle
  • hasanarali 19 Aralık 2012 Çarşamba 16:52
    yorumcuları okudukca söyleyeek söz bulamıyorum.arama her okulda yapılır.veliler çocuklarını okula teslim ettiklerini ve güvenliklerinin okul tarafından sağlanması gerektiğini,anormal bir durum olduğunda haber verilmesi gerektiğini söylerler.arama cep telefonu araması değil,yasaklı madde araması.esrar,eroin,silah,kesici,delici alet vs.suç unsuru olacak her şey.bunlardan biri ile suç işlense okul yönetimini herkes eleştirir.nasıl okulda bunlar oluyor diye.cep telefonuna masum gibi bakanlar interneti ve sms yi göz ardı ediyorlar.chat sitelerinde olup bitenden sanırım kimsenin haberi yok.
  • nakokan 19 Aralık 2012 Çarşamba 21:33
    ne oluyomus chat sitesinde cahil insan... iyi o zaman evde bıcak kullanma, elektrikte kullanma, yanıcı bıseyde kullanma... bunlarla neler yapılıyor kimse bilmiyormu de bide tam olsun! hep bu olaylar senın gıbı baskı yapan, dar dusununen ınsanlar yuzunden oluyor.. halbuki aileler relax olsa cocuklar herseyını aıle ıle paylasabılıyor olsa bunların hıcbırı olmaz! ama sundan bu olur, bole olursa aman su olur soyle olur dıye dıye nereye kadar?!
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 16:47
    Eğitmcilerin ergen psikoloji egitimi almaları sart
  • msfrrr 19 Aralık 2012 Çarşamba 16:42
    okullarda psikolog bulundurma zorunlulukları olmalı böyle durumlarda onlar devreye girmeli,çocukları ürkütmeden onların dünyasına girerek diyalog kurulmalı
  • banban 19 Aralık 2012 Çarşamba 16:39
    okul pencereleri üstten yarım açılır yapılsa bir de parmaklık. cam normal açılmasa. belki bu durumun önüne geçilebilirdi. okullarda ucuz olsun diye normal açılımlı pencere kullanılıyor..
  • msfrrr 19 Aralık 2012 Çarşamba 16:26
    bir cep telefonu yüzünden bu kadar çocuklar korkutulurmu, daha ılımlı yaklaşılsa, daha profesyonel davransa öğretmenler :((((
  • misafir-40 19 Aralık 2012 Çarşamba 15:30
    arkadaşlar güvenlik kilidi daha küçük yaşta çocukları engeller , 8. sınıf öğrencisini malesef hiçbir klit engellemez
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 14:09
    Bu camlar da neden güvenlik kilidi yok ?
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 13:57
    Allah sifa versin :( oooff offf daha cocuk ya :(