ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 7 bakanla birlikte Şanlıurfa'ya geldi. Açılış töreninde halka hitap etti...

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan GAP Havaalanı'nda yoğun bir kalabalık tarafından karşılanarak konvoy eşliğinde şehre geldi. Başbakan, güzergahta sabahın erken saatlerinden itibaren bekleyen çocuklara hediye dağıttı. Şehre yetişene kadar 2-3 farklı yerde duraklayan Başbakan, bekleyen vatandaşları toplu açılış törenine davet etti.

Açılış töreninde konuşan Başbakan Erdoğan'ın açıklamalarından satır başları:

BUNLARI HAYAL ETMEK MÜMKÜN MÜYDÜ?

-Sizlerin de desteğiyle, hayır duasıyla 10 yıldır Türkiye’ye hizmetkarlık yapıyoruz, gece gündüz demeden 75 milyon için koşturuyoruz.

-10 yıldır emeklerimizin karşılığını alıyoruz. 10 yıl önce iktidarı bu ülke çok büyük badirelerin altında ezilirken devraldık.

-Umutsuzluğun zirve yaptığı dönemde sizin desteğinizle bu görevi aldık.

-10 yılda olmaz denilenlerin  olabilir olduğunu gösterdik. 10 yıl önce hayal kabul edilen nice hedefi 10 yıl içinde gerçeğe dönüştürdük. İşte GAP Havalimanı. Şu duble yolları hayal etmek mümkün müydü?

-Cumhuriyet tarihimizin rekorlarına rağmen ilk günkü heyecanla kendimizi hala işin başında görüyoruz. Hamdolsun Türkiye’ye çok şey kazandırdık daha da çok şey kazandıracağımıza inanıyoruz.

GENÇ KIZLAR 444’ÜN ANLAMINI BİLİYORSUNUZ DEĞİL Mİ?

-Genç kızlar 444’ün anlamını biliyorsunuz değil mi? 4+4+4 bir değişim, dönüşümün adıdır. Karşımda gördüğüm bu genç kuşaklar bu zorunlu eğitim sistemiyle inşallah muasır medeniyetler seviyesinin de üstüne çıkacak. Türkiye’nin temel taşları olacaktır...
 
BİZE ZENCİ MUAMELESİ YAPILDI

-Biz bu Cumhuriyeti nasıl kardeşlik üzerine inşa ettiysek aynı şekilde kardeşlik üzerinde devam edeceğiz. Bütün meselelere diyalogla uzlaşmayla yaklaşacağız

-Biz siyasete girdiğimiz andan itibaren çok büyük engellerle karşılaştık. Siyasi görüşlerimiz yok sayıldı.

-Bu ülkede bize öteki muamelesi, bize zenci muamelesi yapıldı, tehditler aldık...
 
ŞİİR OKUDUM, MAHKUM OLDUM

-İstanbul’da belediye başkanıyken İstanbul’a eser üretmemizin önüne geçilmek istendi. Siyaset yaptığımız partiler kapatıldı.


-Siirt’te okuduğum şiirden dolayı mahkum oldum, cezaevinde yattım
3 Kasım’dan sonra da önümüze engeller çıkarıldı.
 
ŞİDDETE HİÇBİR ZAMAN BAŞVURMADIK

-Bize cumhurbaşkanı seçtirmemek istediler, partimizi kapatmak istediler. Türlü türlü ayak oyunlarıyla bu yoldan ayırmak istediler Biz her türlü engele rağmen hiçbir zaman şiddete başvurmadık.
 
MUHTAR BİLE OLAMAZ DEDİLER, BAŞBAKAN OLDUK

-Anayasaya bağlılıktan ayrılmadık. Muhtar bile olamaz dedikleri insan Başbakan oldu. Önümüzü kestiler ama millet önümüzü açtı.

BİZE DİKTATÖR YAKIŞTIRMASI YAPIYORLAR

-Ana muhalefet de dahil birleri çıkıyor bizler için 'diktatör' falan gibi saçma sapan yakıştırmalar yapıyorlar. Aynaya baksınlar aynaya... Biz milletimizi seviyoruz, milletimiz de bizi seviyor.
 
2023 YETMEZ

-Kardeşlerim endişe etmeyin, 2023 hedefine doğru yürüyoruz. 2023 Türkiye’nin dünyada ilk 10 ülke arasında yer alacağı bir dönem olacak

-2023 yetmez, biz büyük düşünüyoruz. Büyük düşünenler kazanır. 2071’de de Anadolu harekatının 1000. yılını torunlarımız kutlayacak.

-Burada anne adaylarını görüyorum. Onlardan meydana gelecek nesiller 2071 Türkiye’sini kuracaklar
 
BİZ TAŞI, MOLOTOFU TASVİP ETMEDİK

-Kim bizi ne kadar mağdur etmek isterse istesin biz taşı, sopayı, molotof kokteyli ve silahı tasvip etmedik. Şiddet düşüncenin bittiği yerde başlar. Şiddet acizlerin işidir. Şiddet mücadele ruhunun bittiği yerde başlar.

-Söyleyecek sözü olmayanlar şiddete başvururlar. Bir mücadele geleneği olmayanlar şiddete başvururlar.
 
NE TÜRK'ÜN NE ARAP'IN KÜRT'E ÜSTÜNLÜĞÜ YOKTUR

-10 yıldır terör meselesinin çözümü için siyaset bir araç olsun, Meclis bir çatı olsun diyoruz
Kürt kardeşlerimizin var da Arap kardeşlerimin sorunu yok mu?

-Ne Arap’ın Kürt'e, Ne Türk’ün Kürt'e üstünlüğü yoktur. Hepimiz kardeşiz. Birbirimizi paradan, puldan, makamdan dolayı değil sadece Yaratan'dan ötürü seveceğiz.

-Birbirimize olan muhabbetimiz hep arttı ama birileri hep kıskandı. Varsın kıskansınlar biz sevmeye devam edeceğiz.

-10 yıl önce bugün olduğu gibi konuşabiliyorlar mıydı? Bu imkanı onlara kim hazırladı. Biz hazırladık. Ama daha iyi olacağız.
 
ONLARDA ELLERİNDE MOLOTOFLA MI DOLAŞIYORDU

-Benim başörtülü kızlarımı okullara sokmadılar. Ama biz sabrettik.

-İmam hatiplerin orta kısımlarını kapattılar. Suçları neydi? Onlar da ellerinde molotofla mı, taşla sopayla mı dolaşıyorlardı. Ne idi suçları? Sadece inancı gereği başörtü. "Ben imam hatipte okumak istiyorum"du. Hazmedemiyorlardı. Bakıyorlar ki Başbakan imam hatip mezunu. Kabinede imam hatip mezunları var.
 
KİM NE GİYERSE GİYSİN

-Bırakın kim nerede okuyorsa okusun, ne giyiyorsa giysin...

-Sabır sabır sabır... Bakın 444 gerçekleşti. Sabrettiniz, muradınıza erdiniz.

-İmam hatipin orta kısmı açıldı mı? Açıldı. Bundan sonrası size ait...

-Türkiye’nin yarınları farklı olacak. Konuşulmayanların konuşulduğu bir Türkiye’yi Ak Parti iktidarı olarak biz inşa ettik. Yasaklara, kısıtlamalara biz son verdik
 
O MALUM PARTİ SİYASET KONUŞSUN

-Terör örgütünün yedeğinde siyaset yapan o malum partiye çağrı yapıyorum.
Artık şiddet sussun, siyaset konuşsun!

-Artık terör örgütü elini tetikten çeksin, silahları gömsün. Eğer varsa kalbiyle, yüreğiyle, fikriyle konuşsun!

-Bizim askerimize, insanımıza karşı tetik çeken örgüt, hiçbir hakkın savunucusu olamaz!
 
13 YENİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

-Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi oldu değil mi? Artık oralara hizmet gitmez diyor muhalefet...Bunlar çırak. Bizim dışımızdaki partilerin hepsi büyükşehir çalışmalarına karşı çıktılar. Ben bu işin içinden geliyorum. Dönemimde şu andaki statü yoktu, eksikler vardı. Mülki sınırları büyükşehir belediyesi sınırları yapalım, şehrin tamamına aynı hizmet gitsin dedik. Bunun ilk uygulamasını İstanbul ve Kocaeli’nde yaptık. İmar ve plan bütünlüğü vardı. Alt ve üst yapısıyla ilçe ve büyükşehir belediyeleri müşterek çalışarak bu hizmeti götürdüler.

-16 büyükşehir vardı, 13 tane daha ilave ediyoruz. Bu sayı 29’a çıkıyor. Türkiye’nin yüzde 85’ine bu anlayışla hizmet vereceğiz demektir. Köy ve mezralar eskisi gibi kalmayacak artık...
 
URFA 5 YIL İÇİNDE ÇOK DEĞİŞECEK

-Şanlıurfa’nın 3 bin köy ve mezrası bugün hizmet almıyor. İl Özel İdaresi bunlara yetişemiyor. Yetişecek birimleri de yok!

-2014’ten sonra Şanlıurfa 5 yıl içinde daha başka bir Şanlıurfa olacak. O hizmet gitmeyen köyler, mezralar, ilçeler daha fazla ayağa kalkacak. Sizlerin mağduriyetine asla göz yumamayız!
 
TERÖR ÖRGÜTÜYLE ARANA DUVARI ÇEK

-30 Eylül’de partimin kongresinde çağrıyı yaptım, "Gelin beyaz sayfa açalım. Kürt kardeşlerim, Arap kardeşlerim… Kardeşliğimizi daha da yüceltelim" dedim. Şimdi buradan çağrımı yineliyorum:

"Bölgedeki kardeşim hep beraber terör örgütüyle, onun yedeğinde siyaset yapan partiyle arana duvarı çek! Bu ülkeye, bu millete kasteden terör örgütüyle aranıza mesafe koyun. Hiçbir ortak değeri yok bunların, maneviyat yok bunlarda!"

44 YIL SONRA BİR İLK   

Bu geceyi Şanlıurfa'da geçirecek olan Başbakan Erdoğan, yarın Viranşehir ilçesine gidecek. Erdoğan, 1968'de Süleyman Demirel'in yaptığı ziyaretten sonra Viranşehir'e giden ilk Başbakan olacak.

Viranşehir'deki temaslarının ardından Ceylanpınar ilçesine geçecek olan Başbakan Erdoğan, ülkelerindeki olaylardan kaçarak Türkiye'ye gelen Suriyeliler için kurulan çadır kentte incelemelerde bulunacak.

Erdoğan, daha sonra Suriye sınırında bulunan Akçakale ilçesindeki çadır kentteki Suriyelileri ziyaret edecek.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • paddy64 31 Aralık 2012 Pazartesi 04:43
    280 bin suriyeli sözde mülteciye 500 trilyon lira,türk asgari ücretliye günde 1 tl zam yeni yılda ne diyelim adalet!
  • knatalia 31 Aralık 2012 Pazartesi 02:17
    bu ne hal, mesela ingiliz baskani musluman yogunluklu bir bolgeye gitse , takke turban mi takacak yani, obama zenci , bir kere bize zenci gibi davrandilar demedi, baydi yaa.. bir gunde gundemde olmasa milletin kafasi dinlense, artik cinnet, intihar aldi basini gidiyor .
  • reable 30 Aralık 2012 Pazar 19:07
    böyle başbakan gelmedi istesin canımı veriyim. öl de ölelim sayın başbakanım sana canımız feda. sayende hayatımız değişti bu adamın heykelini dikin oda yetmez ölünce türbe yaptırın mum dikelim başında. yaşa başbakanım sizi seviyoruz
  • mmisafir243 30 Aralık 2012 Pazar 12:01
    tayyip im allah yar ve yardımcın olsun inşallah memleketimiz hızla kalkınarak dünyanın güçlü ekonomileri itibarlı devletleri arasındaki yerini alacaktır.
  • ahmetdepeli 30 Aralık 2012 Pazar 09:54
    yahu gencler sizi anlamiyorum. yorumu yaparken gunluk degilde gelmis gecmis hukumetleri ve yaptiklarini once iyi bir okuyun da ondan sonra yorum yapin muhalefet demek bu degil guzel seyler oluyarsa takdirde edilmeli, ben 45sene once avrupaya geldim simdide avrupalilar turkiyeye gidiyor neden?
  • arnavut-87 30 Aralık 2012 Pazar 01:31
    özelleştirilmelerden gelen gelir türkiyenin son 50 yılda yapmış olduğu getiriyi 5'e katlar işe düz mantık bakanlar var özelleştirdiğimiz her birimin bize gelen yılllık vergisi geçmişte yapmış olduğumuz yıllık karına eş değer... ayrıca devletten çıkıp özzelleşen her birimin hizmetide daha kaliteli oldu.. ve böylesi çok daha iyi oldu... muhalefet yorum atmayın.. saygılar....
  • Emrah Ceylan 30 Aralık 2012 Pazar 11:14
    devletten çıkıp özelleşen ve hizmeti daha kaliteli olan bir tane birim söyler misin?
  • makedonya 30 Aralık 2012 Pazar 23:01
    turkcell ve telsim devlette kalsa bu atılımlar asla olmazdı. onuda sağolsunlar önceki hükümetler simit parasına sattılar. bugün sadece türkcell 50 milyar eder, parasızlıktan 1 milyara sattılar. şu devletçi kafadan vazgeçin, altı okun üstünden bi kalkın artık.
  • adali80 31 Aralık 2012 Pazartesi 00:05
    makedonya gene herzamanki gibi boş yazmışsın turkcell ne zaman devletindi,telsim zaten özeldi uzanlardan bir şekilde alındı bilen bilir,bu arada sen bize 3 yıllık karına satılan telekomu'u,albayraklara degerinin 20-30 birine satılan balıkesir seka fabrikasını,fabrikadaki hurdalar bile satış degeri kadardı bina ve arsaları sen hesapla goog'de var,hiç bir özel bankanın kredi vermedigi sabah gurubunun satışında devlet bankalarının canık'a açtıgı kredileri,katardan gidip alınan fonları anlat tekel satışını anlat alan şirket kaç kat kara tekrar sattı.sadece geçen yıl özelleştirm geliri 10,5 milya
  • makedonya 31 Aralık 2012 Pazartesi 08:37
    sen herhalde 80 doğumlusun çocuk, bilmezsin bu konuları. türkcell ve telsime hep özeldi diyene cevap vermiyoruz, slogancılarla ise muhatap bile olmuyoruz. çukurova ve uzan kimden almış git öğren, sonra gel.
  • adali80 31 Aralık 2012 Pazartesi 21:33
    makedonya seni aydınlatmaktan bıktık bak kardeşim turkcell ve telsimin zamanında lisans hakkını sattı devlet aç oku ögren devlet hiç bir zaman turkcell'i işletmedi bu arada diger sorularıma cevap almadım ne oldu dünür albayrakların degerinin 20/1 aldıgı balıkesir seka,damadın ceo oldugu calık'a devlet bankası kredileri gene tarihin en büyük verilen teşviki rafineri için bu şirkette damat ceo bu arada toki ne oldu bunlara bir cevap ver sordum cevap yazmamışsın
  • makedonya 02 Ocak 2013 Çarşamba 07:50
    tam çarkçısın adalı, önce özeldi diyorsun, biraz araştırınca da lisans hakkını satmış diyorsun, ben boşuna demiyorum.
  • apachi28 30 Aralık 2012 Pazar 01:17
    ideolojik tahammülsüzlük beyinlerin darlığından kaynaklanır. bunu aşmak için biraz gayret ediniz de o beyinciklerinizde patlayıp zayi olmasın emi muhalif cenah...!
  • jaguar123 30 Aralık 2012 Pazar 01:17
    seni çok seviyoruz basbakanım allah yolumuzu acık etsin.
  • adilol 30 Aralık 2012 Pazar 18:58
    biz başbakanı sevmiyoruz, bizim de yolumuz açık olsun.
  • Misafir 30 Aralık 2012 Pazar 01:13
    sen ve senin gibiler bu millete koyun dedikce millet koyacagi yeri tekrar hatirlayip koyuyor merak etme kardes aynen devam
  • serkent 30 Aralık 2012 Pazar 01:00
    makarna timlerine diyorki, size yol yaptim, makarnalar daha cabuk ulassin diye, tencere, kömür, buzdolabi ve camasir makinesi dagattim, bu da bunlarin demokrasisi (makarna dagit, oy satin al). makarna timleri alkisliyor. vatan elden gidiyor, makarnacilarin umursadiklari yok.
  • makedonya 30 Aralık 2012 Pazar 23:05
    senin gibi kafalar bu memlekete ne yapmış, sen hele onu bi yaz bakalım. sırf milleti küçük görme yazıları. sanki kendiniz ingiliz kraliyet ailesindensiniz. önce arkanıza bi çaput bağlayın, sonra bu halka makarnacı dersin. 2002 de akpartı yüzde 35 aldığında makarna kömürmü dağıttı sence. sizin kültürünüzde yardım kültürü oluşmadığı için, yardım diye bir tane hareketiniz yok ortada. yardım edenede etmediğiniz yazıyı bırakmazsınız. bitmişsinizde haberiniz yok.
  • cemitavi134 30 Aralık 2012 Pazar 00:52
    hortumlari kesilenler gine avaz avaz yazmis hehehe
  • alinez 30 Aralık 2012 Pazar 00:26
    on yıldır her hafta bir açık artırma düzenliyor, ne van ne yok satıyorsunuz. millet, satacak bir şey kalmayınca başarınızı anlayacak...
  • makedonya 30 Aralık 2012 Pazar 23:09
    yapılan yatırımlarla, satılanları hiç karşılaştırdınmı. sadece marmaray ve 21 aralıktaki 112 adet açılan proje değerleri 20 milyarı geçmiş, 10 yıllık özelleştirme ise 36 milyar. bu mu memleket satma, sen bir şey yapmadan satanları görmemişsin. sizin vicdan başka yerden çalışıyor, biliriz biz.
  • Misafir 30 Aralık 2012 Pazar 00:24
    Uff....midem bulaniyor bu adami dinledikce! Hep ayni nakarat hep ayni ayni!
  • yilmaz28148160 30 Aralık 2012 Pazar 00:57
    senin miden daha cok bulanacak allah bize omur verdikce o adamda basta duracak
  • jaguar123 30 Aralık 2012 Pazar 01:19
    okuma o zaman. git bişeyler atıştır
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 23:51
    yolmu acti bu ne anlamadim ne yaziyor malum duble yoldan baska birsey acmazda
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 23:49
    hay senin siirinede hapisinede yetti be yetti temcit pilavi gibi isitip istip koyuyor milletin onune bu koyun millette yutuyor
  • saffetsus 30 Aralık 2012 Pazar 00:24
    herkes karşısındakini kendi gibi zannedermiş....
  • yilmaz28148160 30 Aralık 2012 Pazar 01:01
    o bizim basbakanimiz sevsende sevmesende dinleyeceksin.isine gelmiyorsa temcit pilavini oturup kendin yersin.
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 23:45
    ribozom sen ayikmisin dinciler daha cok iciyorda ondan yazdim
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 23:45
    hadi git isine CHP liymis sen onu benim kulahima anlat
  • Emrah Ceylan 29 Aralık 2012 Cumartesi 23:35
    bizi ötekileştirmişlerdi diyen sayın başbakan dün elinde kuran tutan, dindar ve kindar ak gençliğe hitap ederek ötekileştirme yapan başbakan değil mi? ama bir sözüne hakikaten katıldım. 10 yıl önce bugün olduğu gibi konuşamıyorlardı dediği insanlar hakikaten artık verdikleri tavizler ve gösterdikleri müsahamalar sayesinde artık istedikleri gibi konuşup, imralıdakine tezahuratlar yaparak, bayraklarını, posterlerini açarak gezebiliyorlar. aynen dediği gibi 10 sene önce böyle değildi...
  • apachi28 29 Aralık 2012 Cumartesi 23:24
    farkı göremeyenlere şunu yazayım; 10 yıl öncesine kadar iktidarlar temel atarlardı sadece. gerisini siz biliyorsunuz zaten. ama görülüyor ki bu iktidar açılış yapıyor. şimdi iktidarı beğenmeyip muhalefette her türlü aşağılık ifadeyi layık görüyorlar. bunlar için iki seçenek mümkün , ya bu millete hizmeti hazımsızlık. ya da bu hizmetlerden eskisi gibi hortum çekememeleri.
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 23:11
    Duble yollarla bu kadar kolay mi insan kandirmak?
  • yilmaz28148160 30 Aralık 2012 Pazar 01:07
    arkadasim sen kanma,biz kanmaktanda,inanmaktanda mutluyuz.
  • acar20 29 Aralık 2012 Cumartesi 21:00
    bazıları konuşur bazıları iş yapar...chp lilerin işi meyva veren ağacı taşlamak...yazık aslında sizide anlamak lazım...40 senedir 2 cümle laf etrafında dönüp duran bir partiye bel bağladınız..itiraf etmekte zor hatanızı haklısınız...:) son on yılın adamı siz ne derseniz deyin erdoğandır.....gücünüze gitmesin....:)
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 20:56
    2023 u goremeyeceksin her bahse girerim senle basbakan var misin ? Torunlarinda 2071 i goremeyecek var misin iddiaya ?? Evet diyorsan gel ODTU ye !!
  • tst7277 29 Aralık 2012 Cumartesi 23:44
    kimin görüp kimin göremeyeceğine ancak ve ancak rabbim karar verir.bunu bilen erdoğan çok rahattır merak etme sen.
  • valiant 29 Aralık 2012 Cumartesi 20:39
    rabbim seninle olsun. sessizlerin sesi oldun. kimsesizlerin kimsesi oldun.her daim arkandayız.yüzde elli kim diye merak ediyorlar ya... etmesinler: biziz! ama onlar göremezler! çünkü görmek isteyen göz görür ancak!
  • osmanosmancuk 29 Aralık 2012 Cumartesi 20:24
    evet oncekı hukumetlere gore bu hukumetın basarısı kıyaslanamayacak duzeyde olabılır.ancak uzun vadede cok zararlı cıkılacak bızı mahfedecek ısler yapıyorlar.ornegın vasıfsız ve becerıksız mıllı egtm bakanı egıtım sıstemının ıcıne etdı.kendı kafalarından element uydurdular.hazırlık sınıfını kaldırdılar ılk sene ıngılızce agırlıklı ve daha hafıf alısma evresı olacakmıs guya.ama yalan vaad tabıkı.rezıl etdıler lıselerı.fatıh projesıymıs!dunyanın en sacma ıcraatı.ders bılgısayardan ogrenılmez,anlasılmaz.4+4+4 desen ayrı bır rezıllık."kurt acılımı" desen tamamen ayrımcılık ve boluculuge...
  • ebrumu 29 Aralık 2012 Cumartesi 20:07
    atatürkten sonra chp die bişey kalmadııı.ve konsensüsün kısa süre önce yayınlanan son araştırması, eylül ayına göre oy potansiyeli ak partinin yüzde 50,7 ile ilk sıradaki yerini koruduğunu, oylarını yüzde 3.9 oranında arttıran chpnin yüzde 27.7 ile ikinci, binde 3 puanlık bir düşüş yaşayan mhpnin ise 12.8lik oy oranıyla üçüncü sırada yer aldığını ortaya koymuştu.evet bu gidişle chp anacak bidaha 2060 yılında filan iktidara gelebiilir
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 20:00
    Misafir olarak da gayet görüş belirtilebiliyor emrah ceylan. Amacın ne senin. Ne yapmaya çalışıyosun. İyi misin??
  • Emrah Ceylan 29 Aralık 2012 Cumartesi 23:29
    iyiyim misafir sen nasılsın? e hadi misafirliğe mi geldin kalk oynayalım...
  • kartal-60 29 Aralık 2012 Cumartesi 20:00
    sakal trası.
  • Emrah Ceylan 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:55
    susarak kazandığın değeri boş konuşarak harcama liseli ergen. çoluk çocuk muhabbeti yapılacak yer değil burası. kendine güldürme milleti...
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:53
    Emrah ceylan sizin tayfanin organize bir sekilde burda yorum yazdigi belli. Sizin gibiler internette yorumlarla propaganda yaparken halk calismaya ve milli geliri yukseltmeye devam ediyor. Nutuk'u en iyi anlayan yine biziz
  • Emrah Ceylan 29 Aralık 2012 Cumartesi 23:28
    organize olmak, eleştiri yapabilmek, memnun olmadığını dile getirmek güzeldir misafir kardeşim. halk tabi ki daima çalışmaya devam edecek, zaten memleketin geldiği son noktada çalışmazsa yazık eder kendine. önemli olan birilerinin istediği gibi karşısında her daim ceket ilikleyecek, kafasına vur önünden ekmeğini al, 3 kuruşa talim, tüm değerleri birisi tarafından kontrol edilen, tek tip vatandaş moduna girmemek, girerse de bu sıkıntısını dile getirebilmek. siz misafir geldiniz, misafir gidersiniz. önemli olan ileride çocuklarınıza bırakacağınız iyi şeyler olsun. değil mi misafir arkadaşım?
  • atabey174 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:48
    akp sayesinde bu ülke gerçekten hizmet gördü ancak yetkisini de çoğu kez kendi bildiğinden yana kullandı..akp iktidarda kalmalı ama ezici çoğunlukla değil..o yüzden oyum nefret ettiğim chp ye
  • yusuf51 29 Aralık 2012 Cumartesi 20:28
    tebrik ediyorum.bende bi chp li olarak chp yüzde 45 oy alsa oyumu akp ye verirdim.
  • gercek_nedir 29 Aralık 2012 Cumartesi 21:24
    lütfen cidden böyle düşünüyorsan oy verme ... ya sizde iyice acayip bir chp takıntısı oluştu.. chpnin tarihini bilmeyen yorum yapmasın allah için. bu ülkenin kaderini olumlu anlamda 180 derece değiştiren kıbrıs barış harekatını yapan chp değildi sanki...
  • 00sput 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:47
    adam. adam . adam . adam .adam . adam. adam. adam. adam. adam. adam. adam. adam. adam. adam
  • kartal-60 29 Aralık 2012 Cumartesi 20:01
    traş.
  • 00sput 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:44
    emrah ceylan evladım sus milletin peşinde dolanma evladım sus
  • Emrah Ceylan 29 Aralık 2012 Cumartesi 23:30
    hay yaşa sen liseli ergen :)
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:31
    Ayakta uyutulan kesim derken % 50 ye yakın kesim mi komiksin. Bir tek sen biliyosun zaten doğruyu.
  • Emrah Ceylan 29 Aralık 2012 Cumartesi 20:02
    ayakta uyutulmaya müsaitsiniz arkadaş her şeyinizle belli ediyorsunuz...
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:09
    Catlayin chpliler
  • retroman 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:44
    uzgünüm, yaradandan ötürü sizler bizide sevmek zorundasiniz, ama biz sizleri sevmek zorunda degiliz, bakin memleket nasil ikiye üce bölünmüs gördünüzmü??
  • Emrah Ceylan 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:50
    yinemi geldin liseli ergen...
  • tst7277 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:09
    başbakanım allah razı olsun senden.sayende türkiye seneler sonra adam gibi bir başbakan gördü.durmak yok yola devam.
  • Emrah Ceylan 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:02
    dikkat ediyorum da hükümeti savunan yorumlar yapanlar genelde isimlerini yazmaktan çekinen misafir tayfası. acaba neden? ...
  • diplom 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:20
    isim yazmaya ne gerek var ki, emrah ceylan?
  • Emrah Ceylan 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:41
    misafir adı altında farklı kişilermiş gibi görünmeye çalışan cingözler var aranızda diplom...
  • mehmetaydin 29 Aralık 2012 Cumartesi 21:03
    komplocu bir zihniyet... her olayın yazının sesin haberin arkasında bir akp cemaat arayışı seni epeyce yoruyor olsa gerek.
  • Emrah Ceylan 29 Aralık 2012 Cumartesi 23:31
    mehmet bir şey aramaya gerek var mı? yorumlar açık seçik ortada değil mi?
  • ribozom 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:01
    bu iktidarın, allahın izniyle her işi başaracağından adları gibi eminler, bunların korkusu zaten türkiye'nin kalkınması ve büyümesidir! korkuları budur! kulaklarını tıkayıp yaygara yapıyorlar! dinlemekten bile korkuyorlar.
  • erdemece 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:48
    keske turkiye buyuse turkiye yukselse ama ben senin bu ruyalari gormeni saglayan seyden istiyorum. nerden alabilirim?
  • ribozom 29 Aralık 2012 Cumartesi 20:17
    erdemece, gerçekleri görmen için hiç bir şey almaman gerektiğini anlaman ve ayık olman yeter.
  • mehmetaydin 29 Aralık 2012 Cumartesi 21:05
    erdemece... öncelikle ellerini başının arasından çıkarmayı dene. böylece sağına soluna yukarıya aşağıya bakıp gerçekleri görebilirsin. bu duruş seni tek noktaya kiltlemiş gibi :))
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:00
    Yolun acik olsun senin tirnagin olamazlar
  • yetmeez 29 Aralık 2012 Cumartesi 18:44
    genç kızlar bilmese de olur ,444'ün anlamını babaları çok iyi biliyor ; 15 'inde açık liseye yazdır , türbanı giydir ve evlendir.
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 18:43
    Hey gidi hey, bir zamanlar politikacilar...cagiz....cegiz...cak...cekli cümleler kurarlardi seninle bunlardan kurtulduk usta, 30-40 yildir bitmeyen eserleri bitirdin
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 18:35
    Sermayenin iktidarının sırrı , emekçilerin bölünmüşlüğünde yatar.
  • ribozom 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:05
    emekçilerin bölünmüşlüğünün sırrı da birlik yapabilme arzusunda bulunabilecekleri bir sermaye'nin iktidar olmasında yatar.
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 18:33
    Allah ım sana güç kuvvet versin
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 18:28
    seviyoruz seni
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 18:12
    hep muhalefet. Chp dnemini ya?amayan yeni ku?ak muhalefetler. Haberiniz olsun diye diyorum. Akp den daha iyi bir iktidar olmad? bugune kadar. Ne Chp ne Mhp daha iyisini yapamaz ?u lkede, yapamad? da zaten zaman?nda
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 17:57
    Oluşum budur iste .. Canım ulkem ne duruma geldi ? Waay be ...
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 17:53
    Chp'nin türkiye'ye be verdigi malum. Kendini halkin üstünde gören kendini sirf tüketime adamis bati özentisi 'sözde' elit kesim. Son 10 yilda dunyanin imrendigi ekonomik kalkinmayi yasiyoruz.
  • erdemece 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:49
    dunyanin imrendigi mi kalkinma mi? gulerken sandalyeden dusuyordum dostum boyle espriler yapma tehlikeli
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 17:37
    Adamin dibi
  • 00sput 29 Aralık 2012 Cumartesi 17:22
    adam adam...adam adam.. adam adam.. adam adam .. adam adam.. adam adam. adam adam
  • aydin82 29 Aralık 2012 Cumartesi 17:41
    aramaya devam et belki bulunur:)
  • Emrah Ceylan 29 Aralık 2012 Cumartesi 17:54
    aferin evladım şimdi de bir sayfa ali topu tut yazacaksın...
  • erdal-35 29 Aralık 2012 Cumartesi 17:20
    hala arabesk mağdur muhabbetlere devam... dünyada benzeri görülmemiş bir iktidar.. hem iktidar hemde mağdur...
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 17:08
    Chp bidaki secimlerde o sevdigi 20% de kayipedecek
  • Emrah Ceylan 29 Aralık 2012 Cumartesi 17:14
    üzgünüm ama birilerinin bir sözüne ayakta uyutulan sizin gibiler olduğu sürece sanırım öyle olacak...
  • erdal-35 29 Aralık 2012 Cumartesi 17:22
    chp yaklaşık 80 yıldır var ve var olmaya devam edecek.. akp, tayyipten sonra ne olacağı malum...sadece tabelası kalır herhalde...
  • aydin82 29 Aralık 2012 Cumartesi 17:46
    aman akp o çok güvendiği yüzde 48 den olmasında:)chp her gün oyunu arttırıyor,polisten gazı yiyen doğru chpye geliyor.asıl siz düşünün artık...
  • ankaraliokan 29 Aralık 2012 Cumartesi 16:50
    hep alisildik ici bos laflar.
  • alper_035 29 Aralık 2012 Cumartesi 16:50
    komedi diyen arkadaşlara gelsin, erdoğan olmasaydı şuan başkentimiz new york yada tel aviv'di.
  • fromistanbul 29 Aralık 2012 Cumartesi 16:56
    öyle oldugunun farkında olmaman bizim sucumuz degil.
  • dersimli6262 29 Aralık 2012 Cumartesi 18:24
    yahu alper daha 2 gün önce israili natoya kabul ettiler, kim oy verdi: türkiye.... bi daha düşün bu ne anlama geliyor.
  • dasyatis 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:41
    2. dünya savaşından beri öyle zaten
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 16:49
    duble yol ne..almanyadaki gibi 5-6bin km lik otoban yaptirin gorek bedavasindan
  • scalanouva 29 Aralık 2012 Cumartesi 16:48
    başbakan şiir okudun hapse girdin,ya suçlu deyip içeri attıklarınız suçsuz çıkınca yıllar sonra siz ne yaptınız?
  • cenko32 29 Aralık 2012 Cumartesi 16:26
    artık yeni bir oluşuma ihtiyacımız var.bunlarla bu kadar oluyor.
  • scalanouva 29 Aralık 2012 Cumartesi 17:00
    yeni oluşum dediğiniz karşı devrim gibi hareketlerin bizi ileri götürdüğünü zannediyorsan yanılıyorsun.yapılmak istenen anayasayı değiştirirken ifah olmayan parçalanmanın koşullarıda kaonulacakve kendisi içinse süper yetkiden esattan aşagı kalmayacak bir yönetenler,birde yönetilen inananan ama ititraz edemeyecek nesiller oluşturulacak.elimize verilen reçete bu.oluşum bu.
  • fizan34 29 Aralık 2012 Cumartesi 16:26
    bu ülke yükselme dönemini üc kişi ile yaşadı atatürk dönemi özal dönemi erdoğan dönemi bu ülke sizleri unutmayacak sizi seviyorum
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 16:20
    Komedi
  • ergenekoncu-balyozcu 29 Aralık 2012 Cumartesi 16:18
    yaptığı duble yolları anlatıp duruyor sürekli,bir de sattığı devlet kurumlarını söylese ya..devlet on senede hangi yatırımı yapmış hangi dev fabrikayı kazandırmış ülkeye..ancak cumhuriyet kazanımlarını satın..
  • diplom 29 Aralık 2012 Cumartesi 16:51
    hangi gelismis ülke de devlet fabrika yapiyor..kacinci yüzyilda yasiyorsun sen?
  • ergenekoncu-balyozcu 29 Aralık 2012 Cumartesi 18:44
    senin ülken gelişmiş ülke mi,kişi başına milli geliri ne kadar,kendi otomobili var mı?yapamıyorsan yapılmışları neden satıyorsun..
  • diplom 29 Aralık 2012 Cumartesi 19:24
    hem neyin var diyosun, hem de herseyi sattilar diyorsun..kendi icinde celisiyorsun.. özellestirilen hangi kurum zarar etti, hizmetini iyilestirmedi? bir söyle bakalim..
  • gercek_nedir 29 Aralık 2012 Cumartesi 16:09
    eğer ki recep tayyip erdoğanın şu konuşmasını okuduysanız diğer en az 20-30 konuşmasını okumanıza gerek yoktur, otuzuncu konuşmasını da bir ihtimal değişik bir şeyden bahsetmiş mi diye okursunuz ama yanılırsınız. 10 yıldan fazladır ülkeyi yönetiyorsun tabii yaptığın iyi şeyler olacak ama bunları inanılmaz şeylermiş gibi anlatırsan sorun burada! her zaman derim akepe kendinden önceki hükumetlere laf atar ama onların yaptıklarını sata sata bitiremedi..
  • inciroglu38 29 Aralık 2012 Cumartesi 17:07
    aynen hep aynı duble yol bide 444 çıktı
  • laphis 29 Aralık 2012 Cumartesi 18:07
    satacak bir şey kalmadığı zaman siyaseti bırakır
  • redblood 29 Aralık 2012 Cumartesi 16:08
    seçim geliyor hanımlar kızlar siz aklımıza geldiniz...nerelerdeydiniz siz sahi!!!????
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 15:43
    Adam gibi adam Recep Tayyip Erdoğan. İnşallah uzun ömürlü ve saglikli hayat geçirirsin başbakanım. Çatlayın fırsatçılar
  • 84caner 29 Aralık 2012 Cumartesi 16:38
    fırsatçılar sever sömürülenler sevmez ..sevgin görecelidir
  • inciroglu38 29 Aralık 2012 Cumartesi 17:09
    çatlmaktan ziyade üzülüyorm seçmenlerin bu tavrına başbakanla aynı fikirde olmayanlara çatlayın tabiri ilginç çarpıcı türkiye gerçeği
  • Emrah Ceylan 29 Aralık 2012 Cumartesi 17:58
    takım tutar gibi parti tuttukça çatır çatır çatlayan anca siz olursunuz...
  • laphis 29 Aralık 2012 Cumartesi 15:41
    ot biten yerlere bina yaparsın sonra ot ithal edersin,80 yılda yapılanı 80 günde satarsın
  • Misafir 29 Aralık 2012 Cumartesi 15:35
    sayin basbakanim helal olsun sana sen buyuksn basbakanim. ya gercekten dogru soyluyrsn hani bir lafn var DURMAK YOK YOLA DEVAM TESKRLER BASBAKANIM ALLAH YARDINCN OLSUN
  • msfrrr 29 Aralık 2012 Cumartesi 15:27
    sülo niye viranşehire gitmişki 1968 de hayret
  • nairalsaif 29 Aralık 2012 Cumartesi 15:27
    durmak yok show a devam :-)
  • msfrrr 29 Aralık 2012 Cumartesi 15:25
    eyvallah çok güzel işler gördünüz ama bize şöyle yaptılar böyle yaptıları fazla anlattığın zaman sıkıcı oluyor
Kalan karakter : 2000