ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Ünlü şarkıcı Teoman, uzun zamandır birlikte olduğu Ayşe Kaya ile evlendi.



Ünlü şarkıcı Teoman, Boğaziçi Üniversitesi'nde tanıştığı ve uzun zamandır birlikte olduğu Ayşe Kaya ile nikah masasına oturdu. Les Ottomans Otel'de düzenlenen törene, aile bireyleri ve yakın arkadaşlarından oluşan 40 davetli katıldı. Basına kapalı gerçekleşen nikah töreninde Teoman'ın nikah şahidi menajeri Funda Sanlıman ve yakın arkadaşı Murat Pazarpaşı olurken, Ayşe Kaya'nın nikah şahidi ise yakın arkadaşı Ayşe Tiryaki oldu.

Ayşe ve Teoman'nın tanışıklıkları çok eskiye, 12 yıl öncesine dayanıyor. Uzun senelerini sevgili olarak geçiren çift, ayrı kaldıkları sürecin üzerine ani bir evlilik kararı aldı. Çift, Nişantaşı'nda yaşayacaklarını ve balayına da gitmeyeceklerini açıkladı.

Çiftin mutluluklarının yanı sıra ailelerinin, özellikle de iki annenin sevinçleri gözden kaçmadı.

İHA


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 22:40
    Bu adamda evlenmiş ya yazık kıza
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 13:15
    Teomanda evlendiyse sira bana gelmis demektir:))
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 10:07
    Yyinede turnay? gznden vurmu?
  • muddin61 31 Aralık 2012 Pazartesi 09:40
    gelin güzel değilmiş.teoman jude law mübarek.
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 09:01
    Kiz guzel kiz, teo guzel degil
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 09:00
    Kadin guzel degil tamam ama Adam cok mu guzel...
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 07:52
    Teo cocuk yapmak icin evlendi, yaslilik psikolojisi.
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 06:31
    allah mesut etsin
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 05:53
    hiç yakişmamiş, bu kadin güzel değil. açi ama gerçek.
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 05:46
    Düzene yenik düştü, arkadaşlar dağılın.
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 03:47
    dünya evi de ne demekse artık :) daha önce uzay evinde yaşıyorlarmış gibi
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 03:34
    Seni de mi kaybettik be Teo:) hani ben hickimseyle evlenmem derdin??? ( ben de son demlerimdeyim ya, çırpınıyorum ve yenilicem sanırım doganın kanununa...)
  • dasyatis 31 Aralık 2012 Pazartesi 02:32
    çok sevindim sonunda duruldu adam inş mutlu olur.
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 02:18
    teoman yakisti mi sana ya
  • rahmetli 31 Aralık 2012 Pazartesi 02:12
    sabahlar olmasin durmak yok yolla devam
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 01:41
    Allah Mesut etsin
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 01:12
    Mutluluklar..
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 00:59
    adamsinnnn
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 00:54
    Bu kiza yazik olmus.
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 00:34
    Allah mesut etsin,omur boyu mutluluklar. Teoman fotografta sarhos gibi sanki:) ama yakisir adamima. melankolik sarkilarin krali ne de olsa.
  • kharis 31 Aralık 2012 Pazartesi 00:19
    severim teoyu allah mesud etsin...bu adam evlenirse herkes evlenir dedi içimdeki ses :)
Kalan karakter : 2000