28 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA
KÜLTÜR-SANAT

Fetih'ten önceki İstanbul'dan 41 kare!

04 Şubat 2017 Cumartesi, 19:35:53

Antoine Helbert tarafından, belgelere dayanılarak çizilen İstanbul resimleri büyük ilgi görüyor. Ünlü sanatçı meraklılar için "Fetih Öncesi İstanbul"u resmetti ve internette de yayınladı


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 12 Nisan 2017 Çarşamba 12:26
    fatih sultan mehmet senden allah razı olsun ..iyi ki fethetmiş atalarımız. .
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 23:19
    Kubbeli binaları görünce Mimar Sinan aklıma geldi. Acaba o binaları mı taklit etti ?
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 12:33
    Birisini hayalleri. Bizden de düşünmeden inanan bir sürü insan var galiba.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 01:28
    LATİN İSTİLASINDAN ÖNCEKİ HALİ BİZ ŞEHRİ FETİH ETTİĞİMİZDE İSTANBUL BİR VİRANE İDİ....
  • Misafir 17 Mart 2017 Cuma 22:24
    Bunlar Osmanlıdan önceki devirlerdeki, 4.Haçlı seferlerinde yağmalanan İstanbul bu resimlerdekidir. Osmanlının fethine gelindeiğinde bu resimdeki eserleri çoğu ya yıkılmış, ya da bakımsızlıktan çökmüştü.
  • Misafir 17 Mart 2017 Cuma 21:47
    iyi ki fethetmiş atalarımız. putperest mimarisi gibi.
  • Misafir 17 Mart 2017 Cuma 21:11
    İstanbulu feth ettik yalanına artık daha ne kadar inanacaksınız İstanbulu katolik Papa Osmanlıya hediye etti 30 bin Cenevizli askerin Osmanlı ordusunda olduğunu lise tarih kitaplarında yazmasalarda daha ciddi Osmanlı tarih kaynaklarında var
  • Misafir 17 Mart 2017 Cuma 21:06
    İstanbulu feth etmemişiz bir medeniyeti yok etmişiz yerine büyük bir köy kurmuşuz
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 22:40
    bana arkadas ruyasinda romayi gorup istanbulu cizmis gibi geldi. bir kere istanbul depremlerle yerle bir olmus bir sehir. fatih"in depremden sonra ahsap ev emri verdigi bir gercek. istanbul'un kaderi yikilip yeniden imar üzerine. insaat sektörü cok gelismis :D
  • Misafir 05 Şubat 2017 Pazar 14:58
    gerçekten böyleydiyse resmen yağmalamışız güzelim şehri
  • Misafir 05 Şubat 2017 Pazar 14:12
    Yazık olmuş istanbula
  • Misafir 05 Şubat 2017 Pazar 13:32
    Çok da bir değişiklik yok, silueti bozan kuleler var o da baktığımız yere göre değişiyor zaten ! ! !
  • Misafir 05 Şubat 2017 Pazar 13:31
    Çizimler adeta bir şaheser. Fakat acaba İstanbul tekrar bu şekilde mi imar edilmeli yoksa özgün bir tarzda mı ?
  • Misafir 05 Şubat 2017 Pazar 13:01
    o zaman çok güzelmiş
  • Misafir 04 Şubat 2017 Cumartesi 21:40
    o sırada deprem olmuş surlar yıkıkmış zaten.savaşıcak durumlarıda yokmuş.ama fethedildi diye yazıyo.
  • Misafir 17 Mart 2017 Cuma 22:36