TGRT istifa haberine yanıt verdi

TGRT'den yapılan açıklamada istifanın News Corp. tarafından satın alınan TGRT ile ilgisi olmadığı bildirildi.

02 Şubat 2007 Cuma, 18:11:00Güncelleme: 18:11:00
Onaylanmadı Bu haberi favori listenize eklemek için üyelik girişi yapmalısınız. Üye değilseniz tıklayın.
Habertürk'e facebook veya
twitter hesabınızdan hızlı bağlantı yapabileceğiniz gibi e-posta hesabınızla da  yeni üyelik yapabilirsiniz.
TGRT Kurumsal İletişim Direktörlüğü'nden yapılan açıklamada, TGRT Genel Müdürü Murat Akgiray ve Sorumlu Müdür Bahattin Apak'ın Samast görüntüleri nedeniyle  istifa ettiği yönündeki iddiaların gerçeği yansıtmadığını bildirildi.  Konuyla ilgili açıklama şöyle;

Gün içerisinde bazı Internet sitelerinde yer alan “TGRT’den istifa” haberleri asılsız olup TGRT ile hiçbir ilgisi yoktur. Dün akşam TGRT Ana Haber bülteninde yayılan Samast haberleriyle ilgili TGRT’de hiçbir istifa gerçekleşmemiştir. Konu bütünüyle bilgimiz ve ilgimiz dışındadır. Bu konuda, News Corp. tarafından satın alınmış olan TGRT televizyon kanalı ile İhlas Holding sahipliğinde olan TGRT Haber kanalı birbirine karıştırılmaktadır.