ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Murat Bardakçı’nın hazırlayıp Erhan Afyoncu ve Zeynep Özkartal’la birlikte sunduğu “Tarihin Arka Odası”nda bu hafta Türk televizyonlarında bir ilk yaşandı. Moğolistan’da bir Göktürk hükümdarı için bundan 1500 yıl önce inşa edilen ve geçtiğimiz aylarda ortaya çıkartılan mezarın görüntüleri yayınlandı.

Programa eski Türk tarihi uzmanı Prof. Dr. Ahmet Taşağıl ile Göktürk mezarını bulan Kazak arkeolog Cantekin Karcaubay konuk oldu.
 

 


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • timebandit 04 Kasım 2012 Pazar 23:12
    murat bey gereksiz mesajları okumazsa çok iyi olacak. adamlar murat bey sinirlendikçe dahada abuk sabuk mesajlar atıyorlar. 3 hafta önce programı izleyemedim bu yüzden.
  • seqret 04 Kasım 2012 Pazar 22:06
    murat beyin ilahiyatçıların ipliğini pazara çıkarmasına bayılıyorum ...
  • derinkuyu 04 Kasım 2012 Pazar 22:29
    ha sen turklerin islamdan once hiristiyandi diyenlerdensin ahamda anlamisim :):)
  • timebandit 04 Kasım 2012 Pazar 23:08
    derin kuyu olayı gereksiz yöne çekme. islam 610 dan önce vardıda insanlığın mı haberi olmadı. o dönemde bazı türk devletleri şaman, bazıları yahudi, bazıları budist az bir kısmıda hristiyandı.
  • seaseaside 04 Kasım 2012 Pazar 18:35
    güzel programların devamını bekliyoruz. fakat gece gec saatlerde konu dışı muhabbet fazla olunca bazen uykumuz cabuk geliyor. yinede teşekkürler
  • Misafir 04 Kasım 2012 Pazar 03:33
    ellerinize emeginize saglik , zevkle seyrediyoruz
  • aliihsanates 04 Kasım 2012 Pazar 03:00
    türk tarihi açısından inanılmaz bir keşif. zevkle izliyoruz.
  • Misafir 04 Kasım 2012 Pazar 02:51
    Muhteşem oluyor program. Allah binlerce defa razı olsun. Tanrı Dağları'nı gördüm, inşallah Moğolistan'a da gideceğim.
  • bizimvatan 04 Kasım 2012 Pazar 02:49
    program süper oraya sacma mesaj atanlari merk ediyorum ??
  • Misafir 04 Kasım 2012 Pazar 02:35
    Moğolistan'da Türk ne gezer, o Moğoldur
  • Misafir 04 Kasım 2012 Pazar 02:29
    programda her bi mangal yapılacak havası var, murat bardakçı aşırı rahat davranıyo, buda izleyiciye biraz itici geliyor. ama herşeye rağmen çok başarılı bir program..
  • center_of_red 04 Kasım 2012 Pazar 02:27
    yürekten tebrik ediyoruz yaptığınız bilimsel keşifi. milletçe tarih mirasımıza kattıkları için kazak moğol ve japon halklarına saygılar ve sevgiler.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 23:00
    Çok başarılı bir program..
  • severniy 03 Kasım 2012 Cumartesi 22:13
    severek takip ettiğim bir program hele o murat amca ile erhan abinin diyalogları...unutuyordum az daha bir de murat bardakçı'nın seyirci maillerine verdiği cevaplara bitiyorum ya...çok hoş... ayrıca ilber ortaylı'yı da unutmamak gerek...onu da bu ekibe kadrolu yapsanız ya...bir gülüşü var ömürlük...yani o da çok hoş...:) kısacası program on numara...
  • fagotto 03 Kasım 2012 Cumartesi 20:11
    ya program çok iyi de çok kaynatıyolar, bazen bayılıyoruz ama ısrarla izlemeye devam... biraz az kaynatılsa ii olur ... lütfeen...
  • wien_07 03 Kasım 2012 Cumartesi 19:45
    ben de sürekli olarak takip ediyorum. umarim daha uzun yillar yayinlanir. yayindan kaldirilma ihtimalini düsünmek bile istemiyorum. bu kadar güzel ,tarihsel ve kültürel konularin ele alinmasi gercekten cok anlamli. toplumsal egitim ve gelisim icin de önemli oldugunu düsünüyorum. bu arada programi kaciranlar "tvarsivi'nden" tamamini izleyebilirler.
  • valerius 03 Kasım 2012 Cumartesi 19:42
    merakla bekliyorum üstat
  • wasinh 03 Kasım 2012 Cumartesi 19:03
    programınızı zevkle izlemeye çalışıyoruz. çalışıyoruz çünkü çok geç saatlerde bittiği için takip etmek çok zor oluyor. önceden ne güzel siteden videoları koyuyordunuz. kesik kesik parça parçada olsa izliyorduk. şimdi neden kaldırdınız? lütfen programı video olarak sitenizden yayınlamaya devam edin. ve lütfen düzgün olsun birsürü parça oluyor takip edilmiyor yüklemiyor vs. ilginize teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 18:59
    gktrk tarihi hep geride kalm? alan ama in? ahmet hocalarmzla ilgi artar tebrikler
Kalan karakter : 2000