30 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Türkücü Nihat Doğan, EndoğruHaber internet sitesinde yazdığı yazıda, Zerrin Özer'le ilgili çok çarpıcı bir iddiada bulundu. Nihat Doğan yazısında, Özer'in TRT Müzik kanalında yaptığı 'Anılarınla Gel' programı için Başbakan Erdoğan'ın aracılık ettiğini öne sürdü. 

Nihat Doğan, şunları yazdı:

"BÖYLE GİDERSE..."

"TRT Müzik'te sanırım hafta da bir kez yayınlanan Zerrin Özer’in şarkılar seslendirdiği programın başlama öyküsünü dinleyince içim burkuldu. Bir gece Başbakan'ı arayan Zerrin Özer, Başbakan'a ağlayarak işsiz olduğunu, böyle giderse sokaklarda kalacağını söylemiş. Hayatını sadece şarkı söyleyerek kazandığını söyleyen sanatçıya Başbakan da Gezegen Mehmet vasıtası ile TRT Müzik'te bir program yapması için talimat vermiş.
Eğer bu iddia doğruysa yakında birçok sanatçı arkadaşımız Başbakan'ı aramak zorunda kalacağını düşünüyorum.

Ne yazık ki, eğlence dünyası hızla kan kaybediyor. Yakında buna benzer başka olay yaşanırsa kimse şaşırmasın. Hiçbir belediye artık sanatçı arkadaşlara festival kapsamında kolay kolay iş vermiyor. Özellikle AK Parti'li belediyelerin bu konuda talimat aldığı söylentileri dahi ayyuka çıkmış durumda."


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 09 Aralık 2012 Pazar 23:28
    Ayıp Nihat bey, öyle olmuş olsa bile bunu reklam etmenize gerek yoktu. Unutmayınızki düşmez kalkmaz bir Allah
  • erkann123 07 Aralık 2012 Cuma 18:34
    ayıp denen bır sey var eger böyle bir şey dogruysa ayıptır senın burda bunları dıle getırmen hem en azından kadıncaz ekmegı ıçin ugrasmıs ya sen ne için ugrasıyorsun nıhat efendı sen ancak uckurun ıcın gıt otellere rezıl kepaze ol gel.senı ciddiye alan var mı allahını seversen söyle be nihat efendi.
  • jojojo 07 Aralık 2012 Cuma 11:29
    eğitim ve yatırım şart!!!
  • attractivee 07 Aralık 2012 Cuma 10:44
    bu olay doğrumudur bilmiyorum ama şarkıcı tayfasının zamanında iyi para kazanıp çok harcadığını görünce gelecekte ne olacağını düşünmemeleri ilginç geliyor.
  • enes_87 07 Aralık 2012 Cuma 10:34
    arkadaş işletme mezunu gibi elini sallasan sanatçı . hangi biri iş yapsın..bence sanatçı olmak içinde kpss koymak lazım
  • Misafir 07 Aralık 2012 Cuma 08:34
    Nihat doğan kıyamet alametidir
  • socialworker 07 Aralık 2012 Cuma 08:29
    nihat işsiz mi kaldın?
  • Misafir 07 Aralık 2012 Cuma 06:53
    nihat bi is bul artik
  • kayaersun 07 Aralık 2012 Cuma 03:47
    vatandaş artık uyandı eskidendi arabesk duygu sömürülü şarkılar yıllarca insanları saçma sapan dizi ve şarkılarla sömürdüler tvde son dönemde ünlü yıldızların dizileri bile 5 bölüm olmadan yayından kalktı bundan sonra kendini şarkıcı ve sinemacı sanan karakterler uzun bir süre aç kalacağa benziyor artık kaliteli işler para kazanıyor yapımcılar bunu anlamalı diziler 45 sitcom 25 dakika ile sınırlanmalı
  • Misafir 07 Aralık 2012 Cuma 03:32
    Elinizi sallasanız bi sarkiciya değersiniz bu kadar şarkıcının oldugu ulkede normaldir bir gecede parlayip bir gecede sonuyorlar ondansonra vay hallerine
  • Misafir 07 Aralık 2012 Cuma 02:59
    Nihat bombasin yaa . Bu yüzden degerin yok Türkiye'de
  • yavuzyyavuzy 07 Aralık 2012 Cuma 02:58
    sevgili nihat, sanane sen ne cahil bir adamsın ailen sana başkalarının ayıbını ortmeyi öğretmedimi.zavallı
  • zottiradamus 07 Aralık 2012 Cuma 02:30
    dedikodu yapmak din kardesinin etini yemek gibidir. zerrin özer almanya dogumlu ve cifte vatandasligi var. onun gibi büyük bir sesin sokaklara düsecek duruma gelmesine zaten imkan yok ama varsayalim senin dedigin gibi oldu, gelir almanya'da issizlik maasini, ev kirasi yardimini alir misler gibi yasar. her duyduguna inanma.
  • Misafir 07 Aralık 2012 Cuma 02:21
    basbakan sana tokat gibii bi laf carpar demedi dmee
  • Misafir 07 Aralık 2012 Cuma 02:20
    Allah'ın adıyla yemin ederimki tarafsız, önyargısız oturup Nihat Doğan'ı dinleyeceğim dedim. Youtube'dan buldum bir kaç tane... Ses yok, yorum yok. Yok yani... Yahu hiçbirşey yok. Ses tonu rahatsız ediyor. Çok tiz bir ses,incecik. Çocuk sesini andırıyor. Türküler onunla ziyan oluyor. En son yapacağı şey türkü okumak.
  • Misafir 07 Aralık 2012 Cuma 01:35
    Yazık ya
  • burak1949 07 Aralık 2012 Cuma 01:08
    tv de bilmişlik taslıyon burda dedkodu yapıyon, sana ne iş istemişse sen kendi işine bak!
  • Misafir 07 Aralık 2012 Cuma 00:58
    Bu adama sanatçı demeyin gercek sanatçılara ayıp oluyor
  • Misafir 07 Aralık 2012 Cuma 00:44
    Dedikleri iyi gibi ama bi anlam cikmiyot
  • alp3499 07 Aralık 2012 Cuma 00:09
    yılbaşı geliyo ya! kendine iş arıyo işte!
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 23:59
    zerrin ozer basbakani aradiya,sen dec acunu ara belki yine alir seni adaya
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 23:42
    Senden nefret ediyorum nihat
  • burak1949 07 Aralık 2012 Cuma 01:10
    aynen.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 23:39
    bu adamin degerini olcecek para henuz basilmadi cunku maliyeti degerini kurtarmiyor
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 23:32
    Ya Nihat Allah rizasi icin sus, n'olur sus leyyynnn
  • gencihtiyar 06 Aralık 2012 Perşembe 22:55
    sen git koyunlarla ilgilen..........
  • dragontr_2023 06 Aralık 2012 Perşembe 22:55
    sizlerde kazandıklarınızı biriktirin. her allahın gününü dışarıda yaşayacaksınız yeyip içeceksiniz diye bir kural mı var ? bu işin gençliği olduğu gibi yaşlılığıda var.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 22:51
    Erkek adam dedikodu yapmaz. Gammazlamaz. Delikanlılık dersleri veriyor birde. Evvela sen delikanlı ol.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 22:44
    Sende sanatcimisin be. Git koyunlara cigir o ince sesinle...
  • nairalsaif 06 Aralık 2012 Perşembe 22:36
    bu elemanın medyaya yansıyan yüzü beni insanlığımdan utandırıyor. kaç para istiyorsa söylesin millet elini cebine atıp versin, bu da zırt pırt ortalığa çıkıp içindeki kiri ortalığa saçmasın.
  • kaorifer 06 Aralık 2012 Perşembe 22:33
    sana ne nihat ..
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 22:11
    Nihat dogan GS li
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 22:08
    taman nihat
  • girneli 06 Aralık 2012 Perşembe 22:05
    allahım bu adamdan kurtuluş yokmuuuuuuu
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 21:50
    sanane senini isin yokmu
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 21:32
    Kiskanmis ezik fenevli!
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 21:20
    basbakani sen arasaydin keske seni urumiye falan elci olarak atasaydi
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 21:10
    Kıskanç. Sende bi numara yok!!!
  • lazhocca 06 Aralık 2012 Perşembe 20:54
    zerrin ozer bu iyiligi hakediyor. sen arasan yapmazdi.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 20:13
    De ki aramış, ağlamış. Sana ne? Bir sanatçı iş buldu diye sevineceğine, ekmeğiyle oynuyor. Ayıp. Kim musallat etti bunu başımıza bilmiyorum.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 20:02
    Napsin adamin işi yok gücü yok.
  • Emrah Ceylan 06 Aralık 2012 Perşembe 19:29
    yahu 35 yaşındasın hala bir yere gelemedin daha da uğraşma nihat bu saatten sonra...
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 18:14
    Sen kim Zerrin Özel kim. Sana ne?
  • ihtiyarkanli 06 Aralık 2012 Perşembe 18:11
    buralara kadar mi düşecektin nihat?hem diyorsun ak partili belediyeler talimat almiş,sanatçilari davet etmiyorlar,diğer tarftan talimat yetkisi olan başbakan proğram yaptiriyor..bu ne lahana turşusu?kendine gündem yaratmak,fasulyeden mi saymak istiyorsun..bir sanatçi üzerinden gündeme gelecek kadar düştün demek!
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 18:09
    Yahu Nihat işin gücün boş konuşmak. Şunu kafana sok artık bu insanlar seni ciddiye almıyor.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 18:08
    Her derde deva bur basbakanimiz var cok sukur