Öne Çıkanlar
Son Dakika
GÜNDEM

Piyade Er Kerem Kılıçdaroğlu yemin törenine katıldı

15.09.2017 - 17:44 | Güncelleme: DHA

  • 1 Piyade Er Kerem Kılıçdaroğlu yemin törenine katıldı
    1 | 61

    Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, askerlik görevini Sivas'ta 5. Piyade Eğitim Tugayı Komutanlığı General Şükrü Kanatlı Kışlası'nda yapmakta olan oğlu Kerem Kılıçdaroğlu'nun bugün düzenlenen yemin törenine katıldı. Kılıçdaroğlu törene eşi, kızları ve gelin adayı ile birlikte katıldı.

  • HABERİN DEVAMI
  • 2 Piyade Er Kerem Kılıçdaroğlu yemin törenine katıldı
    2 | 61

    Ardından Kerem Kılıçdaroğlu'nun da aralarında olduğu 368'inci kısa dönem erler ile 24'üncü dönem sözleşmeli ve 1997-3 ikinci kademe 2 bin 740 asker yemin etti. Yaş kütüğüne plaketin çakıldığı törende, katıldıkları bazı eğitimlerde başarı gösteren piyade erlere de plaket verildi.

  • 3 Piyade Er Kerem Kılıçdaroğlu yemin törenine katıldı
    3 | 61

    Sivas 5'inci Piyade Eğitim Tugay Komutanlığı General Şükrü Kanatlı Kışlası'ndaki tören, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı.

  • 4 Piyade Er Kerem Kılıçdaroğlu yemin törenine katıldı
    4 | 61

    Törende konuşan Sivas Garnizon ve 5'inci Piyade Eğitim Tugay Komutanı Tuğgeneral Ömer Ertuğrul Erbakan, törene katılan asker yakınlarına ve Mehmetçiklere teşekkür etti. Ailelerin, kutsal vatan hizmetini yapmak üzere yurdun dört bir yanından şenliklerle uğurlanan askerlerin yemin törenini gururla izlediklerini aktaran Erbakan, şunları kaydetti:  "Güzel yurdumuzun dört bir yanından gelerek asker ocağında tek yürek, tek bilek olan evlatlarımızın duruşundaki heybet, bakışlarındaki kararlılık, omuzlarına yüklenecek sorumluluğu almaya hazır olduklarını göstermektedir. Kutsal askerlik vazifesinin ilk evresini bu törenle başarıyla tamamlayan yiğit Mehmetçiklerimiz, yiğit evlatlarımız yarınlarımız için bizlere güven telkin etmişlerdir."

  • HABERİN DEVAMI
  • 5 Piyade Er Kerem Kılıçdaroğlu yemin törenine katıldı
    5 | 61

    ANNE KILIÇDAROĞLU AĞLADI

    Töreni, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ve eşi Selvi Kılıçdaroğlu ile Kerem Kılıçdaroğlu'nun nişanlısı Mine Alşan ve çok sayıda asker yakını izledi. Daha sonra askeri birliklerin geçiş töreni gerçekleştirildi. Geçiş töreni esnasında Selvi Kılıçdaroğlu'nun ağladığı görüldü.

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 21:08
    ilerleme var kep takmayı ögrenmiş
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 20:11
    Helal olsun!Görmeyi özlediğimiz bir tablo...Herkese örnek olsun.Aslan gibi hareketler bunlar
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 19:06
    kiminin oğlu askerden kaçar kiminin oğlu askere gider. Bu işler böyledir ama anlayana...
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 18:50
    Yakışmış askerlik Delikanlıya.Bunlar güzel şeyler her Anne ve Babanın yaşaması gereken duygular.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 17:20
    çok zordurumda askerlik yapiyor üzüldüm ınan
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 22:52
    Cok dogru... bizde yaptık hiç haber konusu olmadık. Ya biz dokuz aylık değilmiyiz...
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 17:20
    çok zordurumda askerlik yapiyor üzüldüm ınan
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 17:01
    Her şeyin kötü tarafını göreceğinize takdir etmeyi de bilin.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 16:40
    dünyayımı kurtardı altı üstü askere gitmiş gedecekler herkes gibi bütün poliikacıların cocukları
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 17:08
    çürük raporu alanlara laf sok sen aslan gibi gitmiş
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 17:21
    Reisin iki oğlu nerede askerlik yapmış bak bakalım
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 16:40
    Kıçımda sivilce var diyerek çürük raporu alanlarla o raporu verenlere kapak olsun
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 16:37
    Kılıçdaroğlu kimdi?
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 16:36
    Öyle bir kapak ki bu, hiç bir karalama ile kalkamazsınız altından.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 16:35
    HELAL OLSUN. HERKEZE ÖRNEK OMUŞ. ÇOK GÜZEL BİR HARAKET. CHP YE BİLE OY VEREBİLİRİM.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 16:35
    Var mı çocuğunun yemin töreninden resim paylaşan bir kabine üyesi. Ha bu arada üniversite mezunu olduğu için kısa dönem yapıyor; diploması olmadan yedek subay olan var.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 16:32
    Reklam kokan hareketler bunlar.Askerlik vatan için yapılır reklam için değil....
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 16:22
    sanırsın vatanı kurtardı. Dağlıcaya şemdinliye gitsinde görelim.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 16:13
    sahte çürük raporu ve bedelli kovalayanlara ibret olsun. kılıçdaroğlu sana da helal olsun.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 16:05
    iktidar partisinin çocukları üniversteyi bitiremedikleri için kısa dönem yapamıyorlar maalesef anlaşıldı varsayıyorum.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 16:00
    Yaramış.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 15:59
    o üniformayı giyebilene ne mutlu her babayiğite nasip olmaz.Beylikdüzünde ok atmaya benzemez bu iş.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 15:42
    klasik chp zihniyeti her şeyi reklama çeviriyorsunuz arkadaş
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 16:00
    Partileri karıştırmışsın sen
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 16:49
    diğer parti başkanlarından da bekliyoruz tabi cocukları çürük değilse.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 15:41
    Bu durumu olumsuz yorumlayanların akıl sağlığı tehlikededir. Ki diyelim bedelli de yapabilirdi. Parasını verirdi. En azından ülkesine 18.000 tl katkısı olurdu. Diğerleri gibi bedavadan kaçmadı. Kendisini takdir ediyorum.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 15:37
    Her ne kadar babasının bu ülkeye hiç bir faydası olmasa da yapılan bu hareketi takdir ediyorum. Tüm askerlere hayırlı tezkereler diliyorum.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 15:24
    eyyyy kilicdaroglu adamin dibisin.. oglunda adamin dibi. ver mehteriiii reciiiiii...
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 15:13
    ulan helal olsun Allahına kurban Kılıçdaroğlu
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 15:10
    babası millet vekili veya zengin olan kişi askerlik yaptım demesin hatta hiç gitmesin daha iyi nasıl olsa oradaki komutanlar ona sesini dahi yükseltemeyecek kısacasısözde askerlik adı altında tatil yapıyor.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 16:15
    sen çürük raporu almak için yırtın adam adam gibi askerliğini yapıyor işte
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 15:10
    Aslanlar gibi askerliğini yapıyosun,çürük geçinip askerden kaçanlara kapak olsun,sana helal ollsun çocuk
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 15:03
    usta birliğini istediğin yerde yaptırırlar sana. Hadi iste çukurcayı
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 15:03
    akp millet vekillerin cocukları nerede neden askere gitmiyorlar helal olosun chpnin cocuğuna
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 15:01
    hakkarideyiz yemin et gel
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:47
    bedelli olarak yapabilme imkanı varken o veya bu sebeple askere gitmesi takdir edilmesi gereken bir davranıştır CHP'li değilim ama bunu takdir etmeyecek kadar da kafataşçılık yapamam
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:43
    valla bilmem ne kanseri raporu alıp askere gitmeyip sonra çocuk sahibi olan ve sonda babası vatan millet Sakarya hadi askere diyenlere cevap foto bunlar
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:36
    Oğlunu askere göndermeyenlere kapak olsun sana da helal olsun kiliçdaroğlu
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:32
    allah kavuştursun
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:31
    şu güneydogu git diyen arkadaşlar sizin taraf bi askere gitsin önce
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:27
    Bende Orda yemin etmiştim müthiş bir atmosferi var , Hayırlısı olsun onun için kısa döenm olduğu için tokat erzican ve civari bi yerde eğitim çavuşu olur sağ sağlim döner
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:27
    gandi zaten iktidara gelemiyor birde bedelli yapıp sonsuza dek memur gandi pardon kemal olarak mi kalsın yani.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:25
    'la birbirinizi parçalamayın sadece kısa dönem askercilik yapacak göz boyama bu yapmasa daha iyi
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:22
    chp genel başkanının oğlu ne kadar zor askerlik yapabilir yine de tebrikler
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:18
    elalem siyasetçi görsün
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:18
    bunun neresi haber 40 yaşına gelmiş askere gidiyor
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:16
    nereye doğuyamı gitcek şimdi!
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 16:02
    Herkes doğu'ya mı gidecek? Tahsiline, yeteneğine, kuraya göre. Ben de Ankara'da 18 ay yaptım. Sayılmıyor mu yani?
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:14
    geç bile kalmış
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:07
    işte kardeşim ülkeye böyle lider lazım
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:04
    helal olsun... olması gereken de budur...
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:00
    Adam kaçmamış kısa dönem yapmamış yakışır kaçanlara bakın bakalım
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:57
    askerliğini yapmayanlara örnek olsun.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:57
    İyide bize neee
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:55
    birilerine kapak olsun der gıbı geldi
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:53
    CHP DEĞLİM AMA HELAL OLSUN...
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:52
    kim ne derse desin helal olsun çoğu insanın kaçtığı yerde büyük cesaret doğrusu.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:52
    askerlik vatan borcu ödenmeli... bu reklam malzemesi yapılmamalı...
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:48
    oğlunu askere göndermeyen siyasilere bir sinyaldir bu kimse olumsuz düşünmesin
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:48
    bize ne birde klip hazirlasaydiniz
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:47
    SANKİ BİRAZ GEÇ KALMIŞ GİBİ :)
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:41
    Cumhurbaşkanımızın oğlu nerede yapmıştı askerliği?
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:31
    Türkmen beyi KILIÇDAROĞLU na helal olsun, selam olsun...
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:46
    TÜRKMEN BEYİ ? :))
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:30
    Benim anlamadigim. Hem vatan millet sakarya diyolar, ondan sonrada askerligini yap sag saglam dön. Vatani kurtarmak istiyorsan kal askerde ve savas
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:50
    En azından birilerinin oğlu gibi çürük raporu alıp askerden kaçmıyor. Herkes gibi o da adam gibi askerliğini yapıyor.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:39
    sen neden kalmadın demezler mi adama??
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:57
    sen bu satırları inşallah askerden yazıyorsundur
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:58
    Önden sizi alalım sayın yorumcu..
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:30
    vaybe ne büyük iştir ya. lan herkes askerliği en güzel şekilde yapıyor. sanki sadece kılıçdaroğlu asker olmuş. yemeyin biziii
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:28
    Sen nerede yaptın ?
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:23
    Böyle güzel bir olayı, siyasi görüşünden dolayı saçma sapan eleştirenlerin vicdan muhasebesi yapması gerekir.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:22
    chp li değilim ama bu mertliği oy verdiklerimizden göremedik. bravo diyorum.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:22
    Buraya yorum yapanlara bakiyorumda burda bile particilik var savundugunuz partinin millet vekili cucuklari nerde acaba
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 15:14
    aynenn
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:18
    Sizler zaten yemin törenlerine gidip resim falan çekinmiyorsunuz dimi. Adam tanındık birisi gazetelerin kameraların gelmesi çok normal değil mi? Chp'li değilim ama takdir ediyorum.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:15
    HERŞEYE RAĞMEN HELAL OLSUN
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:12
    acemi birligi sivas, usta birligide sivas...tam yan gelip yatma yani...
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:33
    Kimse dağ karakoluna gitmiyor artık bilmeden kültürsüzce konuşma
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:48
    ne bekliyordun adamı kapıda yüzbaşı karşılıyor ondan sonra reklam değil diyolar
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:11
    Kılıçdaroğlu şimdi Güneydoğu Anadolu yolla görelim.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:08
    eleştir ya ne güzel, bir baba evladının yemin törenine katılıyor ve buna şov diyebiliyor insanlar... ya sen askere gitmedin mi arkadaşım, senin anan baban gelmedi mi yemin törenine ne var bunda katılacak tabi, ha sen bedelli yapmışsındır, yurt dışına kaçmışsındır 2 sene onu bilemem, ben gittim benim ailemde geldi kimsede şov derdinde olmuyor orda emin olun...
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:23
    şov degilse neden gitti gündem oldu yemin etti gündem oldu acaba ?
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:55
    ''şov degilse neden gitti gündem oldu yemin etti gündem oldu acaba ?'' Bu nasıl bir düşünce tarzı pardon düşünememe tarzı ? Adamla ne ilgisi var CHP liderinin oğlu... AKPden RTE nin oğlu gitseydi! 3 ay gündeme otururdu ve şanlı gösterisi yapılırdı.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:05
    Memetciklerin aileleri neden ayakta kilicdaroglu protokolde tamamen show bence
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:24
    meseleyi özetlemissin helal olsun senin gibi insanlara bu ülkenin ihtiyaci var..
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:51
    yoksa ne olacak 5 aylık tatil
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 15:01
    Bu ülkenin ana muhalefet lideri olduğundan olabilir mi? Protokol kurallarını oradaki paşalardan iyi mi bileceksin?
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:03
    bizim Şırnak'a gider, sizin Sivas'a...güzel dünya
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:32
    ne alaka tam boş bi yorum... ordaki diğerler erlerde batıyada orda kalan da var. size söylecek bişey yok aslında.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:43
    önemli olan gitmek değil diğer askerler ile aynı muameleyi görüyor mu bir dağ karakoluna gönderilir mi
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:24
    yok öyle bir dünya fazla hayalci olmus bu bakis açısı..
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:42
    Hayırlı ve uğurlu olsun.Ne mutlu o anne ve babaya... şimdiden hayırlı ve iyi teskereler.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:26
    oradaki asker ailelerini gördünmü hepsi ayakta duruyor askerde sınıf gözetilmez milletvekilide olsa padişah gibi karsılanmaz.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:42
    vatan borcu büyütmeye gerek yok
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:40
    peh peh peh
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:36
    Helal olsun. Millilik böyle olur.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:54
    bu millilik mi oluyor. 5 ay tatil yazık size
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:35
    Askere gitmemek bir kayıp, gitmek bin sıkıntı
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:34
    e işte çakı gibi asker maşallah şu sizin reisin oğullarını da bir görseydik.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:28
    taktir ettim ornek olsun
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:21
    herkes askere gider. bunlar 6 ay gider 5 yil show yapar
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:01
    sahte çürük raporu alanlara ne demeli
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 15:00
    amerikaya gitmek serbest ama demi
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:18
    babasını pek sevmesemde helal olsun, bizim reisin oğlanları kerem kadar olamadı
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:38
    Doğru,dürüst,çalışkan insanlar sevilmezler...12 Milyon insan seviyor...o yeter.sevmesenizde sağ olunuz.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:11
    Show yapıyor, reklam yapıyor diyen kardeşlerim, onu yapamayanlar da var.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:55
    ihtiyaç yok anladın mı
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:09
    Kemal Bey çok üzülmüştür.. gitme diye İkna edemedim demiştir...
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:43
    İyi fal bakıyorsunuz.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:08
    ya bakın işte oğlunuz kısa dönem yapıyor bide sizin belirlediğiniz yerde askerlik yapıyor. oğlunuz hayatta sağlıklı genede ağlıyorsunuz. lütfen şehitler içinde ağlayın.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:27
    tebrik ediyorum..
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:07
    Bravo çocuk gitmiş askerliğini yapıyor. Sahte rapor alanları, nüfuz kullanıp kaçanları sadece kendi görüşlerinde diye destekleyenler bu duruma bile mantıksızca yorumlar yapıyorlar.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:28
    askerlik üzerinden şov olmaz vatan borcu namus borcudur ama birilerinin hala ders cıkarmadıgı bu tarz seylerle ugrastıgı ortada..
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:05
    vatan borcu gerisi yalan dagılın
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:02
    Keşke bedelli yapsaydı, bas on sekiz bini al terhis belgesini. Ben bedelli yaptım, hayatımda pişman olmadığım kararlardan birisi de bu oldu, param sağ olsun.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:55
    helal olsun
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:53
    show.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:52
    bakalım dağıtımı hangi orduevine çıkacak..!
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:56
    orduevine gerekmi var :). siirtte yapsa paşanın yanında yapar
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:49
    yapın da sizde reklam yapın.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:47
    Eleştirecekseniz askerlikten kaçanları ve babalarını eleştirin. CHP'yi pek sevmem ama Kılıçdaroğlunun yürüyüşünü ve oğlunun tavrını takdir ediyorum. Yiğidi vurun, hakkını yemeyin.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:39
    Helal olsun. Çürüklere kapak olsun.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:36
    yapanları alkışlamak yerine yapmayanları yadırgamak ve sorgulamak lazım çünkü olması gereken bişey yapıyor.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:35
    ulan benim askerliğimin uzayan kısmı 4 aydı bu okadar bile yamayacak
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:19
    eee yani sonuç olarak sen şimdi ne açıklamak istedin :)
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:34
    ya show a gerek varmıydı reklama gerek varmıdy dıyen kısıler.. askere gıderken onlarca araba ıle yolları kapatıyorsunuz otogarlarda mesaleler yakıyorsunuz.. heryerde alemler yapıyorsunuz.. bunlar show olmuyormu reklam olmuyormu. adam tabıkı tanınan bırı tabıkı gazetecıler gelecek .
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:33
    Türkiye'de alım gücünün ne durumda olduğuyla ilgili haber neden yapmıyorsunuz. Bari siz ilgilenin vatandaşın haliyle.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:24
    YAPACAK TABİ VATAN BORCU ZAMANINDA BİZDE YAPTIK ...
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:53
    MESELE YAPMAYANDA
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:23
    sembolikte olsa güzel birşey, bütün siyasilerin , rütbeli askerlerin iş adamlarının çocukları askerlik yapmalı.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:48
    NEYİ SEMBOLİK ACABA? AYRICA SEMBOLİKTE OLSA RTE VEYA HERHANGİ BİR AKPARTİLİ SİYASETÇİNİN OĞLUNUDA BU ŞEKİLDE UĞURLANIRKEN GÖRMEK HERHALDE GÜNEŞİN PATLADIĞINI GÖRMEK KADAR ZOR BİR İHTİMAL!
  • Misafir 05 Ekim 2017 Perşembe 16:52
    rte nin oğlunuda görmek isterdik
  • Misafir 05 Ekim 2017 Perşembe 10:36
    Bütün Başkanların reklama ihtiyacı vardı ama kimse bunu yapmadı birde bu yönden bakın.
  • Misafir 05 Ekim 2017 Perşembe 10:06
    13 yıldır askerim evet belki bu benim işim mesleğim ama kimsenin benden haberi yok
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:55
    Senin seçme şansın vardı ve sen bun meslek olarak seçtin allah uzun ömür versin bu insanda istese bedelli yapabilirdi oda askerlik yapmayı seçti mesele askerlik yapmayı seçmeyenlerin ayıbı
  • Misafir 05 Ekim 2017 Perşembe 09:54
    helal olsun vatan evladına
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 13:21
    adam 3 ay askerlik yapacak amma reklam oldu ben 2 yıl askerlik yaptım kimsenin ruhu duymadı adaletmi
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:56
    adalet arıyorsan bedelli diye askere gitmeyenlere laf et
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 12:24
    sanki gariban mehmet gibi askerlik yapacak,yapması güzelde,bunlar reklam,trübün şov.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:57
    bedelli yapabilecekken yapmamış bide böyle düşün amerikada okuyor göstertmemiş
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 11:52
    reklam diyenlerin rengi belli zaten
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 13:22
    reklam tabiki ben 2 yıl yaptım adam 3 ay yapacak bir de reklam ayp ya
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:53
    AYNEN. O RENKLERİN HİÇBİRİSİNDE RENGİN SAHİBİNİN OĞLU NEDEN ASKERLİK YAPMADI DİYE SORACAK CESARET YOK!
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 10:42
    hep tribüne oyna Kılıçdaroğlu elinde birşey kalmadı zaten
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 10:20
    reklam kokan hareketler bunlar.
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 13:23
    ben 2 yıl yaptım kendimden başka kimsenin haberi yok tabiki reklam
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 10:15
    Güzel süper olmuş sokaktaki gençlere örnek olsun Her Türk Asker Doğar
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 09:59
    Ya bırakın bu yorumları. Askerlikten kaçanları topa tutacağınıza askerliğini yapan vatansever birine boş yapmayın. İkileyin şimdi...
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 09:58
    Delikanlı adam. Milletin çocuğu gibi kaçmıyor.
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 09:49
    elin evladı gibi askerlik yapmayacağı kesin zaten.showtime başlasın
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 09:46
    çok güzel peki şova gerek varmıydı
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 09:40
    Biz kamuflajı alana kadar perişan olmuştuk.
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:32
    BİDE AZAR İŞİTİYORDUK ALDIGIMIZDA
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 08:31
    yazık yaptığınız yorumlara bakın hükümete sorun hangisi göndermiş çocuğunu askere
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 13:24
    hükümetin reklama ihtiyacı yok
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:20
    Bunlar yan gelip yatarken hükümetin evlatları askerdeydi 40 yaşında gidilmez askere .
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 08:26
    Helal olsun valla oyle ya da boyle yapiyor vatani gorevini
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 08:24
    20 yaş nireee, 36 yaş nire bumu senin adaletin kılıçdaroğlu...
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 08:02
    kapıdan girmeden kamuflajı giydirmişler!tamam pampa çek hazırım demişler!
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 10:20
    Ben de çektirmiştim o şekilde, ne zarar var bunda?
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 02:29
    Yinede helal olsun adam torpillide olsa askerlik yapacak büyük başarı.
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 02:11
    kafasinin ustunede bi kamera koyunda program yapin ulan iyiki bi askerlik yapacak bune reklam dir.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 23:41
    aferin bu vatanda yaşayan herkesin görevi
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 23:13
    evet hic torpil yok yüzbaşı yanında korumalık yapıyor
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 14:46
    yorumun kralını yapmışsın tebrik ediyorum seni güzel insan
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:46
    kimse görmemiş gibi çekin panpalar
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:26
    yav askerde hemen kamuflaj ne zamandır veriliyor. sonra git aileni uğurla ne zamandır deniyor..
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:17
    Adam yüzbaşıyla geziyor:D bir de askerlik yapacak öyle mi :D kaldı ki üniformayı giydikten sonra nerede görülmüş böyle bir vedalaşma kapıdan girdimi olayın bitti yemin törenine kadar. Ya da ailen hafta sonu gelirse görürsün anca.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:13
    bir tv kanalı anlaşsın askerliği boyunca ne yapıyor canlı izleyelim
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 07:20
    yazık yazık yazık ne yapsın daha gıtmeyenler nerde
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:13
    askeri eğitimini de çekin çok meraklandım şimdi
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 11:16
    muhtemelen sabah ictima yemek yat kalk sürün spor öğleden sonra levazım malzeme taşıma akşam koğuş temizliği yok lan onu ben yaptıydım :)))))
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:12
    bravo güzel reklam !!!
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:05
    helal olsun dsrisi iktidar cocuklarina
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 12:21
    İktidar çocukları bunlar yatarken yaptı rahat ol.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:03
    kısa dönem uzun dönem olsa Hakkari olsa şaşardım zaten, Sivas
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:02
    bizi kapıda yüzbaşı karşılamadı....torpil kapıda başlamış maşaallah
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 13:27
    ben kapıdan girerken yüzbaşının tokatıyla girdim aradaki fark
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:49
    Sanki dünyayı kurtardı
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:45
    helal olsun gardaşım
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:42
    dizi film gibi her gün izleriz artık
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:41
    ya hepimiz bilioruzki çok kıyak bi askerlik yapacak... Askere gitmesi onemli ama show yönüne gerek yok...
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:32
    Helal olsun . Hayırlı teskereler
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:32
    helal olsun
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:28
    tebrikler kerem kılıçdaroğlu.inşallah sağ salim sevdiğine kavuşursun.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:12
    askerden kaçanlar utansın
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:08
    tamam artık teskere alana kadar bunu izleriz
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:53
    Her fırsatta bedelli isteyen arkadaşlar. Sizi de alalım, gidin yapın, bir şey kaybetmezsiniz. Bir sürü hatıranız olur. Ölene dek anlatır anlatır kafa şişirirsiniz. Yetti bey senin askerlik hatırları derler. Ama sen gene dayanamaz anlatırsın. Anlatması da güzel olur hem de.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:47
    Helal Olsun. Birilerine de kapak.....
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:41
    reklama baslamis
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:38
    Bu kadar iyi eğitimli bir insana yat kalk sürün demek, temizlik yaptırmak vs. de ayrı bir mesele.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:27
    insan roldemi yapamaz arkadas cok belli, piar oldugu
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:24
    gosterimi askerlik mi
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:23
    yapmasada olurdu pek faydalı olmayacak bence
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:21
    halk çocuğu korumalar ile gidiyor. maşallah
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:17
    reklam kokan hareketler bunlar nerde görülmüş acemi birlige girer girmez kamuflaj giyilip poz verilcek hale gelmesi ben öglen 12 girdigim yerde gece 2 de anca giyinebilmiştim
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:15
    sahte çürük raporu alanlar utansın!! varsa !?
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:12
    helal olsun. bu görevi yapmaktan kaçanlar utansın !!!
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:58
    vay be . helal olsun. gercekten, severiz sevmeyiz ama adam dogruyu yapti
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:58
    1 ay sonra ankaraya gelir orduevine
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:54
    chpye katkısı çok olacak belli.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:47
    ben birliğime teslim olurken beni kapıda yüzbaşı karşılamadı
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 11:38
    aradakı fark.. o bır baskanın oglu sen halksın.. senı karsılasa demekkı 80 mılyonu kapıda karsılaması gerekıyor. mantıklımı sence.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:43
    nezamandan beri yüzbaşılar erleri ayakta karşılar oldu ?
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:37
    yalnız kemal kılıçdaroğlunu tebrik ediyorum yememiş yedirmiş oğlu maaşaallah tosun gibi
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:34
    bu islerle oy toplanmaz.vatani gorev.bizde yaptik.once gariban cocugu edebiyati sonra cumle aleme borozanla yaymak,samimi degil
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:33
    güzel show :)
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:30
    helal olsun bazıları gibi çürük raporu almadı
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:28
    seçim kampanyasına destek...
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:26
    sanki askerlik yaptırcaklar
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:25
    adam 2 dakkade kamüfülajı giydi dışarı çıktı,ben saat 3 te teslim olmuştum işlemler gece 3 te bitmişti.reklma kokan hareketler bunlar. ne kamüfülajı giymeyi ayakta zor druyordum.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:25
    HELLA OLSUN
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:24
    yorum yok
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:18
    vatan sever adam gibi adam evladı sağlam olduğu halde rapor alanların ülkesi olmamalı türkiye cumhuriyeti
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:18
    kimisi kıyamaz(!) göndermez oğlunu askere. kimisinin gönderdiği şov olur, reklam olur. ironiktir, komiktir, trajiktir.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:17
    paçalarını botunun içine koysaymış daha iyi olacakmış.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:15
    Diğer erlere nasıl davranılıyorsa ona da öyle :)
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:11
    helal olsun şaşırttı
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:10
    ADAM
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:04
    helal olsun sana kardeşim 10 yıl önce bizde yaptık yapmayan çürek alan saten her halkan korkan adamdır
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:01
    fazla kiloları var, askerlik iyi gelecek ona
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:51
    Arslan gibi Türk evladı...Ne mutlu size!Hayırlı teskereler.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:50
    hava atmalar 1. günden başladı hemen ... hep gösteriş deilse adam deilimmmmm ....
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:49
    helal olsun
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:49
    yanındaki binbaşıyı gördünüz mü? hangi erin yanında böyle binbaşı gezermiş. adı askerlik yaptı. emin olun torpilli askerlik. yatışşşş
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:49
    hayırlı tezkeler doğu çıkmasın bari
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:46
    öyle yada böyle arkadasımıza helal olsun.isteseydi paralıda yapabılırdı.kusura bakmayın ama reklam olsun dıye o kadar zaman feda edilmez.ne çol milliyetçi devletimı seviyorum deyipte askerden kacan kişiler var.helal olsun.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:44
    reklam kokan hareketler bunlar :))) denemedikleri bir tek bu yol kalmıştı hayırlısı bakalım :)
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:42
    Bazılarının oğulları ADAM gibi askerler yapar,bazıları da çocuğunu yurtdışında okumaya gönderir...
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:42
    helal olsun aslan parcasi
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:41
    ilk bu arkadaş askere gitti anlaşılan
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:40
    Maaşallah eğitim elbisesde yakışmış!...ne mutlu şerefli eğitim elbisesini giyebilen Atatürk evlatlarına...Şimdiden hayırlı teskereler...sağlıkla ve sıhhatle...
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:38
    içerde yiyip içip yatacak,eğitim yapmayacak.gitmese daha iyiydi.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:36
    takdir ettim.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:34
    helal olsun
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:31
    hangi askere hemen kamuflaj giydirip ailesini uğurlatıyotlar. reklam kokan hareketler bunlar :) şimdiden ayrımcılık başlamış. Hadi diğer askerlerde aynısını yapsın :)
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:28
    Bir siyasetçinin atlet giymesi yakışmıyor diyenler şimdi de bir siyasetçinin oğlunu askere göndermesi doğru değil derler. Son derece güzel bir davranış
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:26
    darisi iktidar partisi yoneticilerinin basina...
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:25
    helal olsun
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:25
    Amma da normal askerlik ha. daha şimdiden magazinel oldu du bakam...
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:24
    vatan.sağolsun...18.ay.yapdım.yine.giderim.vatan.borcu
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:21
    nöbet tutmadan askerliği bitirir artık
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:15
    hayırlı teskereler
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:14
    hangi askeri yüzbaşı karşılıyor yada hangi asker girdikten hemen sonra kıyafetle gelip ailesiyle resim çekiniyor adalet adalet herkese
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:12
    NE BÜYÜK OLAY !!
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:11
    Çocuğun aslanlar gibi askere gitmesi sizi niye rahatsız etti anlayamıyorum.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:11
    kamuflaj giyerek yeniden poz vermiş. hakkaten komik bunlar :))
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:10
    ÇAKI GİBİ ASKER OLMUŞ
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:10
    EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:08
    AFERİM HELAL OLSUN KEYFE KEDER BEDELLİ YAPANLAR UTANSIN YURTDIŞINA ASKERDEN KAÇANLAR UTANSIN
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:07
    Bu vatanın evladıysak sıramız gelince görevimizi gururla yaparız.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:59
    hepinize örnek olsun
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:59
    hepinize örnek olsun
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:57
    şow time
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:55
    bu yaşa kadar nerde imiş???????
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:54
    bizde yedik kilictar oglunun oglu askere gitti olacak orda tatil yapar gelir
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:54
    Birilerine örnek olsun.Sapasağlam olduğu halde çürük raporu alanlar izleyip ibret alsınlar.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:53
    Darısı çürük raporu alıp, bedelli yapanların başına
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:53
    Çocuk sizin gibi değil diye zorunuza gidiyor. Akıllı, tahsilli, dürüst ve Vatansever. Helal olsun.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:53
    show tıme