ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA
GÜNDEM

Piyade Er Kerem Kılıçdaroğlu'ndan ilk kareler

15 Eylül 2017 Cuma, 17:44:20 DHA

  • 1 Piyade Er Kerem Kılıçdaroğlu'ndan ilk kareler
    1 | 24

    Sivas'ta birliğine teslim olan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun oğlu Kerem Kılıçdaroğlu, kamuflaj giyerek yakınlarını uğurladı. Nişanlısı Mine Alsan ile vedalaştı.

  • 2 Piyade Er Kerem Kılıçdaroğlu'ndan ilk kareler
    2 | 24

    CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun oğlu Kerem Kılıçdaroğlu, kısa dönem askerlik hizmetini yerine getirmek üzere Sivas'a gelerek birliğine teslim oldu.

  • 3 Piyade Er Kerem Kılıçdaroğlu'ndan ilk kareler
    3 | 24

    Sabah saatlerinde karayolu ile Ankara'dan yola çıkan Kerem Kılıçdaroğlu, Sivas'ta CHP İl Başkanı Ulaş Karasu tarafından karşılandı.

  • HABERİN DEVAMI
  • 4 Piyade Er Kerem Kılıçdaroğlu'ndan ilk kareler
    4 | 24

    Kerem Kılıçdaroğlu'na, annesi Selvi Kılıçdaroğlu, kardeşi Zeynep Kılıçdaroğlu ile nişanlısı Mine Alşan eşlik etti.

  • 5 Piyade Er Kerem Kılıçdaroğlu'ndan ilk kareler
    5 | 24

    Minibüs ile 5'inci Piyade Eğitim Tugay Komutanlığı, General Şükrü Kanatlı Kışlası nizamiye kapasına gelen Kerem Kılıçdaroğlu ve beraberindekiler buradan askeri birliğe giriş yaptı.

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 13:21
    adam 3 ay askerlik yapacak amma reklam oldu ben 2 yıl askerlik yaptım kimsenin ruhu duymadı adaletmi
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 12:24
    sanki gariban mehmet gibi askerlik yapacak,yapması güzelde,bunlar reklam,trübün şov.
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 11:52
    reklam diyenlerin rengi belli zaten
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 13:22
    reklam tabiki ben 2 yıl yaptım adam 3 ay yapacak bir de reklam ayp ya
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 10:42
    hep tribüne oyna Kılıçdaroğlu elinde birşey kalmadı zaten
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 10:20
    reklam kokan hareketler bunlar.
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 13:23
    ben 2 yıl yaptım kendimden başka kimsenin haberi yok tabiki reklam
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 10:15
    Güzel süper olmuş sokaktaki gençlere örnek olsun Her Türk Asker Doğar
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 09:59
    Ya bırakın bu yorumları. Askerlikten kaçanları topa tutacağınıza askerliğini yapan vatansever birine boş yapmayın. İkileyin şimdi...
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 09:58
    Delikanlı adam. Milletin çocuğu gibi kaçmıyor.
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 09:49
    elin evladı gibi askerlik yapmayacağı kesin zaten.showtime başlasın
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 09:46
    çok güzel peki şova gerek varmıydı
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 09:40
    Biz kamuflajı alana kadar perişan olmuştuk.
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 08:31
    yazık yaptığınız yorumlara bakın hükümete sorun hangisi göndermiş çocuğunu askere
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 13:24
    hükümetin reklama ihtiyacı yok
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 08:26
    Helal olsun valla oyle ya da boyle yapiyor vatani gorevini
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 08:24
    20 yaş nireee, 36 yaş nire bumu senin adaletin kılıçdaroğlu...
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 08:02
    kapıdan girmeden kamuflajı giydirmişler!tamam pampa çek hazırım demişler!
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 10:20
    Ben de çektirmiştim o şekilde, ne zarar var bunda?
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 02:29
    Yinede helal olsun adam torpillide olsa askerlik yapacak büyük başarı.
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 02:11
    kafasinin ustunede bi kamera koyunda program yapin ulan iyiki bi askerlik yapacak bune reklam dir.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 23:41
    aferin bu vatanda yaşayan herkesin görevi
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 23:13
    evet hic torpil yok yüzbaşı yanında korumalık yapıyor
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:46
    kimse görmemiş gibi çekin panpalar
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:26
    yav askerde hemen kamuflaj ne zamandır veriliyor. sonra git aileni uğurla ne zamandır deniyor..
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:17
    Adam yüzbaşıyla geziyor:D bir de askerlik yapacak öyle mi :D kaldı ki üniformayı giydikten sonra nerede görülmüş böyle bir vedalaşma kapıdan girdimi olayın bitti yemin törenine kadar. Ya da ailen hafta sonu gelirse görürsün anca.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:13
    bir tv kanalı anlaşsın askerliği boyunca ne yapıyor canlı izleyelim
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 07:20
    yazık yazık yazık ne yapsın daha gıtmeyenler nerde
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:13
    askeri eğitimini de çekin çok meraklandım şimdi
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 11:16
    muhtemelen sabah ictima yemek yat kalk sürün spor öğleden sonra levazım malzeme taşıma akşam koğuş temizliği yok lan onu ben yaptıydım :)))))
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:12
    bravo güzel reklam !!!
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:05
    helal olsun dsrisi iktidar cocuklarina
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:03
    kısa dönem uzun dönem olsa Hakkari olsa şaşardım zaten, Sivas
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 22:02
    bizi kapıda yüzbaşı karşılamadı....torpil kapıda başlamış maşaallah
  • Misafir 16 Eylül 2017 Cumartesi 13:27
    ben kapıdan girerken yüzbaşının tokatıyla girdim aradaki fark
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:49
    Sanki dünyayı kurtardı
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:45
    helal olsun gardaşım
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:42
    dizi film gibi her gün izleriz artık
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:41
    ya hepimiz bilioruzki çok kıyak bi askerlik yapacak... Askere gitmesi onemli ama show yönüne gerek yok...
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:32
    Helal olsun . Hayırlı teskereler
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:32
    helal olsun
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:28
    tebrikler kerem kılıçdaroğlu.inşallah sağ salim sevdiğine kavuşursun.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:12
    askerden kaçanlar utansın
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 21:08
    tamam artık teskere alana kadar bunu izleriz
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:53
    Her fırsatta bedelli isteyen arkadaşlar. Sizi de alalım, gidin yapın, bir şey kaybetmezsiniz. Bir sürü hatıranız olur. Ölene dek anlatır anlatır kafa şişirirsiniz. Yetti bey senin askerlik hatırları derler. Ama sen gene dayanamaz anlatırsın. Anlatması da güzel olur hem de.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:47
    Helal Olsun. Birilerine de kapak.....
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:41
    reklama baslamis
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:38
    Bu kadar iyi eğitimli bir insana yat kalk sürün demek, temizlik yaptırmak vs. de ayrı bir mesele.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:27
    insan roldemi yapamaz arkadas cok belli, piar oldugu
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:24
    gosterimi askerlik mi
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:23
    yapmasada olurdu pek faydalı olmayacak bence
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:21
    halk çocuğu korumalar ile gidiyor. maşallah
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:17
    reklam kokan hareketler bunlar nerde görülmüş acemi birlige girer girmez kamuflaj giyilip poz verilcek hale gelmesi ben öglen 12 girdigim yerde gece 2 de anca giyinebilmiştim
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:15
    sahte çürük raporu alanlar utansın!! varsa !?
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 20:12
    helal olsun. bu görevi yapmaktan kaçanlar utansın !!!
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:58
    vay be . helal olsun. gercekten, severiz sevmeyiz ama adam dogruyu yapti
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:58
    1 ay sonra ankaraya gelir orduevine
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:54
    chpye katkısı çok olacak belli.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:47
    ben birliğime teslim olurken beni kapıda yüzbaşı karşılamadı
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:43
    nezamandan beri yüzbaşılar erleri ayakta karşılar oldu ?
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:37
    yalnız kemal kılıçdaroğlunu tebrik ediyorum yememiş yedirmiş oğlu maaşaallah tosun gibi
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:34
    bu islerle oy toplanmaz.vatani gorev.bizde yaptik.once gariban cocugu edebiyati sonra cumle aleme borozanla yaymak,samimi degil
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:33
    güzel show :)
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:30
    helal olsun bazıları gibi çürük raporu almadı
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:28
    seçim kampanyasına destek...
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:26
    sanki askerlik yaptırcaklar
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:25
    adam 2 dakkade kamüfülajı giydi dışarı çıktı,ben saat 3 te teslim olmuştum işlemler gece 3 te bitmişti.reklma kokan hareketler bunlar. ne kamüfülajı giymeyi ayakta zor druyordum.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:25
    HELLA OLSUN
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:24
    yorum yok
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:18
    vatan sever adam gibi adam evladı sağlam olduğu halde rapor alanların ülkesi olmamalı türkiye cumhuriyeti
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:18
    kimisi kıyamaz(!) göndermez oğlunu askere. kimisinin gönderdiği şov olur, reklam olur. ironiktir, komiktir, trajiktir.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:17
    paçalarını botunun içine koysaymış daha iyi olacakmış.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:15
    Diğer erlere nasıl davranılıyorsa ona da öyle :)
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:11
    helal olsun şaşırttı
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:10
    ADAM
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:04
    helal olsun sana kardeşim 10 yıl önce bizde yaptık yapmayan çürek alan saten her halkan korkan adamdır
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 19:01
    fazla kiloları var, askerlik iyi gelecek ona
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:51
    Arslan gibi Türk evladı...Ne mutlu size!Hayırlı teskereler.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:50
    hava atmalar 1. günden başladı hemen ... hep gösteriş deilse adam deilimmmmm ....
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:49
    helal olsun
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:49
    yanındaki binbaşıyı gördünüz mü? hangi erin yanında böyle binbaşı gezermiş. adı askerlik yaptı. emin olun torpilli askerlik. yatışşşş
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:49
    hayırlı tezkeler doğu çıkmasın bari
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:46
    öyle yada böyle arkadasımıza helal olsun.isteseydi paralıda yapabılırdı.kusura bakmayın ama reklam olsun dıye o kadar zaman feda edilmez.ne çol milliyetçi devletimı seviyorum deyipte askerden kacan kişiler var.helal olsun.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:44
    reklam kokan hareketler bunlar :))) denemedikleri bir tek bu yol kalmıştı hayırlısı bakalım :)
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:42
    Bazılarının oğulları ADAM gibi askerler yapar,bazıları da çocuğunu yurtdışında okumaya gönderir...
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:42
    helal olsun aslan parcasi
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:41
    ilk bu arkadaş askere gitti anlaşılan
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:40
    Maaşallah eğitim elbisesde yakışmış!...ne mutlu şerefli eğitim elbisesini giyebilen Atatürk evlatlarına...Şimdiden hayırlı teskereler...sağlıkla ve sıhhatle...
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:38
    içerde yiyip içip yatacak,eğitim yapmayacak.gitmese daha iyiydi.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:36
    takdir ettim.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:34
    helal olsun
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:31
    hangi askere hemen kamuflaj giydirip ailesini uğurlatıyotlar. reklam kokan hareketler bunlar :) şimdiden ayrımcılık başlamış. Hadi diğer askerlerde aynısını yapsın :)
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:28
    Bir siyasetçinin atlet giymesi yakışmıyor diyenler şimdi de bir siyasetçinin oğlunu askere göndermesi doğru değil derler. Son derece güzel bir davranış
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:26
    darisi iktidar partisi yoneticilerinin basina...
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:25
    helal olsun
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:25
    Amma da normal askerlik ha. daha şimdiden magazinel oldu du bakam...
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:24
    vatan.sağolsun...18.ay.yapdım.yine.giderim.vatan.borcu
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:21
    nöbet tutmadan askerliği bitirir artık
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:15
    hayırlı teskereler
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:14
    hangi askeri yüzbaşı karşılıyor yada hangi asker girdikten hemen sonra kıyafetle gelip ailesiyle resim çekiniyor adalet adalet herkese
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:12
    NE BÜYÜK OLAY !!
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:11
    Çocuğun aslanlar gibi askere gitmesi sizi niye rahatsız etti anlayamıyorum.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:11
    kamuflaj giyerek yeniden poz vermiş. hakkaten komik bunlar :))
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:10
    ÇAKI GİBİ ASKER OLMUŞ
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:10
    EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:08
    AFERİM HELAL OLSUN KEYFE KEDER BEDELLİ YAPANLAR UTANSIN YURTDIŞINA ASKERDEN KAÇANLAR UTANSIN
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 18:07
    Bu vatanın evladıysak sıramız gelince görevimizi gururla yaparız.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:59
    hepinize örnek olsun
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:59
    hepinize örnek olsun
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:57
    şow time
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:55
    bu yaşa kadar nerde imiş???????
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:54
    bizde yedik kilictar oglunun oglu askere gitti olacak orda tatil yapar gelir
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:54
    Birilerine örnek olsun.Sapasağlam olduğu halde çürük raporu alanlar izleyip ibret alsınlar.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:53
    Darısı çürük raporu alıp, bedelli yapanların başına
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:53
    Çocuk sizin gibi değil diye zorunuza gidiyor. Akıllı, tahsilli, dürüst ve Vatansever. Helal olsun.
  • Misafir 15 Eylül 2017 Cuma 17:53
    show tıme