SAĞLIK

Keçiboynuzunun faydaları nelerdir?

24 Kasım 2016 Perşembe, 11:20:14

"Kalp-damar sağlığını koruyucu özelliğe sahip, sindirim sistemine destek oluyor"

  • 1 Keçiboynuzunun faydaları nelerdir?
    1 | 20

    Baklagiller familyasından keçiboynuzunun, içerdiği çözünmez posa, polifenoller ve taninler ile sağlığa olumlu etkileri bulunuyor. 

  • 2 Keçiboynuzunun faydaları nelerdir?
    2 | 20

    Özellikle de antioksidan özelliğiyle de kalp-damar sağlığına oldukça önemli yararlar sağlıyor. Beslenme ve Diyet Uzmanı Gözde Gence, bu mucizevi bitki hakkında önemli bilgiler paylaştı.

  • 3 Keçiboynuzunun faydaları nelerdir?
    3 | 20

    Potasyum, kalsiyum, sodyum, magnezyum ve demir minerallerinden zengin olan keçiboynuzunun, toplam posa miktarı da yüksek oranlarda seyrediyor.

  • 4 Keçiboynuzunun faydaları nelerdir?
    4 | 20

    Çözünür ve çözünmez posa içeriği dışında iyi bir kalsiyum kaynağı da olan keçiboynuzunun özellikle kadınlar ve çocuklar tarafından tüketilmesi daha da önem taşıyor. 

  • HABERİN DEVAMI
  • 5 Keçiboynuzunun faydaları nelerdir?
    5 | 20

    Kadınlarda ilerleyen yaşlarda kemiklerden kalsiyum çekilimi olduğu için osteoporoza karşı önlem alınmasını sağlayan keçiboynuzu, çocukların kemik gelişiminde de kalsiyum depolarını doldurmaya yarıyor.

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir
    Misafir 13 Haziran 2017 Salı 16:43
    Akliniza saglik guzel bildirileriniz icin
  • Misafir
    Misafir 13 Haziran 2017 Salı 16:43
    Akliniza saglik guzel bildirileriniz icin
  • Misafir
    Misafir 13 Haziran 2017 Salı 09:36
    Soğuk sıkım, pres keçiboynuzu da var. Lif istiyorsan mecbur kemireceksin.
  • Misafir
    Misafir 24 Mayıs 2017 Çarşamba 12:31
    taze olmayan kurtlularını da satıyorlar dikkat edin. tazesi rahatça yenilebilirken birkaç yılllık olanları dişlerinizi kırabilir.
  • Misafir
    Misafir 06 Mayıs 2017 Cumartesi 15:29
    bir dirhem bal için bir çeki odun kemirilmez
  • Misafir
    Misafir 14 Mayıs 2017 Pazar 09:39
    kemirmene gerek yok,keçiboynuzu ununu tüketirsen yeterli olur,kafnı çalıştır birazz
  • Misafir
    Misafir 13 Haziran 2017 Salı 13:40
    emeksiz yemek olmaz. yani diyoruz ki no pain no gain..
  • Misafir
    Misafir 06 Mayıs 2017 Cumartesi 13:33
    kEÇİ BOYNUZU,ZEYTİN tOROSLAR'IN ETEKLERİNDE kendi başına olur.Keçiboynuzunu ağaçtan koparıp ısırarak yersin ballı ballı :)
  • Misafir
    Misafir 27 Nisan 2017 Perşembe 12:11
    çok faydalı olduğunu bilip hala nasıl yendiğini bilmiyorum (pekmez dışında)... bilgi verebilen varsa sevinirim
  • Misafir
    Misafir 06 Mayıs 2017 Cumartesi 13:59
    eline alıp kıtır kıtır yiyorsun. çekirdeklerine dikkat et çok sert
  • Misafir
    Misafir 07 Mayıs 2017 Pazar 17:04
    Bazı baharatçılardan toz halinde temin edebilirsiniz. Sıcak Sütle veya suyla demleme yapınca hazır kahveden hiçbir farkı kalmıyor. İlave şeker de gerekmiyor.
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 01:27
    ben organik ev yapımını kullandım çok faydalandım.
  • Misafir
    Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:21
    ısırarak çiğneyp yutuyoruz işte bu kadar
Kalan karakter : 2000