SAĞLIK

Sigarayı bırakınca vücutta neler oluyor?

09 Şubat 2017 Perşembe, 09:33:22 HABERTURK.COM

  • 1 Sigarayı bırakınca vücutta neler oluyor?
    1 | 31

    Sigara içildiği anda vücut olumsuz yönde etkilenmeye başlar. Nabız yükselir, kişi daha hızlı nefes alıp vermeye başlar, kan dolaşımı yavaşlar. İçinde yaklaşık 3 bin 700 zehirli madde barındıran bir karışım olan sigara bir kanserojendir. 

  • 2 Sigarayı bırakınca vücutta neler oluyor?
    2 | 31

    Vücuttaki bütün organları olumsuz yönde etkileyen ve çeşitli kanserlere davetiye çıkaran sigaradan bugün, “9 Şubat Dünya Sigarayı Brakma Günü”nde kurtulabilirsiniz. 

  • 3 Sigarayı bırakınca vücutta neler oluyor?
    3 | 31

    Peki, sigarayı bırakma evresinde vücutta meydana gelen değişiklikler nelerdir?

    * 20 dakika sonra, kan basıncı ve nabız normale döner, el ve ayak dolaşımı düzelir.

  • 4 Sigarayı bırakınca vücutta neler oluyor?
    4 | 31

    * 8 saat sonra, kan oksijen düzeyi normale döner, kalp krizi geçirme riski azalır.

  • HABERİN DEVAMI
  • 5 Sigarayı bırakınca vücutta neler oluyor?
    5 | 31

    * 24 saat sonra, vücut karbonmonoksitten arınır.

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir
    Misafir
    kendime 1 nisan şakası yaptım ve bıraktım çok şükür unuttum gitti..
  • Misafir
    Misafir 01 Haziran 2017 Perşembe 09:21
    17 yaşımda başladım. 25 yaşımda bıraktım. Şu an 30 yaşımdayım ve hayat çok güzel. Tavsiye ederim kesinlikle. Kokusuna bile dayanamıyorum artık.
  • Misafir
    Misafir 01 Haziran 2017 Perşembe 09:21
    26 Yaşındayım ve yaklaşık 10 yıldır sigara içiyorum.1 buçuk ay önce onunla inatlaştım ve bıraktım.Olay tamamen psikolojik ve 1 hafta o büyük sıkıntılı günler sonrası size kalmış.Unutmayın sigara sizin ölüm tarihinizi değil ama ne şekilde öleceğinizi değiştirebilir..
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 15:26
    Sigara'yı ve içkiyi, maddi nedenlerden dolayı, tüketemeyen, sevdiğim bir ağabeyimin bütün hastalıkları ortaya çıktı. Şeker çıktı, tansiyon çıktı, vucudunda sivilce benzeri şeyler çıktı, aşırı kilo kaybetti, uyuyamıyor vesaire... şimdi buradan anlatmak imkansız tabii, üç, beş satırla. Ancak bir Profesör okuyup ne olduğunu itiraf edebilir.
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 15:01
    Sigara bırakılırmı ya
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 16:49
    bırak da yaşamındaki farkı gör. tükettiğin her şeyin gerçek lezzeti aldığında çok şaşıracaksın. sigaranın zararlı etkileri yok olduğunda çok farklı yeni bir hayatın olacak, kardeşim.
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 14:47
    Sigarayı geçtiğimiz gün ramazan münasebetiyle bıraktım. Ve kendime şu sözü verdim. Ne yaparsan yap, sana teklif edilecek o bir dal sigarayı asla yakma! Sloganım bu... Tavsiye ederim
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 13:16
    sıgarayı bırakma güzel şey dedikleri kadar da zor degilmiş tamamen pisikolojik bir olay bırakmayı deger denemek lazım.
  • misafir3461
    misafir3461 31 Mayıs 2017 Çarşamba 12:30
    yaklaşık 8 senedir sigara içiyorum ramazanın 3ncü günü ve ben hiç sigara içmedim zaten azaltmıştım duman artık çok yakmaya başlamıştı ince sigara almaya başladım oruçluyken zaten canım hiç istemiyor çok şükür. iftarlardan sonra da içmedim. umarım devamı gelir. hep ramazanda bırakıcam derdim nasip olur inşallah
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 14:31
    aynı kardesım 8 yıldır içiyorum bende ramazanda ağzıma sürmedim nasıl olduysa . şunu farkettim daha rahat nefes alıp verebiliyorum. bu kararlılıkla ramazanda bırakacagım nasıpse
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 11:46
    SON PARAM İLE SİGARA ALDIKTAN SONRA OĞLUM BENDEN BİRŞEY İSTEDİ VE ALAMADIM ÇÜNKÜ SON PARAMI O LANET SİGARAYA VERMİŞTİM VE O AN DEDİM Kİ BU GEREKSİZ VE BANA ZARAR VEREN BİRŞEY.. BIRAKIN GİTSİNN..
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 11:43
    Bırakmak çok güzel ama çok zorlanıyorum. Ramazanda bırakmak iyi oluyor. Gündüz zaten içemiyorsun. Gece de iradene sahip olursan bu iş tamam. Ayrıca diğer günlere göre daha az kilo alıyorsun. benim 5. günüm bugün. 13,5*5=67,5 TL cebimde kaldı.
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 13:01
    ramazan feyzinden dolayı bırakmanı anlarım köyde alim olmak kolay önemli olan şehir merkezinde Alim kalabilmektir yani ramanzandan sonra bırakmanı tavsiye ederim herkez yanında sigra içecek sense kendinle içmemek için mücadele vericeksin
  • Misafir
    Misafir 01 Haziran 2017 Perşembe 08:37
    Tütün sar aylık 150 lira toplam :=)
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 11:40
    evet
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 11:32
    hiç aramadan bıraktım çok şükür
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 11:10
    ÖNCE BEYİNDE BİTİRECEKSİN SONRASI GELİR
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 10:56
    Alo 171'i arasınlar, işe yarıyor...
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 14:41
    Gerçekten yarıyor mu? deneyen biri olarak mı yazdınız?
Kalan karakter : 2000