OLİMPİYAT HABERLERİ

26 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR

TRT Spor'da yayınlanan karşılaşmada şampiyonluğun en büyük favorisiyle karşılaşan Millilerimiz, sahadan ağır bir mağlubiyetle ayrılırken; mücadele, sosyal medyada geniş yankı buldu.

Karşılaşma sonrası Erzurum'da maçı izlemek için tribüne gelen seyirciler, millilerimize alkışlarla destek oldu. Öte yandan 42-0'lık skor Twitter'da da gündem oldu.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 22:54
    Dalga geçerler tabi ülkemizde kaçtane buz hokeyi salonu var ? Kaç tane ücretsiz tenis sahası var? 5 bin kişinin gittiği maçlara 40 bin kişilik stadlar yapmak yerine o paralar ile daha fazla ücretsiz spor salonları yapsalar buz hokeyi oyuncusuda teniscide çıkarırız.
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 22:22
    Evet önemli olan spor ruhu. Takımımızda yeni. Önümüzdeki yıllar daha başarılı olacaklardır.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 14:25
    Bütün parayı futbola yatırarakmı
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 22:11
    yerler kaygandı ,o yüzden.
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 22:03
    Futbol dışında sporun her dalını amatör diye nitelendirirsek bu sonuçları normal karşılamak lazım. Sadece bireysel skorlarla bazen mutlu oluruz. O da bazen...
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 21:54
    Yemeye doymamışız :)) 42 kere MaşaAllah :)))
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 21:51
    adamlar 43 tane atacaklarmış sonra düşünmüşler 43 çok olur demişler 42 atmışlar
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 21:50
    Yemeye doymamışız :)))
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 21:32
    antrenör lazım, ABD den ya da Rusya'dan antrenör getirtelim
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 14:26
    yatırım lazım herşeyden önce
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 21:29
    Bir Erzurumlu olarak bu takımda kaç tane Erzurumlu oyuncu var...2011 de yapılan bu tesislerde kaç milli oyuncu yetiştirildi. ...hep köstek hep köstek. ...buradan arz ediyorum lütfen Erzurum'da Erzincan'da karstan küçük yaşta öğrenciler de bu tesislerde geleceğin milli sporcusu olarak yetiştirils
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 21:16
    Ayıp be!
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 21:06
    İlahi kardeşim güldürdün beni :)
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 20:57
    Zeytinburnu belediyesinin bu konuda çok başarılı takımı var. Ama iş milli olunca başka takımlardan oyuncu oluyor ve koordinasyon tutmuyor
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 20:51
    Çocukların moreli nerede Yazık oldu
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 20:18
    Ne yazık ki Türkiye'de futboldan ve basketbol başka spor dallarına destek yok o yüzden sonuç şaşırtıcı değil :)
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 20:01
    kestik...
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 19:49
    İyi hazırlandık, iyi mücadele ettik, yan hakem ataklarımızı kesmeseydi 1 gol atabilirdik.
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 22:10
    üstelik yerler de kayıyordu.
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 19:24
    Adamların ata sporu abartmaya gerek yok yağlı güreşte rövanşı alırız
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 19:13
    herkes haddini bilecek bunlarla takım kurup sahaya çıkanda kabahat hiçbir şey yapamazsan bile bu fark insanırahatsız eder ayıptır yazıktır bu ülke bukadar aciz miki rusyadan görülmemiş fark yiyoruz. ben olsam utanır birdaha buzhokeyi değil buz lafını kullanmam
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 19:12
    Önemli olan sonuç değil yarışmaktır. Olimpiyatların ve sporun ruhu budur. Daha bir iki sene öncesinde buz hokeyi takımımız bile yoktu!
Kalan karakter : 2000