GALATASARAY HABERLERİ

11 ARALIK 2016
ÖNE ÇIKANLAR

Dergide bulunan test kısmında kulübün adı defalarca ‘Galatarasay’ yazıldı. Ayrıca ilk soruda yer alan kulübün kuruluş yılı sorusunun şıklarında da ‘1905’in yer almaması, sosyal medyada taraftarların tepkisine yol açtı. Ancak testin kulübün iletişim sorumluları tarafından değil, dışarıda hazırlandığı ve derginin yetiştirilmesi için hızlı davranıldığı için böyle bir hata oluştuğu öğrenildi.

HABERTÜRK SPOR


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
Kalan karakter : 300