GALATASARAY HABERLERİ

25 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
FUTBOL

Levent Nazifoğlu'ndan Ferudun Tankut'a cevap

15 Şubat 2017 Çarşamba, 21:43:49

  • 1 Levent Nazifoğlu'ndan Ferudun Tankut'a cevap
    1 | 21

    Galatasaray Sportif AŞ Yönetim Kurulu Üyesi Levent Nazifoğlu, Hırvat Teknik Direktör Igor Tudor'un transferinin perde arkasını anlattı.

  • 2 Levent Nazifoğlu'ndan Ferudun Tankut'a cevap
    2 | 21

    GSTV'ye konuşan Nazifoğlu, şu ifadeleri kullandı;

  • 3 Levent Nazifoğlu'ndan Ferudun Tankut'a cevap
    3 | 21

    "Sportif AŞ ve yönetimde teknik direktör konusu konuşuldu."

  • 4 Levent Nazifoğlu'ndan Ferudun Tankut'a cevap
    4 | 21

    "Riekerink ile yolların ayrılmasına karar kılındı."

  • 5 Levent Nazifoğlu'ndan Ferudun Tankut'a cevap
    5 | 21

    "Igor Tudor'un sözleşmesinde çıkış maddesi olduğu öğrenildi."


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 18:26
    GS işi bu daha öncede yaptılar Kayseriden Ali Turan Manisadan Yiğit buna benzer çok var
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 13:09
    anadolu takımları gs yöneticileerini cok iyi tanıma fırsatını buldular yakında sergenıde alırsınız istanbulda arenada yendı
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 12:16
    GS Sürekli bu tür şikeleri yapıyor. Bu bir spor ahlaksızlığıdır. Başka tarifi yok.
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 12:07
    GS liyim , utandım durumdan. Etik , ahlak çok önemli, kulubumuz değil bu yönetim etiksiz.
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 10:19
    Tam tersi bir durumda ne olurdu bir düşünün bakalım
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 12:23
    anadolu takımları onların oyuncağı
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 10:16
    gs bu başka ne beklersiniz.
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 10:15
    BESIKTAS RIZAYI CAYKURIZEDEN ALIRKEN YAKISI KALDIDA SIMDIMI YAKISI KALMADI GECIN BUNLARI FUTBOLDA OLAN SEYLER
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 08:30
    hem dövüyolar hemde suçlu bu diyolar. tam fransız diplomasisi
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 08:18
    Fatih Terimi Milli takıma nasıl aldılar?
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 04:25
    GS gibi bir klübe hiç yakışmadı....
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 01:44
    Şık olmadı., hiç olmazsa susun...!¡
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 01:17
    bakın beyler..hafızanızı bıraz yoklarsanız,göreceksiniz ki beşiktaşın antronörü tochak i realmadrit ligin içinden aldı kimse gik bile edemedi..bu işlerde etik metik olmaz,nasrettin hoca ne demiş parayı veren düdüğü çalar.
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 00:13
    bu söylediklerine acaba kendileri inanıyormu
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 23:49
    Bu kulüpte aklı başında bir yönetici yok!
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 23:48
    hem suclu utanmadan konuşuyor