ÖNE ÇIKANLAR
FUTBOL

Gökhan Gönül penaltı kullanmak istemedi, Tosic ve Mitrovic'e büyük tepki!

21 Nisan 2017 Cuma, 03:07:29 HABERTURK.COM

  • 1 Gökhan Gönül penaltı kullanmak istemedi, Tosic ve Mitrovic'e büyük tepki!
    1 | 27

    Beşiktaş, Avrupa Ligi çeyrek finalinde Lyon'a normal süresi ve uzatma bölümünde 2-1 üstünlük kurmasına rağmen penaltılarda 7-6 mağlup olarak elendi.

  • 2 Gökhan Gönül penaltı kullanmak istemedi, Tosic ve Mitrovic'e büyük tepki!
    2 | 27

    Beşikaş’ta; penaltı atacak olan futbolcuların belirleneceği esnada teknik direktör Şenol Güneş, sakatların çokluğu nedeniyle listeyi hazırlamakta oldukça zorlandı.

  • 3 Gökhan Gönül penaltı kullanmak istemedi, Tosic ve Mitrovic'e büyük tepki!
    3 | 27

    Adriano ve Quaresma’nın sakatlanıp çıkmasının ardından Gökhan Gönül’ün de maçın tamamında oynamasına karşın adalesinde zorlanma yaşadığı öğrenildi. 

  • 4 Gökhan Gönül penaltı kullanmak istemedi, Tosic ve Mitrovic'e büyük tepki!
    4 | 27

    Tecrübeli oyuncunun “Penaltı atar mısın?” şeklindeki soruyu adalesinde yaşadığı problem nedeniyle “Hayır” diye cevapladığı kaydedildi.

  • 5 Gökhan Gönül penaltı kullanmak istemedi, Tosic ve Mitrovic'e büyük tepki!
    5 | 27

    "YAZIK ETTİNİZ BU TAKIMA"

    Mutlu sona çok yaklaşan Beşiktaş penaltılarla elenirken; son iki penaltıyı kaçıran isimler Matej Mitrovic ve Dusko Tosic’ti...

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:03
    Tosiç ile Mitroviç mühürsüz zarf ve içindeki pusula gibiler. Kardeşim biz sizi yalnızca ligde şampiyon olalım diye almıyoruz ki asıl Avrupa'da başarılı olabilelim diye alıyoruz. Gökhan sakat bile olsa atardı. Her ikisinin de duruşları, topa gelişleri ve vuruşları, yanlış. Yani vuruşları net değil.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 13:47
    MAC BU YA IYI OYNADILAR NASIP DEGILMIS
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 12:18
    Alma RVP nin ahını çıkar aheste aheste yenge
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:18
    Gökhan yüz dolar verseydiniz atardı penaltıyı. Halbuki iyi bilmeniz lazım para sevgisini.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:42
    bu şans bir daha zor gelir ebu bekir efendi ile bu vatandaşları bence taburcu etmekte fayda var. milyonlarca eur zararımız var.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:15
    sonuçta bu oyuncular defans stoper degil beşiktaş bu oyunculara gol atması için değil topu durdurmak kaleden uzaklaştırmak için para veriyoruz penaltı kullandırılmamalıydı sadece
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:09
    Mitrovic gercekten kotuydu ve gereksizdi oynaması. Ama Tosic penaltılara gelinmesinde en kötü ihtimalle iki kere yerinde müdahalelerle rol aldı.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:07
    bunlara rağmen fabri sayesinde penaltılara kadar geldi iş. Şansın da yardımıyla tabi. Bu kadar pozisyon verdi stoper bozuntuları atamadı adamlar. sonunda penaltılarda son ve muhteşem desteklerini yaptılar lyona. Bence en fazla yeni malatyasporda oynar bu stoperler.....
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:01
    üzülmeyin arkadaşlar gs bir daha getirecek bu kupayı
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:57
    önce bir avrupaya gitsinde getirir ;)
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 09:58
    Neticede 2 penaltı daha uzasaydı sıra kaçınılmaz şekilde onlara da gelecekti. Tur Fransada kaybedildi. Yazık oldu Bjk ye. Bir TS li