GALATASARAY HABERLERİ

24 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR

Galatasaray, UEFA Avrupa Ligi çeyrek final rövanş maçında penaltı atışları sonucu Lyon'a elenen Beşiktaş'a göndermede bulundu.

Sarı-kırmızılı ekip, sosyal medya hesabından UEFA kupası görselini paylaştı.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 2 dakika önce
    la sizin haddinizemi o kupayi almak :-)
  • Misafir 22 saat önce
    İyi yaptı
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 22:29
    Tamam
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 22:28
    Bir Galatasaraylı olarak utanıyorum
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 20:09
    500 YIL ÖVÜNÜN
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 19:55
    turke turku yermek yakismaz.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 19:36
    iyiki aldilar bakip bakip avunuyorlar
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:28
    Ayıp ya bir Galatasaraylı olarak kınıyorum.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:25
    türkiyede başka tarih yazan takım varmıydı acaba
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:24
    GERÇEKLERİ TARİH YAZAR TARİHİDE GALATASARAY YAZAR ÖYLE BİLİNE SAYIN AHMET NUR ÇEBİ
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:21
    Bu paylaşım normal kabul edilmeli... Beşiktaşa gönderme olarak düşünmeyin.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:19
    Bir Galatasaraylı olarak, yine utandırdınız bizi. Beşiktaş ile gurur duyuyoruz.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:12
    MİLLİ MESELE DEĞİL KARDEŞİM BU. KİMSE KİMSEYİ SEVMEK ZORUNDA DEĞİL. BİZ GALATASARAY OLARAK AVRUPADA MAÇ YAPARKEN HER HAFTA BAŞKA BİR ÜLKENİN TEBASINA GEÇİP RAKİP TAKIMIN FORMASINI GİYENLERİ, ÖMER ÇAVUŞLARI, VS. UNUTMADIK UNUTMAYACAĞIZ VE SİZİN HER YENİLGİNİZDEN SONRADA U N U T T U R M A Y C A Ğ I Z,
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:09
    yahu şaşırmayın adamlar fransız takımı Beşiktaş türk takımı . Normal bir paylaşım
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 16:53
    bi galatasaraylı olarak hiç bize yakışmadı zaten bu yönetimin yaptığı hiçbşi yok barı iş yapanlara saygı duyun.dün gece fabrinin kurtarısı sanki taffarelin kurtarını aklıma getirdi olacaktı ama şans.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 15:59
    bir kaç seyirci densizlik yaptı diye beşiktaşı madridli yapılmaz ama gs kulüp olarak bugün densizlik yapmıştır
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 14:14
    GS, başka Türk takımlarının Avrupa da başarılı olmaması nı istiyor. Herhalde. Kendilerinin başarısına gölge mı düşer sanki.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 14:12
    Bir GS li olarak bu paylaşımı şiddetle kınıyorum. Beşiktaşa başarılarının devamını diliyorum.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 14:02
    Yanlış mı yazmışlar varmı başka tarih yazan ne o alınganlık
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 13:55
    ben bir Beşiktaşlıyım galata sarayın aldığı kupa milli gururumuzdur diye aylarca sevindim. yine olsa sevinirim. galata saraya yakışmadı üzülmeyin ama bu kadarda sevinilmez sadece üzücü
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 13:08
    İçimizdeki böyle hainler olduğu sürece daha çok kıskanır ve bu kupaları ararız. Tıpkı Galatasaray ın eski günlerini aradığı gibi
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 12:49
    ben galatasarayliyim ama besiktas formasindaki turk bayragina saygi duyun onlar da bizim oyuncularimiz
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 12:46
    GALATASARAY İÇİN ÇOK ŞANSSIZ BİR DAVRANIŞ.BEŞİKTAŞIN ELENMESİNE BU KADAR SEVİNMELERİ HASETLİKTEN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL.BİZİM SENELERCE ELDE ETTİĞİMİZ MACAR GALİBİYETİNE BENZİYOR.SANKİ BEŞİKTAŞ TÜRKİYENİN TAKIMI DEĞİL.ÇOK YAZIK.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 15:03
    real madrit atkılarıyle kendi maçlarında şov yapmışlardı unutmayın
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 12:00
    sıcağı sıcağına yapmasaydınız iyiydi
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:44
    bir Galatasaray li olarak bu çirkin paylaşımi esefle kınıyorum. ülkenin hassas olduğu dönemde fevri ve menfaat ile hareket eden bir Galatasaray Milletin takımı olamaz...
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:23
    inanılır gibi degil sanki besiktas baska bir ülkenin takımı. yazik koskoca galatasarayin ugrastina bak.kimin buyuk takım oldugu belli.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:23
    anlamadıgım eskide kalan olay la nasıl bu kadar ovunulur. ne diyosunuz yani babam gibi sen beni gencliğimde görcektin der devamlı sizde öyle gençliğiniz iyiymiş:D
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:14
    Şenol güneş dün açıklamasında küçük insanların yaptıklarını büyük kluplere mal etmeyelim demişti ama gs bu hareketle ne kadar küçük olduğunu gösterdi. Bravo size.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:10
    BEN BİR GS TARAFTARI OLARAK KULÜBÜN BU PAYLAŞIMINI KINIYORUM. BÖYLE BİR PAYLAŞIMDA BULUNMAK ALDIĞIMIZ KUPAYI DAHA DA DEĞERSİZLEŞTİRİR. TAŞ YERİNDE AĞIRDIR.EĞER BEŞİKTAŞIN KAZANMASINI HAZMEDEMİYORSAN YORUM YAPMAZSIN OLUR BİTER ÇÜNKÜ SEN O İŞİ ZATEN BAŞARMIŞSIN ÖNÜNE BAK İLERİYE BAK
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:10
    yazık gercekten cok yazık ne kadar aciz olduklarını birdaha gosterdiler...
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:10
    kabak tadi iyidir alin sizdede olsun kabak tadi lig tescillenmeden sampiyonlugunuz sayildida 2. yildizi taktiniz !
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:54
    Cahil Galatasaray ailesi!
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:53
    Cok ayip bjk dün bjk icin deyil türkiye icin oynadi
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:49
    Başarı dediğin üst üste olursa başarı olur. 1 kez olan durum, ya tesadüftür ya da şans.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:38
    tesadüf al sende al
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:36
    Siz önce gs nin aldığı kupaları alın sonra kabak tatlısını yersiniz
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:27
    Tesadüfen değilmi Galatasarayın yendiği uefa kupasını aldığı sezonda takımlara bak bide senin elediğin oynadığın takımlara bak hapoel berseva. .... herkes rütbesini bilecek
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:24
    YAZIK GS YE YAZIKLAR OLSUN İNADINA KARTAL S.ÖZAY
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:19
    gs kabak tadı verdi artık, iyiki bir tane tesadüfen kupa aldılar, senelerce nemasından geçiniyorlar, şuan ki durumunuza bakın, avrupa da yoksunuz artık..
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:34
    ulan fenevliler 50 senedir neyi konusuyoda bize laf atıyorsun?
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:41
    tesadüfen? :) arkadaş bu tesadüfler hep Galatasaray'a denk geliyor demek ki. Avrupa'da 1 numaralı kupa hariç diğer 2 büyük kupayı da aldık. bu kupalarda gruplardan sonraki maçlarda diğer türk takımlarının toplamından daha fazla maç yapmışızdır sanırım ama bunların hepsi TESADÜFEN