ÖNE ÇIKANLAR
FUTBOL

Fransa Beşiktaş'ı konuşuyor!

21 Nisan 2017 Cuma, 12:57:46

  • 1 Fransa Beşiktaş'ı konuşuyor!
    1 | 12

    UEFA Avrupa Ligi çeyrek finali rövanşında normal süresi ve uzatmaları Beşiktaş'ın 2-1 üstünlüğüyle sona ermesine rağmen penaltı atışlarının ardından Olympique Lyon'un yarı finale kaldığı karşılaşma, Fransa basınında geniş yer aldı.

  • 2 Fransa Beşiktaş'ı konuşuyor!
    2 | 12

    Spor gazetesi L'Equipe, penaltı atışları sonrası Fransız ekibinin sevinç gösterileri fotoğrafının üzerine "Macera devam ediyor" başlığını attı.

  • 3 Fransa Beşiktaş'ı konuşuyor!
    3 | 12

    Haberde "Lyon oyuncuları, Beşiktaş seyircisinin korkunç baskısına direndi ve nefesleri kesen penaltı atışları sonrasında maçı almayı başardı" ifadelerini kullandı.

  • 4 Fransa Beşiktaş'ı konuşuyor!
    4 | 12

    İki penaltı atışını kurtaran Olympique Lyon kalecisi Anthony Lopes ile kulüp başkanı Jean-Michel Aulas'nın da maç sonu görüşleri yer buldu. 

  • 5 Fransa Beşiktaş'ı konuşuyor!
    5 | 12

    Lopes, "İnanılmaz bir maç oldu. Yolumuza devam ederek kulüp tarihine geçmek istiyoruz" şeklinde görüş belirtti.

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 14:01
    Fabriye helal olsun
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 10:48
    BEN FENERLİYİM AMA HELAL SANA BEŞİKTAŞ
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 22:24
    Tosic Lacezatta'dan daha uzun daha kilolu,adama tekme atıyor,itiyor,kakıyor,ama Lacezatta hala ayakta,geçip pozisyon yaratıyor.Bizim Cenk'in gol vuruşları iyi,ama üflesen kendini yere atıyor.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:18
    YOK ARTIK ADAMIN İŞİ YOK LYON DURURKEN BJK Yİ KUNUŞACAK. YAPMA YAV.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:13
    onlar penalti atti da kaleci cikardi yapacak birsey
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 16:37
    BEŞİKTAŞ FİNALE KADAR ÇIKSA VE PENALTILARDA ELENSE YİNE SOMURTURUZ. BU KUPAYI SONUÇTA BİR TAKIM ALACAK. TAMAH ETMEYİ TOPLUM OLARAK ÖĞRENELİM. BEŞİKTAŞ BU YIL AVRUPADA TÜRKİYENİN GURURU OLDU VE ÜLKE PUANINI YUKARILARA TAŞIDI. TEBRİKLER BEŞİKTAŞ.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 16:35
    BİZE BU HEYECANI VE FUTBOL ZEVKİNİ YAŞATTIĞI İÇİN BEŞİKTAŞA TEŞEKÜR ETMEK GEREKİR. AVRUPANIN EN FORMDA TAKIMLARINDAN BİRİYLE OYNADIK. BÜYÜKSÜN BEŞİKTAŞ. HER ZAMAN YANINDAYIZ. GERÇEK TARAFTAR HER DAİM YANINDA OLANDIR.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 15:38
    Kendisi istememiş diyorlar öyle birşeyse tam bir korkak
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 14:49
    tosiçin ve mitroviçin penaltıyı atamayacağını ben bile bilirken şenol güneş neden bilme.gökhan gönül e niye attırmazsın
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 15:38
    gökhan istemememiş ayağında sorun olduğundan
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 14:49
    Rezillik bu ya kendi evinde başaramıyorsan hiç bir yerde başaramazsın! Biz de bjk bi halt sandık Rezil olduk bir kez daha
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 14:29
    bunlar da hangi türk takımıyla oynasalar avrupanın en iyi taraftarı diyorlar, bizimkiler de övünüyor :)
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 14:19
    tosic ve mitrovic bitirdi bizi
Kalan karakter : 2000