ÖNE ÇIKANLAR

Çebi'nin Radyospor’a yaptığı açıklamalar şöyle:

Galatasaray kulübünün canı sağolsun, böyle eğlenmeyi kendilerine layık gördülerse hayırlı olsun. Ligde içinde bulundukları durumu bu şekilde telafi etmek istiyorlarsa, böyle yapmaları normal. Galatasaray taraftarları da durumun farkında, geçmişle övünmek herkesin hakkı ama böyle yaparlarsa daha da geriye giderler. Ben hiç bir şekilde kaale almıyorum, eğlenmek istiyorlarsa ligde bulundukları konuma baksınlar."

 

 


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 20:13
    biz daha ankaragücü-galatasaray maçını unutmadık tekrar gündeme getirmesinler
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 20:11
    yav he he
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 20:08
    yuru be baskan en temiz dilden gerekeni soylemissin
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 19:46
    Bir GS li olarak Beşiktaş' ı tebrik ederim. GS de o tarihi bir kere yazdı ama bir daha yazamayacağını bildiğinden böyle şaka yapmaya çalışıyor işte. Futbolda utandırdınız bari böyle işlere girip de sıvamayın.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 19:42
    BJKLİLER Kargaya kendi yavrusu şahin görünürmüş 100 yıllık tarihinizde Avrupada Göztepe kadar başarınız yok
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 19:38
    bizim üç büyükler İspanya'nın sıradan takımı Sevilla nın başarısının 4 te birine 100 yıldır ulaşamamş neylerıyle gurur duyuyorsunuz
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 18:31
    dursun özbek istifa
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 18:19
    Bir Beşiktaşlı olarak GS yi muhatap almam herkes kendi işine baksın
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:32
    bir galatasaraylı olarak beşiktaşla dün gece gurur duydum arsenal maçında olduğu gibi yine ayakta maç seyrettim. 30 yıllık hayatımda en iyi maçın ikincisini yaşattı tşkler beşiktaş.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:28
    utanç duyuyoruz galatasaray taraftarı olarak
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:26
    hahahaha hazımsızlığın bu kadarı :))))
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:18
    GERÇEKLERİ TARİH YAZAR TARİHİDE GALATASARAY YAZAR ÖYLE BİLİNE
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:18
    Bir Galatasaraylı olarak, yine utandırdılar bizi. Beşiktaş ile gurur duyuyoruz.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:14
    BEŞİKTAŞ ŞUAN İTİBARI İLE UEFA SIRALAMASINDA 13. SIRADA ACABA KENDİLERİ NERELER DE !! ÖNEMLİ OLAN SÜREKLİ BAŞARIDIR UNUTMAYALIM.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:13
    Ben bir FB li olarak BJK yi avrupa kupasında tüm türkiyeyi temsil ettigi icin kutularız kıskanmak bize yakışmaz gurur duymamız lazım